Novinky

Zpět na článek

Jeep Wrangler: Podívejte se na první fotky interiéru nové generace terénní legendy!

17 komentářů

webpaja
...daleko vpravo za pákou redukce a pohonu mi přijde jako extra přešlap. ;-\
gil54
Ale zase ve verzi pro Anglii, Austrálii a Indii to bude ok. >😁
webpaja
JJ, asi nejdůležitější trhy 😉
Avatar - Dzakobo
Dzakobo
Hlavně do takového auta patří pořádný měničový automat. S jedním z šestiválců to bude jízda.

Za mě hodně povedené, interiér je nápaditý a přitom masivní, tohle v Americe umí.
Habakuk14
No do terénu je automat lepší a ta 8st. ZF je super, ale je s ním nuda. Interiér se mi moc nelíbí asi mě víc sedí stávající model. Docela mě mrzí, že se neprodávají seriově s 5,7 HEMI pro takové auto pro radost je to ten správný motor.
Habakuk14
Tak hardcore offroad musí svého řidiče trýznit 😄
webpaja
Mě to netrýzní, kdybych měl o hardcore gazíka zájem, tohle by mě nepřekonatelně vadilo. 😉
Habakuk14
Tak návrh aut do terému je o hromadě konstrukčních kompromisů. Nová generace očividně vychází z předešlé kde je to stejné akorát páka byla zalomená k řidiči. Tak to měl i Def a celkem to fungovalo. Třeba reálně to nebude tak hrozné jak to na fotce vypadá. Jinak automat to jistí. Stejně se už nyní prodávalo tak 90% v automatu.
Avatar - Bazalt
Bazalt
Páky má Wrangler tak uspořádané minimálně už tradičně. A jak praví Dzakobo do správného Jeepu patří automat (a většinou bude) a ne zastaralé mechanické kvrdlátko... 😄
PS:Jezdil jsem Wranglerem a Cherokee 😉
Avatar - Anonym
Anonym
tak tak, do Jeepu jedině automat, kdo by v terénu kvedlal....
Mr.Murphy
.... no hele vypadá to fakt příšerně neergonomicky, ale zas se mi nechce věřit, že by to Jeep takhle okatě podělal.... snad to v reálu nebude tak hrozné.... a jak už tady zaznělo, 95% se asi stejně prodá v automatu.....
zlysoused
Podle mě ta řadící páka není daleko vpravo, ale "normálně daleko" vpravo. Naopak ta páka redukce je blíž k tělu, než bývá standardně řadící páka, navíc níž, aby nezavazela při řazení. Takže to podle mě vůbec žádný problém nebude. Naopak to dává logiku.
DrRS
A navíc se bude stejně (v evropě) nejvíc prodávat verze se stálým pohonem všech kol, a ta asi páku mít nebude...
Avatar - euro89
euro89
Zvenku spise evoluce, ale to se dalo cekat. Zato v interieru je to prvni Wrangler a jeden z mala Jeepu vubec, ktery se mi libi. Palec nahoru davam i za zachovani kratkeho otevreneho provedeni. :yes: Ja mel z tehle skutecnych off-roadu vzdycky radsi Defender a G-Wagen, ale obe tyhle auta konci a neni jiste, zda prijdou v nove generaci i s otevrenou karoserii (minimalne u Benze o tom pochybuji). Evoque Cabrio je porad jen SUV, s kterym si toho clovek tolik dovolit nemuze, takze mozna v tehle specificke kategorii zustane Jeep jedinou volbou.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Parada !
Takto si predstavujem ucelny dizajn.
Avatar - Machýrek
Machýrek
Wrangler se mi vzdy libil a i nova generace vypada skvele.
Asi 6 let zpatky jsem o nem uvazoval, jako o daily car.
Tak jsem ho na den pujcil a zjistil, jak malo toho o autech vim, s pokorou jej pak zase vratil. Na to bych mentalne nemel.
Morfo333
Že by konečne aj Wrangler dostal Xenony v roku 2018 keď už všetci majú LED? >😁 Je to legenda milujem tieto autá. No načo tam dávajú 4 valce pre boha? 3 motorizácie by tomuto autu stačili 6valec nafta - 6valec banzín a poriadna V8! Keď môže mať Dodge Challenger 6.2 V8 prečo nemôže mať Wrangler (poriadny off-road) aspoň 4.0 V8 to nikdy nepochopím.... Interiér vyzerá super, dokonca lepšie ako v niektorých drahých SUV. Dúfam že zapracovali na zadnej lavici/sedadlách lebo pri Wrangleri Unlimited to boli skôr núdzové sedadlá ako plnohodnotné sedenie na dlhé cesty....