Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Hennessey Venom F5: Kam se hrabe Chiron... Tohle auto jede skoro 500 km/h!

15 komentářů

Anonym
Má jet. zatím to nedokázal. Ale věřím, že to dá. jnak mě otravuje, jak tyhle křapky (u kterých je rychlost JEDINÝM) cílem jaou srovnáván s všestranným a po všech stránkách funkčním skvostným Bugatti. To jsou pak primitivní napdpisy, že....
Jinak ten, kdo to kupí v tom manuálu, je fakt TVRDÝ CHLAP!!!!
Joab
Jo. A ideálně bych chtěl vidět, jak dá někdo s manuálem a zadokolkou tři kila pod deset vteřin..
Avatar - Emel
Emel
Tak v dragsterech dá 😄
Avatar - wakantanka
wakantanka
Do dragsterov ale dávajú sekvenčné prevodovky či mi niečo uniklo? 😄
Avatar - Emel
Emel
Co já vím tak se běžně jezdí manuály, často přímo řazené bez spojky... něco takového:
[odkaz]

Asi bys tomu mohl říkat sekvenční převodovka, vzhledem k tomu, že není schopná řadit třeba 1-4... ale z mého pohledu rozhodně manuál.
Avatar - wakantanka
wakantanka
A to nie je plus mínus sekvenčná prevodovka ala WRC spred niekoľkých rokov?
Avatar - Emel
Emel
Tady na tom není vůbec nic automatického, žádný hydrodynamický měnič, žádné elektronicky řízené spojky apod., fyzický pohyb páky přímo přesouvá kolečka. Převodovky ve WRC jsou podle mě v principu normální automaty, kde pilot pouze dává instrukci k přeřazení a samotné řazení vykoná stroj...
Avatar - wakantanka
wakantanka
:yes: o.k. moja chyba 😄
Avatar - Emel
Emel
V pohodě, ono technika dragsterů je dost okrajové téma 😄

Po pravdě si nejsem úplně jistý, jaké přesně převodovky byly ve WRC před pár lety, jen tipuju že to byly "běžné" automaty.
Anonym
Tak samo, že ne. Ale jde o to, že je to šílenství. Fakt bych se toho bál.
Avatar - misoo
misoo
24 odvazlivcov sa isto najde... 😉
norday
No, ano, Bugatti je určitě komplexnější výrobek, a dá se říci, že Hennessey tahá za kratší konec...ovšem jen do doby, než začneme srovnávat zázemí obou firem (nemluvě o tom, že Bugatti zatím bylo v podstatě ztrátová záležitost) .
Touto optikou je F5 naráz neuvěřitelné auto.
Avatar - jozephko
jozephko
Pre automobilky nie je až taký problém vyrobiť superrýchle auto. Veľkým limitom pri rýchlostiach nad 350 km/h sú pneumatiky, ktoré sa štandardne pre takéto rýchlosti nevyrábajú. Musia byť preto "ušité" na mieru konkrétneho superšportu. To bol jeden z najväčší problémov Veyronu a aj Chironu. Pretože taká pneumatika by mala vydržať aspoň pár tisíc kilometrov, a nie 300 kilometrov ako vo formule...
Takže by ma mimoriadne zaujímalo, na akých gumách to "superauto" jazdí. A aká je životnosť jeho pneumatík...
Nonsens
je otázka, aké pneu majú reálni kupcovia. Je pravdepodobné, že pred kamerky dajú nejaké kusovky na rekord a keď si to zlatý chlapec kúpi, tak mu povedia, že ak si dá normálne pneu, ušetrí melón a nikto aj tak nerozozná, aké má a nikto v reále nejazdí 400 kmh.
Avatar - Emel
Emel
Nevím, jestli dobře chápeš cílovku takových aut... většina jich skončí ve sbírce v klimatizované garáži, ale pokud už si to někdo koupí na ježdění, tak ne proto, aby ušetřil meloun a jezdil max. 250.