Novinky
Pre automobilky nie je až taký problém vyrobiť superrýchle auto. Veľkým limitom pri rýchlostiach nad 350 km/h sú pneumatiky, ktoré sa štandardne pre takéto rýchlosti nevyrábajú. Musia byť preto "ušité" na mieru konkrétneho superšportu. To bol jeden z najväčší problémov Veyronu a aj Chironu. Pretože taká pneumatika by mala vydržať aspoň pár tisíc kilometrov, a nie 300 kilometrov ako vo formule...
Takže by ma mimoriadne zaujímalo, na akých gumách to "superauto" jazdí. A aká je životnosť jeho pneumatík...
Takže by ma mimoriadne zaujímalo, na akých gumách to "superauto" jazdí. A aká je životnosť jeho pneumatík...
je otázka, aké pneu majú reálni kupcovia. Je pravdepodobné, že pred kamerky dajú nejaké kusovky na rekord a keď si to zlatý chlapec kúpi, tak mu povedia, že ak si dá normálne pneu, ušetrí melón a nikto aj tak nerozozná, aké má a nikto v reále nejazdí 400 kmh.
Jinak ten, kdo to kupí v tom manuálu, je fakt TVRDÝ CHLAP!!!!
[odkaz]
Asi bys tomu mohl říkat sekvenční převodovka, vzhledem k tomu, že není schopná řadit třeba 1-4... ale z mého pohledu rozhodně manuál.
Po pravdě si nejsem úplně jistý, jaké přesně převodovky byly ve WRC před pár lety, jen tipuju že to byly "běžné" automaty.
Touto optikou je F5 naráz neuvěřitelné auto.