Testy
MarTin1
5
Když už uvádíte jako konkurenci GLC, tak by bylo vhodnější uvést GLC 43 než rovnou 63.... to je totiž přímá konkurence.
ObiWanKenobi
2
tiez nechapem, preco spominal GLC63, ktore je cenovo aj vykonnostne niekde uplne inde. Jednoznacny priamy konkurent je GLC43 AMG, Audi SQ5, Porsche Macan S ci Jaguar F-Pace S. Praveze konkurentov je az az. Vsak presa jeden kopiruje druheho... 😄
CHerokee
1
Tak tak, GLC 43 AMG má podobný motor i výkony. A rozhodně není extrémní, ale příjemná. GLC 63 je úplně jinde.
MarTin1
2
Já hlavně DOSTI pochybuju o tom, že nějaká redakce v ČR s GLC63 AMG jela.... protože ani na Chodově takový auto nemaj.... a bylo mi řečeno, že snad v ČR novinářský auto neni
Magister
0
Hlavně, že ho hodnotí >😁
MariAchi
0
Ty se nejak nestihas prepinat, schizofreniku >😁
Johny.Rico
0
Přesně :yes:
by som povedal ze pozeram snad aj na X5 ( len tie kukadla su kusok "mensie" ) --- kazdopadne toto X3 uz posobi vacsie ako prva X5.... nakoniec ale vzdy ostane chudak zakaznik ... ktory o 10 rokov predpokladam ze dostane podobne velku obludu uz vo forme ( "dostupnej "lacnej!" ) X1... hold jedeme z kopca .. kupujeme coraz vacsie vozy napriek tomu triedne klasame... automobilkam to ale asi vyhovuje.... ciel vyzmykat zakaznika na vsetkych frontoch je jasny ...
Když mi poprvé naproti jela nová X3, tak mi designem připomněla X1 , akorát X1 je vzhledově povedená, avšak na X3 to vypadá nic moc - fotky moc nelžou, ale velikostně už je X3 spíš blíž té X5.
mne prisla povedena esta ta prva stihla X1... ktora posobila takmer ako taky outdoor kombik ... ale ta nova buclata s ruzovymi lickami a s napriec ulozenymi motormi uz aj na pohlad posobi ako babske auto... 😒
oprava : "...X1 je vzhledově povedená na poměry BMW. " A že jsou ostatní baworácká SUV pořádné ošklivky... Při představení X5 každý nadával na design, ale teď už skoro nikdo, zvláštní... >😒]
Zvykli jsme si, i když mně se líbila hned jak jsem ji poprvé uviděl. Například dřív se mi líbil Hyundai ix35, momentálně absolutně nechápu co se mi na něm tak líbilo. 8-s Vkus se prostě mění.
nechápem prečo by mal byť chudák zákazník,ten skôr profituje z väčšieho výberu.
Ja viem ,len si potrebuješ troška kopnúť :no:
Ja viem ,len si potrebuješ troška kopnúť :no:
"ciel vyzmykat zakaznika..." ?
Tím,, že mu dají za stejné prachy větší auto???
Tím,, že mu dají za stejné prachy větší auto???
Tak pokud dobře počítám, tak cena X3 může s trochou fantazie dosáhnout dva a půl milonů korun.
Není to už příliš na svou kategorii?
Není to už příliš na svou kategorii?
Nejen X3 ale celkově všechna prémiová SUV dost za poslední roky zdražila. Příliš to není, pokud se za ty ceny budou dobře prodávat. Navíc dřív X3 neměla v základní výbavě třeba automat nebo automatickou klimu a další prvky výbavy....
To ale přece kdokoliv z konkurence, ne? Velar First Edition cca 3mio, F-Pace v topu dtto, GLC s R6 na tom bude jinak? Q5 za 2,5 s 3,0TDI? Žádný problém.
No já jen, ze střední SUV může vycházet paradoxně na stejné peníze, jako luxusní řada 7. Zkusil jsem jen základní konfiguraci s pár doplňky a u 730d jsem na 2 515 000. Nesrovnavam auta jak taková, jsou pro úplně jiné cílové skupiny, ale je to fakt zvláštní a pro me osobně zarážející.
Kdybys mi to auto ukázal bez testu jen tak a ja bych měl odhadnout cenu, tak bych řekl, ze R6 v benzinu v základu muze stát u BMW cca 1,400,000 a doplňky max půl milionu.
Jsem se normálně musel ještě jednou ujistit, ze se nejedná o X5. 😄
Kdybys mi to auto ukázal bez testu jen tak a ja bych měl odhadnout cenu, tak bych řekl, ze R6 v benzinu v základu muze stát u BMW cca 1,400,000 a doplňky max půl milionu.
Jsem se normálně musel ještě jednou ujistit, ze se nejedná o X5. 😄
S cenou to u X3 M40i určitě přestřelili. Mám takové podezření, že BMW vsadilo na zvýšenou kupní sílu místního obyvatelstva. Uvidíme co na to řeknou prodeje.
A ano, X3 je teď větší než originální X5 a o pouze 18cm kratší než stávajíci F15 X5.
A ano, X3 je teď větší než originální X5 a o pouze 18cm kratší než stávajíci F15 X5.
No mně nikdy na velkolisti nezáleželo, ja jsme měl vždycky pocit, ze s vyšší kategorií aut si kupuješ taky vybranejsi a komfortnější jízdu a to především z hlediska hluku uvnitř kabiny. Plus X5 nabízí více možností individualizace.
Máš pravdu. Z dvouleté zkušenosti vím, že R6 X5 je velmi pohodlné auto a moc pěkné svezení. Jen ta velikost mě vždy "drtila". Bude to učitě tím, že jsem prožil život ve sporťácích a menších autech. Jen jednu chvíli jsem v 90tých létech jezdil nějakou dobu s Toyotou V6 Prado a to byla také paráda.
Je to dáno tím, jak moc jsou SUV v módě a obzvlášť tato kategorie, u BMW chtějí z oblíbené kategorie zkrátka vymačkat maximum, navíc, když je k tomu X3 stále více mezi lidmi známější svými jízdními vlastnostmi (u minulé generace spousta lidí nečekala tak dobře vyladěný podvozek). Na druhou stranu BMW dává poměrně velké slevy, dřív X3 vycházelo po slevách trochu levněji než konkurenti.
Tak já cca tuším, jaké BMW dává slevy 😉 Ale právě proto jsem vybral sedmičku, tedy stejnou značku. Navíc, sedmička nám chtě nechtě začíná lehce stárnout (i když ja bych ji dal přednost před nejnovějšími digitálními hodinkami od Audi) a prodejci jsou schopni velmi zajímavých slev.
No berme to tak, ze M40i nakonec stejně nebude to nejprodávanější, mnohem více se uchytí 30d.
No berme to tak, ze M40i nakonec stejně nebude to nejprodávanější, mnohem více se uchytí 30d.
Neprodává se 7er něco přes rok? To auto mě dostalo, obzvášť ve verzi 760iL. Je prostě geniální.
Koho ne [odkaz] :yes: 😄
Je to jak mít luxusní jadernou elektrárnu. Tesla má sice zrychlení impozantní, ale tohle se vzdálenou melodií V12 je prostě fantazie.
Teslu narozdíl od mnohých respektuju ale V12 je V12 = přes to vlak nejede :yes: 😉
V12 žeru odmala a i když ho nejspíš nikdy mít nebudu = žeru ho furt 😄
V12 žeru odmala a i když ho nejspíš nikdy mít nebudu = žeru ho furt 😄
Mám zkušenost jak s přechozí generací před i po FL, tak jsem si vyzkoušela i tuto novou generaci X3 (30d).
Jízdně už je tak dobře vyladěná, že těžko vybírat lépe jezdící SUV. Naftový třílitr je příjemné překvapení, při klidné jízdě skoro neslyšný a je velmi kultivovaný, při výraznějším sešlápnutí plynu má příjemný zvuk a převodovka si zbytečně nepodřazuje o spoustu stupňů. Za mne :yes: pro 30d.
Na zadních sedadlech se zvětšilo místo pro nohy, ale zadní sedačky jsou podobně nepohodlně umístěny jako u minulé X3.
Co se mi nelíbí?
Zpětná zrcátka
Největší nevýhodou jsou zpětná zrcátka - oni je zmenšily tak, aby vypadaly líp, ale jsou skoro k ničemu ve srovnání se starými. Ty byly obři a nevzhledné, zato v nich bylo všechno krásně vidět.
Řízení
Konkrétně se mi nelíbí menší odpor při otáčení volantem. Chápu, že je to děláno pro pohodlí, ale když už X3 sází spíše na sportovnější notu, tak je to škoda. Minulá generace před FL na tom byla s tuhnutím volantu v zatáčkách lépe.
Menší světlá výška - minulá X3 212 mm, teď 204 mm, ale chápu, že to většina kupců nevyužije
A poslední věc, ale to je jen otázkou vkusu, nelíbí se mi ten interiér, sice používá víc kvalitních materiálů, ale ten design se mi u minulé generace líbil víc, byl jednoduchý a praktický.
Jízdně už je tak dobře vyladěná, že těžko vybírat lépe jezdící SUV. Naftový třílitr je příjemné překvapení, při klidné jízdě skoro neslyšný a je velmi kultivovaný, při výraznějším sešlápnutí plynu má příjemný zvuk a převodovka si zbytečně nepodřazuje o spoustu stupňů. Za mne :yes: pro 30d.
Na zadních sedadlech se zvětšilo místo pro nohy, ale zadní sedačky jsou podobně nepohodlně umístěny jako u minulé X3.
Co se mi nelíbí?
Zpětná zrcátka
Největší nevýhodou jsou zpětná zrcátka - oni je zmenšily tak, aby vypadaly líp, ale jsou skoro k ničemu ve srovnání se starými. Ty byly obři a nevzhledné, zato v nich bylo všechno krásně vidět.
Řízení
Konkrétně se mi nelíbí menší odpor při otáčení volantem. Chápu, že je to děláno pro pohodlí, ale když už X3 sází spíše na sportovnější notu, tak je to škoda. Minulá generace před FL na tom byla s tuhnutím volantu v zatáčkách lépe.
Menší světlá výška - minulá X3 212 mm, teď 204 mm, ale chápu, že to většina kupců nevyužije
A poslední věc, ale to je jen otázkou vkusu, nelíbí se mi ten interiér, sice používá víc kvalitních materiálů, ale ten design se mi u minulé generace líbil víc, byl jednoduchý a praktický.
Rozdíl ve světlé výšce 8mm, to snad nestojí ani za řeč... ne?
Když to někdo potřebuje, tak se hodí každý kousek, ale jinak ne, to máš pravdu.
Hlavně záleží, jak se to změní se zatížením. Ten rozdíl by ti klidně mohla udělat jiná výbava, pokud to neudávají pro plně naložené auto (tedy na nejvyšší přípustnou), což nejspíš neudávají.
Zkusil jsem ji velmi krátce. Stále vidím rezervy v komfortu při použití velkých kol. Řízení mnohem příjemnější než dříve, navíc konzistentnější. To, že neztuhne je jedině dobře. Nijak to umělé tuhnutí nepřispívá k čemukoliv a jen může mást, kdy si řidič myslí, že reaguje na něco pod koly. Nesmysl.
Interiér se moc povedl, oproti předchůdci je to sto a jedna. Celkově není nová X3 o nic méně prostornější vzadu než současná X5.
Pořád se trochu peru s přední částí, ale obecně lepší než předchozí X3. Tady už sedí kola ke karoserii.
Interiér se moc povedl, oproti předchůdci je to sto a jedna. Celkově není nová X3 o nic méně prostornější vzadu než současná X5.
Pořád se trochu peru s přední částí, ale obecně lepší než předchozí X3. Tady už sedí kola ke karoserii.
Co se týká komfortu a prostoru tak souhlasím.
Pokud by odezva od kol byla dobrá už před tím, tak pochopím, že konzistentnější řízení je jasné plus i za cenu jemnosti, ale ta odezva od kol není žádná hitparáda ani teď (odezva od kol byla vždy slabším článkem X3). Navíc se zlepšilo odhlučnění, takže o to hůř pro vnímaní toho, co se děje pod koly .
Nevím, nelíbí se mi ani jedna z nich.
Pokud by odezva od kol byla dobrá už před tím, tak pochopím, že konzistentnější řízení je jasné plus i za cenu jemnosti, ale ta odezva od kol není žádná hitparáda ani teď (odezva od kol byla vždy slabším článkem X3). Navíc se zlepšilo odhlučnění, takže o to hůř pro vnímaní toho, co se děje pod koly .
Nevím, nelíbí se mi ani jedna z nich.
Jazdne vlastnosti najma v zatackach tazko odhadovat. To auto necitit ci este prejdem alebo sa vyvalim. Nemam take auta rad. :no: :-!
X1 se mě líbí daleko víc než X3. Obzvlášť tvar zadního okénka z profilu je na X3 nepodařený. Ani ryba ani rak. Řekl bych, že spíš rak..... 😉
Zato X1 je v této partii velmi vydařená.... :yes:
Samozřejmě šestiválec je šestiválec a v X1 je jen ussrraný čtyřhrnek.... 😉
[odkaz]
Zato X1 je v této partii velmi vydařená.... :yes:
Samozřejmě šestiválec je šestiválec a v X1 je jen ussrraný čtyřhrnek.... 😉
[odkaz]
však 6-kýbeľ máš,stačí iba dorobiť nejaký "offroud paket" a nemusíš ani predávať >😁
I přes syrový motor je spotřeba otřesná... při tak dlouhých přechodech by to mohlo papat míň. Chápu to dobře, že při 130 kph to Tere přes 13 litru? Při běžných 150/kph to bude 15? Takže pumpu brát při běžné dálniční jízdě každých 500-600km, vážně?