Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Rychlé kolo se Subaru Impreza: Jak moc vadilo CVT?

31 komentářů

maXX_CZ
Takze pro priste.
Prevodovku a motor, zbytek ok :yes😒br />
PS: Rozplyvat se jak pepa v Autosalonu? Kluci jsou posledni dobou nejak v kurzu na ceskych internetech >😁 (ale tak muzou si za to sami, no).
gil54
....jezdit s různými auty po stejném okruhu a se stejným dobrým řidičem na čas. Sice zdaleka není původní, ale dobrý.

Zvolený okruh mi však nepřijde ideální pro jízdu na limitu - u jízdy na čas to jaksi předpokládám.

Buď to budou výletní projížďky, u kterých dosažené časy nebudou mít tu potřebnou relevanci, resp. vypovídací hodnotu nebo dříve či později dojde k omotání nějaký káry kolem stromu, a že jich tam všude kolem roste spousty. Panna - vorel by se tam dala udělat taky raz dva. Ne že bych to někomu přál.

Na takové porovnávačky jsou lepší okruhy s únikovými zónami. I sebelepší řidič při hledání limitu auta........však víte. Vždyť i ikonický a zmýtyzovaný Stig kolikrát rozrýval trávník kolem toho jejich letiště.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já si myslím, že na jízdu na limitu to ani být nemá, tohle neni TopGear a takové časy budou blíže jezdcům na běžné silnici, kteří se občas rádi svezou. Pokud to někdo bude jezdit pořád stejně, tzn. rychle, ale v rámci mezí nezávodního řidiče, tak to relevantní měření je. Dokonce se tak hezky i porovná subjektivní pocit, jestli auto při takovém režimu funguje, nebo jeho vlastnosti nedovolí se na ten limit dostat, třeba odskakování na nerovnostech, či přílišné náklony v zatáčkách. Mne se tohle líbí a na začátek by to chtělo vzít třeba 5-6 aut, etalony od každé běžné třídy, aby byly měřítka. Schválně, jak by dopadl Golf, nebo Oktávka 😄
gil54
Chápu, co chceš sdělit. Ale čas je u toho zbytečný. Měřit stopkami pocity ? Měřit stopkami ještě zcela bezpečnou jízdu ? A kde je její hranice ? Pro někoho ještě bezpečné, pro někoho již za hranou.

To nejde. Ať jezdí, pro mě za mě ať klidně i měří, ale dosažené časy, za těchto podmínek, k ničemu. Alespoň pro mě.

Jen limit objektivně ukáže schopnosti vozu. Zde má měření sodaženého času význam.
_MT_
Na co při takové jízdě budeš cílit? Normálně ti jde o co nejlepší čas. To je jasný cíl a jasné měřítko. Uděláš všechno proto, abys čas stáhl. Přizpůsobíš se, vydoluješ z něj maximum. Jak poznám, jestli jsem se snažil málo, nebo už příliš? S tím, že některá auta hodně maskují rychlost, jiná nadělají kraválu a skutek utek. Některá uklidňují, jiná provokují. Na běžné okresce mě typicky limituje to, že v nepřehledných úsecích musím počítat s jinými účastníky. Volba auta je o zážitku, to se těžko kvantifikuje a navíc je to subjektivní. Jaký náklon je už přílišný?
Rasto
úplne s tebou súhlasím. Mohli by si urobiť nejaký taký okruh, ako má Rasťo Chvála. Takto to bude viac o pocite pri svižnej jazde, než o limitných shopnostiach áut - alebo ako hovoríš skončí to omotaním o strom.
jenda
Nápad to je docela dobrý, ale ta trat mi nepřijde úplně nejvhodnější k porovnání běžně testovaných aut. Věřím, že projet se s nějakým hatchem tam musí být zábava. Ale nejsem si jist, že třeba taková M3 by na té trati dokázala vyúžít svůj potenciál. Ale třeba jo. Přeji testérum hodně rychlích kol bez nehod.
kalousek
Když si p.Machala tak stěžuje na to CVT, chybí mi informace proč vlastně řadil ručně a vůbec tak nevyužil hlavní přednost CVT, tedy automatickou kontinuální změnu převodu
Avatar - _Karel_
_Karel_
Já jsem vůbec jeho stížnost nepochopil. Aniž bych se CVT zastával - proč nadává na převodovku, že auto pomalu leze do otáček? Buď nepochopil, k čemu má pádla pod volantem, nebo má nadávat na motor.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Moje řeč Kájo. Ale není to poprvé co se vyskytuje problém s řazením. A opět Machi. No budiž mu na omluvu, možná ho třeba elktronika v té vracečce do jedničky nepustí.
nisteon
kurzové ***, velmi spolehlivé informace

www.vitosen.blogspot.cz

[odkaz]
voyo
nechapem v com mate problem s CVT? jazdili ste na tom uz vobec, alebo si to len prepinate do manualneho rezimu stale?

klasicky automat, dvojspokja, 7tronic cokolvek. to je ako jazda na splasenom konovi, najprv sa rozbehne, potom kopne, potom sa zase rozbehne a potom kopne a takto dokola 😄
webpaja
Šmarjápano, kam na to chodíš? 😉
voyo
Kam? Na CVT zoslapnem plyn a auto plynulo ide a zrychluje. Proste ides.

Na DSGcke zoslapnem plyn auto sa rozbehne a zrazu ma hodi do volantu lebo otacky su zrazu niekde v pivnici lebo si musi prehodit.
7G tronic? To iste 😄
Avatar - wakantanka
wakantanka
No na playstatione to tak mozno je 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Těžko říct = pověz 😉
Freddka
Proste ides. Dost dobry 😄
DSGcko, ZF nebo 7G tronic se nechytaj, to jsou oproti CVT uplny smejdy.
No to jsem se zase pobavil 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já taky 😄

Mezi představwama a srovnánim pomocí testů = sou holt někdy rozdíly 😉
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Já tam vidím akorát Machiho jak jede někam pohřebním tempem, možná jede mezi svátky nakoupit? 😄 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
>😒] :yes: doufejme, že video vzniklo před nebo po ostrém kole.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
A s jiným řidičem. 😄 😄 😉
Avatar - white label
white label
Hlavně doufejme, že video vzniklo primárně pro potřeby blížícího se Silvestra a jedinou vadou na kráse je tak jeho špatné načasování/uspěchané zveřejnění. 😉
"...ale už v ní musím brzdit do naprostý a totální vracečky vo 180 stupňů..."
Tohle má být těch 180 stupňů - viz video 3:59 - 4:04!
Avatar - _Karel_
_Karel_
>😁
čert vem stupně, ale když chci dělat videa, měl bych trochu umět mluvit. A výraz "naprostá a totální vracečka" - ??? >😁 (a ne, že by to bylo jediné slabé místo).
Já bych komentovaný video líp udělat nedokázal, ale tak ho holt dělat nebudu.
prosetup.sk
Zlepšiť chovanie CVT/reakcie na plyn je možné nepriamo: inštaláciou niektorého zariadenia pre opravu e-plynu(..PedalBox, SprintBooster) Konkrétne u Subaru, pomáha tiež jemné prestavenie geometrie a iné rozloženie tlakov. Dá sa takto o.i.zredukovať sériová nedotáčavosť(..i tu ju bolo trošku vidieť na výjazde z vracáku.)
Kto je inak s Imprezou spokojný, dodá takto autu živšie chovanie, lepšiu kontrolu a stabilnejší komfort.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Chapem ze si robis reklamu, ale ak si kupim nove auto tak mam nejake ocakavania a ak to nie je vyslovene auto na zabavu nebudem ho dalej takto tunit a riskovat ze pridem o zaruku.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nechápeš [odkaz] 😉
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ja chapem len ty nerozumies 😄
Freddka
Zlepseni chovani CVT jde udelat vymenou prevodovky za jinou nez CVT 😄
Ale jednodussi je koupit rovnou auto bez CVT 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hluboká neznalost = dnešní japonský CVT sou pro běžný denní ježdění možná dokonce nejlepší možná převodovka :yes: 😄

Co do funkčnosti i spolehlivosti = to je ale divnej svět žejo 😉
Avatar - JDM
JDM
Asi tak oni u Subaru nejsou blbý jen jsou zase kousek napřed jako dřív s pohonama 4x4.
ozawasan
Nic proti.... Ale přesně tenhle okruh jsem jel jako spolujezdec na akci s Vojtou Štajfem, když ještě vodil Subaru. Je to tedy asi 8 let zpátky, ale ......... tenhle jezdec s tímhle autem.... tak nějak jedeme na víkend mámo... a bacha, ať mi nerozbiješ vajíčka....
Měla se jet tři kola a po druhém jsem mu říkal, ať mi zastaví nebo budu krmit rybičky.... (do tý doby jsem si myslel, že umím jezdit rychle...) Tahle trať se dá proletět úplně jinak a chápu snahu auto nepoškodit, protože se tam dá lítat úplně jinak.
Taky to tam jeden e😜ert - na výjezdu do toho kopce, kde pak za horizontem přechází trať doprava do šotoliny, zakopnul s novým stíčkem o roletku z bahna a udělal novému STí pá lá.....
Takže jestli na téhle trati, tak to jde i jinak(i bez rozstřelení)... tak pa a zas příště....