Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Největší hráč mezi elektromobily? Čína, pochopitelně...

Čína se stala největším podporovatelem elektrických aut na světě a transformuje tím automobilový průmysl od Detroitu až po Jokohamu.
Zpět na článek
7. 11. 2017 11:11
schovame se za CTK
" Letos by se jich zde mělo prodat zhruba 300.000, tedy trojnásobek předpokládaného množství oproti USA."

zajimave, v USA se za prvnich 10 mesicu 2017 prodalo temer 160 tisic aut do zasuvky, trojnasobek je 300 tisic? a ze kdy ta zprava "CTK" je, z roku 2015? protoze letos se v Cine prodalo jiz vice nez 420 tisic aut do zasuvky z cehos BEV maji mit 96%, coz pro elektromobily cini zhruba 403 tisic elektromobilu prodanych za prvnich 10 mesicu roku 2017

jen pro dolplneni, v Evrope se prodalo za prvnich 10 mesicu 2017 cca 215 tisic aut do zasuvky a v Cine hlasi ji zprez 420 tisic prodanych aut do zasuvky, ostane loni to bylo v Cine lehce nad 350 tisic kusu, a USA maji prozatim temer 160 tisic kusu
Rozbalit vlákno
0
7. 11. 2017 12:16
Autor by mohol trocha študovať
Autor by mohol trocha študovať o problematike kým začne písať. Čína najprogresívnejšie buduje bezemisné zdroje energie. Nie len v EU obľúbene zrkadielka a vrtuľky, kde z 10 top veterných fariem je 8 v Číne. Ale hlavne buduje pri súčasnom stave techniky stále potrebné jadrové elektrárne. Aktuálne vo výstavbe viac ako 30 reaktorov a asi 40 v projektovej fáze. Do 20 rokov navýšia produkciu elektriky z jadra asi o 100MW.
Rozbalit vlákno
1
7. 11. 2017 12:54
Re: Autor by mohol trocha študovať
Čína jen dohání to, co západ již leta má. Odvodit si z toho, že bychom tak měli činit taky, nedává smysl. Ano, možná, že "při současném stavu techniky jsou JE stále potřeba". Ale to je stejně chybná úvaha jako s elektromobily - totiž že kreslíme své vize budoucnosti bez uvažování toho, že za 10 let (až ty JE budou uvádény do provozu) bude situace zcela jiná ve všem. Zejména v ukládání elektřiny.
7. 11. 2017 12:40
Hezky to akceleruje
Hezky nám to akceleruje. Z fází zavádění nových technolgií "Nejdřív tě budou ignorovat. Pak se ti budou smát. Pak proti tobě budou bojovat. Potom zvítězíš" se z fáze vysmívání přesouváme rovnou k fázi vítězství, protože naštěstí během pár měsíců zainteresovaní pochopili, že bojovat proti tomu už nemá smysl. Teď už je jasné, že západoevropským automobilkám teče do bot, protože čas, kdy budou muset zahájit masovou výrobu elektromobilů se zkrátil na méně než 5 let a oni nemají nic. Nemají baterky, nemají specifické výrobní kapacity, nemají infrastrukturu, nemají vyvinuté modely, nemají natestováno a nasbírány data a proto nemají ani potřebné zkušenosti. Ještě bude západoevropským automobilkám horko. Ale je to jenom jejich vina.
Rozbalit vlákno
0
7. 11. 2017 13:34
Cože, nizké provozní náklady ???
Provozní náklady jsou vyšší, pokud započteme i výměnu barerek.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
7. 11. 2017 13:54
Re: Cože, nizké provozní náklady ???
Baterky nejsou problém = to je rozšířenej blud. Jak je to barerkama netušim = to by třeba fakt moh bejt problém ;-)
7. 11. 2017 14:42
Re: Cože, nizké provozní náklady ???
Aké sú tie vyššie náklady? O koľko sú vyššie a voči čomu? Výmenu bateriek poočítaš po koľkých rokoch? Hoď nejaké relevantné čísla. Zatiaľ píšeš len žvásty.
7. 11. 2017 16:14
Re: Cože, nizké provozní náklady ???
Joska Prvni meni baterky v auticku na dalkove ovladani ob-den, takze pocita asi tento cyklus :-!
8. 11. 2017 13:12
aktuální situace v Číně
Jsem v Číně 2x do měsíce. Elektromobila je tam všudypřítomná a zcela normální. Veškeré skutry jsou elektrické a nabíječky na mince všude možně po parkovištích. Elektrické vozidla a plug-in hybridy jezdí ve velkém počtu a to jak místní modely místních automobilek jako je třeba Geely, tak i drahá dovážená auta typu Tesla. Tímhle tempem jak Čínani šlapou do rozvoje elektromobility se klidně může stát, že díky svému technologickým a výzkumným možnostem tu najednou budou kvalitní čínské vozidla a místní průmysl se bude škrábat na hlavě a hledat důvody kde se stala chyba proč tomu tak nemohlo být v EU.

Evropa je tak zoufale pomalá v zavádění nových technologií a věci mění až když se současná cesta ukáže jako neudržitelná. Číňani se radikálně zlepšují s každou novou generací a za 20 let se vsadím že EV od Geely, BYD, nebo Briliance bude zcela normání auto k výběru.
Rozbalit vlákno
0