Videa
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNejšílenější Subaru na světě? Má speciální motor dosahující 12.000 otáček, na trojku jede 225 km/h
22 komentářů
renda4
1
Vlastním Hondu FR-V a na dvojku dám téměř 100-ku někdy to zkusím s trojkou , myslím že to bude podobné...
tommmmm
0
s jakým motorem?
renda4
0
K20a9 2,0
99matthew99
2
Mam mazdu3 a na trojku idem tusim viac ako 150 takze v tom nevidim ziaden zazrak.
Frantizsekk
0
Pan redaktor je asi zvyklej jen na automaty..
Hammunasakra
2
Pan redaktor spíš nezaznamenal rozdíl mezi mílema a kilometrama 😄
plum8er
0
Porsche 924 a 139 na Dvojku 😉
_Karel_
Co na tom mám povážit? Co si pamatuju, nebyl nikdy žádný zázrak 110kmh na dvojku.
+30km na trojku, když mám k dispozici téměř dvojnásobek běžných otáček?
Takový vysokootáčkový supersport jako je P308 1,6HDi jede na trojku 130 při 5200ot/min.
+30km na trojku, když mám k dispozici téměř dvojnásobek běžných otáček?
Takový vysokootáčkový supersport jako je P308 1,6HDi jede na trojku 130 při 5200ot/min.
superšport >😁 >😁
mr Koloman má toho zrejme veľmi málo odjazdené,prip o autách toho moc nevie.
Keď sa raz dozvie koľko jazdia lepšie motorky na jednotku tak z toho spraví naraz 3 články.
mr Koloman má toho zrejme veľmi málo odjazdené,prip o autách toho moc nevie.
Keď sa raz dozvie koľko jazdia lepšie motorky na jednotku tak z toho spraví naraz 3 články.
Tohle se tu stalo už víckrát = že redaktor nezná ani základní principy = co ví i většina z nás. Tady je to zřejmě blbym překladem = neuvědomil si docela velkej rozdíl mezi 140 mil za hodinu a km/h ale v tu chvíli by ho mělo praštit do očí..
No a nepraští 😄
No a nepraští 😄
Frantizsekk
Asi pan novinar blbe slysi. Nebo neumi anglicky. Ja jsem slysel, ze to na trojku jede 140 mph. Nebo, pokud to chcete v kilometrech za hodinu, rikali tam 225 km/h na trojku. A to je teprve bomba, mile auto.cz >😁
JDM
Tahle 5stupnova převodovka dává na 2 110km/h, bohužel nezvládá ani sériový výkon a každýmu už se rozsypala, nechápu že jim ještě ne >😁
plum8er
měl jsem červené porsche 924 r.v. 1978 čtyřkvalt. a na dvojku tahal 139 km/h. opakuji pro subaru team na dvojku 139 km/h. Tak se hoši ukažte. ps: maximálka ? Jel jsem párkrát 200 *- 5km ale pud sebezáchovy vyhrál.A proto píšu příspěvek. Takže fandím úpravcům. Bylo to nejsyrovější auto v jakém jsem měl čest sedět. Dodnes lituju prodej. To by byl mazel. Jeden reprák uprostřed (nanic,protože řev uvnitř by hudba jen kazila).Každé otočení kardanu bylo cejtit v ledvinách. A hrátky s plynem - po třetích hodinách v zatáčce- jako s hnojem pánové ,jako s hnojem. Měkké Micheliny 225 na zadku nic neřešily. Mechanické vstřikování - vetřelec. Jen jsem zíral a tankoval. Malinká nádrž a ještě menší výdrž. Ale ten pocit ,když si sedáte na zem a zíráte zpříma do výfuků aut před Vámi. Ta slast při vystupování když se náhodou netrefíte hlavou o rám dveří. Sundavací šíbr velikosti kulečníkového stolu se akorát vešel do prosklenýho kufru. Větrání- jen sem stlačil rukou hranu límce na předku díry ve stropě. Ne díra, kráter to byl. 3 vteřiny a dnešní manželka měla vlasy i tam kde ani dnes nejsou. A to je 16 let stará historie. Ale pocit? Jízda po silnici? Každý metr vozovky byl jiný. Rovná asfaltka byla jen na mapě. V reálu je 90% crosscountry. Ale aspoň jsem si každý kilometr zasloužil.Uřídil,přežil a užil. Pánové,sorry za esej,ale muselo to ven. Vzpomínky. No prostě 139 na dvojku 😉