Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Turecko uvede na trh vůz domácí výroby. Prý už za čtyři roky

14 komentářů

Ada - stop rendlíkovskému odpadu
skřížený s Dačií :no:
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
By mě zajímalo jestli to má uvnitř sedačky, nebo tam jenom tak za volantem dřepíš na šlapkách? :-)
Avatar - white label
white label
Jaké toalety, taková auta... ;-)

Vůz se bude se jmenovat Erdogan Spasitel a bude to nejlepší "Recep" na turecké auto..., a Angela pukne závistí.
gil54
Na titulní fotografii je vůz vyráběný v Turecku v letech 1973-1982 Anadol SV-1600.
Ten, kdo připravil tento materiál by to měl zmínit, pokud to vůbec ví. ;-\
Avatar - wakantanka
wakantanka
Zmienka o tom Anadole tam je tuším v poslednom odstavci, síce mohli popísať o ňom aj viac ale je tam >:D
gil54
Zmínka tam samozřejmě je. Ale ne ve vztahu k titulnímu snímku. Smajlík >:D tedy moc nechápu.
Arese
Z ekonomického hlediska je tento projekt naprostý nesmysl, ale evidentně zde jde o tureckou národní hrdost. Protože vzhledem k tomu, kolik různých značek v Turecku vyrábí svá auta (a často hlavně v Turecku upřednostňované sedany), žádná turecká automobilka prostě není třeba. Opravdu pochybuju, že Turci vyvinou tak dobré auto, jakým je třeba Fiat Tipo... :-O
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Dokážeš napsat komentář, do které bys to Tipo nenarval?
Arese
A co je na mé zmínce o Tipu tak nemístného v reakci na článek, který se týká automobilového průmyslu Turecka? >:D
Avatar - wakantanka
wakantanka
Trosku mi to tvoje fandenie Fiatu niekoho pripomina. :-)
Futurista
"Opravdu pochybuju, že Turci vyvinou tak dobré auto, jakým je třeba Fiat Tipo... " :-) Tak na rovinu, Tipo je dobrý auto, ale neměl by to bejt velkej problém. Zas takovej super stroj to není...
Arese
Nepřeceňuješ spíš turecké konstruktérské a designové know-how? ;-) Samozřejmě se můžou obrátit na zahraniční firmy, ale tím by popřeli sami sebe...
Arese
Nepřeceňuješ spíš turecké konstruktérské a designové know-how? ;-)
Ficus
Mě by stačilo, kdyby např u bagru vyráběnýho v Turecku, neupadávaly z rozvaděče za chodu hadice, aby neupadl výfuk, aby neupadl startér, světla, držák motoru, aby nevypadl hlavní čep ramene, držáky hadic, atd atd.... (kolega měl navrtanej šroub nějakýho držáku v řídící jednotce motoru)
Auta ať si dělaj jaký chtěj, třebas Erdocar, či Recepbus.
Já si tam z tý ichtylzemě už nic nepořídím, leda bych se chtěl ze zfušovaný práce pominout.
NIC S TURKAMA SPOLEČNÝHO !!!!