Novinky
Je to dobře, nová lakovna, investice do výroby. Ale pořád je to žalostně málo 😒 nechci čekat na nové auto půl roku až rok 😒(
Kolega má objednaného Kodiaqa, objednával v lednu a dostane ho snad !! příští týden !!
Kolega má objednaného Kodiaqa, objednával v lednu a dostane ho snad !! příští týden !!
Jestli je to ironie = tak dobrý :yes😒br />
Jestli to myslíš vážně [odkaz] co nějaký léčení? 😄
Jestli to myslíš vážně [odkaz] co nějaký léčení? 😄
Léčit mozek by jsi měl ty, když jako argument v odkazu upozorňuješ na značku Hyundai. Co to sem vlastně taháš? 😄 Už nevíte co psát proti Škodě...
Ale jo = Škoda je narozdíl třeba od Agrofertu slušnej plátce daní. A narozdíl třeba od Agrofertu slušně platí i lidi = další přísun do státní pokladny
VW za škodu i na začátku slušně zaplatil = narozdíl třeba od Agrofertu 😉
Každý další navýšení výroby u nás je dobře [odkaz]
Když sem zmínil ten začátek [odkaz] 😄
VW za škodu i na začátku slušně zaplatil = narozdíl třeba od Agrofertu 😉
Každý další navýšení výroby u nás je dobře [odkaz]
Když sem zmínil ten začátek [odkaz] 😄
Obdobně se tady nepsalo o prvních dodaných Tucsonech pro PČR viz.
[odkaz]
Takže Škodovce odvolání zřejmě moc nepomohlo.
[odkaz]
Takže Škodovce odvolání zřejmě moc nepomohlo.
Necht si AZNP se svymi vyrobky dela co chce. Me zajimalo, zda se tento server o zdrazeni rozepsal.
Ale určitě je to dobře. Jenom si tedy nejsem úplně jistý rozdílem mezi "montovnou" a "moderním provozem", kde budou na tři směny lakovat auta.
Navíc, jak už z Boleslavi zaznělo včera v TV, předem vědí že již je heslo "práce pro lidi" v ČR naplněno a budou muset pracovníky dovést z Polska a Ukrajiny. Jejich slova.
Navíc, jak už z Boleslavi zaznělo včera v TV, předem vědí že již je heslo "práce pro lidi" v ČR naplněno a budou muset pracovníky dovést z Polska a Ukrajiny. Jejich slova.
Jistě že je dobře, že se investuje tady. Investice znamená peníze pro ekonomiku a práci pro lidi.
Taky je dobře, že ta lakovna nebude nějaká "montovna v rozvojové zemi", ale moderní provoz na širší špičce oboru.
Na to, jaké auto a s jakým motorem si kdo koupí, to asi vliv mít nebude... proč by taky mělo.
Taky je dobře, že ta lakovna nebude nějaká "montovna v rozvojové zemi", ale moderní provoz na širší špičce oboru.
Na to, jaké auto a s jakým motorem si kdo koupí, to asi vliv mít nebude... proč by taky mělo.
Ano, tak je to správné. Je potřeba se dostat na stav, který zde, pod jiným článkem předestřel pravidelný účastník diskuzí. Žijeme v ČR a je tedy jedině správné, že v ulicích našich měst bude vidět prakticky pouze znak automobilů z "koncernu" ,se Škodovkou v čele. A je také správné, že budou osazeny "motory" o obsahu 1,0 ale s turbem!, protože s tím se dá již i závodit na okreskách.
Takže jen ještě více takových investic. Je to nutné pro vyjádření správného češství prostřednictvím značky auta. A na zdražování nehleďme, je to značka naše a tak na tom nakonec jistě vyděláme všichni. ;-\
Takže jen ještě více takových investic. Je to nutné pro vyjádření správného češství prostřednictvím značky auta. A na zdražování nehleďme, je to značka naše a tak na tom nakonec jistě vyděláme všichni. ;-\
Jsem pyšný na kvalitu, co přináší Škoda Auto. A tato lakovna bude další krok k tomu, aby se posunula příčka o další krok vpřed - zpátky ni krok. Konkurence opět zapláče, našinec a hrdý fanda značky se zaraduje. Jen tak dál, jen tak dál. Budou laky, až zrak bude přecházet a k tomu elktropohony. Máme se na co těšit 😄
Socialni vazby beru, zvlast kdyz jde o rodinu, ale mladoch cerstve po skole tak jako tak velkou cast socialnich vazeb zpretrha. Bud odejde na skolu sam, nebo odejdou na skolu kamaradi... navic, vychazejic z predpokladu ze vsude na svete ziji hlavne tak nejak v pohode lidi (v ramci stejneho statu se to navic obejde bez kulturniho soku, ikdyz obcas... >😒] ) zkratka neni ceho se bat. Kamose si clovek najde kdekoliv. 40+ lety clovek s detma na zakladce nebo na stredni, tam to pochopim, tam je ta uroven vazeb precijen na trosku jine urovni. Ale dvacetilete ucho sedici doma na * (tim doma myslim ve svem "detskem" pokojicku u rodicu) nekde v regione s nizskymi mzdami a stezujici si na 1) neni prace nebo 2) je tu jen blbe placena prace, inu, na to jsem s postupem casu vic a vic alergicky. Obzvlast v dnesni "nulova nezamestnanost" dobe.
Ale to uz sam zklouzavam do hospodske debaty, stezujic si na remcaly a sam pritom tady jen remcam. Snad abych sel delat neco produktivniho. 😄
Ale to uz sam zklouzavam do hospodske debaty, stezujic si na remcaly a sam pritom tady jen remcam. Snad abych sel delat neco produktivniho. 😄
To je fakt. Ale nechci to moc přísně hodnotit... sociální vazby jsou taky důležité a asi se prostě máme moc dobře na to, abychom se za prací stěhovali. Svým způsobem... výrobci se taky mohou stěhovat za pracovní silou, aspoň u nových provozů...
Jj je to na léčení :yes: 😄
Odkaz je o všech v Česku vyráběnejch autech = obstál jen Kolín 😉
Odkaz je o všech v Česku vyráběnejch autech = obstál jen Kolín 😉
No to je vcelku jednoduché.
Montovna zahnaná do extrému znamená, že tam levná pracovní síla bez ochranných pomůcek stříká kastle toxickým lakem a každému je to putna.
Moderní provoz pořád není akademie věd, ale aspoň v tom jsou nějaké technologie, automatizace, ekologické hledisko a tak.
S pracovní silou... na tom něco je, ale ta lakovna tu bude stát i za deset let, to je běh na delší trať. Ta šance sbalit si pět švestek a jít makat do Bolky raději než hořekovat nad zavřeným OKD tu je a bude.
Montovna zahnaná do extrému znamená, že tam levná pracovní síla bez ochranných pomůcek stříká kastle toxickým lakem a každému je to putna.
Moderní provoz pořád není akademie věd, ale aspoň v tom jsou nějaké technologie, automatizace, ekologické hledisko a tak.
S pracovní silou... na tom něco je, ale ta lakovna tu bude stát i za deset let, to je běh na delší trať. Ta šance sbalit si pět švestek a jít makat do Bolky raději než hořekovat nad zavřeným OKD tu je a bude.
Nechápu, proč by si někdo měl z podobný, veskrze dobrý zprávy, dělat prd.el a pošklebovat se škodovce.