Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeKoenigsegg to znovu natřel Bugatti a má světový rekord. Ale jaká byla nejrychlejší auta minulosti?
10 komentářů
flyboyeda
Chiron má větší objem, víc válců a výkon je přirozenější a trvanlivější
Koneigsegg mi připadá jak z papíru
Koneigsegg mi připadá jak z papíru
Výkon je přirozenější a trvanlivější, točivý moment rozporuplnější a rozvor náprav stálejší a mimoděk uklidňující... 😐
HitmanPB
Zaujala ma ich taktika - pozvoľný rozbeh ako v meste na križovatke, keď mal motor optimálne podmienky pritlačili, akonáhle sa dostali nad top speed Veyronu (vedeli, že majú naviac), tak noha z plynu dole a dochladzovanie motora 😊, druhý pokus ako cez kopirák, tu už šli na limit 😄
Podotýkam, že toto je Agera... 😉
Podotýkam, že toto je Agera... 😉
beibej
Kde je Ferrari F40 s ofiko hodnotou 324 km/h (neofiko i více).
Taky Ferrari 288 GTO má všude hodnotu 305 až 306 km/h.
McLaren F1 jen 355? To je odkud? Já viděl ofiko video s 386 km/h, pravda s posunutým omezovačem max otáček. Jinak všude 371 km/h.
To je jen co teď vím z hlavy....
Taky Ferrari 288 GTO má všude hodnotu 305 až 306 km/h.
McLaren F1 jen 355? To je odkud? Já viděl ofiko video s 386 km/h, pravda s posunutým omezovačem max otáček. Jinak všude 371 km/h.
To je jen co teď vím z hlavy....
Při první jízdě se maximální rychlost vyšplhala na hodnotu 437,8 km/h, druhý pokus na zpáteční cestě byl o poznání lepší – 457,5 km/h. Oba výsledky ze průměrují, takže rekord má nyní hodnotu 437,8 km/h.
Ale v konečné tabulce je to dobře.