Novinky
0
Tak, Cadillac CTS Wagon má zavazadlový prostor 350l. Stačí to na kombi střední třídy?
Přejít do diskuze
Neide len o to či po strechu ale niektoré automobilky udávajú napr. objem keď nemajú rezervu ale iba lepiacu sadu. Tým zväčšia aj keď nepriamy objem kufra o pár litrov ktoré na prvý pohľad nevidíš... :-! 😄
A čo? Aj keby... P-407 má objem 407 litrov... smiešne ale realita. Nie každému (okrem Škody) ide o maximálnu hodnotu objemu bagáže...
mě se líběj všechny nový Cadillaci, ale tohle je fakt bomba...! jednoznačně nejhezčí combi ve svý třídě...! doufám, že se najde dost lidí, kteří si ho koupí nový, abych si ho já mohl za čas koupit ojetý, ptž na nový mít asi nebudu... 😒
ještě k větám: "díval ses na rozměry toho auta? jestli ano a máš aspoň trochu soudnosti tak tady nemůžeš napsat že fabka má stejný kufr jako tady ta kráva."😒br />
4828mm dlouhý Cadillac CTS sedan má zavazadlový prostor 420l /
4222mm (-60cm!) dlouhá Fabia I sedan má zavazadlový prostor 438l
4828mm dlouhý Cadillac CTS sedan má zavazadlový prostor 420l /
4222mm (-60cm!) dlouhá Fabia I sedan má zavazadlový prostor 438l
tím "stěží" jsem myslel, že bude mít sice větší zavazadelník, ale jen tak tak, myslím, že více než 500 litrů to nebude. CTS Sport Wagon je dluhý 4859mm a Citroen C5 Break je kratší jen o 30 mm, přičemž C5 Break má zavazedelník jen o 25l větší než Fabia Combi...
prosím tě to nemyslíš vážně... díval ses na rozměry toho auta? jestli ano a máš aspoň trochu soudnosti tak tady nemůžeš napsat že fabka má stejný kufr jako tady ta kráva.
Zcela určitě nemá zavazadlový prostor 720 l (to nemá žádné auto, pokud to není SUV/MPV/dodávka)- jen v případě měření až po střechu. Po hranu oken má stěží co (o 2 nebo 3 třídy menší) Fabia II Combi.
Tohle o tom motoru vyplivnul gůgl. 😉
GM’s development of the new engine is being coordinated under the leadership of GM Powertrain’s European operations in Turin, Italy, in cooperation with VM Motori based in Cento, Italy. GM Powertrain will focus on the development of the clean combustion process, electronic engine control and exhaust-gas after treatment, as well as calibration and integration into GM vehicles. VM Motori will build the new unit at its plant in Cento, Italy, and is responsible for the mechanical aspects of the engine’s design, development and bench testing.
GM’s development of the new engine is being coordinated under the leadership of GM Powertrain’s European operations in Turin, Italy, in cooperation with VM Motori based in Cento, Italy. GM Powertrain will focus on the development of the clean combustion process, electronic engine control and exhaust-gas after treatment, as well as calibration and integration into GM vehicles. VM Motori will build the new unit at its plant in Cento, Italy, and is responsible for the mechanical aspects of the engine’s design, development and bench testing.
Něco o jeho výrobě a účinnosti výroby, jak se dá skladovat. Chtěl bych se zaměřit na funcki palivového článku, jaké jsou druhy, výhody.
I o BMW můžu napsat, i když oni vodík spíše spalují v klasických pístových motorech, články zatím moc neřeší ne?
I o BMW můžu napsat, i když oni vodík spíše spalují v klasických pístových motorech, články zatím moc neřeší ne?
Chtěl bych napsat něco o palivových článcích a vodíku. Můžu na to mrknout, když seženu dobrý podklady, pak by to neměl být problém.
No kdyby se ti povedlou vyšťourat něco o pojektech áčka od mercedesu a smartu. Dvojitá podlaha, čistě el. pohon... jinak napiš co budeš chtít ty. Tvé články se mi líbí, jsou pro mne poučné. 😉
Jo Pierro, teď trochu odbočim. Ještě o těch hybridech, chtěl si něco o těch elektromobilech, ptal jsem se te na to na blogu. Tak tam kdyztak napis co by te zajímalo.
...jeste k te Alfe. Vypada to, ze nejpravdepodobnejsi darce podvozkovych skupin pro AR169 (i kdyz zrejme dostane jmeno, pripadne ciselne/pismennou kombinaci) bude Jaguar XF. Coz vubec nezni spatne.
No vypadá to velice zajímavě a nezvykle. D sloupek je tlustý jak sloví noha, to je fakt, ale právě tenhle detail dělá celé auto ještě zajímavějším. Nevím co na to výhled dozadu ale originální prvek to je bezpochyb. Caddilacííí jsou rozhodně zajímavá auta, ať už jde o jakýkoliv model z jejich portfolia...
Myslím, že to je zajímavá alternativa k evropským kombi. Rozhodně bude přitahovat pohledy.
Souhlas, to nevyzerá veru zle, a to i přesto, že Cadilac šetřil a použil zadní dveře ze sedanu. Proto je ten D-sloupek tak tlustý, ale zvládli to poměrně dobře. Celkově zajímavé auto. :yes: 😉