Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: U BMW pokračuje doba turbová. Přichází biturbo tříválec

Jestli jste si mysleli, že u BMW doba turbodmychadel vyvrcholila čtyřikrát přeplňovaným šestiválcem, byli jste na omylu. Nyní přichází tříválec s dvěma turby.
Zpět na článek
21. 11. 2017 13:10
21. 11. 2017 13:35
21. 11. 2017 18:31
21. 11. 2017 15:18
21. 11. 2017 15:35
21. 11. 2017 16:14
21. 11. 2017 18:00
21. 11. 2017 20:44
21. 11. 2017 16:24
21. 11. 2017 15:35
21. 11. 2017 16:13
21. 11. 2017 16:25
21. 11. 2017 17:40
22. 11. 2017 09:45
22. 11. 2017 09:04
21. 11. 2017 13:10
BMW ??
jj
BramboroMotorovýWerk už nemá roku 2017 v levým pruhu co pohledávat [odkaz] ;-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hittman
21. 11. 2017 13:35
Re: BMW ??
Tesla??? To je ta firma, co už jednou zkrachovala?? >:-[]
Avatar - speedfred
21. 11. 2017 18:31
Re: BMW ??
myslíš tam u nás Tesla Orava ? :'-(
22. 11. 2017 08:31
Re: DÍZLPRASATA KVŮLI KTERÝM MUSÍME DÝCHAT KARCINOM
DÍZLPRASATA KVŮLI KTERÝM MUSÍME DÝCHAT KARCINOM Z :
DÍZLU + OLEJE + BENZÍNU, TADY MÁTE PRÁCI !!! [odkaz] JE TO VAŠE VINA !!!!
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
22. 11. 2017 10:22
Re: DÍZLPRASATA KVŮLI KTERÝM MUSÍME DÝCHAT KARCINOM
Kharle, ty termity, že? Karcinom je [odkaz] Těžko ho bude někdo dýchat.
Avatar - Hotwire
22. 11. 2017 10:33
Re: DÍZLPRASATA KVŮLI KTERÝM MUSÍME DÝCHAT KARCINOM
Nebolo to Tesla Stropkov? :*)
Avatar - KANKUNEN
21. 11. 2017 14:20
Tříválec je pro žebrotu,
Která chce jezdit v prémii a nemá na motor.
Rozbalit vlákno
4
21. 11. 2017 14:50
Re: Tříválec je pro žebrotu,
To vis, ne kazdy si muze dovolit ten luxus a jezdit ctyrvalcem ;-)
Avatar - Rubb
21. 11. 2017 14:51
Re: Tříválec je pro žebrotu,
Možná by jses měl podívat, co si BMW za ten 3-válec účtuje. To rozhodně není žádná láce... Spousta lidí ohrnuje nos nad 3 válci v nižší, nebo nižší střední - podle mě zbytečně, jako základ to stačí, ovšem u BMW s jejich "základními" cenami - tam už bych se teprve chytal za nos >:-[]
Avatar - CHerokee
21. 11. 2017 15:17
Re: Tříválec je pro žebrotu,
Proč by to mělo stačit? Nejsou lepší než 4 válce, ani být nemohou.
22. 11. 2017 09:42
Re: Tříválec je pro žebrotu,
Tak treba u Skodovky ma 3valec nizsi spotrebu a vyssi vykon nez 4valec, ve stejnem aute samozrejme.
Avatar - CHerokee
21. 11. 2017 15:18
ad absurdum
Tohle je opravdu absurdní větev vývoje evropského automobilového průmyslu.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - iudex
21. 11. 2017 16:14
Re: ad absurdum
Jj, preto americká ikona Mustang downsizovala aj v USA na štvorvalec (v základe). ;-) >:-[]
21. 11. 2017 18:00
Re: ad absurdum
To je niečo úplne iné, nezabúdaj, že mustanga si s R4 kupovať nemusíš. Zato u bmw ti bude tieto motory nútiť a nedá ti inú možnosť na výber >:D >:D
Avatar - CHerokee
21. 11. 2017 20:44
Re: ad absurdum
Mustang už kdysi 4 válec měl. Nehledě na to, že 4 válec je pro šílené evropské trhy jako je Dánsko, Holandsko apod ., kde je šílené zdanění aut. Jinde se moc neprodává. Jen to BMW už atmo 8 válec v manuálu nenabízí...
Avatar - Uživatel_5340709
21. 11. 2017 16:15
Re: ad absurdum
Hlavně proč se k tomu uchyluje značka jako je BMW, například koncern VW je znám svým tříhrnkovstvím, ale do Audi je necpe, a dělá dobře.
Avatar - fOE
21. 11. 2017 16:24
Re: ad absurdum
Audi 3 nema v zakladu nahodou 1.0tsi? A co na 2 valce jezdici 1.4tsi a dnes 1.5tsi? ;-)

EDIT: Najednou ty motory z dacie pod kapotou mercedesu nevypadaj az tak zle, technicky, furt maj aspon ty 4 valce. >:D
Avatar - Uživatel_5340709
21. 11. 2017 17:10
Re: ad absurdum
Ok, A3, ale vypínatelné válce ti neberu. ;-)
Avatar - speedfred
21. 11. 2017 18:33
Re: ad absurdum
si zabil s tou Dáčkou a MB >:D :yes:
Avatar - del42sa
21. 11. 2017 15:35
Nesmysl
Prave u takovych malych jednotek a nedejboze trivalcu tohle naprosto postrada smysl. Dve turbodmychadla, chladice stlaceneho vzduchu, egr, vsechno zvysuje nejen cenu ale i hmotnost takoveho agregatu, nehlede k vyssim servisnim nakladum. ..
Rozbalit vlákno
4
Avatar - iudex
21. 11. 2017 16:13
Re: Nesmysl
Veď tu ani nejde o najnižšiu cenu (to by potom atmo 2,5 liter bol lacnejší, ako biturbo trojvalec), ale o emisie a spôsoby, ako ich stlačiť čo najnižšie (hoc len papierovo). Práve preto fakt, že povedzme 3er má ako základ trojvalec neznamená nižšiu cenu (oproti predchodcovi s R4). Naopak niektoré automobilky trojvalec predávajú drahšie ako štvorvalec (napr. Kia či Renault).
21. 11. 2017 16:25
Re: Nesmysl
Ale tak u Renault nemuzes srovnavat 4 valec atmosfericky s 0.9TCE. Ten ctyrvalec nejede, ma vetsi spotrebu o hluku nemluve. Navic to turbo je celkem jednoduse postavene a nejsou s nim mechanicke problemy.

To co tady dela BMW mi prijde jako holy nesmysl, obzvlaste v premii.

BMW se asi zacal ridit heslem, cim vic turbo tim vic BMW.
21. 11. 2017 17:40
Re: Nesmysl
Od kdy 3hrnek 0.9TCe jede? V Cliu je to úplná mrtvola... :no:
22. 11. 2017 09:45
Re: Nesmysl
Myslis ze typicky majitel naftoveho BMW - podnikatel - se diva na servisni naklady (po 100tisic km)? To by naftove a BMW vubec nekupoval.
21. 11. 2017 17:19
větráků víc jak válců
Za chvíli bude pod kapotou víc větráků než válců, a ještě to postříkaj chcankama.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - CHerokee
21. 11. 2017 20:50
Re: větráků víc jak válců
>:D :yes:
22. 11. 2017 07:37
Re: větráků víc jak válců
Mas recht, ja si motor taky obcas oznackuju, kvuli kunam, pak tam nelezou :yes:
22. 11. 2017 09:04
Re: větráků víc jak válců
:yes: :yes: :-) jo, a co teprve kolem roku 2025 až prijdes do showroomu a pod kapotu se nedostneš :-) protože elektromotor za cenu benzínu >:D
Avatar - Ada je zase tady
21. 11. 2017 20:34
Kdy budou benzínové motory tak čísté, jako tento diesel?
Také nejsem odvázaný z této koncepce, ale pokud bude jedno turbo tlačit v malých otáčkách a druhé ve vyšších, tak se bude měnit jen to první turbo. Takže by to mohlo v praxi fungovat docela dobře. Diesel může přes 3500 RPM točit jen polovodič... :no:

Spíše mne zajímá, kdy budou konečně benzínové motory povinně vybaveny DPF filtry? Kdo má ten sajrajt dýchat! A kdy bude na benzíny uvalena dodatečná ekologická daň za nadměrné emise CO2?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - CHerokee
21. 11. 2017 20:52
Re: Kdy budou benzínové motory tak čísté, jako tento diesel?
A ty platíš za to, že z tebe vychází CO2?
22. 11. 2017 09:06
Re: Kdy budou benzínové motory tak čísté, jako tento diesel?
Od cca poloviny příštího roku ;-)
Re: Kdy budou benzínové motory tak čísté, jako tento diesel?
Otázka tedy zní proč kupovat benzínový motor, když není lepší než diesel, který má nejen lepší projev, ale i menší emise CO2?
22. 11. 2017 19:38
Re: Kdy budou benzínové motory tak čísté, jako tento diesel?
Souhlasím. A právě to, co jsi napsal vystihuje, jak velká mediální bublina jsou ty strašné diesely :-)
22. 11. 2017 14:45
Re: Kdy budou benzínové motory tak čísté, jako tento diesel?
Vždyť je spotřební daň na benzín vyšší. A ten rozdíl je poměrně větší, než je rozdíl v emisích CO2. Pokud chceš zdaňovat dle CO2, tak je to naopak nafta, kde je daň nižší.
Avatar - OS
22. 11. 2017 09:04
blbost
Autor si plete pojem dvoukomorové turbo a dve turba >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barry Lyndon
22. 11. 2017 11:32
cpát do Mini v roce 2017 diesel je zhůvěřilost
a je celkem jedno, jak moc maxi to Mini je...
Rozbalit vlákno
0