Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Renault Mégane R.S. pod drobnohledem: Podívejte se na spoustu detailů v obsáhlém videu

26 komentářů

Avatar - iudex
iudex
Tak neviem ako autor, ale ja som sa nič nové z videa nedozvedel, čo by nebolo zverejnené už pri oficiálnom predstavení v septembri/září.
Tri verzie, dva výkony, dve prevodovky, 4WS, to všetko bolo povedané podstatná zostáva len cena a kedy príde na trh. A to stále nevieme.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
S tím manuálem máš pravdu, sportovní auto není závodní. A u HH je největší zážitek si ty kvalty dávat sám. Automat ti nevidí do hlavy co chceš dělat a neví, že někdy chceš řadit z 5 na 2.
Ondris
Ten stříbrnej kousek vypadá parádně, vytažený blatníky udělají fakt hodně 😄
Avatar - iudex
iudex
Ak je to tak, tak fajn, ja som na videu videl elektrickú (ale to bolo s dvojspojkou, takže je možné, že sú k dispozícii obe).
Avatar - Emel
Emel
To mi přijde relativně optimistické... ale uvidíme, možná na té horní hranici...
Devil007cz
[odkaz]
Arese
Naštěstí jseš úplně vedle, verze s manuálem má právě správně mechanickou ručku! 😄 😄 :- :yes: :yes:
Arese
Absolutně nechápu, co by jako mělo být na manuální převodovce "starého"?!! 8-s 8-s 8-s
AutoKaCer
Oni to říkají i o v tom Genesis videu, že je jenom 5 dvěří.
_MT_
Je snad třídveřový Mégane? Jen pro RS tu karoserii dělat nebudou.
Avatar - speedfred
speedfred
malilinkú nádej si uchovávam.
AutoKaCer
Otázkou je, jak moc člověk potřebuje v předokolce ručku. Párkrát si může hodit smyk, ale to podle mě přestane bavit dřív, jak driftování se zadokolkou.
Avatar - Dany
Dany
Nevím, školy nemám, ale podla mňa to bude ešte trochu inak. El. parkovačka bude za príplatok, čiže úplne nezávislá
Avatar - praděda7
praděda7
MRS vypadá sakra dobře! U mě o moc lepší než ta poslední. Motor 1.8 s parametry 300k a 400 Nm taky moc dobrý. Nevíme, a asi už nikdy vědět nebudeme, o kolik lepší by byl dvoulitr. V roce 2010 dával dvoulitr max. 265k a 360Nm. A teď, o 7 let později ho i se všemi EU restrikcemi a klacky pod nohama, překonala osmnáctistovka.... :yes:
maXX_CZ
Těhlice.
Avatar - praděda7
praděda7
Důvody proč se přestává používat manuál jsou fundamentálně 3:
1) lidi kurrvva zlenivěli 2) lidi kurrvva zlenivěli 3) lidi kurrvva zlenivěli....a vše ostatní jsou jen výmluvy... 😉
Avatar - white label
white label
Levnější nebude, o tom žádná...
Avatar - white label
white label
To si piš, že nebude, bohužel...
Avatar - speedfred
speedfred
aj do výfuku pekne prdí.
škoda že asi nebude aj ako 3dv.
Devil007cz
Proto jsem psal tech 749 900.
Nezapomen, ze Hyundai N30 ma navic zase kopu vybavy 😉. Megane bude v zakladu.

Kde budes muset dokoupit navigaci, hlidani slepeho uhlu, vyhrivani sedacek a par dalsich veci. Nicmene s tim jaky dava Renault bonus to bude nula cca k puvodni cene.

Nevim co je mozne u H dostat obecne.

Tady je puvodni cenik Megane 3 RS a myslim, ze ty ceny budou podobne + 50 tisic za automat.

[odkaz]
Avatar - iudex
iudex
739t Kč stojí i30N Performance, som presvedčený, že Megane bude vyššie. Obdobne GGTI Performance začína na 752t. Pre ilustráciu CtR začína na 929t. Takže stavím fľašu tokajského na to, že MRS nebude ani len začínať šestkou, môj tip je základ nad 750t, Cup 800t a Trophy 900t.
Devil007cz
Proc ne. Si u meganu GT odpocti automatickou prevodovku za cca 50 a mas auto za 545 tisic. 150 max 200 navic nevidim jako neco nerealneho.
Avatar - lamal
lamal
by ma zaujimala predna naprava, ci tam bude oddelena tehlica tj dokonalejsi McP alebo to bude seria...
Devil007cz
Ja bych rekl, ze zakladni verze bude nekde mezi 699 900 az 749 900.
AutoKaCer
V nějakém předchozím článku jsem záhledl, že by se tu měl objevit někdy v květnu (tuším). To by snad mohlo stačit i na objednávku a dodání během léta, aby si ho člověk mohl i užít (už si na něj brousím zuby 😄 ).
Avatar - iudex
iudex
Ale zase tú staromódnosť manuálu vyvažuje moderná elektronická ručná, tak môžeš byť kľudný. >😒]