Alpině fandím, tak doufám, že tu osumnáctistovku dobře nadimenzovali, když z ní dolují 221 Kw. Všichni víme jak neslavně dopadá 1,6 THP odladěná na 147 Kw v peugeotu RCZ. Za 221 Kw by se nemusel stydět ani koncernový 2,0 TSI.
sebinko
1
mas pravdu v 147kw verzii sa to len a len kazilo. aj JCW mal ten isty motor a viem o kuse kde ho 2x do 50 000km menili >😁
ta vykonnejsia verzia 280HP tam je to uz vsetko OK.
300k bude mat 1.8ka od Renaultu aj v Megane RS
4bytelnýkola
0
podle mě je problém že ty motory vlastně nejsou vůbec vyzkoušené, 2.0TSI jsou už v několikáté generaci, tady jde o prvotinu, přeji Renaultu úspěch jen je asi potřeba počítat s problémy které mají všichni kdo s turbem začli, viz třeba nedávno 2.3Ecoboosty..
speedfred
2
no nemám pocit že by renó začal s turbami iba teraz. 1.8 je novinka to áno,ale skúsenosti už nejaké majú.
Uživatel_5340709
0
Že ta osumnáckta bude fachčit na 300% je jasné už dnes. 😄
4bytelnýkola
0
to ne, ale s turbem mají problém v podstatě všichni, minimálně v začátcích, snad to tentokrát bude fungovat(i dlouhodobě😊
jenda911
0
A nedá si říct a nedá, tak znova a polopaticky - pro ty, co nepamatují, NAPŘÍKLAD R5 TURBO (na plakátu řízený Leo Pavlíkem v bílo-žluto-černé) nebo Alain Prost s Renault F1 Turbo (RE40) ... psal se třeba rok 1983... předpokládám, ještě jsi nebyl na světě? Dobře, tak Laguna/Megane/Espace/VelSatis 2.0T 125kW, Megane RS, zrovna o turbomotor bych se u Alpinky nebál. Spíš bych se bál chystaného SUV nebo těch lidí co takto uvažují. Vyrobíme SUV Alpine, abychom mohli vyrábět skutečnou Alpine... zvrhlé. Spíš kdo to koupí - když chci Alpine (značka, co vždycky vyráběla malá, lehká, laminátová minikupátka, protože v podstatě vždycky šlo o ryze účelové stroje), tak si koupím SUV? To snad ne. To auto se samozřejmě zaplatí samo, jen si z té značky nesmí Renault chtít udělat vlastní Porsche, tím to zazdí. Němčouři mají totiž jiný příběh a není to srovnatelné. A110 je nádherná a bude úplně v pohodě (snad).
Emel
0
RCZ-R měl z té 1.6 195kW nebo tak něco, ne? 147kW je čajíček, to mělo Clio RS nebo Megane GT už dávno.
Uživatel_5340709
0
A jak to dopadlo? No...?
Emel
0
Pointa je... že třeba Pežot špatně udělal jednu verzi THP neznamená nic pro TCe od Renaultu. Pro Alpinu si můžou dát záležet... měli by si dát záležet.
Uživatel_5340709
0
Netvrdím, že apriori bude špatný. Na druhé straně kolik výrobců nám něco tvrdí že mají vše zmáknuté a praxe je jiná. U trubo-benzínů je to častý jev.
iudex
0
Mal dokonca 200 kW, t.j. 125 kW na liter. Megane RS bude menej prefúknutý, 1,8l - 206 kW je 114 kW na liter a ani budúca silnejšia verzia Trophy Peugeot neprekoná (221 kW = 123 kW na liter). Aj keď o spoľahlivosti to aj tak nič nepovie, Peugeot mal problémy so slabšou 147 kW verziou THP, kdežto tá 200 kW verzia je OK.
speedfred
0
v tej silnejšej verzii boli poriadne kované črevá.
ten motor išiel parádne.
ta vykonnejsia verzia 280HP tam je to uz vsetko OK.
300k bude mat 1.8ka od Renaultu aj v Megane RS
ten motor išiel parádne.