Technika
Která chce jezdit v prémii a nemá na motor.
Možná by jses měl podívat, co si BMW za ten 3-válec účtuje. To rozhodně není žádná láce... Spousta lidí ohrnuje nos nad 3 válci v nižší, nebo nižší střední - podle mě zbytečně, jako základ to stačí, ovšem u BMW s jejich "základními" cenami - tam už bych se teprve chytal za nos >😒]
Tohle je opravdu absurdní větev vývoje evropského automobilového průmyslu.
Jj, preto americká ikona Mustang downsizovala aj v USA na štvorvalec (v základe). 😉 >😒]
To je niečo úplne iné, nezabúdaj, že mustanga si s R4 kupovať nemusíš. Zato u bmw ti bude tieto motory nútiť a nedá ti inú možnosť na výber >😁 >😁
Hlavně proč se k tomu uchyluje značka jako je BMW, například koncern VW je znám svým tříhrnkovstvím, ale do Audi je necpe, a dělá dobře.
Audi 3 nema v zakladu nahodou 1.0tsi? A co na 2 valce jezdici 1.4tsi a dnes 1.5tsi? 😉
EDIT: Najednou ty motory z dacie pod kapotou mercedesu nevypadaj az tak zle, technicky, furt maj aspon ty 4 valce. >😁
EDIT: Najednou ty motory z dacie pod kapotou mercedesu nevypadaj az tak zle, technicky, furt maj aspon ty 4 valce. >😁
Prave u takovych malych jednotek a nedejboze trivalcu tohle naprosto postrada smysl. Dve turbodmychadla, chladice stlaceneho vzduchu, egr, vsechno zvysuje nejen cenu ale i hmotnost takoveho agregatu, nehlede k vyssim servisnim nakladum. ..
Veď tu ani nejde o najnižšiu cenu (to by potom atmo 2,5 liter bol lacnejší, ako biturbo trojvalec), ale o emisie a spôsoby, ako ich stlačiť čo najnižšie (hoc len papierovo). Práve preto fakt, že povedzme 3er má ako základ trojvalec neznamená nižšiu cenu (oproti predchodcovi s R4). Naopak niektoré automobilky trojvalec predávajú drahšie ako štvorvalec (napr. Kia či Renault).
Ale tak u Renault nemuzes srovnavat 4 valec atmosfericky s 0.9TCE. Ten ctyrvalec nejede, ma vetsi spotrebu o hluku nemluve. Navic to turbo je celkem jednoduse postavene a nejsou s nim mechanicke problemy.
To co tady dela BMW mi prijde jako holy nesmysl, obzvlaste v premii.
BMW se asi zacal ridit heslem, cim vic turbo tim vic BMW.
To co tady dela BMW mi prijde jako holy nesmysl, obzvlaste v premii.
BMW se asi zacal ridit heslem, cim vic turbo tim vic BMW.
Za chvíli bude pod kapotou víc větráků než válců, a ještě to postříkaj chcankama.
Také nejsem odvázaný z této koncepce, ale pokud bude jedno turbo tlačit v malých otáčkách a druhé ve vyšších, tak se bude měnit jen to první turbo. Takže by to mohlo v praxi fungovat docela dobře. Diesel může přes 3500 RPM točit jen polovodič... :no😒br />
Spíše mne zajímá, kdy budou konečně benzínové motory povinně vybaveny DPF filtry? Kdo má ten sajrajt dýchat! A kdy bude na benzíny uvalena dodatečná ekologická daň za nadměrné emise CO2?
Spíše mne zajímá, kdy budou konečně benzínové motory povinně vybaveny DPF filtry? Kdo má ten sajrajt dýchat! A kdy bude na benzíny uvalena dodatečná ekologická daň za nadměrné emise CO2?
Od cca poloviny příštího roku 😉
BramboroMotorovýWerk už nemá roku 2017 v levým pruhu co pohledávat [odkaz] 😉
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
>😒]
>😒] >😒]
>😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes: