Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Šéf Toyoty: Elektromobily nejsou připraveny pro masovou výrobu

redakce AUTO.CZ redakce AUTO.CZ 18. 11. 2017
79
60
Zobrazit náhledy (79)
Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota Mirai Toyota
Předseda správní rady Toyota Motor Takeši Učijamada tvrdí, že se bateriové elektromobily do výrobního programu automobilky nehodí.

Auta poháněná bateriemi zatím nejsou připravena pro masovou výrobu. V rozhovoru s německým časopisem Spiegel to řekl předseda správní rady japonské automobilky Toyota Motor Takeši Učijamada. Uvedl také, že amerického průkopníka ve výrobě elektrických vozů Tesla nepovažuje za vzor hodný kopírování.

"Bateriemi poháněné vozy s dlouhým dojezdem jsou velmi drahé a trvá dlouho, než se dobijí," řekl Učijamada. "Takové vozy se do našeho programu nehodí." Už dříve vedení Toyoty prohlásilo, že z dlouhodobého hlediska věří spíše vodíkovým palivovým článkům než bateriím. I proto už prodává vodíkem poháněný model Mirai.

Toyota v září zřídila spolu s partnerskou firmou Mazda Motor podnik, jehož cílem je rozvoj technologie elektrických vozů. Obě automobilky zaostávají za dalšími konkurenty v odvětví a ještě nemají na trhu plně elektrický vůz.

Toyota podle Učijamady pracuje na novém typu baterie, která dokáže uložit více energie a dá se nabít mnohem rychleji než současné typy. "Tato technologie bude znamenat velký posun ve vývoji. Ale bude to chtít ještě čas. Masovou výrobu očekáváme do čtyř až pěti let."

Toyota a Suzuki Motor oznámily, že se dohodly na spolupráci při prodeji elektrických vozů v Indii od roku 2020. Partnerství má pomoci Toyotě při expanzi na indickém trhu, kde řidiči dávají přednost dostupným kompaktním vozům, ve kterých Suzuki vyniká. Suzuki by pak měla získat napojení na inovace Toyoty v oblasti automatizovaného řízení, umělé inteligence a nízkoemisních vozů. Podle dohody bude Suzuki vyrábět elektrické vozy a některé dodávat Toyotě, která bude poskytovat technickou podporu, uvedla agentura Reuters.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Avatar - N6600
JAPKA jsou ekonomicky katastrofálne VRICI !! :)))))
N6600
| 26. 11. 2017
Toyota mala niekolko dovodov, preco s tym sekla.

Mysliet si, ze Toyota nema k vodiku alternativu, je blbost. Ostatne, pracuje na novom type baterie...
Avatar - Kharl.ANTIDIESEL
JAPKA jsou ekonomicky katastrofálne VRICI !! :)))))
Kharl.ANTIDIESEL
| 20. 11. 2017
nj
ELEKTROMOBILY NEFUNGUJÍ, NEMOHOU FUNGOVAT, NIKAM NEDOJEDOU A NELZE JE VYRÁBĚT [odkaz] NAZDAR
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
PS: pan Tojota Tojošita vám chtěl sdělit, že elektromobily sice jsou schopni vyrobit aby vám sloužili, ale nejsou schopni je vyrobit tak aby jim sypaly a momentálně nevědí jak vás s nimi podrbat >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Článek k elektrifikaci dle šéfa PSA
Jopino
| 20. 11. 2017
Aspoň někdo si dovolil říct pravdu...
DonVito
| 20. 11. 2017
No to je pěkný příspěvek, nicméně úplně neodpovídáš na otázky :-)

Píšeš, že Tesla je špatná, že používá standardní technologie.

A když někdo chce přijít s něčím zcela novým - Toyota, tak je to pozdě.

V čem je tedy ten Leaf lepší??

To jsi mohl hned na začátku napsat, že se ti prostě líbí Leaf.

Jinak zkus se mrknout na link níž ;-)
Nissan Leaf je až 4. nejprodávanější auto ''do zásuvky''.
První je Tesla Model S..
[odkaz]

PS Volt v první desítce celosvětově bych řekl, že prodeje má :-)
A sice 19.748 kusů do září.

Edit: Chevrolet Volt je plug-in hybrid (jako Prius Plug-in), já ho do teď řadil mezi EV, sorry.
Obdoba Opelu Ampera - EV - je Chevrolet Bolt.
Aspoň někdo si dovolil říct pravdu...
Niemand
| 20. 11. 2017
Pri Tesle je štandardne to najpodstatnejšie batérie. Používajú štandardne články. Gigafactory je Know-how Panasonicu a marketing Tesly, ale neviem o tom, že by z neho mali vychádzať pokročilejšie batérie ako to čo je bežne na trhu. Ďalej motor, meniče.. a tak by sa dalo pokračovať všetko stojí na bežne dostupných technológiách.
Autopilot v Tesle je nedorobok a v tom je rozdiel medzi väčšinou zabehnutých automobiliek a Teslou, ktorá potrebuje byť prvá za každú cenu.
Semitrack používa tie isté motory čo sú v Modely 3, batérie budú tiež o tom istom. A o roadstry sa budeme môcť baviť ak nejaký naozaj vyrobia.
No a k tym autam Ioniq a Ampera/Volt sú nove. A ak Toyota naozaj príde s EV do 5 rokov, tak tieto dve značky nebudú mať náskok ani jednej generácie. Nehovoriac o tom, že aby si mal skúsenosti s reálneho sveta, tak potrebuješ predaje a tie Volt ani Ioniq zatiaľ moc nemá. Preto som spomínal Leaf a Miev, predávajú sa globálne už nejaký čas a naozaj sa aj predávajú a nie len ponúkajú.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku