Novinky
331 kW 1267 Nm = Ford F-Series = V8 6,7
320 kW 900 Nm = Audi Q7 = V8 4,0
294 kW 760 Nm = BMW M550d = R6 3,0
Bylo nebylo dřív se šílelo z 230 kW 750 Nm = VW Phaeton = V10 5,0
Benzín je stejně lepší 😄
320 kW 900 Nm = Audi Q7 = V8 4,0
294 kW 760 Nm = BMW M550d = R6 3,0
Bylo nebylo dřív se šílelo z 230 kW 750 Nm = VW Phaeton = V10 5,0
Benzín je stejně lepší 😄
tak ono je to uz v podstate nakladak.. tu asi litrove turbo v benzine s nastavitelnym eko modom motora nebue to prave orechove to je jasne... a nie je to tak davno co taketo parametre mali fakt seriozne tahace .. len by som musel prelistovat nejaky stary trucker a porovnat to... sila ten kroutak
Nejšílenější je stejně Q7 V12TDI - 500 koní s trochou nadsázky od volnoběhu k omezovači. K nezaplacení.
Teda poslední dobou už celkem jo, i pěkný kusy se blíží milionu, ale nad servisem jsem radši nepřemýšlel.
Teda poslední dobou už celkem jo, i pěkný kusy se blíží milionu, ale nad servisem jsem radši nepřemýšlel.
Jen výměna keramických brzd, které se jim kroutí vyjde cca kolem 400 000.
Tak s tímhle monstrem by si byl král >😁 Kamarád pokukoval po Touaregu V10 TDI, ale tohle je ještě o kousek lepší >😁 Tam se ceny pohybují hodně pod původní hodnotou >😁 Jaká pak bude údržba >😁
Tuareg pri tomto trucku vyzera ako fabia. Trufam si povedat, ze s jeho rozmermi to nikde na normalne parkovacie miesto nepostavite. Aj v USA sa mi to nepodari na prvy krat a musim si cuvnut.
na Prazske ulicky a kolony >😁
Vyjadřuji díky za vykonanou práci pro stranu a pozdravuji pana Pospíšila :-!