Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Subaru WRX STI – Konečně funguje!

Je to trochu s křížkem po funusu, modernizované WRX STI ale konečně jezdí alespoň zhruba tak, jak si fandové představují.
Zpět na článek
20. 11. 2017 16:22
20. 11. 2017 16:25
21. 11. 2017 09:29
21. 11. 2017 10:50
21. 11. 2017 14:57
20. 11. 2017 16:35
20. 11. 2017 17:24
20. 11. 2017 17:51
20. 11. 2017 22:05
21. 11. 2017 08:32
21. 11. 2017 16:53
21. 11. 2017 22:04
21. 11. 2017 23:01
20. 11. 2017 19:19
20. 11. 2017 17:52
20. 11. 2017 17:57
20. 11. 2017 18:09
20. 11. 2017 18:21
20. 11. 2017 19:45
21. 11. 2017 13:17
20. 11. 2017 18:06
20. 11. 2017 18:11
20. 11. 2017 18:31
20. 11. 2017 18:35
20. 11. 2017 18:48
20. 11. 2017 19:17
20. 11. 2017 19:46
20. 11. 2017 23:49
21. 11. 2017 09:13
21. 11. 2017 10:59
21. 11. 2017 11:42
20. 11. 2017 22:23
20. 11. 2017 23:55
21. 11. 2017 11:03
21. 11. 2017 12:03
21. 11. 2017 14:39
20. 11. 2017 17:21
20. 11. 2017 18:22
21. 11. 2017 11:12
21. 11. 2017 18:34
20. 11. 2017 18:02
20. 11. 2017 18:17
20. 11. 2017 18:20
20. 11. 2017 18:25
20. 11. 2017 18:26
20. 11. 2017 18:40
20. 11. 2017 18:59
20. 11. 2017 19:06
20. 11. 2017 19:21
20. 11. 2017 19:46
20. 11. 2017 19:58
20. 11. 2017 20:09
20. 11. 2017 22:38
20. 11. 2017 20:30
20. 11. 2017 20:42
20. 11. 2017 20:47
20. 11. 2017 20:54
20. 11. 2017 21:11
20. 11. 2017 21:25
20. 11. 2017 21:33
21. 11. 2017 00:19
21. 11. 2017 14:50
21. 11. 2017 20:03
21. 11. 2017 20:11
21. 11. 2017 20:16
21. 11. 2017 20:30
20. 11. 2017 21:24
20. 11. 2017 22:00
21. 11. 2017 14:43
21. 11. 2017 20:12
21. 11. 2017 22:10
21. 11. 2017 22:20
21. 11. 2017 22:59
21. 11. 2017 00:08
21. 11. 2017 00:55
21. 11. 2017 08:34
21. 11. 2017 10:30
21. 11. 2017 10:56
21. 11. 2017 20:00
20. 11. 2017 19:26
20. 11. 2017 19:31
20. 11. 2017 20:27
20. 11. 2017 19:41
20. 11. 2017 19:47
20. 11. 2017 19:55
20. 11. 2017 20:11
21. 11. 2017 17:50
21. 11. 2017 10:44
21. 11. 2017 20:50
21. 11. 2017 19:59
21. 11. 2017 20:08
23. 11. 2017 20:57
23. 11. 2017 23:37
Avatar - Uživatel_5340709
20. 11. 2017 16:13
Tak ještě že tu jsou
lidé jako Jakub Rejlek, nebo Rasťo Chvála, kteří vůbec umí tuto techniku otestovat. Pak pochopíme, že Machi si nechal zbytek hvězd pro Opel Mokka, nebo nějakou jinou tabletoidní suv sr....u. /fandům zn. Opel se omlouvám, není to myšleno přímo, nic jiného mě zrovna nenapadlo/ ;-)
Rozbalit vlákno
45
20. 11. 2017 16:21
Re: Tak ještě že tu jsou
po precitani tohto "testu" tu uz 10 minut sedim a neviem co k tomu ako dlhorocny subarista napisat ... dobre si to vystihol. Toto WRX/STI je auto, ktore nema a zial uz nebude mat na nasom trhu ekvivalent: vykonny boxer, najlepsi AWD, nizke tazisko, hydraulicky posilnovac, klasicka rucka manualna prevodovka famozne jazdne vlastnosti na kazdom povrchu a nabruseny dizajn za rozumnu cenu ... A, ze vynimocne auta z naseho trhu zmiznu (ako aj Mitsu Lancer), vdacime okrem nasim ekologom, aj takymto pseudo - recenzentom ... vsak v hodnoteni a jazdnych vlastnostiach tomu napraska kdejaka 1.0 Skoda v kombajne .... smutne toto :no: :no: :no:
Avatar - lamal
20. 11. 2017 16:28
Re: Tak ještě že tu jsou
chapem, ze po tomto clanku si mas chut kopnut do kazdeho, ale napr emisie z dopravy tvoria globalne ani nie 10% a vacsina normal ekologov by sa na autach nevyburovala... to ze to je business, je vec druha...
21. 11. 2017 11:40
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
nj
[odkaz] SOUDRUZI : NEBLOKUJTE SVÝMI AUTOPOPELNICEMI VYHRAZENÁ PARKOVACÍ MÍSTA PRO NABÍJENÍ ELEKTROMOBILŮ jinak to bude za 5 ... ;-) jj
... 5 tisíc a ve správním řízení víc ;-) DŮLEŽITÉ PRAŽSKÉ KRÁDEŽE KATALYZÁTORŮ ZA 5 MINUT S SROZBRUŠKOU POD AUTEM za 2 až 3 tisíce HDI dokonce za 5 ve výkupu ;-) [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
21. 11. 2017 18:13
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
Ekologie jako věda tohle ani nepokrývá, takže to normální ekolog nemá v popisu práce.
Avatar - lamal
21. 11. 2017 21:48
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
pan je akoze odbornik na ekologiu ? :-) co je normalny ekolog ? mas ponatie aka je aplikacia ekologie ako interdisciplinarnej vedy ? ja som tomu venoval 5r a myslim, ze ovzdusie ako zakladna zlozka ZP je celkom hlboko v zasahu ekologie hlavne pokial ide o emisie tj polutanty z cinnosti cloveka... priemysel, doprava... zakladne odvetvia...
21. 11. 2017 23:33
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
Ekologie se zabývá zkoumáním vztahů. Nikoli ochranou životního prostředí. Od toho jsou, teď se podrž, ochránci životního prostředí. Na to jsi za pět let nepřišel? Ekologové nebojují, například, proti invazním druhům. Zkoumají důsledky naší pošetilosti. Ekologie je věda a poskytuje nám zajímavé informace o našem prostředí a vlivu, který na něj máme. Není to hnutí bojovníků "za lepší zítřky," kteří o tom kolikrát ví kulové. Ekolog tedy může zkoumat vliv zvýšených hodnot CO2, ale jen těžko má v popisu práce lobování za regulaci trhu s novými osobními automobily. Podobně může zkoumat vliv těžkých kovů na různé živočichy, ale na univerzitě ho těžko budou platit za protestování před továrnou. Chytrý environmentalista tedy využívá poznatků (mimo jiné) ekologie ve svém boji za ochranu životního prostředí. Ale sám ekologem být nemusí a ani bych nečekal, že jimi typicky jsou.
Avatar - lamal
22. 11. 2017 00:10
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
Aby som to upresnil studoval som Environmentalnu Ekologiu... Ekolog je dnes pre beznu verejnost siroky pojem, od radoveho uradnika, po aktivistu, na to som reagoval, nemal som tusaka, ze ma budes chytat za slovo medzi env a eko :-) ... to ako sa aplikuje veda a poznatky nie je dane jedinou cestou, nie kazdy ekolog zostane ako vyskumnik tak ako nie kazdy je aktivista... tj aj ekolog moze byt aktivista. Ekologia sa v ramci druhovej ochrany zaujima aj o invazne druhy, nie vzdy je invazia isteho druhu sposobena clovekom a pod. Co sa tyka toho ucelu vedy, tazko unifikovat umysel... raz sa zneuziva inokedy vyuziva.

V kontexte ´´vseobecnom´´ ekolog a spravne environmentalista zamerany na ovzdusie moze uplne opravnene sediet niekde hore kde sa pisu zakony a ano aj tie emisne. Kazdopadne kazdy nie financiami zmanipulovany environmentalista by tie motory tak netrapil emisnymi normami. Takze medzi nami to je slovna hracka, ale vies co a koho som myslel.

So zneuzivanim samozrejme suhlasim, s emisiami osobnej dopravy to je velmi spinava hra...
22. 11. 2017 01:00
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
Běžná veřejnost neví, co to ekologie je. Protože tím mimo jiné média operují dost volně. V médiích bude právě ten aktivista. To je pro ně výživnější materiál.

Ano, ekolog může být aktivistou. Může mít vlastní názory jako my všichni. Jen by se dalo čekat, že bude fundovaný.

V tomhle směru je rozdíl v definicích invazního druhu. Není to můj obor, ale otázka je, proč by k invazi mělo dojít právě teď, pokud na tom nemá podíl člověk. Určitě se to stát může, ale člověk by čekal, že se tak děje v reakci na nějakou změnu. Té bychom si měli všimnout. Jednotlivé druhy měly k invazi dost času. Ano, ekologové se o to zajímají. To jsem myslel těmi důsledky naší pošetilosti (přirozená invaze není naší pošetilostí, ale čekal bych právě, že v tom typicky hrajeme roli). Ať už jde o úmyslné vysazení, nebo náhodné zavlečení. Nemluvě o změnách klimatu, kde se náš vliv těžko posuzuje. Mám takový pocit, že jsem před lety zaznamenal zprávu o druhu pavouka, který se do ČR přesouval z jihu, protože tam pro něj už bylo dostatečně teplo. Nepamatuji si, že by říkali, že jsme si ho do ČR z Francie zavlekli. O něm se myslím nemluvilo jako o invazivním, protože neškodil. Jen je to pro Čechy nováček a navíc jedovatý.
Avatar - lamal
22. 11. 2017 01:17
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
Ked sme pri tom, uz len samotny vztah invazneho druhu s druhmi ostatnymi bude ekologiu zaujimat... to vies aj sam dal si to do popisu eko. To z akeho dovodu sa tak stalo nemusi hrat rolu. Invazny druh moze byt aj napr krdel vtactva ktory dorazi na cudzi biotop pri migracii kde sa nasledne dokaze uchytit, rozmnozit a vytvorit tak predatora pre povodne druhy, vdaka nejakej jeho vyhode v novom prostredi - napr. uz samotny nedostatok jeho predatorov. Plati to aj pre spory a semena rastlin, kt su prenosne vtactvom. V dnesnej masovej podobe, to samo zapricinuje clovek vdaka globalizacii a pod.
22. 11. 2017 01:31
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
Ano. Však jsem už na začátku psal, že se o to budou zajímat. Jen jsem se omezil na situace, kdy za to můžeme. Takhle se neomezují, budou studovat každou invazi. V druhém příspěvku jsem se snažil právě říct, že jsem tou formulací nechtěl implikovat, že k řekněme přirozené invazi nemůže dojít a že by je nezajímala. Zajímají je všechny vztahy, i ty symbiotické.

Pointa byla, že proti takovým druhům nebojují, ale studují jejich vliv (to jsem myslel tím studiem důsledků naší pošetilosti, protože za to kolikrát můžeme). Šlo o ten rozdíl mezi bojem a studiem.
Avatar - lamal
22. 11. 2017 08:54
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
ok
22. 11. 2017 00:15
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
Řeč je pak o politice EU, přičemž celosvětová čísla pro nás nejsou reprezentativní. Nedává mi tedy moc smysl argumentovat celosvětovou situací. Pokud se snažíme snížit náš podíl, přijde mi logické se řídit tím, co sami produkujeme. A u nás je holt silniční doprava významným zdrojem (a osobní na tom má značný podíl - jsme rozvinutý region se spoustou aut, která poloprázdná najezdí spoustu kilometrů).
Avatar - lamal
22. 11. 2017 00:30
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
Nemyslim si, ze z hladiska makroklimy SR/CR je doprava klucova... ako lokalna zalezitost, tvorba smogu a pod ano, stale vedie s velkym naskokom priemysel, energetika... Verim, ze od tabuliek zo studia to smerom k tej doprave poskocilo o kus ;-) Skor sa zamerat na stav toho co tu jazdi ako DPF a pod a obmedzit dieslaky + zelektrifikovat mesta a pobenzinovat - nie sialenym downsizom kt produkuje pevne castice... tak naspat niekam k euro 3 - 4 pre maly benal do mesta s nepriamym vstrekom :-) Bavit sa presne na zaklade
aktualnych bilancii emisii podla odvetvi momentalne nedokazem, nie pre nase krajiny.
22. 11. 2017 01:19
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
U skleníkových plynů šlo o to, že tu měla být nějaká mezinárodní dohoda a každý měl dostat svou produkci pod nějakou úroveň. Aby to EU za sebe splnila, dává smysl, že se bude koukat na svou produkci. Nikoli na produkci Zimbabwe. Když si všichni splní své cíle, celosvětové hodnoty klesnou na odpovídající úroveň. My pracujeme na svém podílu. To máme pod kontrolou. To, že někde jezdí méně aut a průmysl má větší podíl, je nám prd platné.

Tohle je úplně jiná otázka než čistota ovzduší a regulace emisí škodlivin. Ano, osobně považuji za krátkozraké, že si neohlídali nástup přímého vstřikování u zážehových motorů. Naprosto zbytečný kiks, který vyprodukoval miliony motorů, které nám tu budou kdoví jak dlouho kouřit. To je tak, když se na CO2 tlačí víc než na "čistotu." Jinak downsizing neprodukuje pevné částice; je to otázka přímého vstřikování.
Avatar - lamal
22. 11. 2017 09:02
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
nasa debata sa rozrastla neudrzatelnym tempom :-) ja viem o co slo u skl plynov a neda sa spominat vsetky typy regulacii ci uz na narodnej alebo medzinarodnej urovni. Podotykam iba to ze aj pre nas region stale plati, ze priemysel a energetika vyrazne vedie nad emisiami z osobnej dopravy aj napriek jej rastu. Slovensko kvoty predava okoliu lebo ich plni s rezervou. Kazdopadne ma tesi tvoje povedomie, v case ked u nas je najvacsi problem vzdelanie a vychova tych najmladsich si stale vychovavame neuvedomelych ludi. O to krajsie, ze sme na auto fore, kde vacsina hatuje zeleny odbor ;-) ...v pripade Euro noriem opravnene
22. 11. 2017 10:24
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
Priemysel v EU ma zase vyhodu oproti cestnej doprave v tom, ze je relativne koncentrovany. Hlavnych producentov sklenikovych plynov budu tak v tisicoch vramci EU na rozdiel od aut, kde ide o stovky milionov kusov roztrusenych medzi obyvatelstvom.

To sa da relativne lahko osetrit a donutit ich k modernizacii, co sa aj deje, napr. u nas caka US Steel investicia v stovkach milionov euro do modernizacie vyroby v suvislosti s ekologiou.

Ono EU neriesi alebo sa nespomina fakt, ze vysoke vyrobne naklady vedu casto k presunu vyroby mimo Europu do regionov, kde je produkcia sklenikovych plynom menej regulovana a rovnaky objem vyroby ma vyrazne vacsi ekologicky dopad. Takze ono vacsi tlak na ekologiu v EU samotnej moze v globalnom meradle znamenat aj vyssie emisie v porovnani so zachovanim vyroby v nasom regione...
Avatar - lamal
22. 11. 2017 11:06
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
no a prave preto si nemyslim ze ´´To sa da relativne lahko osetrit a donutit ich k modernizacii´´
22. 11. 2017 11:50
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
Ano, matně si vzpomínám, že u některých států byl cíl výš než jejich produkce v té době, takže mohly zvyšovat (nebo prodávat povolenky). Už jsem zapomněl důvod, ale předpokládám, že to souvisí s redukcí těžkého průmyslu u nás (historické hodnoty byly vyšší). Vezeme se zkrátka na politice EU, kde jsou i rozvinutější státy. ;-)

Tohle jsem také nepovažoval za úplně šťastné. Státům, které byly pod historickými hodnotami, neměli jen tak dovolit vyšší limity. Měly se alespoň snažit udržet svou produkci tam, kde je. V rámci systému EU by to pak zabránilo přerozdělení těchto rezerv. Podkopává to tu snahu. Je však otázka, jak v takovém případě limit nastavit, protože by to mohlo mít negativní dopad na ekonomický růst země, která na tom není zrovna nejlépe.
Avatar - lamal
22. 11. 2017 12:41
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
Toto su velmi citlive rozhodnutia, prave kvoli tomu sa vyburuju na emisiach dopravy pretoze to defakto plati a aj na to doplaca /poruchovost, zlozitost/ zakaznik /co podpori servis a nakup new vozidiel cize zlaty business/, tak im je hej... do priemyslu nemaju gule takto vychcane diktovat...
24. 11. 2017 00:21
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
Vždyť průmysl regulují. Jen ten mechanismus, který používají víceméně univerzálně (povolenky), nedává moc smysl pro spotřebitele. Jsou tu však hlasy, že by se mělo přejít na povolenky i u aut. Pokud tedy vím. Jedním z argumentů proti je, že spotřebitelé prý nepočítají tak dobře jako firmy. Podle mne v takových úvahách podceňují nedůvěru. Jak v nová řešení, tak ve slibované úspory. Jim to na papíře opravdu vychází tak, že se to hravě zaplatí. U aut vidí snadnou úsporu.

Je pravda, že se povolenky neukázaly být tak tvrdým opatřením, jak se původně myslelo. Pokud tedy vím. Což samozřejmě znamená, že chtějí přitlačit.
Avatar - Uživatel_5340709
20. 11. 2017 16:39
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
Já to na druhé straně chápu. Lidé kteří opravdu rádi řídí, vnímají volant, brzdy, jak kola jedou a po čem jedou, chod řadící páky a podobně, už dnes jaksi skoro nejsou. Ta doba je pryč. Vím co mi to dalo práce vysvětlit tyhle věci synovi. A ne že by byl trouba /je čerstvý ing. v IT/, ale jejich vnímání auta je úplně někde jinde. Asistenty, tablety, držáčky na kafe..... , jiné sr....ky a páčky, .... to všechno prvořadě vnímají jako hodnotu auta. Ty věci o kterých píšu výše jsou jim v podstatě fuk. Mě to stálo jednu jetou Mazdu 6, ale kluk pochopil.
Avatar - KANKUNEN
20. 11. 2017 17:51
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
Ono to sti je už moc velké a těžké, Subaru potřebuje pro prodloužení ikony menší model.
20. 11. 2017 18:02
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
S tím ale naprosto souhlasím! Opravdu to není jenom o tom, že bych se nadchnul třeba do Golfu R nebo něčeho podobně nekonfliktně každodenně použitelného. Jezdil jsem s enkovou evo sedmičkou, s Honzou Jelínkem na sedadle spolujezdce a ten do mě celou dobu hučel, musíš se k tomu chovat jako prase, jinak to nebude fungovat. Miluju závodní brzdy bez posilovače, závodní sekvence, kde musíte za páku vzít, jako byste ji chtěli urvat. Takže problém není v tom, že bych se k STI neuměl postavit. A hlavně, vždyť píšu, že auto konečně funguje. Že se podvozek o hodně zlepšil. Kdyby byl tak skvěle fungující u minulého provedení, proč by ho Subaru překopávalo?
Motor je bohužel v dnešním měřítku už jenom průměr, je to dáno i tím, co tady mnozí píšete. V dnešní době vás už tři sta koní neohromí, zvlášť, když už logicky nemůže být odezva na plyn taková jako za dob euro II.
Machi
Avatar - Uživatel_5340709
20. 11. 2017 18:17
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
Nehučel?................ hučel!!!................ tak jsem měl pravdu. >:D
Nééé dělám si srandu.
Proč se tedy šetřilo s hvězdami? Klidně tam mohlo skončit těch 4,5. Máme tu po dlouhé době auto, co vyžaduje a snese tvrdé zacházení, které nic nepředstírá /i se svými chybami/ a dostane 3,5 hvězdy jako nějaká plečka z východu. ;-)
Avatar - lamal
20. 11. 2017 18:27
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
4 by som v ramci kategorie este skusol... a hlavne ked uz KONECNE funguje... 3,5 je ulet a nefér
Avatar - Floyd
20. 11. 2017 18:28
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
To víš, není to Škoda >:D škoda
20. 11. 2017 18:33
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
Auto, které nemá tablety,bluetoothy,kamery atd. je dnešním cool týpkům s novým ajfounem pro smích.
Avatar - JDM
23. 11. 2017 20:05
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
bohužel dneska je jiná doba, doba bezpečná.. čest vyjímkam jako brz\86 a dalším co ještě myslí i na lidi co si chtějí řízení užívat se vším všudy tedy i s tím nebezpečím :-)
20. 11. 2017 16:25
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
A co si snad cakal ze wrx sti tu dostane tolko hviezd ako Karoq 1.6 tdi? Ale no tak :-)
Avatar - CHerokee
20. 11. 2017 17:45
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
Dobré přirovnání >:D
21. 11. 2017 18:29
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
Vzhledem k tomu, že jsou to odlišné segmenty, takové srovnání nemá žádnou vypovídací hodnotu. Jen by mě zajímalo, co dalšího v tom segmentu je. Někdo by to mohl vzít zeširoka, ale pro mne bylo jediným skutečným konkurentem Evo.
20. 11. 2017 16:28
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
Dobrý den! To je bohužel docela rozšířený omyl, že WRX fungovalo vždycky dobře. To by pak třeba takový pan Skácel nebo Vojta Štajf neměli žádnou práci... Zrovna o patro níž sedí náš marketingový ředitel, bývalý závodník, který si koupil starší verzi WRX STI. Teď nevím přesně, kolik stovek tisíc už do toho auta vrazil, aby jezdilo přiměřeně jeho vkusu, ale klidně se zeptám. Pak mám ještě dva kamarády, jednoho takového toho kovaného petrolheada, druhého o něco menšího nadšence, ale pořád nadšence, kteří si s velkými nadějemi auto koupili, no a pak... Rychle se jich zase zbavili.
Chápu, že to je legenda, u níž se to těžko čte a že je spousta kolegů, kteří si třeba z nějaké slepé úcty k ikoně nedovolí říct křivého slova, ale běžte se svézt, rychle, na asfalt, na šotolinu, porovnejte s nejnovější konkurencí a možná sami poznáte,
Machi
Avatar - Uživatel_5340709
20. 11. 2017 16:44
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
No, ............... jedna jediná věc se přiznat musí, je to čtyřkolka, má velký výkon a neodpouští chyby jako předokolkové HH /a je celkem jedno, která generace wrx to je/. To ale není částečně problém toho auta, že je na řidiče náročnější.
Kontrolní otázka, s čím zajel Mark Higgins rekord na Isle Man?
22. 11. 2017 10:29
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
Tak ale tvoja kontrolna otazka prave podporuje Machiho nazor. Bolo to kompletne prekopane auto, ktore so seriou nemalo vela spolocneho. Neslo len o nejake nastavenie geometrie a silnejsie naladeny motor.
20. 11. 2017 16:56
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
No a cim si to tak teda vysvetlujete, ze je to, jak sam pisete, ikona a legenda? Pouze fousatymi uspechy v rallye?
Jak souvisi moderni soudoba konkurence s tim, ze mate dojem, ze v minulosti to auto fungovalo blbe, je jeste jina zahada:)
Avatar - _Karel_
20. 11. 2017 17:23
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
Jak jsi poznal, že by měla (podle autora) souviset moderní soudobá konkurence s dojmem, že... ?
20. 11. 2017 20:57
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
Tak, ze v tom prispevku, na kterej reaguje, pise o "starsi verzi", o tom, jak se toho kolegove zbavovali.. coz taky asi nebyla tahle nova verze. A vyplynulo mi z toho, ze si mame tyhle starsi, "nepovedeny" verze srovnat s tou nejnovejsi konkurenci.
Ale mozna jsem zas jen neco nepochopil:)
Avatar - _Karel_
20. 11. 2017 21:02
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
Ups, máš recht, blbě jsem to pochopil já. Nebyl důvod do odpovědi motat starší model.
Avatar - AnGeor
20. 11. 2017 18:08
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
vas marketingovy reditel asi neni hloupy, ze? tak proc to podle vas dela? ze sype statisice do stareho auta, kdyz si muze koupit GTI CUPRU Rko?

zeptejte se ho, prosim.... to me zajima vice, nez dva kolegove co si evidentne koupili neco, o cem nemeli ani paru....
Avatar - wakantanka
20. 11. 2017 19:16
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
Docela by ma zaujimalo koho myslite tou konkurenci. :-)
20. 11. 2017 20:11
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
Ale jo, s tím mrtvým řízením je to pravda, proto jsem dal přednost Evu, která má řízení úplně jiné, ostré jak břitva a velmi přesné, mohli byste být ale tak objektivní i když testujete škodovky, tam tak tvrdí rozhodně nebýváte, aspoň já mám ten pocit.
20. 11. 2017 21:20
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
Kde se tady v Česku jezdí šotoliny, pane Machalo? Já za nima musím do Bosny, do Chorvatska, do Řecka, když se chci na motorce povozit... tak že bych si ušetřil cestu:)
21. 11. 2017 18:46
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
Třeba Sosnová má šotolinu, ne? Na Rally Hustopeče by měly být šotolinové pasáže (zaslechl jsem, že šotolinu omezovali pro stížnosti na prach při nočních zkouškách; mělo by tam toho tedy být víc, než je v posledním itineráři).
Avatar - Floyd
20. 11. 2017 18:17
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
Lépe to snad ani vystihnout nejde :yes: :yes: :yes:

Jak říká Futurista: Od Machaly po Mičku, články stojej za pi.ku. A nic na tom nemění fakt, že Mička už není redaktorem Auto.cz.
Avatar - Uživatel_5340709
20. 11. 2017 18:23
Re: ŠUKARŮ je béčko TESLA je lepší ;-)
Hezká lidová tvořivost, ................. >:D Machi bude mít rááádost! :-) :yes:
20. 11. 2017 16:15
konečně funguje....
ten mezikus mezi volantem a pedály, pan redaktor. Protože WRX STi fungovalo vždycky, pane Machala, autem to tedy nebylo....
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Floyd
20. 11. 2017 18:21
Re: konečně funguje....
>:D >:D >:D
20. 11. 2017 18:54
Re: konečně funguje....
Asi to nebolo také ružové keď väčšina relistov jazdila na Eve. Zjavne bolo evo trochu inde. To že má sti u ľudí image, neznamená že bolo dobre.
Avatar - wakantanka
20. 11. 2017 19:18
Re: konečně funguje....
V ramci rally vedelo Mitsu poskytnut lepsiu podporu pokial viem.
21. 11. 2017 09:40
Re: konečně funguje....
Tohle by mě samotného zajímalo, proč je Evo o tolik rozšířenější. Já jezdil jenom s ostrou sedmičkou, většina mých kolegů a třeba i ten náš Martin Vaculík, Evo velebila, že hlavně devítka se s STI nedá srovnat. Jeden z mála, který s STI pořád jezdí, je u nás Venca Kopáček. Viděl jsem s ním pár rozhovorů, kde popisoval docela složitý vývoj a problémy s technikou, prostě, aby to auto naučili jezdit. Ale nic bližšího jsem nevyzkoumal, zkusím se ho zeptat někdy osobně, co on a STI,
díky,
Machi
Avatar - wakantanka
21. 11. 2017 11:40
Re: konečně funguje....
Mno pokiaľ mám správne informácie tak v EU posielalo STI k sukromnikom len ProDrive, Mitsubishi malo tuším priamo v Nemecku základňu, kde robili to samé s EVO a údajne s nimi bola ľahšia komunikácia >:D Ale to mám len z druhej ruky, bez záruky.
21. 11. 2017 11:48
Re: konečně funguje....
Já jsem zase od závodníků co jezdili oboje dostal informaci, že Mitsu bylo v zátěži spolehlivější a celkově tedy levnější na provoz.
Avatar - lamal
21. 11. 2017 21:52
Re: konečně funguje....
hlavne tie 2.5 oturbene boxery toho moc nevydrzia... problem s blokmi, problem s chladenim zadneho praveho valca a nasledne klepanie najprv hore na vackach, potom dolu a potom sa rozklepu aj tie ostatne 8-s ako jazdenka to je dost pruser kupovat, mna to odradilo od kupy WRX....uz samotny vyrobca to pri 2.5T celkom otvorene priznal s ocakavanymi generalkami okolo 200t km... to 2.0 MIVEC je oproti tomu pan motor
Avatar - wakantanka
22. 11. 2017 08:30
Re: konečně funguje....
Nerozporujem, ku mne tiež došla informácia, že na jazdenie s Imprezou WRX Sti je treba väčší balík ako na Myšiaka.
21. 11. 2017 11:52
Re: konečně funguje....
Presne tak!Kym vyrabali Evo nikdy mu Subaru nebolo superom v jazdnych vlastnostiach.To auto bolo ciste nefunkcne drevo kym donho nedali ludia tisice eur.Proste ciste kladivo.Dnes uz nastastie je vsetko inac a konecne mam pocit po jazde na novom Subaru,ze sa priblizilo to auto Evu."Evo muselo umriet,aby Subaru mohlo povstat".Dnes pre ludi co maju radi mechaniku a tvrde zaobchadzanie to je jedina moznost ,ktoru si mozete kupit na nase cesty.Ani Ford RS nie je tak mechanicky a strojovy ako toto na dnesnu dobu s/m auto a zato mu palec hore.Nie je to auto pre metrosexualov co piju sladke sracky brckom ,ale pre chlapov co vedia zato poriadne zobrat.
Avatar - Beefcake
21. 11. 2017 13:13
Re: konečně funguje....
To su trochu silne slova, ze nebolo superom.
Kolkoze vlastne stalo EVO ?
Lebo jeden tu spomina specialy, dalsi zase produkcne auta.
Avatar - JDM
23. 11. 2017 20:17
Re: konečně funguje....
takový Spec C nebo RA verze co se do světa nedostali ... Vďycky platilo že evo je pánem asfaltu ale impreza všude jinde ... if in doubt ,flat out ... :yes:
Avatar - Beefcake
20. 11. 2017 16:22
Tak
Tak mame tu dalsi diel spestrenia mimo standardnych a "zavedenych" znaciek.
Precitam neskor :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CHerokee
20. 11. 2017 16:25
Kontroverze
Tak tohle je hodně kontroverzní test i hodnocení. Zajímalo by mě, s čím autor srovnává. Pokud jen s předchozími generacemi, tak nějak zapoměl, že tohle auto je mnohem hezčí a uživatelštější, jinak by už dávno skončilo.
Rozbalit vlákno
7
20. 11. 2017 21:22
Re: Kontroverze
Autor nám také úplně zapoměl říci něco o převodovce, řazení a spojku také vynechal. Proč asi? A že je nová Sub krasavec, to bez debat... :yes:
21. 11. 2017 09:29
Re: Kontroverze
Machala očividně nesrovnává vůbec s ničím. Podle toho co psal výše, ten článek vlastně vznikl na základě toho, že nějací dva jeho kamarádi si WRX STi koupili a rychle prodali, takže je to logicky špatné auto.

Jak může testovat tohle auto takový lempl, který není schopný na okruhu zajet slušný čas vůbec s ničím...
21. 11. 2017 09:53
Re: Kontroverze
Pojďte si někdy zajezdit. A na ten čas na okruhu jste přišel jak? A napište nám prosím vaše časy, ať máme porovnání,
díky,
Machi
21. 11. 2017 10:50
Re: Kontroverze
Tak například Most...co si pamatuju, tak s Cupovou Octavii jste tam jezdil přes dvě minuty...s CUPovou Octavii.
Ja tam seriovym Focusem RS Mk2 jezdim 1:57 v průměru.

Ale nechci si tu poměřovat přirození. Nikdy jste v závodech nezaznamenal (klidně amatérských) žádný zajímavý výsledek, asi byste se s ním pochlubil a popisujete tu jak Impreza nefunguje. Aby Impreza fungovala, tak si to musíte trochu zasloužit...Něco jiného je honit si triko v Octavii RS nebo Golfu R a něco jiného je zajet čas v něčem co chce trochu umu... :-!
21. 11. 2017 12:59
Re: Kontroverze
Je to spíš o slušnosti a základních informacích, které nemáte a přesto píšete, že jsem lempl. Závodníka ze sebe proboha nedělám, na to mám už zkušeností dost, abych věděl, že tihle kluci jsou někde jinde. Abyste ale ty základní informace měl, při březnovém testování jsem s octavií cupovou zajel 1:53, minulý týden při čtyřech stupních nad nulou pak s upraveným prototypem 1:55, což bylo zhruba pět sekund za Petrem Fulínem ve stejném autě. S formulí renualt jsem na mokru a mokrejch gumách zajel 1:50. To moc k chlubení není, závodník, co jel po mně, zajel za stejných podmínek 1:37. Ale vzhledem k podmínkám a k tomu, že jsem měl na těch 1:50 a seznámení se s úplně novou technikou jenom půl hodinky, to průser není. Vašich 1:57 se sériovým focusem, byť tedy RS, je velmi, velmi hezký čas. Myslím, že s aktuálním se nejrychlejší kolegové pochybovali kolem 1:56, já měřené kolo s tímhle autem nejel.
Loni jsem pak startoval na pačejovském rallysprintu, po půlhodinovém testování v Bělé pod Bezdězem. S cupovým adámkem jsme dojeli 78., dojelo 113 posádek, na nejbližšího adámka Martina Mottla (letos skončil v Adam Cupu druhý) jsem ztrácel sekundu a půl na kilometr.
Jsem maximálně tak poučený začátečník, do závodníka mám daleko, ale poprosím, abychom se tady k sobě chovali slušně. I když se mnou nebude souhlasit nebo vás bude štvát úroveň, články, prostě cokoliv na Auto.cz, dá se to říct normálně, slušně, bez žluči,
díky,
Machi
21. 11. 2017 14:57
Re: Kontroverze
Ok, uznávám, že lempl byl přes čáru a omlouvám se za něj. Bylo to v afektu s ohledem na článek, který jste o STi napsal.
Skutečnou Imprezu poznáte až ve chvíli, kdy jste k ní skutečně hrubý a chcete od ní maximum. Je to pravý opak dnešních HH, které vás musí zaujmout na první dobrou mohutným zátahem či efektním umělým zvukem apod. bez ohledu na to, jestli tam ta rychlost skutečně je nebo jestli je to jen pocit. Měl jsem možnost se cca 30 minut povozit v novém STi a pro mě osobně je lepší než předchůdce (poměrně znatelně už krátce po rozjezdu), ale i ten předchůdce bylo skvělé řidičské auto, když se na něj díváte pohledem, kterým to předpokládám zamýšlel výrobce - tedy ne jako na konkurenta HH, ale na rally legendu, kterou se nemusíte bát vzít na nějaké kopce a ostudu si neuděláte a auto to v klidu vydrží.
K těm časům, 1:53 už vypadá samozřejmě lépe, jak velký je posun v těch autech oproti 2016? Formuli jsem ani nezmiňoval, protože to je něco tak jiného, že půl hodinové seznámení je 1/100 toho co člověk potřebuje, aby se s tím dokázal poprat. Za rally bych dal palec nahoru za odvahu - já jezdím kopce a okruhy, rally zatím bez zkušenosti.
Ještě jsem někde zachytil jedny výsledky, nějaké okruhy, ale celý den si nemohu vzpomenout co to bylo.
21. 11. 2017 15:21
Re: Kontroverze
V pohodě... U těch cupových octavií se upravovala hlavně převodovka a diferenciál, teď je tam myslím to samé, co v Leonu Super Copě. Pořád je to DSG, ale už by to mělo chlapcům fungovat. S novým autem byl v Mostě zatím o něco pomalejší i Petr Fulín, mohlo to být ale hodně počasím, byla teď už fakt kosa.
A o porovnání s předchůdcem a vypíchnutí modernizovaných věcí mi hlavně šlo, ten rozdíl je fakt velkej. A chápu, kam s tím ralyovým zacházením míříte, už jsem to tady psal, chvíli jsem jezdil s ostrým enkovým evem, sedmičkou. Je to sice už opravdu speciál, ale i tak bych aspoň trošku něco podobného chtěl od toho STI. Evo fungovalo naprosto neskutečně, z toho jsem vystoupil a říkal si, jo, tohle je silná ralyová čtyřkolka! A hezky to jelo už bez ALS, s ním to pak už byla totální střelba.
Machi
Avatar - lamal
20. 11. 2017 16:35
SUBík
Noo, inak ta nosnost 360 kg ?? uplne si neviem predstavit, ze auto co da 0-100 za 5,2s nejak postrada gule pri zrychleni... chapem, ze kvoli emisiam sa uz tak tie motory nezenu do otaciek a chyba im spicka, takze 300k by este o nicom nemuselo hovorit, ale udaj zrychlenia ukazuje, ze sa to auto da rozhybat celkom efektivne na onych 300k a 1600kg...

Celkom chapem Machiho, dnesne HH s 200-300k vedia jazdit kvoli nizkej vahe, sirokym pneu a tuhej kasni velmi rychlo a rozdiel oproti tomu co bolo v case Colin 2 sa zmazal... vtedy bol HH so 150k bez turba ... Na druhej strane, STi vyzaduje velmi drsny pristup, nemam dojem ze to bolo niekedy auto ktore nepotrebovalo ukrutne nakladat na to aby zacalo fungovat to platilo aj o podvozku aj o pohone 4x4... otazka je ci sa test odohral v tomto uz znamom kontexte, alebo v kontexte dnesnej doby, kedy vodici dostanu ´´vsetko´´ zadarmo ... minimalne tu rychlost
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Beefcake
20. 11. 2017 17:24
Re: SUBík
Vyborne napisane. Akonahle nie je turbokopanec, jednoducho to netaha, aj keby dal stovku za 3.
Avatar - lamal
20. 11. 2017 17:51
Re: SUBík
zas ked si pozries videa zrychlenia sti 2018 tak ten motor fakt taha podivne... za 4500 zacne ale nie moc vyrazne posiluje pri 5500 ide ako by mal a potom uvada do 6000ot a radi sa vyssie... to fakt odpoveda tomu co v teste citas... kedysi to bolo 3500-7000ot...
20. 11. 2017 22:05
Re: SUBík
Kedysi bylo Euro 3 a dnes je Euro 6 a bude hůř... ;-\
Avatar - lamal
21. 11. 2017 08:32
Re: SUBík
je to zle...ak im pojde fakt o real emisie tak bude musiet nastat upsizing >:D pokial im teda nepojde o trapne co2
21. 11. 2017 16:53
Re: SUBík
Kamaráde, tihle ekofašisté jsou nepředvydatelní. Ti mění strategii podle toho jak jim to momentálně vyhovuje a kde nejvíc mohou škodit....haj-zlové.... >:-[]
Avatar - lamal
21. 11. 2017 22:04
Re: SUBík
mam dojem, ze tam ide o nejake vyssie zmanipulovane zaujmy... bud to je dalsia generacia ziarovkovej konspiracie alebo to chcu zelektrizovat a postupne hubia spalovacie motory... elektrizacia kludne z hladiska zisku skupin nie ekologie

urcite to nema nic spolocne so zaujmami a efektivnym riesenim ekologickych problemov, japonci to vedia preto maju normalne emisne normy a sustredia sa na dolezitejsie ekologicke hrozby ako osobna doprava co je fakt este zrnko v pusti pokial ide o global eko a makroklimu
Avatar - wakantanka
20. 11. 2017 19:19
Re: SUBík
Starsue STIcka vari neturbokopali?
Avatar - iudex
20. 11. 2017 17:52
Re: SUBík
Možno je problém práve s tým drsným prístupom. Ľudia dnes nechcú s autom bojovať, chcú, aby slúžilo a neobťažovalo (hlukom, tvrdým uskákaným podvozkom, volantom vytrhávajúcim sa z rúk...). Môžeme to znevažovať hodnotením "dostať všetko zadarmo", ale treba si uvedomiť, že ani STi nie je závodný špeciál či víkendovka, ale auto stále praktické auto na bežné cesty. Sám mám rád, keď auto komunikuje, keď nie je tupý volant a predné kolesá neposielajú informácie cez Košice, ale to nevyhnutne neznamená, že po 200 km musím vystúpiť z auta spotený.
Ja som dnes dal so svojím hothečom rovných 600 km a v pohode, nie som vytrasený k smrti, pritom v zákrutách cez horské prechod som sa slušne zabavil (a tých 600km som dal na jednu nádrž, zdravím do Subaru). Nie som si istý, či by som bol v STi takto v pohode po takej náloži kilometrov.
Avatar - lamal
20. 11. 2017 17:57
Re: SUBík
to je uplne v poriadku preto si myslim je kategoria HH, niekt. su viac daily ine zas menej... GTi vs nejake OPC atd... kazdopadne STi nikdy nemalo byt uplne pohodlne auto, vzdy to bol kompromis a nasli sa aj viac comfy auta... napr M6 MPS aj mysak evo bol myslim trochu makksi ale tiez viac menej strohe auto 90tok ci uz interier, odhlucnenie.... nevidim uplne dovod preco by sa mala STI tomuto maximalne podriadit ked tych comfy volieb je stale viac a viac
Avatar - iudex
20. 11. 2017 18:09
Re: SUBík
Osobne mi je tiež ľúto, že legenda ako je STi (pre mňa to napriek aktuálnemu názvu bude vždy Impreza STi) musí skončiť. Na druhej strane je otázka, či sú to tí zlí euroúradníci, ktorí pochovali legendu, alebo je to len neochota Subaru trochu sa prispôsobiť. Ak by to bolo to prvé, na trhu nie je dnes najväčší počet potentných kompaktov, aký tu kedy bol. Ak by to bolo len o tom, že STi položili CO2 limity, tak tu dnes nemáme 310k Golf R, 320k Civic type R či 350k Focus RS. Pritom sa nedá jednoducho tieto autá odpísať, že sú to nudné hotheče pre vymäklých šoférov, o zábavnosti takého FRS snáď dnes nikto nepochybuje. A človek musí byť naozaj veľký fanúšik Subaru, aby zaplatil 43500 eur za STi s jeho kompromismi, keď uvedené ešte výkonnejšie hotheče dostane za podstatne menšie peniaze. Tam bude skôr pes zakopaný.
Avatar - lamal
20. 11. 2017 18:21
Re: SUBík
to si nemyslim... tymto by si unifikoval charakter a odstrihol gule vsetkemu co je ine... subaru je sedan + 4x4 a jeho charakter /znaci nedokonalosti/ si prenasa z generacie na generaciu a ludia ktorym to sedi dokazu byt s nim velmi rychli aj popri nejakom GLF R pokial to nekazi pomer vykon/vaha... tak isto je to uplne ina kategoria s Rkom asi nebudes moc chciet jazdit rally styl, ale STI si ho kludne da a zgustne si... auto na fakt drsne zachadzanie...preco ? napravy, pohon 4x4 haldex atp nie su stavane na takyto rezim, Rko uz ma docela problem s rozbitou okreskou, trpi...stale je to len golf... mcpherson... atd

navyse s kazdou generaciou umerne rastie bezpecnost, kvalita interieru aj odhlucnenie, to musi stacit... musi to stacit tym co chcu mat auto zo starej skoly ale s nezbytnymi vyhodami dnesnych aut a to presne STi ponuka... to ze motor uz tie emisie kolia je problem subaru, snad sa s tym adekvatne popasuju...

stale je rozdiel medzi tymi co chcu byt iba rychly a bud to vsetkym ukazat alebo sa ukoja pohladom na stopky, alebo medzi tymi co sa chcu hlavne bavit a mat auto, ktoremu treba ulahodit, ucit sa, zdokonalovat a nechat sa odmenovat... na vyber zatial je pre kazdeho, keby si z STi spravil GLF R tak sa mozno lepsie predava /fakt len mozno je to sedan co v EU nejde/ ale zabil by si vyber...
Avatar - AnGeor
20. 11. 2017 19:45
Re: SUBík
alebo je to len neochota Subaru trochu sa prispôsobiť

tak porad je to mala, nezavisla automobilka, za kterou nestoji zadny kocnern, ze
nejspise to neni o neochote, ale realny pohled na naklady s tim, kolik se tady (EU) proda STi

a ne, "bychari" to nezachrani ;)
Avatar - Beefcake
21. 11. 2017 13:17
Re: SUBík
" Ak by to bolo len o tom, že STi položili CO2 limity, tak tu dnes nemáme 310k Golf R, 320k Civic type R či 350k Focus RS" - Najma VW a Ford si tie emisne kvoty nazenu predajmi mnozstva litrikov. Ak by si to naopak Subaru prenieslo plne do ceny, bolo by to nepredajne. Cena by o par 1000 isla hore.
Avatar - AnGeor
20. 11. 2017 18:06
Re: SUBík
myslis, ze by tedy STi melo byt jako dnesni HH? elektricka rucka? predni nahon? pohodlny podvozek? spotreba do 8mi litru? jaky by pak byl duvod si ho koupit? nekdo se proste chce s tim autem v tom spravnem rezimu poprat... a za to jak tady vypadaji cesty jaksi Subaru nemuze, ze ;) nebo maji mit zvlastni offroad model pro CR? >:D

v tech zakrutach jsi se pobavil jenom proto, ze tam jeste neni snih, vid? :-)
Avatar - iudex
20. 11. 2017 18:11
Re: SUBík
Áno. Nie. Nie. Áno. Áno. ;-) Dôvod by bola značka, status legendy, ktoré by pri rovnakých objektívnych kvalitách mohli presvedčiť kupujúceho, prečo STi uprednostniť pred klasickými HH. V ostatnom viď môj príspevok z 18:09.
20. 11. 2017 18:31
Re: SUBík
Hned ta první odpověd je mimo. STi si nikdy nekonkurovalo s HH a naopak. STi si vždy našlo svoji klientelu, tak pro Subaru nemělo žádný smysl ji posunovat směrem k současným HH, kde by byla dalším z mnoha...
Avatar - lamal
20. 11. 2017 18:35
Re: SUBík
tiez si myslim... hlavne pokial ide o sedan co je kategoria sama o sebe ... na pohodlny rychly presun si kupis audi S, alebo medveda AMG a pod... to by bol fakt pruser keby sa impreza premenila na taketo auta... nastastie to ani moc nejde, image, technika atd...
20. 11. 2017 18:48
Re: SUBík
No, jsem zvědavej s čím příjde další generace. Hlavně co se týče motoru, spekuluje se o novým motoru 2,4T nebo hybridu.
Avatar - lamal
20. 11. 2017 19:17
Re: SUBík
zislo by sa nieco s charakterom porsche....tam to ide aj s 4valom turbom, gradacia, reakcia na plyn a pod... i spotreba...

2.4t znie dobre uvidime ci to vobec bude...subik to ma do coho dat nielen do STi to pasuje do vsetkeho vacsieho co ma 6kvalt... najlepsie bez cvt 8-s
Avatar - AnGeor
20. 11. 2017 19:46
Re: SUBík
pry to bude v pristi generaci hybrid :-(
20. 11. 2017 23:49
Re: SUBík
Proč ne, třeba kombinace 320+60 koní by byla pěkná :-)
Avatar - lamal
21. 11. 2017 09:13
Re: SUBík
proč ne ? lebo to bude tazke ako krava, uz teraz je impreza tak na hrane aby to este bolo ovladatelne v ramci intencii STi sedanu, ked to bude mat o dalsich 200kg navyse tak to bude pase... vykon nevykon
21. 11. 2017 10:59
Re: SUBík
200 kg je hodně nadsazených. Váha nového modelu by šla dolů, byl by tam taky s největším pravděpodobností i jiný systém AWD...
Avatar - lamal
21. 11. 2017 11:42
Re: SUBík
nemyslim ze to je moc nadhodene a aj 150kg by bol pruser aj 100...
20. 11. 2017 22:23
Re: SUBík
Je třeba si uvědomit, že Subaru dnes bojuje o život. Subaru nemělo a nemá prostředky k tomu, aby mohlo konkurovat velkým automobilkám. Vývoj techniky, která by splňovala EU normy je extrémně drahá. Proto muselo Subaru zanechat rallysportu a vývoj ustrnul. Proto se také Subaru víceméně spojilo s Toyotou. Toyota dnes vlastní 16.5% Subaru. :-!
20. 11. 2017 23:55
Re: SUBík
Tak Subaru o život určitě nebojuje. Jak si na takovou blbost přišel? :-)
21. 11. 2017 11:03
Re: SUBík
Proč asi Subaru obětovalo svoji nezávislost prodejem 16.5% podílu Toyotě? (Potřebovalo nutně peníze na vývoj!). A v Evropě díky tomu, že nemá na trhu ani jeden hatchback (které jsou v Evropě populární), Subaru stagnuje. :-!
21. 11. 2017 12:03
Re: SUBík
Vždyt se ten prodej uskutečnil skoro před 10 lety. Kdyby bojovali dnes o život, tak by museli třeba prodat další podíl, ne?

Hatchback v Evropě mělo (XV) + na některých trzích i Imprezu.
Stagnace v Evropě jim nijak neublíží, vždyť v Evropě neprodají ani 5% z celosvětových prodejů. Pro zajímavost jen v USA prodají modelů WRX a WRX STi skoro stejně jako všech modelů v Evropě.
21. 11. 2017 12:46
Re: SUBík
Já psal, že jezdím v Česku šotolinu? Nejezdím. WRX STI jsem ale zkoušel mimo jiné také na povrchu s výrazně horší adhezí (viz text) a proto jsem si dovolil přirovnání k šotolině - že na podobném povrchu si díky velmi dobrému pohonu všech kol užijete kopec zábavy,
Machi
21. 11. 2017 14:39
Re: SUBík
SIce na mne reagujete úplně jinde, ale to není podstatné.
Psal jste, cituji
"ale běžte se svézt, rychle, na asfalt, na šotolinu, porovnejte s nejnovější konkurencí a možná sami poznáte"
...tak proto mně zajímalo, kde se dá to auto půjčit a svézt se v něm na šotolině:)
Protože si nejsem jistý, že mi auto někdo půjčí na zkušební jízdu v Bosně s tím, že si půjdu zařádit na makadam:)
21. 11. 2017 09:41
Re: SUBík
Myslíte příští generace STI? Evropy už by se týkat neměla a Honza Mička mi před chvilkou říkal, že by snad o motorizaci ještě nemělo být jasno,
Machi
Avatar - Beefcake
20. 11. 2017 17:21
WTF
Cista schizofrenia tento "test", neviem, co si mam mysliet a ani netusim, co chcel tym vsetkym autor povedat a ci to vlastne myslel vazne.
Ale asi by som sa mal vlastne tesit, ze to STIcko dotiahlo na zanedbatelny odstup jedinej hviezdicky od Karoqu. Aj ked v ramci inej kategorie.
Rozbalit vlákno
3
21. 11. 2017 11:12
Re: WTF
Podla mna je to s tymi testami takto:

Machala pise nadpisy. Je zurnalista, tak vzdy vymysli nieco uderne a provokujuce, najma ked ide o koncern (Moze vobec sklamat?, Ma vobec chybu? Luxusni pickup!, Bozsky podvozek!).

Bures pise text. Vystudoval akusi socialnu fakultu, tak mu nemozeme mat za zle ze dodnes nechape funkciu diferencialu, a o dieselovom motore si mysli ze je tam detonacne spalovanie.

No a na zaver Micka prideli hviezdy. Lenze on sa nebavi s Machalom ani Buresom, postupuje prisne podla svojej linie "koncern +1 hviezda, vsetci ostatni -1 hviezda". No a potom tie testy tak aj vyzeraju...
Avatar - Floyd
21. 11. 2017 18:34
Re: WTF
Sice je to lehce konspirační, ale přesto ode mě :yes: :yes: :yes:
Avatar - KANKUNEN
20. 11. 2017 17:43
ÚŽASNĚ KOMFORTNÍ PODVOZEK
>:D >:D >:D. Pane Machalo to co jste kdysi testoval v tom případě nebyla nebyla Impreza STI. Ta je totiž jak prkno. Blbosti nečtu ukončil jsem čtení po prvním odstavci.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Floyd
20. 11. 2017 18:22
Re: ÚŽASNĚ KOMFORTNÍ PODVOZEK
:yes:
Avatar - Charger
20. 11. 2017 18:44
Re: ÚŽASNĚ KOMFORTNÍ PODVOZEK
Nemohu souhlasit, starší Subaru byla právě pověstná spíše měkčím nastavením podvozku s dlouhými zdvihy tlumičů. Legacy turbo, Impreza GT a pak i STI. Tohle mělo sportovní Subaru naposled u Imprezy WRX hatchback před faceliftem. U STi se to změnilo už u modelu kdy přišel motor 2.5 a přesně na prkennost podvozku oproti předchůdcům si stěžo vali i třeba redaktoři Autocaru v té době.
Avatar - KANKUNEN
20. 11. 2017 19:10
Re: ÚŽASNĚ KOMFORTNÍ PODVOZEK
Mé sti je ve dvoulitru a tuhé jak prkno.
21. 11. 2017 09:48
Re: ÚŽASNĚ KOMFORTNÍ PODVOZEK
Naprosto souhlasím!
Machi
20. 11. 2017 17:50
hedlajn a perex sú ok
pamätám si dávnejšiu testovaciu porovnávačku s evo lancer a impra tam dostala tiež nafrak. Nie som istý, či realita naozaj trochu nezaostáva za megaimidžom. Keď si spomeniem na tú lenivú 1,6 z bežnej imprezy, som ochotný tomu uveriť. Samozrejme dodám, že som v impre ani v aute podobného kalibru ani len nesedel, takže moja výpoveď má hodnotu viete čoho. Ale tie hviezdy už fakt neberte tak vážne. Kľudne môže mať menej ako korok v rámci svojej kategórie, takisto ako logan môže mať 5 v rámci kategórie.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - KANKUNEN
20. 11. 2017 17:54
Re: hedlajn a perex sú ok
Je to jako bys seděl na splašené raketě, která ti chce pořád ujet z pod zadku.
20. 11. 2017 18:57
Re: hedlajn a perex sú ok
Ako pises, je to o megaimidzi.
20. 11. 2017 18:02
3 a půl???
Ty krávo, Machala jede. Naprosto nepochopený auto, naprosto dementní test, a výsledek k smíchu. Ještěže máme třeba Octavii RS - [odkaz] . Tenhle test, to je další Machalův hřebík do rakve ACZ. A že je ta rakev už pod zemí.

Prostě VWýfukový alpinismus, Machalovi už nekoukaj ani tkaničky.

Mička už ku.ví autorevue, Machala to m.ví tady, Autoforum je domrvený dávno. Asi si začnu kupovat Rytmus života, tam je těch hovadin snad i míň.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - _Karel_
20. 11. 2017 18:17
Re: 3 a půl???
Sice zcela souhlasím s tvým obecným hodnocením autora tohoto testu a jeho práce na Auto.cz, ale - jak se správně chápe tohle auto, jaký test by nebyl dementní? Vidíš tam pláč nad malým kufrem nebo nad spárováním telefonu? Jestli jsi s tím autem jel a máš úplně jiný dojmy - sem s nimi!
20. 11. 2017 18:20
Hodnocení
Je to na zdejším webu už několikáty test WRX STi a všiml jsem si zajímavý úměry. Čím horší tester, tím míň hvězd - Chamilla, Fokt, Machala... :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Floyd
20. 11. 2017 18:25
Re: Hodnocení
Teď je na řadě Kolman >:D >:D >:D
Avatar - Floyd
20. 11. 2017 18:26