Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
Čtení o tomto motoru mně, jako fanouška Subaru dělá velice smutným. Subaru má o sto koní méně a k tomu ještě turbodíru.
Stejně se trochu divím koncernu, tento motor má velmi dobrou pověst už z TTčka, přitom ho používají jen sporadicky, raději všude cpou 2,0 TSI a TFSI. Přitom "sterilita" je přesně to, s čím Audi bojuje nejvíc.
Hodil by se se sníženým výkonem skoro všude. Takový Pašík by si jen chrochtal, teda vrněl.
Prachy jsou prachy, 2,0 TFSI či TSI budú určite o dosť lacnejšie a tým pádom zarobia viac. >:D A takto keď je vyhradený len pre vrcholné verzie si môžu vypýtať ešte viac za exkluzivitu. :-)
Určitě bude citelně dražší. Což bude do značné míry dané tím, že ho vyrábí v relativně malém objemu a nikdy nepočítali s větším objemem. A pravděpodobně na něm tolik neškudlili.
U toho motoru se nikdy nepočítalo s širším nasazením a tak také přistupovali ke konstrukci. Na rozdíl od 2,0 TFSI EA888. Kdyby ho měli nasadit v běžných modelech, tak by ho pravděpodobně předělali. A pak je tu otázka exkluzivity. Motory RS modelů mají být výhradně v RS modelech. Nikde jinde. Má to být echt quattro motor. Ostatní můžou utřít nudli. Nebo si udělat vlastní motor. Takže jsem i rád, že ho nikde nepoužívají. Říkalo se, že u VW s ním pro MQB ani nepočítali a Audi si muselo platformu upravit, aby ho tam dostalo.
Třeba v současné Panameře S je motor prakticky shodný s motorizací Audi RS.
Mají být, neznamená, že vždy jsou. ;-) Nemám nic proti tomu, že takový motor prodají někomu jako Donkervoort. Ty motory mají být něco extra, něco výjimečného, což se prakticky vylučuje s nasazením v konfekci. Tam jsou jiné priority, nekompatibilní.
Presne tak. To o tej MQB a RS3 bolo v interview s Reilom. Chybalo 23 mm na sirku ;-)
Takze S.Reil je clovek, ktoremu mozeme ruky, nohy bozkavat zato, ze si presadil modifikaciu MQB pre RS3 a TTRS koli motoru ;-)
Takze S.Reil je clovek, ktoremu mozeme ruky, nohy bozkavat zato, ze si presadil modifikaciu MQB pre RS3 a TTRS koli motoru ;-)
comper
To ano, tomuto poviem auto pre fajnsmekra na cistu zabavu. Preferenciu sedanu oproti hatchu vidim okrem vkusu v lepsom rozlozeni vahy a tuhsej kasni.
Auto na čistou zábavu si přece jen představuju jinak, tohle je pořád Audi, s quattrem a automatem.
Ano, pořád je to v podstatě univerzálně orientovaný rychlý hh (sedan nesedan).
scadar
Skrze moji lásku k tříprostorovým karoseriím blahořečím Audi za odvahu nabízet v Evropě malý sedan jako je tahle A3! Je to příjemná změna od všech těch hatchbacků a kombíků... Navíc jí to neskutečně sedne, malý sportovní sedan bez špetky vizuální nadváhy, žádnej "organickej" designovej bulls*it, prostě :yes: .
Disclaimer: Můj obdiv je nekritický, sám mám totiž jednu objednanou. :-) Zvnějšku dokonce dost podobnou - sedan v barvě Arablau Kristalleffekt, Black edition a na osmnáctkách. Bohužel dle firemních regulí v naftě, ale nejsem takovej závodník, aby mi těch 135kW nestačilo :-)
Disclaimer: Můj obdiv je nekritický, sám mám totiž jednu objednanou. :-) Zvnějšku dokonce dost podobnou - sedan v barvě Arablau Kristalleffekt, Black edition a na osmnáctkách. Bohužel dle firemních regulí v naftě, ale nejsem takovej závodník, aby mi těch 135kW nestačilo :-)
Blue Sun
kompaktní sedánek. Paráda, co na necelých čtyřech a půl metrech dovedli vykouzlit za eleganci. Až k tomu vůbec neladí ta interiérová nuda.
stealth01
nechci být drzý a vlezlý, ale kdybyste toužili snad po zvuku a jízdě s větším bráchou, tak tady mohu nabídnout ze své zahrádky:
[odkaz]
Doufám, že RS3 bude taky k dispozici pro video. Ten pětiválec je famózní, zkoušel jsem ještě akusticky neutlumenou verzi před faceliftem.
[odkaz]
Doufám, že RS3 bude taky k dispozici pro video. Ten pětiválec je famózní, zkoušel jsem ještě akusticky neutlumenou verzi před faceliftem.
vosovčelák
průměrná spotřeba oleje na 1000 km. vejdu se do třech litrů? nebo mám spíš počítat s pěti? :no: >:-[]
Můžu pomoct se zkušeností s A3 1,4 TFSI MY2013. Při nájezdu 27,500 km jsem musel doplnit půl litru. Jojo, klišé a polopravdy se nestanou realitou, když se teoreticky pořád omílají dokola.
Úžasné, jak vaše individuální zkušenost dokázala obrátit všechny statistiky vzhůru nohama. Nevrtalo vám rovněž hlavou, jak mohl Babiš vyhrát, když jste ho nevolil? :no: >:-[]
Tak prosím ty statistiky. ;-)
Ahoj stealthi,
přesné statistiky na toto téma neexistují, jelikož je automobilka (pochopitelně) nezveřejňuje :-)
Ale tady máš jeden odkaz a věř tomu, že se nejedná o spiknutí proti audi..
[odkaz]
Citace:
Laut Audi wurden 785.000 Motoren mit den zu schmalen Ringen gebaut. Je nach Fahrweise und Lastbereich droht bei ihnen ab etwa 40.000 bis 70.000 Kilometern ein deutlich messbarer Ölverbrauch. Ab hier vergehen in der Regel weitere 10.000 bis 20.000 Kilometer, ehe der Verbrauch auf mehr als einen Liter je 1000 Kilometer ansteigen kann.
přesné statistiky na toto téma neexistují, jelikož je automobilka (pochopitelně) nezveřejňuje :-)
Ale tady máš jeden odkaz a věř tomu, že se nejedná o spiknutí proti audi..
[odkaz]
Citace:
Laut Audi wurden 785.000 Motoren mit den zu schmalen Ringen gebaut. Je nach Fahrweise und Lastbereich droht bei ihnen ab etwa 40.000 bis 70.000 Kilometern ein deutlich messbarer Ölverbrauch. Ab hier vergehen in der Regel weitere 10.000 bis 20.000 Kilometer, ehe der Verbrauch auf mehr als einen Liter je 1000 Kilometer ansteigen kann.
Stealthovy A3 se to ovšem netýká, týká se to některých motorů EA888 od r.v. 2008 do poloviny roku 2011. Máme zrovna tento typ motoru (G6GTI) a zatím v pohodě (ťukám na dřevo). Ale který výrobce nemá žádné problémy s nějakým motorem?
Prostě nevidím racionální důvod dělat z toho obecný problém všech koncernových motorů, včetně tohoto pětiválce.
Prostě nevidím racionální důvod dělat z toho obecný problém všech koncernových motorů, včetně tohoto pětiválce.
Taky nechci zobecňovat.
Třeba BMW není rozhodně symbolem spolehlivosti.
Nicméně VW koncern, má (kromě dieselgate) spoustu problémů s hnacím ústrojím obecně. Od rozvodových řetězů, přes spotřebu oleje, po problémy s DSG. Pokaždé, když se jeden problém podaří vyřešit, objeví se nový.
Takovými problémy třeba Toyota, Honda nebo Hyundai, až na výjimky, netrpí.
Rozdíly podle mě spočívají především v dlouhodobé filozofii a ve vztazích se subdodavateli.
Třeba BMW není rozhodně symbolem spolehlivosti.
Nicméně VW koncern, má (kromě dieselgate) spoustu problémů s hnacím ústrojím obecně. Od rozvodových řetězů, přes spotřebu oleje, po problémy s DSG. Pokaždé, když se jeden problém podaří vyřešit, objeví se nový.
Takovými problémy třeba Toyota, Honda nebo Hyundai, až na výjimky, netrpí.
Rozdíly podle mě spočívají především v dlouhodobé filozofii a ve vztazích se subdodavateli.
Pokazit se může všechno, ale zrovna s těmi dsg mám osobní zkušenosti takové, že největší problémy s nimi mají ti, co je sami nikdy (na svém novém autě) neměli... ;-)
Ano, Babiše "nikdo" nevolil a přesto vyhrál tyhle volby..., podobně jako "každý" nadává na koncern VW, a přesto VW dlouhodobě rok co rok vyhrává "volby" (minimálně u evropských "voličů" určitě).
To ti hlavou nevrtá? ;-)
To ti hlavou nevrtá? ;-)
3_diamanty
ono uz klasicke A3 vo verzii sedan nema chybu.... a nadupane RS3 v tejto modrej a s tymi elektronmi je uz len ceresnicka na torte ... takto ma vyzerat stylovy sportovy sikovny sedan a nie ako tie 5m 2 tonove obludy RS6 M5 a podobne ... skutocne to A3 ako take je v0 overzii sedan strihnute dokonale.... len som prekvapeny ako malo ich u nas vidim... ale ved vlastne je to sedan... a tym je v nasich zemepisnych sirkach povedane vsetko ... to clovek u nas fakt skor stretne Q7 ... ale inak A3-ke sedan fandim... tato audina raz este bude legenda na rozdiel od nejakeho babskeho a kusok gycoveho CLA-cka
pirata.della.strada
Za mě je to fajn i co se motoru i karoserie týče. Super motor, super dvouspojka! a perfektní design. Jen ten interier je na mě opravdu až moc minimalistickej, ale to je teď u Audi trend. Furt lepší jak u Focusů, tam je to otřes. Ale zase se vracíme k souboji BMW a Audi - Kupé vs. sedan - M2 vs. RS3 (dříve M3 vs. RS4) Trošku oklikou ale přece. Ostatně by mě zajímalo toto srovnání ať na sprint, tak i na okruhu, tak i v provozu. Zatím je k vidění pouze toto srovnání vrámci ostrých hot hatchů [odkaz]
Rozdíly mezi Audi a BMW se jednu dobu docela stíraly, s rozmachem Xdrive u BMW... ale u téhle dvojice ten kontrast v koncepci zůstává, M2 je víc volba petrolheadů a RS3 víc univerzální auto.
a hlavne M2 je v ponuke aj s manualom.
Manuál tam nechceš, stejně tim nic nezískáš, rozjet se z místa smykem není už dnes žádný wow. Dvouspojka je vždy přesnější, rychlejší a konec konců komfortnější. :yes:
V Audi asi nechceš... v BMW jo, to je auto pro zábavu, ne od toho, aby ses mohl za jízdy drbat... v nose.
Jenže větší zábava je s kvalitní dvouspojkou. Alespoň pro mě. Manuálu už mám pokrk. V USA to samozřejmě chápu, tam to mají zase naopak. Tam manuál žerou i v takovych absurdytach jako 911 GT3 RS apod. Prostě pokud chceš jet jistě a rychle tak nemůžeš někde šaltrovat klackem.
Pokud chceš jet jistě a rychle, tak si koupíš to Quattro, nebo lístek na Pendolino. M2 je o tom, že chceš jet nejistě a rychle :-)
PS: tím nechci říct, že by M2 nutně musela být v manuálu, spíš že ten manuál dál zvýrazňuje rozdílné priority obou aut, kdy s M2 se chceš bavit a s RS3 jet rychle a efektivně.
PPS: pokud to vypadá, že Audi odsuzuju, tak ne.. požadavek na bezproblémový provoz v zimě nebo nechuť vyletět s vysmátým výrazem ze silnice zadkem napřed uznávám a pokud by to mělo být jediné auto, vzal bych radši Audi.
PS: tím nechci říct, že by M2 nutně musela být v manuálu, spíš že ten manuál dál zvýrazňuje rozdílné priority obou aut, kdy s M2 se chceš bavit a s RS3 jet rychle a efektivně.
PPS: pokud to vypadá, že Audi odsuzuju, tak ne.. požadavek na bezproblémový provoz v zimě nebo nechuť vyletět s vysmátým výrazem ze silnice zadkem napřed uznávám a pokud by to mělo být jediné auto, vzal bych radši Audi.
Ok,tak to je samozřejmě věc názoru, beru oboje. Já mám asi takový specifikum, že mám rád BMW ať M2, M4 adál. ale jet rychle,jistě a efektivně s dvouspojkou. Nicméně jejich automaty od ZF jsou taky parádní, někdy ani dvouspojka není nutná.
Na konci sis částečně odpověděl. Pokud to není jediný auto a chci blbnout, půjdu do manuálu. Pokud jiný mít nebudu, rozhodně automat je výhra. A je jedno jestli to bude RS3, nebo M3. Takhle bych ty auta neporovnával. Tady "pirátu silnic" se nedivím, že nechce pořád kvedlat klackem :-)
Výtečně, konečně mě někdo vystihl a pochopil. Tak jsem to přesně myslel.. Beru to jako kdybych měl jako jediný auto M2,M4 a nebo RS3-7 a proto je automat jasná volba..PS: překvapuje mě, kolik lidí si umí můj nick přeložit >:-[] >:-[] :yes:
Bavili jsme se o M2 jakožto konkurentovi RS3... a M2 mi obecně úplně nesedí do role jediného auta, spíš toho auta primárně pro zábavu, ke kterému je v rodině ještě jedno. Ale každému dle jeho gusta.
Presne tak, M2 ako dvojdverové kupé s 272 kW na jednej náprave asi ťažko bude slúžiť ako jediné auto v rodine (ale ako auto na zábavu a tam je automat jaksi zbytočný) každý majiteľ s najväčšou pravdepodobnosťou má ešte nejaké pragmatickejšie presúvadlo (napr. ako kolega Thomasino). Kdežto RS3 ako jediné auto slúžiť môže, či už sedan so 4 dverami, alebo hatch s piatimi.
Ale proč ne? Ja si ho jako jediné auto dovedu uplně klidně představit. Jezdím převážně sám, nebo ve dvou. Tak to i ještě dlouho zůstane. A nemám problém vůbec s ničím v M2. Akorat i tak či onak prostě preferuju DOBREJ automat. Pro sport i denní ježdění. Nepotřebuješ "spojkovat" a nic "trefovat" sám...Řadím sám přece P Á D L A M A pod volantem = nezapomínejte.. :-! :yes:
Neviem, koľko máš rokov, ale väčšina majiteľov si M2 môže dovoliť až vo veku, kedy už má aj rodinu (ak si výnimka, že si M2 môžeš dovoliť ako povedzme slobodný dvadsiatnik, tak veľká gratulácia, ale pochybujem). Takže v 99% prípadov ten majiteľ M2 má aj iné, rodinné či jednoducho pragmatickejšie auto a pre víkendovku na zábavu sa skutočne lepšie hodí manuál.
P.S. Nepoznám majiteľa auta s automatom, ktorý si dlhodobo "radí sám", každý si to spočiatku vyskúša a po krátkom čase zistí, že je to zbytočné a nechá to na automat.
P.S. Nepoznám majiteľa auta s automatom, ktorý si dlhodobo "radí sám", každý si to spočiatku vyskúša a po krátkom čase zistí, že je to zbytočné a nechá to na automat.
Vždy se dá strčit praktické auto partnerce. A děláš, jak kdyby se do 2er nevešly děti. TT je na tom mnohem hůř. O Caymanu radši pomlčet. :-) Pořád ale zvládne alespoň to jedno vpředu.
Ad prvá veta: a o tom hovorím, môžeš si užívať sám M2, ale keď treba ísť na nákup/výlet/pre deti do školy etc., potom musíš zobrať to manželkine praktické auto. ;-)
Neexistuje více pragmatické presúvadlo, než je M2. Já bych teda do ničeho jiného, nechtěl přesedat, snažím se v ní trávit všechen čas na cestě a když to nejde, tak jen smutně koukám, jak by se to tady dalo jet s M2 :-)
mám M235i v 8° automate,a nabudúce by som radšej MANUÁL (asi som iný)
proti gustu žádný dišputát... ;-)
Pirata.della.strada Ano máš pravdu. S dvouspojkou je to pořád jako super soulož, ale s kondomem... ;-)
Hele dědo, a není AWD (a vlastně i FWD) taky tak trochu "safe sex" ? Já jen, že když tě (podle tvého vlastního vyjádření) jízda s RWD docela stresuje, mohl bys být trochu umírněnější v soudech ostatních durexáků. ;-)
Woody, milý hochu, až ti bude 70, tak tě bude stresovat i vyčurání.... ;-)
>:D
Uvidíme, či tá dedova budúca X2 nebude náhodou štvorkolka s automatom, teda akoby double-safe kombo Durexu a vnútromaternicového telieska. >:-[]
Uvidíme, či tá dedova budúca X2 nebude náhodou štvorkolka s automatom, teda akoby double-safe kombo Durexu a vnútromaternicového telieska. >:-[]
Neuvidíte, protože X2 to nebude......... ;-)
Takže X2 už padla definitivně?
Vypadá to tak. Bez toho silnějšího čtyřhrnku by to asi byla nuda.......... ;-) A čekat se mě nechce. To už raději tu modrou X5 M.... ;-)
Na AutoRevue boli fotky základnej verzie a to má do dojmu promo fotiek hdne ďaleko, pôsobí to ako bežný, len trochu zdvihnutý hatch nižšej strednej, takže naozaj oproti 1er by si sa nikam neposunul.
Inak výzor X2 môže byť súčasne hint, ako bude vyzerať budúca 1er (postavená na tejto predokolkovej platforme).
Inak výzor X2 môže byť súčasne hint, ako bude vyzerať budúca 1er (postavená na tejto predokolkovej platforme).
Tady nejde o to jak bude X2 vypadat. To už se ví. Za pár dní se bude prezentovat naživo v US. Zádrhel je v tom, že se neví, jestli bude v Evropě v nabídce silnější 177kW dvoulitr. Vypadá to tak, že alespoň při představení nebude. Mám takové neblahé tušení, že si tu silnější verzi šetří pro pozdější X2 M25i performance. Ale i tak v dnešní době nějakých 240 poníků z dvoulitrového turba je slabota. A navíc jeden borec z BMW vedení nedávno prohlásil, že se silnější dvoulitr BMW nevyvíjí a ani vyvíjet nebude. Ale je možné, ne-li hodně pravděpodobné, že něco bude až s příchodem nové 1er. BMW musí nutně něco silnějšího mít v portfoliu, aby mohlo konkurovat MB a Audi.
Co se týče "posunu" je jasné, že X2 nebude žádná raketa. To by byla ta X5M... ;-)
Co se týče "posunu" je jasné, že X2 nebude žádná raketa. To by byla ta X5M... ;-)
Není to tak dávno, co bych s tebou celkem souhlasil nebo se spíš přikláněl k automatu. Ale ke sportovní jízdě manuál pro spoustu lidí patří, porvat se s tím, trefit to, mít to zcela pod kontrolou...
Vůbec bych mezi M2 s MT a RS3 s DSG neváhal...vzít to první.
Vůbec bych mezi M2 s MT a RS3 s DSG neváhal...vzít to první.
Škoda jen, že pokud se nepletu, tak se už nedělá RS4 sedan ani RS6. Jako kdyby bylo na mě, tak bych od Audi stejně šel do RS5 jakožto zarytej vyznavač kupé. A nebo pak RS7 pokud bych už nutně teda musel někoho furt vozit. Jinak M4 zůstává nepřekonaná volba. S dvouspojkou - samozřejmě a cc brzdama. :-!
NoLimitBoy
Mam pred sebou prave novy Speed a citam o tomto aute:
,,RS3 drzi stopu v zatackach pomerne dlho, ale vyssia hmotnost privola nedotacavost nahle a bez varovania."
,,Auto ma zle rozlozenu hmotnost"
,,RS3 nema rado rozbite cesty, aj v komfortnom rezime je priliz tvrde"
,,Presnost nedokaze doputovat do volantu a sedacky. Motor je uzasny, ale skoro zistitre, ze RS3 takto rychlo uz ani ist nechce, toto auto ma rado rovinky, nie zatacky"
,,RS3 drzi stopu v zatackach pomerne dlho, ale vyssia hmotnost privola nedotacavost nahle a bez varovania."
,,Auto ma zle rozlozenu hmotnost"
,,RS3 nema rado rozbite cesty, aj v komfortnom rezime je priliz tvrde"
,,Presnost nedokaze doputovat do volantu a sedacky. Motor je uzasny, ale skoro zistitre, ze RS3 takto rychlo uz ani ist nechce, toto auto ma rado rovinky, nie zatacky"
tiez som ocami postal na 1600kg na maly sedan je to vela... na druhej strane na sedan s 2,5T 5valcom, 4x4, automatom a odpovedajucou vybavou aj bezpecnostou s odhlucnenim na urovni premie to je vlastne este celkom v pohode... taka M3 tiez nie je ziaden lahky povoz a to nemusi mat ani 4x4
na sialenych 255kach je 1600 kg uplne v norme... to ze je predsa len nedotacava v extreme na limite je dane koncepciou 4x4 je vo vacsine pripadov nedotacava
to ze audi nekomunikuje cez riadenie a sedacky je uz akosi in class... nic nove pri RS modeloch z beznej produkcie
na sialenych 255kach je 1600 kg uplne v norme... to ze je predsa len nedotacava v extreme na limite je dane koncepciou 4x4 je vo vacsine pripadov nedotacava
to ze audi nekomunikuje cez riadenie a sedacky je uz akosi in class... nic nove pri RS modeloch z beznej produkcie
webpaja
...ne, RS3 se mi do ruky nedostala, ale unisono zní jedno. Tvrdý podvozek!
Zoufalost, která by měla bránit možná i čtyřhvězdičkovému hodnocení. RS3, která má na to, aby byla superrychlým univerzálem dostane do vínku prkennost.
Přesně takovou, která celým autem neustále natřásá, nechá ho odskakovat na nerovnostech a nedokáže řádně kopírovat povrch.
Pak může být celé auto úžasné, ale na zábavu na okruhu to úplně nebude, na spoustu okresek taky ne, takže zbývá jen málo z chtěné univerzatility.
Jak píše WL, pak by byl lepší 3D HB a i ten manuál. Samozřejmě s Haldexem upřednostňujícím zadní kola.
Zoufalost, která by měla bránit možná i čtyřhvězdičkovému hodnocení. RS3, která má na to, aby byla superrychlým univerzálem dostane do vínku prkennost.
Přesně takovou, která celým autem neustále natřásá, nechá ho odskakovat na nerovnostech a nedokáže řádně kopírovat povrch.
Pak může být celé auto úžasné, ale na zábavu na okruhu to úplně nebude, na spoustu okresek taky ne, takže zbývá jen málo z chtěné univerzatility.
Jak píše WL, pak by byl lepší 3D HB a i ten manuál. Samozřejmě s Haldexem upřednostňujícím zadní kola.
Tak on to na nemeckych a rakouskych okreskach nebude problem. U nas nebo v Britanii jsou okresky mnohem "clenitejsi", odtud mozna rozdilna skola Ford/Jaguar vs VW/AUDI.
Zapomeň na slušné hlavní tahy. Není pravidlem, že německé nebo rakouské jsou obecně jen hladké. Udělat tvrdý podvozek není problém, udělat dobrý, pevný a oddajný podvozek už problém je.
Tady to nezvládli.
Tady to nezvládli.
...Hladex co uprednostnuje zadni kola...
By musel byt rieseny tak, ze by priamo boli pohanane zadne kolesa a cez Haldex sa pripajal predok. Hmm..., nehovorim ze neriesitelna vec, ale pri motore vpredu napriec.. 8-s
ja to hovorim uz roky: Dajte mi ten motor do niecoho na MLBeve, s klasickym Torsenom ( tam mas v zaklade 60% na zadok ) s interierom kde nieje pevny displej, ale vysuvaci a podpisujem objednavku ! :-!
By musel byt rieseny tak, ze by priamo boli pohanane zadne kolesa a cez Haldex sa pripajal predok. Hmm..., nehovorim ze neriesitelna vec, ale pri motore vpredu napriec.. 8-s
ja to hovorim uz roky: Dajte mi ten motor do niecoho na MLBeve, s klasickym Torsenom ( tam mas v zaklade 60% na zadok ) s interierom kde nieje pevny displej, ale vysuvaci a podpisujem objednavku ! :-!
Nevím kde ta platforma je, Torsen už nemá ani nová A7 ne?
Jo, škoda, že tenkrát nepostavili nové Quattro. Tam měl být korunový. Prostě zkrácená RS5 s pětiválcem, hliníková karoserie. Hned jsem sondoval, jestli je pořadník, protože hrozilo, že to bude limitka.
Mattbaylesa
"jsem to s rychlostí nájezdu trochu přehnal. Zatáčím, jak jen to daná situace dovolí a čekám... a hle, ono to vyšlo" můžu se zeptat, co kdyby to nevyšlo? Od profesionálního testera a novináře bych podobnou formulaci nečekal. Věřím, že jde pouze o nevhodné vyjádření a při testech aut neohrožujete další účastníky provozu. Trochu to totiž na mě tak působí. Pěkný večer.
Tak kazdy z nas nekdy prepalil zejo, ale jen nekdo ma ty koule to priznat ... ja to beru ... :-)
Jsou místa a situace, kdy se vyzkoušet dá, takže volat po sterilitě mi přijde jako extrémní nesmysl.
...ježiši netahej sem moralizování o ohrožování účastníků provozu vole. Na to ti každěj sere.. Když nejseš * jako někteří tuneři v 20let starych BMW apodobnych plečkach, kteří neumí jezdit rychle tak, aby u toho ještě nezabili někoho druhyho a sebe, tak mužeš jezdit pilu v provozu, akorat se ti tvoji "ostatní účastníci provozu" tam občas pletou no. :yes: :yes:
Přesně tou poslední větou se řídí paušalizovaní tuneři nejen ve svých 20 let starých BMW.
A to s původním příspěvkem taky nesouhlasím.
A to s původním příspěvkem taky nesouhlasím.
Pletou nepletou. Ty je musíš maximálně respektovat a ničím je v daném okamžiku neohrozit, ani neomezit. Takže z úrovně toho příspěvku bych spíše tipoval ty namachrovane jedince, kteří si mysli, ze jim patří všechny silnice, ale třeba se mýlím.
Víš sám jak to je...Odsuzuju a nerespektuju "tunery" ani namachrovaný ktretetény, kteří si myslí, že jim patří silnice..Ale mnohokrát je nebezpečnější křupan - "vajíčkář,klouboukář..." apod. ale nejen on - ...kterej nezná pravidla ani neví takový to: "jak se jezdí".. když to řeknu přeneseně..Tzn. že slepě dodržuje všechny cedule atd. Jedná nepředvídatelně a zmateně. Zkrátka a dobře můžeš jezdit klidně a plynule, ale zároveň i rychle a nikoho tím neohrožovat, pokud nedělá vyloženě naschvály....Kam jsme se to zas dostali od té RS3?!?!?!?! Konec tlachání.... Každej si kupte co chcete >:D >:D
white label
Tři poznámky hned k první stránce a na první pohled:
1. "...ztělesňuje RS 3 limuzína. Závěrečné slovo pramení z faktu, že Němci takto označují každou tříprostorovou karoserii."
I když pominu sporné limuzína/sedan, tak to "každou tříprostorovou karoserii" je do nebe volající blbost, to by pak totiž Němci museli slovem "limousine" označovat i klasické kupé, nebo kabrio!
2. "Devatenáctipalcová kola s pětiramenným designem a pneumatikami 235/35 R19 obdržíte již v základu. Za příplatek 19.800 Kč dostanete litá kola se stejným rozměrem v titanově šedé barvě s obutím o rozměrech 255/30 vpředu a 255/35 vzadu."
Za příplatek dostanete širší kola/pneumatiky pouze vpředu (8,5"/255mm), nikoli vzadu (8"/235mm). Navíc to neplatí jen pro kola v titanové optice, širší kola vpředu lze mít i u jiné optiky kol.
3. "Sezení obstarávají sportovní sedačky v jemné kůži Nappa, v nichž se ideální pozice hledá sama."
Jak to funguje, když se ideální pozice "hledá sama"???
Nešlo by to napsat normálně/logicky, co třeba: ...ideální pozice se hledá snadno.
1. "...ztělesňuje RS 3 limuzína. Závěrečné slovo pramení z faktu, že Němci takto označují každou tříprostorovou karoserii."
I když pominu sporné limuzína/sedan, tak to "každou tříprostorovou karoserii" je do nebe volající blbost, to by pak totiž Němci museli slovem "limousine" označovat i klasické kupé, nebo kabrio!
2. "Devatenáctipalcová kola s pětiramenným designem a pneumatikami 235/35 R19 obdržíte již v základu. Za příplatek 19.800 Kč dostanete litá kola se stejným rozměrem v titanově šedé barvě s obutím o rozměrech 255/30 vpředu a 255/35 vzadu."
Za příplatek dostanete širší kola/pneumatiky pouze vpředu (8,5"/255mm), nikoli vzadu (8"/235mm). Navíc to neplatí jen pro kola v titanové optice, širší kola vpředu lze mít i u jiné optiky kol.
3. "Sezení obstarávají sportovní sedačky v jemné kůži Nappa, v nichž se ideální pozice hledá sama."
Jak to funguje, když se ideální pozice "hledá sama"???
Nešlo by to napsat normálně/logicky, co třeba: ...ideální pozice se hledá snadno.
Ale no táááák, Kolmanovi teče ještě mlíko po bradě, konečně se v redakci dostal k něčemu ostřejšímu, no tak si z toho trochu stříknul do kalhot, nooo bóže. Snad tedy taky neukák >:D >:D >:D
DonVito
No jako obvykle Audi nabízí za spoustu peněz málo muziky - můj názor.
Tady uvedu své alternativy, které bych všechny upřednostnil v dané cenové kategorii:
[odkaz]
BMW 540i xdrive za 1.465.000Kč
[odkaz]
BMW M2 za 1.674.000Kč
[odkaz]
Camaro za 1.492.000Kč
[odkaz]
Ford Mustang 5.0 od okolo 1.100.000Kč
[odkaz]
Kia Stinger 1.500.000Kč
Každé z nich nabízí o 1 až 3 válce navíc :-)
Tady uvedu své alternativy, které bych všechny upřednostnil v dané cenové kategorii:
[odkaz]
BMW 540i xdrive za 1.465.000Kč
[odkaz]
BMW M2 za 1.674.000Kč
[odkaz]
Camaro za 1.492.000Kč
[odkaz]
Ford Mustang 5.0 od okolo 1.100.000Kč
[odkaz]
Kia Stinger 1.500.000Kč
Každé z nich nabízí o 1 až 3 válce navíc :-)
Kromě té M2, tam žádnou konkurenci pro RS3 nevidím.
A jestli chce někdo větší kus auta s větším motorem, tak si logicky na RS3 ani nevzpomene.
A jestli chce někdo větší kus auta s větším motorem, tak si logicky na RS3 ani nevzpomene.
Do toho výčtu, už ti chybí dodat Zetor a rozptyl bude kompletní.
Asi tak. Dať ako konkurenta/alternatívu pre sedan nižšej strednej triedy dvojdverové kupé či vyššiu strednú, alebo ako alternatívu k prémiovému sedanu mainstreamový liftback, to je pomerne mimo.
Jsou to alternativy za stejnou cenu.
Každá volba reprezentuje konkurenci v určitém směru - třeba Mustang v motoru a podvozku, 540i xdrive v praktičnosti atd.
Ale spousta lidí se rozhoduje třeba mezi SUV a kombi..
Takže jedná se o konkurenci?
Jestliže hledáš kompaktní pětiválcový sedan quattro, tak ne. >:D
Každá volba reprezentuje konkurenci v určitém směru - třeba Mustang v motoru a podvozku, 540i xdrive v praktičnosti atd.
Ale spousta lidí se rozhoduje třeba mezi SUV a kombi..
Takže jedná se o konkurenci?
Jestliže hledáš kompaktní pětiválcový sedan quattro, tak ne. >:D
Ale iste, mnoho ľudí sa rozhoduje štýlom: mám na auto milión, čo si za to môžem kúpiť? Ale kto pozerá konkrétne po RS3, tak asi z dôvodu, že chce ultrarýchle auto pre zábavu, ktoré je zároveň aj praktické. Preto z praktického hľadiska vypadávajú všetky kupé (M2, Camaro, Mustang) a z hľadiska zábavy či obratnosti vyššia stredná trieda (5er), no a Kia, na tú žiaden záujemca o Audi pozerať nebude. Nie, záujemca o RS3 bude zvažovať povedzme M140i, A45 AMG, možno ešte Focus RS, ale nie americké veľké kupé či limuzínu vyššej strednej.
cjoctavian
Ked uz pisem i specifickych priplatkovych pneu, tak si to 2x overim, ci tam nemam chybu... Predne pneu su 255/30 a zadne su uzsie, teda povodny rozmer 235/35. A aj rozmer diskov sa meni. Predne su sirsie o 0,5"!
/Jenomže to už by si nikdo nekoupil Pašíka ani Cupru/
...ikdyz v CR by se par blaznu najit mohlo. :-)
Holt kdo chce mit opici... :-)
Samozřejmě nelze soudit z ceníku náhradních dílů. Tam si napíší, co si můžou dovolit. I motor pro obyčejnou dodávku může stát přes 400 tisíc. Otázka je, za kolik ten motor prodávají jiným výrobcům. A pokud si dobře vzpomínám, jeden nebo dva ho od quattra (Audi Sport) kupují.
Osobně bych ten motor chtěl raději ve 3dv. Golfu, a to i kdyby stál stejně jako RS3.
Bohužel jej ve 3dv. hb nenabízí ani Audi.
Taký 3dv Golf s R5 namiesto zadných sedačiek + rwd :yes: :yes: :yes: