Novinky
Zcela určitě nemá zavazadlový prostor 720 l (to nemá žádné auto, pokud to není SUV/MPV/dodávka)- jen v případě měření až po střechu. Po hranu oken má stěží co (o 2 nebo 3 třídy menší) Fabia II Combi.
prosím tě to nemyslíš vážně... díval ses na rozměry toho auta? jestli ano a máš aspoň trochu soudnosti tak tady nemůžeš napsat že fabka má stejný kufr jako tady ta kráva.
tím "stěží" jsem myslel, že bude mít sice větší zavazadelník, ale jen tak tak, myslím, že více než 500 litrů to nebude. CTS Sport Wagon je dluhý 4859mm a Citroen C5 Break je kratší jen o 30 mm, přičemž C5 Break má zavazedelník jen o 25l větší než Fabia Combi...
ještě k větám: "díval ses na rozměry toho auta? jestli ano a máš aspoň trochu soudnosti tak tady nemůžeš napsat že fabka má stejný kufr jako tady ta kráva."😒br />
4828mm dlouhý Cadillac CTS sedan má zavazadlový prostor 420l /
4222mm (-60cm!) dlouhá Fabia I sedan má zavazadlový prostor 438l
4828mm dlouhý Cadillac CTS sedan má zavazadlový prostor 420l /
4222mm (-60cm!) dlouhá Fabia I sedan má zavazadlový prostor 438l
[odkaz]
Doporučuju tabulku nacházející se na konci článku.
A pro příště trochu rozvahy... 😊
Doporučuju tabulku nacházející se na konci článku.
A pro příště trochu rozvahy... 😊
Je to merane podla inej normy, nez si zvyknuty.
No, k tomu, je má poznámka "jen v případě měření až po střechu"...
Neide len o to či po strechu ale niektoré automobilky udávajú napr. objem keď nemajú rezervu ale iba lepiacu sadu. Tým zväčšia aj keď nepriamy objem kufra o pár litrov ktoré na prvý pohľad nevidíš... :-! 😄
mě se líběj všechny nový Cadillaci, ale tohle je fakt bomba...! jednoznačně nejhezčí combi ve svý třídě...! doufám, že se najde dost lidí, kteří si ho koupí nový, abych si ho já mohl za čas koupit ojetý, ptž na nový mít asi nebudu... 😒
GM’s development of the new engine is being coordinated under the leadership of GM Powertrain’s European operations in Turin, Italy, in cooperation with VM Motori based in Cento, Italy. GM Powertrain will focus on the development of the clean combustion process, electronic engine control and exhaust-gas after treatment, as well as calibration and integration into GM vehicles. VM Motori will build the new unit at its plant in Cento, Italy, and is responsible for the mechanical aspects of the engine’s design, development and bench testing.
I o BMW můžu napsat, i když oni vodík spíše spalují v klasických pístových motorech, články zatím moc neřeší ne?