Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Hittman
2
u mne je tedy auto pro radost jedině s manuálem...
comper
1
Podobne, ale tu by som ozaj veril ze moze byt agilnejsie ako golf. A ten podladeny dvojliter si priam pyta trochu ho ochipovat, a potom to uz len bude raketa. Som zvedavy ako to bude s cenou.
KANKUNEN
se pro radost z jízdy hodí lépe.
GregorZV
Na začiatku predaja bude Polo GTI k dispozícii s 2,0 TSI 147kw/200k a 6.DSG a neskôr okolo leta príde "novšia" verzia 2,0 TSI 145kw/197k spojená s novou 7. stupňovou DSG a je to už potvrdené😊 v CZ začína cena na 569 tisíc Kč.
Kto to potvrdil a kde sa o tom písalo? Ja som nič také nezarezistroval, a to PGTI dosť sledujem. Naviac mi nedáva zrovna logiku nahradiť verziu so 147 kW slabšou 145 kW.
Skôr to bude tak, ako píšem nižšie, teda "lost in translation", keď niekto nevie prepočítavať kone a kW.
Skôr to bude tak, ako píšem nižšie, teda "lost in translation", keď niekto nevie prepočítavať kone a kW.
kašli na P GTI , na teba už čaká M140i 😄
Uvidíme, všetko je otvorené, záber je široký, napr. taký Megane RS by mohol zamiešať karty. 😉
Robím vo VW predajni vo ZV, tak viem 😄 je to interná informácia!! ja tiež po ňom pokukujem, kedže mám teraz Polo upravené na štýl GTIčka >😁
Bez ohledu na tento překlep (ztraceno v překladu) je určité snižování max. výkonu u 2.0 TSI (v příštím roce) pravděpodobné. Má to být v souvislosti s přechodem na novější verze s tzv. B cyklem (viz i Audi). Např. nejsilnější verze 2.0 TSI pro Superb mám mít s B cyklem o 6 kW méně, tedy z 206kW na 200kW.
iudex
Pán redaktor by si mohol lepšie pozrieť, aké parametre má ten motor. Je to totiž 147 kW = 200 koní, nie 197 koní.
Odhadujem, že údaj o 197 k dostal autor z britských zdrojov, ktoré tradične udávajú výkon v BHP (brake horse power), kde 1 kW = 1,34 bhp. Tam skutočne platí, že 147 kW = 197 hp. Následne zrejme autor prerátal spätne na kilowatty, ale kontinentálnou hodnotou 1 kW = 1,36 k (PS, Pferdestärke), kde dostal 144 kW.
Preto opakovane zdôrazňujem, aby web o autách používal správne jednotky výkonu (Watty, resp. kilowatty), potom nebude dochádzať k takýmto nedorozumeniam a dezinformáciám.
Odhadujem, že údaj o 197 k dostal autor z britských zdrojov, ktoré tradične udávajú výkon v BHP (brake horse power), kde 1 kW = 1,34 bhp. Tam skutočne platí, že 147 kW = 197 hp. Následne zrejme autor prerátal spätne na kilowatty, ale kontinentálnou hodnotou 1 kW = 1,36 k (PS, Pferdestärke), kde dostal 144 kW.
Preto opakovane zdôrazňujem, aby web o autách používal správne jednotky výkonu (Watty, resp. kilowatty), potom nebude dochádzať k takýmto nedorozumeniam a dezinformáciám.
Zdravim. Ano je to přesně tak, Při převodu jsem použil německé koně, nikoliv ty anglické, což tak mělo samozřejmě být, vzhledem k čerpání s britského zdroje. Že se to liší, o tom vím. Už jsem tady o tom také dělal článek. Bylo by to mnohem jednodušší, kdyby se všude uváděly kilowatty a ne koně. Koně nejsou v jednotkách SI.
To by se dalo pochopit, na druhou stranu už jenom tady bylo tolik článků o novém Polu GTI s údajem 147kW/200PS (mimochodem v tomto ohledu shoda s G5GTI), že je docela trapné udělat zrovna v tomto chybu.
Ale hlavně v tom přiznání (reakce) chybí to podstatné, omluva.
Ale hlavně v tom přiznání (reakce) chybí to podstatné, omluva.
A😜 "Bylo by to mnohem jednodušší, kdyby se všude uváděly kilowatty a ne koně. Koně nejsou v jednotkách SI." No práve, tak prečo tie kone používate?!!!
Tvoje vyjadrenie je, akoby sa to týkalo niekoho iného, ale Ty sám to takto uvádzaš (a následne pri tom robíš chyby). Takže neodvolávať sa na iných, ale začať u seba. 😉
Tvoje vyjadrenie je, akoby sa to týkalo niekoho iného, ale Ty sám to takto uvádzaš (a následne pri tom robíš chyby). Takže neodvolávať sa na iných, ale začať u seba. 😉
Přesně to jsem si říkal. Proč koně uvádí, když s jejich používáním nesouhlasí. Uvádí se z tradice/ sentimentu. Pořád jsou lidé, kteří se orientují v koních.
Máš samozřejmě pravdu. Nicméně pořád je lepší se dohadovat, jestli ten motor v supermini má 147 nebo 144 kW než řešit kolik válců ze tří se ti vypne a kdy... a jestli to bude stačit na opulentní SUV. 😉
Jj, to bezpochyby, v tomto patrí Polu veľký palec hore a normálne si hovorím, či by človeku naozaj nestačilo aj takéto supermini, ak má pod kapotou poriadny motor.
Mimochodom včera som čakajúc na kino obzeral vystavené nové Polo a vyzerá naozaj dobre. Je proporčne vyvážené a má pekne široký postoj. Aj keď na druhej strane reči o tom, že je to už pomaly na úrovni nižšej strednej sú trochu mimo, stále na tie kompakty veľkostne nestačí, aj keď rámci triedy je na vrchole. A za tú slušnú vizáž si treba priplatiť, vystavený kus mal pneu 185 R15 a od výzoru GTI mal na míle ďaleko (nechcem si ani predstaviť základné R14), rovnako tak za motorizáciu, cena "už od 11t eur" je za trojvalcovú atmosféru, primerane vybavené a motorizované Polo začína na 14t a GTI asi bude niekde na úrovni 23t eur.
Mimochodom včera som čakajúc na kino obzeral vystavené nové Polo a vyzerá naozaj dobre. Je proporčne vyvážené a má pekne široký postoj. Aj keď na druhej strane reči o tom, že je to už pomaly na úrovni nižšej strednej sú trochu mimo, stále na tie kompakty veľkostne nestačí, aj keď rámci triedy je na vrchole. A za tú slušnú vizáž si treba priplatiť, vystavený kus mal pneu 185 R15 a od výzoru GTI mal na míle ďaleko (nechcem si ani predstaviť základné R14), rovnako tak za motorizáciu, cena "už od 11t eur" je za trojvalcovú atmosféru, primerane vybavené a motorizované Polo začína na 14t a GTI asi bude niekde na úrovni 23t eur.
určite by stačilo pologti, je to len v hlave, nie v rozmeroch. Polo narástlo. Osloboď svoju myseľ a nenechaj sa ovplyvňovať okolím, ktoré ťa tlačí ku priepasti >😁
simson33
Ty červené dekory v interiéru vypadají na fotkách dost otřesně, ale myslím, že standardní provedení bude mít něco podobného leštěnému hliníku. Naštěstí.
Tak jsem se schvalne kouknul a souhlas. Ty dekory des a ta hranatost pristrojovy k tomu je jak palubka z 80. let. Uz jsem dlouho nevidel neco tak otresneho a lacineho 8-s
ericn
Odchazejici generaci s 1.8TSi s manualem a normálním vnitřkem než tuhle otylou obludku s automatem a s kycovitě červeným vnitřkem - dobrý tuzing :no:
Minulou g. Pola GTI už (novou) nekoupíš.
Ale interiér nového Pola GTI má vypadat takto [odkaz] , viz i letošní IAA ve Frankfurtu. Tohle šílené červené orámování palubky pochází z Pola Beats [odkaz] , takže pro Polo GTI by to mohlo být maximálně tak volitelné.
Ale interiér nového Pola GTI má vypadat takto [odkaz] , viz i letošní IAA ve Frankfurtu. Tohle šílené červené orámování palubky pochází z Pola Beats [odkaz] , takže pro Polo GTI by to mohlo být maximálně tak volitelné.
No koupíš, ale jako mladou ojetinu. Ten první interiér s hliníkovým obložením vypadá výrazně lépe 😉 Ten červený je opravdu na zvracení, prostě tuzing...
Jinak minulá generace se mi líbí víc, nová mi už na malé auto přijde dost přerostlá 😉
Jinak minulá generace se mi líbí víc, nová mi už na malé auto přijde dost přerostlá 😉
Už som to písal vyššie, naživo je to stále malé auto, akurát má oveľa vyváženejšie proporcie (minulé Polo bolo dosť úzke, opticky, aj priestorom vo vnútri).
Je fakt, že jsem ho naživo ještě neviděl, ale zítra jdu na testovačku Tourana, tak se na něj taky mrknu 😉
Na fotkách mi přijde obtlousté a nevýrazné...
Na fotkách mi přijde obtlousté a nevýrazné...
Arese
Tak pokud odhlédnem od toho otřesného interiéru s červenými obklady (na přiložených fotkách), tak to auto vypadá velmi slibně. Je ovšem pravda, že (stejně jako nová Ibiza) je nové Polo z některých úhlů pohledu podivně nafouklé (příď). Každopádně nechápu, že raději nezačali s pořádnou manuální převodovkou, ale aspoň že bude k dispozici později. A proti Golfu GTI je zásadní výhodou nejen nižší hmotnost a větší agilita, ale také pořádná mechanická parkovací brzda! 😄 :yes:
Tu vpředu nafouklou kapotu má i G7, zřejmě důsledek povinné ochrany chodců, ale asi by šla udělat i tak (opticky) lépe.
cjoctavian
Pan redaktor by mohol po upozorneniach od diskuterov konecne opravit hp na PS + tu trapnu chybu s 44% profilom...