Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Renault Mégane R.S. pod drobnohledem: Podívejte se na spoustu detailů v obsáhlém videu

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 6. 12. 2017
26
Ostrý hot-hatch se nám v originálním maskování ukázal na okruhu v Monaku a zcela odhalen byl během frankfurtského autosalonu. Nyní se o voze dozvídáme i ty nejmenší podrobnosti.

360p720p

Renault Mégane R.S. se v nabídce francouzské automobilky prvně objevil s příjezdem druhé generace a dodnes je provedení s třídveřovou karoserií považováno za jeden z nejlepších ostrých hatchbacků všech dob. Není divu, že byl příchod nové generace očekáván s napětím. Renault nás pořádně napínal a s premiérou si dával na čas.

Prvně jsme se na oficiální odhalení těšili letos v květnu, kdy k němu mělo dojít v rámci Velké ceny Monaka vozů Formule 1. Kde jinde představit nový sportovní vůz než v uličkách legendárního městského okruhu? Mégane R.S. se tu sice objevil, pilot Nico Hülkenberg však seděl za volantem vozu s vrstvou maskování. Na plnohodnotnou premiéru jsme si tak museli počkat až na letošní autosalon ve Frankfurtu nad Mohanem.

Srdcem vozu je 1,8litrový čtyřválec TCe s výkonem 206 kW a točivým momentem 390 N.m v pásmu od 2400 do 5000 otáček. Tyto specifikace platí pro varianty Sport (běžný otevřený diferenciál) a Cup (typ torsen). Absolutním vrcholem nabídky bude provedení Trophy s výkonem 221 kW a 400 N.m točivého momentu. Pro nadšence staré školy nesmíme opomenout fakt, že Mégane R.S. bude vedle šestistupňové samočinné převodovky nabízet i manuální ústrojí o stejném počtu stupňů.

V přiloženém videu se francouzská značka zaměřuje nejen na svěží vnější design či interiér s prémiovými materiály, ale i jízdní vlastnosti. Ty na závodním okruhu opět prezentuje Nico Hülkenberg a ozkoušet tak může třeba aktivní řízení všemi koly 4Control, které se ve třídě ostrých hatchbacků objevuje poprvé.

My s napětím vyhlížíme ještě jedno očekávané video. Šušká se, že se Renault pokusí o rekord na legendárním Nürburgringu, kde chce sesadit konkurenční Hondu Civic Type R a stát se nejrychlejší předokolkou. Aby se to povedlo, musí Mégane R.S. urazit okruh za méně než 7 minut a 43,8 sekund, což je hodnota, za kterou to zvládl japonský sok.

Související články

Témata

Diskuse: Přidat názor

Tohle je zajimavejsi video
AutoKaCer
| 7. 12. 2017
Oni to říkají i o v tom Genesis videu, že je jenom 5 dvěří.
Tohle je zajimavejsi video
_MT_
| 7. 12. 2017
Je snad třídveřový Mégane? Jen pro RS tu karoserii dělat nebudou.
Avatar - speedfred
Tohle je zajimavejsi video
speedfred
| 7. 12. 2017
malilinkú nádej si uchovávam.
Manuál je "stará škola"?!
AutoKaCer
| 7. 12. 2017
Otázkou je, jak moc člověk potřebuje v předokolce ručku. Párkrát si může hodit smyk, ale to podle mě přestane bavit dřív, jak driftování se zadokolkou.
Avatar - Dany
Manuál je "stará škola"?!
Dany
| 7. 12. 2017
Nevím, školy nemám, ale podla mňa to bude ešte trochu inak. El. parkovačka bude za príplatok, čiže úplne nezávislá

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku