Mladoboleslavská automobilka aktuálně ostrou verzi Fabie nenabízí. V příští generaci by se to ale mohlo změnit. A opět to bude hot hatch s netradičním pohonem!
Re: hybrid bude brzo kazdy auto se spalovacim motorem
Dobře napsáno. Hybrid je hybrid...přechodné stadium, slepá větev atp. Ještě bych přidal i řadu nespokojených zákazníků...někde jsem četl statistiku, že se majitelé k nemu již nechcou vracet. Osobně ale nejsem fandou ani elektrických pleček. Podle současného vývoje tudy cesta zatím spíše nevede....a rozhodně to není moc dobrá cesta pro nadšené motoristy.
No petrolheadi by jistě domítli 1.8 TSI + 6st. manuál, ti dnes přece netouží po ničem jiném než po hybridizaci či elektrifikaci, to je přece jasné, ne? >:-[] >:-[] >:-[]:no:
1. generace - přijatelný design, ale jen těžký diesel pod kapotou
2. generace - nepřijatelný design (nevyvážené proporce šířka/výška), pouze převodovka DSG - proto velmi slabé prodeje
3. generace - design by již byl v pořádku, benzinový motor 1.8 TSI a manuál by byly též ideální, ale nepovolí to VW
4. generace? - elektřina či hybrid - opět zcela mimo terč! 8-s8-s8-s:no:
Re: hybrid bude brzo kazdy auto se spalovacim motorem
Hybrid nikdy. Jeho nevýhod jsou:
-podstatně složitější konstrukce
-podstatně vyšší hmotnost
-podstatně vyšší cena
-nedodává se s manuální převodovkou - zcela nepřijatelné
-většinou zmenšený zavazadlový prostor či jiná prostorová omezení
-mimo město sebou auto vláčí hybridový balast naprosto zbytečně a jeho vyšší hmotnost zde snižuje dynamiku a zvyšeuje spotřebu
Hybrid nikdy!
výhodou bude:
- lepsi dynamika
- mensi spotřeba
- min emisi
- vyssi zivotnost a mensi servisni naklady
- jednodussi reseni pro ctyrkolku
- pustej te s tim i do města narozdil od dyzlu
pokrok nezastavis, i když si mnozi myslite, ze jo
Ale ne, měl jsem na mysli auta s označením RS, které mají rychlejší motor, než podvozek (což souvisí s tou nedotáčivostí). Taková auta lze označit za velice zábavná :-)
BTW: jako zábavu (jiné označení pro pitomost) lze také vnímat ten obrázek s hypetrofovanými ráfky a pravděpodobně tvrdou gumovou obručí (protože vyrobit pneumatiku s profilem vysokým 2cm není sranda). >:D
Mohlo by...
Je možné že...
Není vyloučeno, že jednou...
Jsme zvědaví jestli...
A k tomu "fundovaný" exkurz do historie Fabie RS.Se kterou byla fakt zábava:
1 Generace: Čoudící TDI s největší nedotáčivostí v dějinách HH, to byl fakt vodvaz. Sen každýho vidláka.
2.Generace: 1.4Turbo. Kdy ti kámo rupne ten řetěz? Kdykoliv!!!!
Pane Bureši, laťku jste už skopl až na zem.