Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - J@W
I když
J@W
| 11. 12. 2017 16:18
Alpině fandím, tak doufám, že tu osumnáctistovku dobře nadimenzovali, když z ní dolují 221 Kw. Všichni víme jak neslavně dopadá 1,6 THP odladěná na 147 Kw v peugeotu RCZ. Za 221 Kw by se nemusel stydět ani koncernový 2,0 TSI.
I když
sebinko
| 11. 12. 2017 16:31
mas pravdu v 147kw verzii sa to len a len kazilo. aj JCW mal ten isty motor a viem o kuse kde ho 2x do 50 000km menili >:D
ta vykonnejsia verzia 280HP tam je to uz vsetko OK.

300k bude mat 1.8ka od Renaultu aj v Megane RS
I když
4bytelnýkola
| 11. 12. 2017 20:22
podle mě je problém že ty motory vlastně nejsou vůbec vyzkoušené, 2.0TSI jsou už v několikáté generaci, tady jde o prvotinu, přeji Renaultu úspěch jen je asi potřeba počítat s problémy které mají všichni kdo s turbem začli, viz třeba nedávno 2.3Ecoboosty..
Avatar - speedfred
I když
speedfred
| 11. 12. 2017 21:11
no nemám pocit že by renó začal s turbami iba teraz. 1.8 je novinka to áno,ale skúsenosti už nejaké majú.
Avatar - J@W
I když
J@W
| 11. 12. 2017 22:14
Že ta osumnáckta bude fachčit na 300% je jasné už dnes. :-)
I když
4bytelnýkola
| 12. 12. 2017 08:28
to ne, ale s turbem mají problém v podstatě všichni, minimálně v začátcích, snad to tentokrát bude fungovat(i dlouhodobě:)
I když
jenda911
| 12. 12. 2017 12:03
A nedá si říct a nedá, tak znova a polopaticky - pro ty, co nepamatují, NAPŘÍKLAD R5 TURBO (na plakátu řízený Leo Pavlíkem v bílo-žluto-černé) nebo Alain Prost s Renault F1 Turbo (RE40) ... psal se třeba rok 1983... předpokládám, ještě jsi nebyl na světě? Dobře, tak Laguna/Megane/Espace/VelSatis 2.0T 125kW, Megane RS, zrovna o turbomotor bych se u Alpinky nebál. Spíš bych se bál chystaného SUV nebo těch lidí co takto uvažují. Vyrobíme SUV Alpine, abychom mohli vyrábět skutečnou Alpine... zvrhlé. Spíš kdo to koupí - když chci Alpine (značka, co vždycky vyráběla malá, lehká, laminátová minikupátka, protože v podstatě vždycky šlo o ryze účelové stroje), tak si koupím SUV? To snad ne. To auto se samozřejmě zaplatí samo, jen si z té značky nesmí Renault chtít udělat vlastní Porsche, tím to zazdí. Němčouři mají totiž jiný příběh a není to srovnatelné. A110 je nádherná a bude úplně v pohodě (snad).
Avatar - Emel
I když
Emel
| 12. 12. 2017 08:59
RCZ-R měl z té 1.6 195kW nebo tak něco, ne? 147kW je čajíček, to mělo Clio RS nebo Megane GT už dávno.
Avatar - J@W
I když
J@W
| 12. 12. 2017 09:10
A jak to dopadlo? No...?
Avatar - Emel
I když
Emel
| 12. 12. 2017 11:22
Pointa je... že třeba Pežot špatně udělal jednu verzi THP neznamená nic pro TCe od Renaultu. Pro Alpinu si můžou dát záležet... měli by si dát záležet.
Avatar - J@W
I když
J@W
| 12. 12. 2017 11:42
Netvrdím, že apriori bude špatný. Na druhé straně kolik výrobců nám něco tvrdí že mají vše zmáknuté a praxe je jiná. U trubo-benzínů je to častý jev.
Avatar - iudex
I když
iudex
| 12. 12. 2017 09:39
Mal dokonca 200 kW, t.j. 125 kW na liter. Megane RS bude menej prefúknutý, 1,8l - 206 kW je 114 kW na liter a ani budúca silnejšia verzia Trophy Peugeot neprekoná (221 kW = 123 kW na liter). Aj keď o spoľahlivosti to aj tak nič nepovie, Peugeot mal problémy so slabšou 147 kW verziou THP, kdežto tá 200 kW verzia je OK.
Avatar - speedfred
I když
speedfred
| 12. 12. 2017 10:01
v tej silnejšej verzii boli poriadne kované črevá.
ten motor išiel parádne.