Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Manuál je "stará škola"?!
| 6. 12. 2017 12:27
Absolutně nechápu, co by jako mělo být na manuální převodovce "starého"?!! 8-s 8-s 8-s
Avatar - iudex
Manuál je "stará škola"?!
| 6. 12. 2017 12:56
Ale zase tú staromódnosť manuálu vyvažuje moderná elektronická ručná, tak môžeš byť kľudný. >:-[]
Manuál je "stará škola"?!
| 6. 12. 2017 15:18
Naštěstí jseš úplně vedle, verze s manuálem má právě správně mechanickou ručku! :-) :-) :- :yes: :yes:
Avatar - iudex
Manuál je "stará škola"?!
| 6. 12. 2017 15:50
Ak je to tak, tak fajn, ja som na videu videl elektrickú (ale to bolo s dvojspojkou, takže je možné, že sú k dispozícii obe).
Manuál je "stará škola"?!
| 6. 12. 2017 20:13
Důvody proč se přestává používat manuál jsou fundamentálně 3:
1) lidi kurrvva zlenivěli 2) lidi kurrvva zlenivěli 3) lidi kurrvva zlenivěli....a vše ostatní jsou jen výmluvy... ;-)
Avatar - Dany
Manuál je "stará škola"?!
| 7. 12. 2017 05:25
Nevím, školy nemám, ale podla mňa to bude ešte trochu inak. El. parkovačka bude za príplatok, čiže úplne nezávislá
Manuál je "stará škola"?!
| 7. 12. 2017 09:22
Otázkou je, jak moc člověk potřebuje v předokolce ručku. Párkrát si může hodit smyk, ale to podle mě přestane bavit dřív, jak driftování se zadokolkou.
Avatar - iudex
Nič nové
| 6. 12. 2017 12:52
Tak neviem ako autor, ale ja som sa nič nové z videa nedozvedel, čo by nebolo zverejnené už pri oficiálnom predstavení v septembri/září.
Tri verzie, dva výkony, dve prevodovky, 4WS, to všetko bolo povedané podstatná zostáva len cena a kedy príde na trh. A to stále nevieme.
Nič nové
| 6. 12. 2017 13:30
V nějakém předchozím článku jsem záhledl, že by se tu měl objevit někdy v květnu (tuším). To by snad mohlo stačit i na objednávku a dodání během léta, aby si ho člověk mohl i užít (už si na něj brousím zuby :-) ).
Nič nové
| 6. 12. 2017 14:04
Ja bych rekl, ze zakladni verze bude nekde mezi 699 900 az 749 900.
Avatar - Emel
Nič nové
| 6. 12. 2017 14:23
To mi přijde relativně optimistické... ale uvidíme, možná na té horní hranici...
Nič nové
| 6. 12. 2017 15:29
Proc ne. Si u meganu GT odpocti automatickou prevodovku za cca 50 a mas auto za 545 tisic. 150 max 200 navic nevidim jako neco nerealneho.
Avatar - iudex
Nič nové
| 6. 12. 2017 15:59
739t Kč stojí i30N Performance, som presvedčený, že Megane bude vyššie. Obdobne GGTI Performance začína na 752t. Pre ilustráciu CtR začína na 929t. Takže stavím fľašu tokajského na to, že MRS nebude ani len začínať šestkou, môj tip je základ nad 750t, Cup 800t a Trophy 900t.
Nič nové
| 6. 12. 2017 16:45
Proto jsem psal tech 749 900.
Nezapomen, ze Hyundai N30 ma navic zase kopu vybavy ;). Megane bude v zakladu.

Kde budes muset dokoupit navigaci, hlidani slepeho uhlu, vyhrivani sedacek a par dalsich veci. Nicmene s tim jaky dava Renault bonus to bude nula cca k puvodni cene.

Nevim co je mozne u H dostat obecne.

Tady je puvodni cenik Megane 3 RS a myslim, ze ty ceny budou podobne + 50 tisic za automat.

[odkaz]
Avatar - white label
Nič nové
| 6. 12. 2017 18:34
Levnější nebude, o tom žádná...
Avatar - lamal
Nič nové
| 6. 12. 2017 15:02
by ma zaujimala predna naprava, ci tam bude oddelena tehlica tj dokonalejsi McP alebo to bude seria...
Nič nové
| 6. 12. 2017 20:35
Těhlice.
Tohle je zajimavejsi video
| 6. 12. 2017 14:02
[odkaz]
Tohle je zajimavejsi video
| 6. 12. 2017 15:59
Ten stříbrnej kousek vypadá parádně, vytažený blatníky udělají fakt hodně :-)
Avatar - speedfred
Tohle je zajimavejsi video
| 6. 12. 2017 18:13
aj do výfuku pekne prdí.
škoda že asi nebude aj ako 3dv.
Avatar - white label
Tohle je zajimavejsi video
| 6. 12. 2017 18:33
To si piš, že nebude, bohužel...
Avatar - speedfred
Tohle je zajimavejsi video
| 7. 12. 2017 11:14
malilinkú nádej si uchovávam.
Tohle je zajimavejsi video
| 7. 12. 2017 11:46
Je snad třídveřový Mégane? Jen pro RS tu karoserii dělat nebudou.
Tohle je zajimavejsi video
| 7. 12. 2017 13:09
Oni to říkají i o v tom Genesis videu, že je jenom 5 dvěří.
Looking good........
| 6. 12. 2017 20:49
MRS vypadá sakra dobře! U mě o moc lepší než ta poslední. Motor 1.8 s parametry 300k a 400 Nm taky moc dobrý. Nevíme, a asi už nikdy vědět nebudeme, o kolik lepší by byl dvoulitr. V roce 2010 dával dvoulitr max. 265k a 360Nm. A teď, o 7 let později ho i se všemi EU restrikcemi a klacky pod nohama, překonala osmnáctistovka.... :yes:
Avatar - KANKUNEN
Looking good........
| 6. 12. 2017 21:59
S tím manuálem máš pravdu, sportovní auto není závodní. A u HH je největší zážitek si ty kvalty dávat sám. Automat ti nevidí do hlavy co chceš dělat a neví, že někdy chceš řadit z 5 na 2.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku