Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Víte, kolikrát otevřete a zavřete dveře auta? Robot Nissanu ano, deset let nasimuluje za tři dny

Dovedete si představit práci, při které otevíráte a zavíráte dveře auta každých šest sekund po celý den? Nissan ne, proto k takovému úkonu „vyškolil“ vlastního robota.
Zpět na článek
16. 11. 2017 09:55
16. 11. 2017 10:02
16. 11. 2017 19:23
18. 11. 2017 10:01
16. 11. 2017 10:06
16. 11. 2017 10:40
16. 11. 2017 12:43
16. 11. 2017 14:38
16. 11. 2017 19:30
16. 11. 2017 15:04
16. 11. 2017 12:49
Avatar - lordlord
16. 11. 2017 09:55
.
i dodavatelé zámků nebo pantů si to taky testují, škoda, že se to testuje jen v čistém a suchém prostředí bez změn teploty
Rozbalit vlákno
3
16. 11. 2017 10:02
Re: .
a vlivů stárnutí materiálů ...
které třídenní test nemůže zohlednit
Avatar - O5kar
16. 11. 2017 19:23
Re: .
Proto to také tak vypadá. Prostě stárnutí materiálu a chyby způsobené montáží nikdo nenasimuluje.
18. 11. 2017 10:01
Re: .
Není pravda, zámky se testují v extrémních teplotách, vlhkosti, prachu i speciálních prostředích podporujících urychlení koroze. Když po 10 letech vytáhneš zámek z auta, vypadá daleko lépe, než po tom testovacím "kolečku", kde vnitřek projede i několikrát více cyklů, než avizovaných 45 000 (přesněji se nebavíme u cyklu ve smyslu otevřít/zavřít, ale projet všechny funkce zámku, což je pak bráno jako 1 cyklus), přitom se pořád jedná pouze o část všech testů. Úplně kompletní testování trvá několik měsíců.
16. 11. 2017 10:06
Simulant
Problemem vsech simulaci a testu motoru je, ze jedou nonstop. Treba u motoru je vsechno zahrate na provozni teplotu a motor jede milion hodin. Nesimuluji se studene starty atd. Prvni realnou simulaci stejne dela zakaznik prvni 2 roky vyroby.
Kazdopadne prijemne zpestreni ze nadpis neznel: Robot Skody ano, deset let nasimuluje za tři dny
Rozbalit vlákno
6
Avatar - .StenLi.
16. 11. 2017 10:40
Re: Simulant
Nemozes sa mylit viac :-) Samozrejme ze sa motor netestuje nonstop. Testuje sa v extremnejsich pripadoch ako kedy ty kedy zazijes, vratane opakovanych studenych startov v mraze.
Avatar - Ozzman
16. 11. 2017 12:43
Re: Simulant
Myslím, že některé motory jistě nejsou testovány na extremnejsi pripady, než které zažijou. Myslíš, že někdo testoval TDI, aby jezdil na fritovací olej? >:-[]
Avatar - .StenLi.
16. 11. 2017 14:38
Re: Simulant
Urcite.. asi to nebol VW ale niekto urcite :-) Pokial viem tak na fritovaci olej vie jazdit iba SDI, ale ako odporca dieslov nemam osobnu skusenost a mozem sa mylit :-)
Re: Simulant
Skutečně se mýlíš :no: Ale není to v diskusi o simulaci otevírání dveří nikterak podstatné. ;-)
Avatar - O5kar
16. 11. 2017 19:30
Re: Simulant
Jednou mě vezl testovací jezdec kolem Boleslavi se Škodovkou. Jel stylem starého strejdy. Motor týral v akceleraci na každý stupeň od tak nízkých otáček, že jsem málem vyrostl. Kdyby mě na to předem neupozornil, tak bych si myslel kdoví co.
16. 11. 2017 15:04
Re: Simulant
Tady se člověk dočte hloupostí.
vodiče s izolací PVC
stárnou s časem a vlivem UV záření. A v souvislosti s napadením plastu mikroby. Takže to, co prošlo 3 denním rendlíkovým testem, se v praxi klidně za 3 roky rozpadne. Dtto těsnicí materiály. :no:
Rozbalit vlákno
2
16. 11. 2017 11:13
Re: vodiče s izolací PVC
Do toho ještě prach, špína a voda, trochu soli, horko mráz horko mráz, vibrace ...
Avatar - .StenLi.
16. 11. 2017 10:45
Nevidana Japonska neefektivita.
Tak primitivny, neprakticky a pomaly robot patri do minuleho storocia :-(
Rozbalit vlákno
0
16. 11. 2017 12:49
Smart
Kam to lidstvo speje... Pry budem nekdy mozna otvirat smartphonem - husty. Zlata klika bez hackeru. Uz se tesim na dobu, kdy si smartphonem i po velke zadnici vytirat budu muset.
Rozbalit vlákno
0