Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
petr164
Už se ví, že takový nesmysl vedení Maserati nepřipustí, když je na tahu Alfa za nižších nákladů. Maserati na rozdíl od DeTomasových dob zřetelně preferuje luxus před sportovní dostupností, což při současně existenci Alfy dává smysl. Dva kohouti na jednom hnojišti - to řádný hospodář nepřipustí, nadto to, co dávalo smysl v dobách samostatných značek dnes ve zfúzovaném světě smysl nedává. Takže opusťme sentimenální slzení a buďme rádi alespoň za to, že Maserati nemizí ze scény, i když pomalu mizí jeho sportovní duch. To by muselo dojít k reinkarnaci DeTomasových Biturb za peníze, které umožňují těm nezpohodlněným středotřídním pilotům se k takovým strojům dostat.
že automobilka, která neumí vyrobit ani pořádný kombík, nemůže do F1....
Vida a může a Maserati ač nemá pořádný kombík tak taky může...
A místní modly z Emisoleváckého koncernu mohou v F1 tak nanejvýš všem radit a nastavením emisí...na to jsou fakt kádři k nezaplacení...
Ani jedna z těchhle 2 značek podle mě není v bůhvíjaké kondici, aby mohla plýtvat penězi na f1, ale možná se na to dívám blbě a nerozumím strategii Sergia.
Jestli chtělo Ferrari ovládnout seriál F1, možná ho raději měli celý koupit.
Stejně by to byl jen Haas s pohonnou jednotkou Ferrari, zrovna tak, jako bude ta Alfa jen Sauber s tím samým agregátem a alfím znakem na kapotě.
To "horko těžko" jsem chtěl zpochybnit, protože stejně agregáty Fiat dává svým dvojkám a trojkám. Šlo by vlastně jen o pojmenování a to by zase tolik peněz snad nestálo. Tak jsem to myslel. (A na to, že "horko těžko", je docela dobré, být druhý nejlepší na světě. 😉 )
Lancii uspali, ale pořád jí tak nějak drží v komatu na jednom modelu, jestli se nepletu. Pro F1 se ale nehodí tak dobře, jako Alfa a Maserati už třeba jen z titulu historie a reklamy. A s Lancií asi zatím neví co si počnou.