Konečně vypadá jako normální auto, design se podle mě povedl. Výkon 110kw je fajn, dojezd slušný, ikdyby byla realita u 300km, tak s tím už se dá i jezdit ;-)
Jen tak dál, ještě shodit cenu o 200-250tis a už by se to dalo i koupit >:D
Podle testu Autobildu byl dojezd elektroaut cca 2/3 oproti udávané hodnotě. Například u eGolfa to bylo 208 / 300. Leaf má trošku větší baterky, takže by to alespoň těch 230 - 250 mohlo dát. Mimochodem docela průšvihem byl eUp!, který místo udávaných 160 urazil jen 79 km. 640.000 Káčé za auto, které ujede 79 km? Wtf...
Co je samozřejmě nadále blbé - když dojdou baterky, je prostě konec a odtah. To je už ale holt "vlastnost".
no tak si to precti poradne ten test, je plnej zajimavych veci ktere elektromobiliste nedelaj, navic s tim podle vseho jezdili tak trosku stylem tezka noha, takze jo, kdo s BEV jezdi tak ze vyuziva zajimavou akceleraci, taks e pak nesmi divit ze mu stava dojde na par desitkach ujetych kilometru, asi jako bych se ja divil ze me RS6 vyzunkla nadrz po ceneclich 110 kilometrech >:D
s BEV se da ujet pohodlne okolo 90% leto a 70% zima udavaneho dojezdu, jen s tim proste clovek musi umet jezdit a ne ze s tim pojede jak maco s pedalem na podlaze kdykoliv jen to jde
staci se podivat jak desne se lisi testy od beznych autonovinaru co hlasaj jak jsou BEV nanic a pak od novinaru kteri se zameruji jen na BEV, ten rozdil je nekdy hodne velkej a pravda bude tak nekde mezi :-)
Nu, doufám, že se všemi auty jeli přibližně stejným stylem, kterému odpovídá dojezd cca 2/3 udávaného. Jenže Up! měl asi tak polovičku, což je už na pováženou.
Neviem si predstavit dovod pre aky by som si kupil, alebo co i len chcel soferovat nieco tak otrasne ako GTD.. Naco je komu v sportovom kompakte absolutne nesportovy otrasny zvuk hrkotajuceho motora bez moznosti vytacat ho do otacok.. no nikdy nepochopim.. :no:
mat dobre vyzerajuci new leaf v plnej palbe za cenu e-golfu a so zrychlenim na 100 za 8.6s to je slusne ... vykonova rezerva bude pouzitelna aj pre narocnejsich
ale už se to blíží k nějakýmu rozumnýmu směru, kterým když se to bude ubírat... good. Klobouk dolů.
V zemích pokřivených dotacemi na tyhle auta už je to teď pro někoho možná únosná alternativa.
prosím, ten dojezd je měření při jakém cyklu a jaké teplotě? Třeba když bude deset pod nulou, dojezd bude od vesnice k vesnici nebo i víc?? Za 800 litrů dobrej kauf. Pokud si to koupí měšťák na ježdění místo hromadou po městě za 800 litrů, dobrej kauf také? Postrádám smysl elektromobilů.... Drahé, škodlivé přírodě (výroba, žere energii buď z uhlí, atomu a nebo větrníků), likvidace také škodlivá = nebezpečný odpad.
Bože, kdy se lidstvo probere z reklamy, co jim masíruje mozeček každý den??
Exteriér - môže byť, u e-auta úspech, že to nie je úplne hnusné >:D
Interiér - návrat do 90-tych rokov..? :-/
Parkovacie senzory ako "luxus" v skoro najvyššej výbave až, nechápem - :no:
Najvyššia výbava - čalúnenie UMELOU kožou... wtf? >:-[]
Tak proti přechůdci je zde gigantický designový posun k lepšímu, o tom žádná. Jestli je ovšem koupě něčeho takového za nemalou cenu smysluplný, to je úplně jiná věc... :-O
Konečně hezký auto a oni to zničí pomalým nabíjením. Voni tam dají konektor s 3-fázovým připojením a využijí jen jednu fázi 32A. Kdyby tam dali 3x16A, tak udělají 100x líp. Jednak by byl skoro dvojnásobný příkon 11kWx6,6kW, takže při nákupu u OC, kde mají wallboxy, tak by se to nabilo mnohem rychleji a jednak doma kvůli 32A na jedné fázi si na baráku majitel bude muset zvednout jističe. Na autě mám 3x16A a doma jsem jističe 3x25A nemusel zvedat ani o ampér...
Škoda té nevyužité možnosti...