Dieselgate je jen nafouknutá ekofašistická bublina. A nejvíce je to u zadku Čechům, když u nás každý druhý diesel jezdí bez (či s provrtaným) filtru pevných částic a každému je to buřt a nikdo s tím nic nedělá. A to je mnohonásobně horší než ty nové VW TDI, které neplnily nesmyslné laboratorní normy.
Aha. V reálu je plní? A proč se tedy upravuje systém měření i pro ně :-! V reálu je zdaleka neplní žádný motor - museli by pak mít normovanou spotřebu >:D
Norma se mění pro všechny právě proto, že v reálu ji neplní nikdo - tak vzdálená je totiž norma od reality :-!:-!
P.S. Kdyby to plnili aspoň někteří "s přehledem" nepotřebují nesmyslný, motor ničící, Start-Stop systém. :-!
tomu dobytku co to vyfasuje je to jedno. ti imb/ecilni rozvazeci letaku na susenky a damske vlozky jsou radi za flek aby meli na splatky hypoteky v satelitech
Pred dvema lety se resil ve spojitosti s dieselgate hypoteticky narok akcionaru na jejich odskodneni. Uz tenkrat jsem tvrdil ze je to nesmysl protoze k zadne realne skode nedoslo a akcie vw jen kratkodobe ztratily vlivem negativni zpravy na hodnote. Pustilo se tu do me spousta "odborniku" ze nemam pravdu. Zajimalo by me kde jsou ted tito odbornici aby mi vysvetlili kde je teda ta skoda ktera majitelum akcii vw realne kvuli dieselgate vznikla a kolik by tedy meli dostat odskodneni? >:D >:D
Já chápu, že je to převzatá informace, ale na tři kliknutí se dá ověřit. Jediné správné v článku je to, že teď se obchodují kolem 160-165 Euro (poslední týden). Před aférou jsme se pohybovali na 250 Euro/akcie. 160 Euro měly hodnotu na podzim 2014, pak narostly na zmíněných 250. Tolik k tomu, jak jsme se vrátili na úroveň před aférou :no:
Edit - beru zpět, z 250 padaly už od června 2015, dieselgate se datuje od září, tak je článek vlastně asi pravda :-)