Novinky
prostřednictvím zdejší koupené redakce nás chce přesvědčit , že oni s elektro auty prorazí...
tak nemá von ten fostek nakonec pravdu, elektrochytráci?
když tohle prohlásí veřejně šéf firmy, která je tahounemna poli hybridnío pohonu a člověk by čekal jako další logickej krok elektro?
:-!
když tohle prohlásí veřejně šéf firmy, která je tahounemna poli hybridnío pohonu a člověk by čekal jako další logickej krok elektro?
:-!
Dalsi krok Toyoty je elektro: 😉
Uchiyamada said that Toyota was working on a new type of solid-state battery that is able to store more power and can be recharged much more quickly than current types.
"This technology will be a big development step. But that will still take time. We e😜ect mass production in four to five years."
Jen ne hned, ale za pet let.
Takze zaver? Nema von ten fostek nakonec pravdu. 😄
Uchiyamada said that Toyota was working on a new type of solid-state battery that is able to store more power and can be recharged much more quickly than current types.
"This technology will be a big development step. But that will still take time. We e😜ect mass production in four to five years."
Jen ne hned, ale za pet let.
Takze zaver? Nema von ten fostek nakonec pravdu. 😄
Fostek zjevně opět nečetl článek, jinak by toto nemohl napsat.
Navíc fostek zjevně neví, jak moc Toyota investovala do vodíkových technologií, na které zůstala už zcela sama, jelikož je to slepá ulička vývoje. Jen nechtějí přijít o ty utracené miliardy, tak musí držet takovouhle linii.
Studuj, fosteku.
Navíc fostek zjevně neví, jak moc Toyota investovala do vodíkových technologií, na které zůstala už zcela sama, jelikož je to slepá ulička vývoje. Jen nechtějí přijít o ty utracené miliardy, tak musí držet takovouhle linii.
Studuj, fosteku.
Konečně to jeden z velkých bossů autoprůmyslu řekl naplno. Asi není náhoda, že není ze země EU... ;-\
Je treba si uvedomit kontext.
Za prve to rekl pri predstavovani hybridu 😄
Za druhe Toyota je v EV skutecne trochu pozadu..
Za prve to rekl pri predstavovani hybridu 😄
Za druhe Toyota je v EV skutecne trochu pozadu..
Pozadu za kým? Tesla s minimálnym vývojom lepí bežne dostupné súčiastky, pekne ich zabalí a ešte krajšie obkecá.
VW e-Golf a e-Up sú asi také elekro autá ako RAV4 EV. Proste natlačili batérie do bežného auta.
Prakticky jedinými dvomi elektromobilmi od tradičných výrobcov, ktoré sa predávajú globálne sú Leaf a Miev. A pri oboch na vývoji vidieť, že nemajú na trhu konkurenciu.
VW e-Golf a e-Up sú asi také elekro autá ako RAV4 EV. Proste natlačili batérie do bežného auta.
Prakticky jedinými dvomi elektromobilmi od tradičných výrobcov, ktoré sa predávajú globálne sú Leaf a Miev. A pri oboch na vývoji vidieť, že nemajú na trhu konkurenciu.
Ahoj Niemande.
S tim minimalnim vyvojem Tesly nemas uplne pravdu. Spis bych rekl, ze je to naopak.
Jedna z mala slepenych veci, jak ty pises jsou mozna packy z Mercedesu u Modelu S.
Jinak toho opravdu moc neni.
Rika se tomu vertikalni integrace. To znamena, ze si Tesla maximum vyviji a vyrabi sama.
Od aku-clanku (s Panasonic) ktere si vyrabi v Gigafactory, pres motory, az po interier.
Uz jsi asi zapomnel na tehdy rekordni displej - vlastni vyvoj.
A samozrejme nesmime zapomenout na autopilota, kde je leaderem a treba Audi teprve prijde s vyzname mensi funkcnosti v A8.
Tesla ve ctvrtek predstavila semitruck a roadster II. Myslis, ze je vubec mozne, aby v techto projektech pouzila nejake konvecni dily?
Anebo muzes uvest, jak pises, co lepi Tesla dohromady?
Jinak jsi zapomnel na Renault Zoe, BMW I3, Hyundai Ioniq a Opel Ampera nebo u nas nedostupny Chevrolet Volt. I kdyz, pravda globalne se asi prodava jen ten Ioniq.
Nicmene Volt a Ioniq v Americe a v Evrope Zoe, Ampera jsou urcite velkou konkurenci Leafu (prestoze Zoe z vlastni staje a podobny Leafu).
S tim minimalnim vyvojem Tesly nemas uplne pravdu. Spis bych rekl, ze je to naopak.
Jedna z mala slepenych veci, jak ty pises jsou mozna packy z Mercedesu u Modelu S.
Jinak toho opravdu moc neni.
Rika se tomu vertikalni integrace. To znamena, ze si Tesla maximum vyviji a vyrabi sama.
Od aku-clanku (s Panasonic) ktere si vyrabi v Gigafactory, pres motory, az po interier.
Uz jsi asi zapomnel na tehdy rekordni displej - vlastni vyvoj.
A samozrejme nesmime zapomenout na autopilota, kde je leaderem a treba Audi teprve prijde s vyzname mensi funkcnosti v A8.
Tesla ve ctvrtek predstavila semitruck a roadster II. Myslis, ze je vubec mozne, aby v techto projektech pouzila nejake konvecni dily?
Anebo muzes uvest, jak pises, co lepi Tesla dohromady?
Jinak jsi zapomnel na Renault Zoe, BMW I3, Hyundai Ioniq a Opel Ampera nebo u nas nedostupny Chevrolet Volt. I kdyz, pravda globalne se asi prodava jen ten Ioniq.
Nicmene Volt a Ioniq v Americe a v Evrope Zoe, Ampera jsou urcite velkou konkurenci Leafu (prestoze Zoe z vlastni staje a podobny Leafu).
Pri Tesle je štandardne to najpodstatnejšie batérie. Používajú štandardne články. Gigafactory je Know-how Panasonicu a marketing Tesly, ale neviem o tom, že by z neho mali vychádzať pokročilejšie batérie ako to čo je bežne na trhu. Ďalej motor, meniče.. a tak by sa dalo pokračovať všetko stojí na bežne dostupných technológiách.
Autopilot v Tesle je nedorobok a v tom je rozdiel medzi väčšinou zabehnutých automobiliek a Teslou, ktorá potrebuje byť prvá za každú cenu.
Semitrack používa tie isté motory čo sú v Modely 3, batérie budú tiež o tom istom. A o roadstry sa budeme môcť baviť ak nejaký naozaj vyrobia.
No a k tym autam Ioniq a Ampera/Volt sú nove. A ak Toyota naozaj príde s EV do 5 rokov, tak tieto dve značky nebudú mať náskok ani jednej generácie. Nehovoriac o tom, že aby si mal skúsenosti s reálneho sveta, tak potrebuješ predaje a tie Volt ani Ioniq zatiaľ moc nemá. Preto som spomínal Leaf a Miev, predávajú sa globálne už nejaký čas a naozaj sa aj predávajú a nie len ponúkajú.
Autopilot v Tesle je nedorobok a v tom je rozdiel medzi väčšinou zabehnutých automobiliek a Teslou, ktorá potrebuje byť prvá za každú cenu.
Semitrack používa tie isté motory čo sú v Modely 3, batérie budú tiež o tom istom. A o roadstry sa budeme môcť baviť ak nejaký naozaj vyrobia.
No a k tym autam Ioniq a Ampera/Volt sú nove. A ak Toyota naozaj príde s EV do 5 rokov, tak tieto dve značky nebudú mať náskok ani jednej generácie. Nehovoriac o tom, že aby si mal skúsenosti s reálneho sveta, tak potrebuješ predaje a tie Volt ani Ioniq zatiaľ moc nemá. Preto som spomínal Leaf a Miev, predávajú sa globálne už nejaký čas a naozaj sa aj predávajú a nie len ponúkajú.
No to je pěkný příspěvek, nicméně úplně neodpovídáš na otázky 😄
Píšeš, že Tesla je špatná, že používá standardní technologie.
A když někdo chce přijít s něčím zcela novým - Toyota, tak je to pozdě.
V čem je tedy ten Leaf lepší??
To jsi mohl hned na začátku napsat, že se ti prostě líbí Leaf.
Jinak zkus se mrknout na link níž 😉
Nissan Leaf je až 4. nejprodávanější auto ''do zásuvky''.
První je Tesla Model S..
[odkaz]
PS Volt v první desítce celosvětově bych řekl, že prodeje má 😄
A sice 19.748 kusů do září.
Edit: Chevrolet Volt je plug-in hybrid (jako Prius Plug-in), já ho do teď řadil mezi EV, sorry.
Obdoba Opelu Ampera - EV - je Chevrolet Bolt.
Píšeš, že Tesla je špatná, že používá standardní technologie.
A když někdo chce přijít s něčím zcela novým - Toyota, tak je to pozdě.
V čem je tedy ten Leaf lepší??
To jsi mohl hned na začátku napsat, že se ti prostě líbí Leaf.
Jinak zkus se mrknout na link níž 😉
Nissan Leaf je až 4. nejprodávanější auto ''do zásuvky''.
První je Tesla Model S..
[odkaz]
PS Volt v první desítce celosvětově bych řekl, že prodeje má 😄
A sice 19.748 kusů do září.
Edit: Chevrolet Volt je plug-in hybrid (jako Prius Plug-in), já ho do teď řadil mezi EV, sorry.
Obdoba Opelu Ampera - EV - je Chevrolet Bolt.
Jako obvykle informacni hodnota clanku mizerna. No alespon si clovek muze precist original, viz odkaz dole..
Tak k jadru veci. Toyota nevidi Teslu jako svou konkurenci.
A tvrdi, ze pro EV je potreba na vyvoj vice casu.
Tady alespon nejake zajimavejsi informace😒br /> Tesla is not our enemy and not our role model," Uchiyamada said. "I think it's the German manufacturers that rather see Tesla as a competitor."
Myslim, ze i ten pohled na vodik se meni ( i u Toyoty po ojevu solid state aku) a klicovou roli budou hrat v blizke budoucnosti akumulatory.
[odkaz]
Tak k jadru veci. Toyota nevidi Teslu jako svou konkurenci.
A tvrdi, ze pro EV je potreba na vyvoj vice casu.
Tady alespon nejake zajimavejsi informace😒br /> Tesla is not our enemy and not our role model," Uchiyamada said. "I think it's the German manufacturers that rather see Tesla as a competitor."
Myslim, ze i ten pohled na vodik se meni ( i u Toyoty po ojevu solid state aku) a klicovou roli budou hrat v blizke budoucnosti akumulatory.
[odkaz]
Mně právě na článku přijde zvláštní, že Toyota sice přistupuje k elektromobilům střízlivě, což je na místě, ale zároveň protěžuje vodík...Ten je ovšem to samé co elektro, ale ještě 10x dražší a méně použitelné.
Vodik lze rychle natankovat. A je to reseni pro vzdalenejsi budoucnost az bude zefektivnena vyroba vodiku.
Vyvoj akumulatoru jde ted dramaticky dopredu a na zaklade tohoto Toyota meni strategii.
Vyvoj akumulatoru jde ted dramaticky dopredu a na zaklade tohoto Toyota meni strategii.
Výroba vodíku nikdy zefektivněna nebude, protože to chemicky a fyzikálně zkrátka nejde. Vodík byl drahý v dobách zeppelínů, je drahý dnes a zůstane drahý navždy.
Jeho jediné pozitivum je, že se dá dobře zdanit, na rozdíl od elektřiny.
Jeho jediné pozitivum je, že se dá dobře zdanit, na rozdíl od elektřiny.
There are many processes under development with minimal environmental impact. Development of these technologies may decrease the world’s dependence on fuels that come primarily from unstable regions. The “in-house” H2 production may increase both national energy and economic security. The ability of H2 to be produced from a wide variety of feedstock and using a wide variety of processes may make every region of the world able to produce much of its own energy. It is clear that as the technologies develop and mature, H2 may prove to be the most ubiquitous fuel available.
[odkaz]
Moc o tom nevim. Jen to, ze se ta technologie porad vyviji. To co ty jsi napsal uplne nekoresponduje s vedeckymi clanky o vyrobe vodiku.
[odkaz]
Moc o tom nevim. Jen to, ze se ta technologie porad vyviji. To co ty jsi napsal uplne nekoresponduje s vedeckymi clanky o vyrobe vodiku.
Vedci sú obvykle majstrami teórií, ktoré sa realitou stanú v najlepšom prípade čiastočne.
Věda je krásná věc, dělal jsem ji pět let. Má jedinou vadu, neřeší ekonomickou stránku problému. Vědci už vymysleli spoustu technologicí a nápadů, ale jak přišlo na cenu, ukázalo se, že návratnost je v staletích. Projekt, na kterém jsem dělal, dopadl stejně, skončil na ekonomické návratnosti.
No vis ale tady vedci resi prave snizeni nakladu na vyrobu.
Dokonce je to hlevni zadani 😉
I viz muj druhy prispevek - low-cost technology.
Mimochodem si trochu odporujes. Na jedne strane rikas, ze se ekonomikou vedci nezabyvaji, na druhe strane rikas, ze kvuli tomu tvuj projekt skoncil.
Dokonce je to hlevni zadani 😉
I viz muj druhy prispevek - low-cost technology.
Mimochodem si trochu odporujes. Na jedne strane rikas, ze se ekonomikou vedci nezabyvaji, na druhe strane rikas, ze kvuli tomu tvuj projekt skoncil.
Jasný. Akorát, že to samé se říkalo o elektromobilech a baterkách ještě nedávno. Ale pak se do toho automobilky pořádně obuly a bingo. To samé by bylo s vodíkem, kdyby se do toho pustilo víc automobilek. Ale co si budeme namlouvat. Výrobci elektřiny mají daleko silnější lobby a to je ten pravý důvod proč elektřina a ne vodík!
No podle me do budoucna porad plati na dalky vodik na kratky vzdalenosti baterky.
Akorat zrovna ted jde vyvoj v baterkach tak rychle dopredu, ze to mozna na baterky pujde i na dalku (jak prosazuje Tesla).
Akorat zrovna ted jde vyvoj v baterkach tak rychle dopredu, ze to mozna na baterky pujde i na dalku (jak prosazuje Tesla).
Sakra porad se pise, jak zlevnuji baterky, maji vetsi hustotu, ale stale auta na elektrinu maji mizerne parametry a neskutecne drahe.
To mrazik...elektroauta jsou drahe pro Cechy ...ve svete se na to divaji jiz trosku jinak..neb s 2mio rodinnym rocnim prijmem se treba na Nissan Leaf s dotaci uz dostanou k 650tis Kc a to uz je jina matematika. Navic pokud maji doma v garazi kabel a cestuji dost..uz jim to jiste vychazi levneji. Jedinym vadou na krase je porad pocet nabijecich bodu.
"az bude zefektivnena vyroba vodiku"
A kdy konkrétně se podaří zrušit zákony fyziky? To je totiž to, v čem je u vodíku problém.
A kdy konkrétně se podaří zrušit zákony fyziky? To je totiž to, v čem je u vodíku problém.
Bukake, Takeshiho hrad, Okamura a RAV4 za míč co mi rezla i v interiéru. To jsou čtyři pilíře toho proč už si nikdy japonské auto nekoupím.
EV - su pre bezneho zakaznika nedostupne.
bezny zakaznik kupuje C- segment okolo 15 000 eur a na E-Golf nema 35 000 litrov.
EV by museli ist dole o 40-50% a este ostane nie je zalatana diera v hranici okolo 10 000 eur.
Jednoducho povedane dnes nemaju ludia 30 000 a viac eur na kupu auta ( za priaznivej ekonomickej situacie ) - Tie mizive % netvoria trh, tak ako par supermiliardarov na svete 😉
bezny zakaznik kupuje C- segment okolo 15 000 eur a na E-Golf nema 35 000 litrov.
EV by museli ist dole o 40-50% a este ostane nie je zalatana diera v hranici okolo 10 000 eur.
Jednoducho povedane dnes nemaju ludia 30 000 a viac eur na kupu auta ( za priaznivej ekonomickej situacie ) - Tie mizive % netvoria trh, tak ako par supermiliardarov na svete 😉
Ty máš teda pekne pokrivený pohľad, to ti poviem. Stred Európy nie je pupok sveta a rozhodne nie etalón kúpyschopnosti obyvateľstva. Tých 30 tisíc za auto je na veľkých a pre automobilky dôležitých trhoch už akceptovateľná cena. Na to, aby si niekto kúpil EV za 35 litrov, nemusí byť multimiliardár.
Já třeba čtu, že po zrušení dotací v Hongkongu klesl prodej Tesly S ze 3t ks měsíčně na nulu. Na rovnou nulu.
A to je auto pro boháče. A světe div se - není to ve střední Evropě.
A to je auto pro boháče. A světe div se - není to ve střední Evropě.
Ja si myslim, ze Toyota ma pravdu.
V sucasnosti je dojazd, cas nabijania a cena EV problem. A vzhadom na vyrobu sucasnych akumulatorov sa neda ani velmi stlacit ich cenu iba vyrobenim velkeho mnozstva. Preto kym v ulozeni energie nenastane vaznejsi posun, nie je realnamasova vyroba za rozumnu cenu. Okrem toho, ak na 7-8 rocnom EV treba vymenit akumulator, jeho cena prevysuje trhovu cenu tohto ojazdeného auta v takomto veku. Podla mojho nazoru dnes ani plug-in hybrid nie je velmi rozumna vec (az na specialne vynimky sposobu vyuzivania). V sucasnosti je podla mna najrozumnejsia forma klasicky hybri😜 maly akumulator, ktory nie az taky drahy, pouzivanie bez obmedzeni ako bezne auto, vysoky krutiaci moment bez potreby turba, HSD bez drahych a problematických sucasti, cize vysoka spolahlivost a dnes uz pomerne akceptovatelna cena. Je to momentalna vyvojova vyvojova faza z pohladu masoveho trhu. A samozrejme sa pracuje aj na buducnosti, ale jedna vec je, co je teraz rozumne ponukat a druha vec je, co sa chysta.
V sucasnosti je dojazd, cas nabijania a cena EV problem. A vzhadom na vyrobu sucasnych akumulatorov sa neda ani velmi stlacit ich cenu iba vyrobenim velkeho mnozstva. Preto kym v ulozeni energie nenastane vaznejsi posun, nie je realnamasova vyroba za rozumnu cenu. Okrem toho, ak na 7-8 rocnom EV treba vymenit akumulator, jeho cena prevysuje trhovu cenu tohto ojazdeného auta v takomto veku. Podla mojho nazoru dnes ani plug-in hybrid nie je velmi rozumna vec (az na specialne vynimky sposobu vyuzivania). V sucasnosti je podla mna najrozumnejsia forma klasicky hybri😜 maly akumulator, ktory nie az taky drahy, pouzivanie bez obmedzeni ako bezne auto, vysoky krutiaci moment bez potreby turba, HSD bez drahych a problematických sucasti, cize vysoka spolahlivost a dnes uz pomerne akceptovatelna cena. Je to momentalna vyvojova vyvojova faza z pohladu masoveho trhu. A samozrejme sa pracuje aj na buducnosti, ale jedna vec je, co je teraz rozumne ponukat a druha vec je, co sa chysta.
Nicméně si myslím, že to s tou "masovostí" ještě trochu přestřelil.
Otevřeně šéf pána s tímto prohlášením Akio Toyoda - třeba tady na webu - článek [odkaz]
Proto si myslím, že !Toyota! nemá použitelný/konkurenceschopný elektromobil a tak se snaží situaci zvrátit těmito prohlášeními. Je to škoda - Toyotu mám a za 200tkm se s ní nic nestalo - nic.
Myslím, že to bude problém spousty automobilek v budoucnu. Přijdou noví hráči a někteří staří zaniknou. Kde jsi WIKOW, ZB, Praga apod. že ? Holt koncepce výroby osobních vozů se mění a některým prostě nutně ujede vlak. Osobně doufám, že Toyota to nebude.
Jinak jejich know-how diky Mirai, Prius (vcetne plug-in), hybridum Lexus atd. neustale roste. Myslim, ze Toyota je v oblasti el. pohonu na prvnim miste co do poctu prodanych kusu. A treba Toyota hybrid je synonymem spolehlivosti.
Takze ano, v EV jim ted asi tak na par let ujizdi vlak. Akorat pak prijdou s vlastnim rychlikem 😄
Pokud budou teď pět let spát, budou pak koukat jak VW v USA, že jsou mimo hru.
VW e-Golf a e-Up sú asi také elekro autá ako RAV4 EV. Proste natlačili batérie do bežného auta.
Prakticky jedinými dvomi elektromobilmi od tradičných výrobcov, ktoré sa predávajú globálne sú Leaf a Miev. A pri oboch na vývoji vidieť, že nemajú na trhu konkurenciu.
Proste elektromobily od tradičných značiek aktuálne stoja za prd.
Ja by som si veľmi rád kúpil EV, ani dotácie by som nepotreboval, keby bola cena rozumná. Ale segment aut na dochádzanie do práce, kde by stačil teoretický dojazd 200 a cena by bola okolo 15 tisíc EUR nikoho nezaujíma a automobilky tlačia EV do segmentu s vysokými maržami. A toto sa v EU tak skoro nezmení.
ELEKTROMOBILY NEFUNGUJÍ, NEMOHOU FUNGOVAT, NIKAM NEDOJEDOU A NELZE JE VYRÁBĚT [odkaz] NAZDAR
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D :yes:
PS: pan Tojota Tojošita vám chtěl sdělit, že elektromobily sice jsou schopni vyrobit aby vám sloužili, ale nejsou schopni je vyrobit tak aby jim sypaly a momentálně nevědí jak vás s nimi podrbat >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Proc myslis, ze jsou ty dotace? Aby vznikla poptavka a s masovosti klesla cena..
I don't think that what we have seen so far (from Apple) is something that would any way necessitate us changing our thinking when it comes to openness, our software and business approach.
"Pokoj ludia, my mame casu dost."
Toyota musi EV modely oprasit kvoli Cine.
Mysliet si, ze Toyota nema k vodiku alternativu, je blbost. Ostatne, pracuje na novom type baterie...