Nedávno jsme vás informovali o testovacích jízdách M3 CS na Nürburgringu. Poslední ladění má auto úspěšně za sebou, nyní bylo mnichovskou automobilkou oficiálně odhaleno.
to hej, ale keď sa s tým prevezie niekto z redakcie, očakám verdikt zase v štýle, priveľa využiteľného výkonu, či ako to napísali pri štandardnej M3. :-)
která má aspoň pět set kobyl, aby ses styděl zastavit před pražskou zmrzlinárnou plnou hyper vytuněnejch lidiček s embýej, co tvrdě makaj v korporátních ajtý a médiích ... no a na chytrou modelku a moderátorku s ambicí stát se herečkou můžeš zapomenout rovnou ... :no: >:-[]
Zkusil jsem skoro všechno. Zmrzlinárny, jenom chytré modelky, moderátorky, herečky i stovky koní. Jak se den se dnem a režim s režimem sešel, tak mi na stará kolena zbylo jen těch pár set přivypelichaných koní. Nevadí, alespoň je na co vzpomínat. ;-)
Tak jasně, jsou ženský, u kterých bez postu ředitele a Porsche v garáži nepochodíš. Takovým klidně můžeme říkat ***. Ale webpaja má pravdu, že ani čestná a rozumná holka si nebude v reálu hledat outsidera. Je kravina chovat se jako namyšlený snob. Ale tím, že budeš mít na sobě dobré hadry, švýcarské hodinky, budeš jezdit pěkným autem a sem tam se decentně pochlubíš svými úspěchy, rozhodně nic nezkazíš.
To je oblibene klišé chudych lidi, kteri si naivne mysli, ze zrovna jim by ty penize stesti prinesly a svet je nespravedlivy, kdyz schopnost si je vydelat nadelil nekomu jinemu.
Pánové to sem přece nepatří, taková debata.
Nicméně člověk ze sebe přece nebude dělat chudáka, když je úspěšný.
Navíc je přece fajn pro lidi co mají rádi auta, přijet někam před restauraci/bar/hotel, kde jsou parádní káry, ne? Mě to třeba vždy zvedne náladu.
V běžnym dennim tisku tohle už vyšlo a psali o 460 koních + narozdíl od nejlepší jízdy na webu i o převodovce = tak nevim = na ACZ jako tak často: Zase blbě?
Bejt Kolmann asi bych zmínil i o 19 kg lehčí kola než má sériová M3 = prostě nejlepší jízda je ACZ :-)
Jak to to ACZ dělá = že je vždycky poslední a eště to maj blbě = to je jako: cesta je horší ale zase delší :-)
Ne to sem nebyl já = rychlostní pokus sem dělal na D7 = tachometrově se hybrid řítil něco přes 180 km/h a eště tam byl prostor = ale ne pro mě protože exit ;-)
A navic se v tom balastu ztrati opravdu zajimave a vyjimecne clanky jako treba pulhodina ve Formuli Renault. Pritom se to hezky cetlo, je to bomba, kterou nema vetsina podobnych periodik a redakce tenhle pocin nevystavi pysne jako hlavni clanek. Klidne jako test, naprosto famozni tema.
Misto toho se tu par lidi pre o tom, kolik jsou schopni na letnich nebo univerzalech ujet na snehu.
U BMW se nejvic tesim na M2 CS a 8er se vsim vsudy
Když mluvíš o BMW = teta co neni teta bude mít za pár dní na pár dní = teda na týden i8 = sem hodně zvědavej co řekne
Vůči ACZ sem hodně kritickej = ne že by tu občas nebyl dobrej článek nebo dobře napsanej test = ale celkově je to doslova tristní. A vim že neni takovej problém to obrovsky zlepšit
Chybí tu normální trochu funkční šéf a viz neustálý chyby = průměrnej editor. Vem si pod kolika článkama je běžný čtenáři furt opravujou. A daj si příště bacha = ne ani náhodou. Kdyby to aspoň správně opsali z článků který jinde k tématu vyšly už dřív = ACZ bejvá často poslední, ale ani to ne = prostě blbější ale zato delší cesta :-)
Přitom točej zdaleka nejvíc prachů ze všech podobnejch webů = fakt ostuda :no:
Fiů- odešel? Když pominu jeho nekritické škoda testy, je ho škoda. Tak už zbylo jen eso Machala, co to přivedl (alespoň kvalitou) na buben. Jak ses to dozvěděl?
Ten článek o formuli jsem taky přečetl jedním dechem. Ale jak už jsi tak nějak napsal - většina místní komunity má jiné vlhké sny, než to řezat po okruhu s formulí.
Jj taky se tesim na 8er a hlavne na M8. V lednu v Detroitu se ukaze 8er a par mesicu na to M8 jeste pred ISMA 24h Daytona kde bude radit M8 GTE. Jinak jsem zvedav jak bude vypadat 8er jako GranCoupe.
Ako vyplýva z množstva testov, lepším/zábavnejším zvezením než M3/M4 je menšia M2, ktorá viac napĺňa odkaz starších M3. Takže by bolo zaujímavejšie spraviť ClubSport či aspoň Competition verziu emdvojky. Neoverené správy o M2 CS sú, tak uvidíme, či to BMW naozaj spraví (keď je obava z kanibalizovania M4).
Tá obava z kanibalizovania si myslím že bude malá. M4 / M2 majú podľa mňa rozdielnych zákazníkov aj keď nejaké malé percento CS verzí sa môže premiešať.