Novinky
Pro me by byl bud treti nebo ctvrty. Petka a stinger jasna prvni dve mista (v normalnim svete).
Se divim, ze tem novinarum neni hanba. Lze nekde dohledat, kdo jak hlasoval?
Se divim, ze tem novinarum neni hanba. Lze nekde dohledat, kdo jak hlasoval?
OK, mám taky ten pocit. Bylo to jasné. Ale přesto se tě zeptám😒br />
V kolika verzích a motorizacích jsi jel s Karoqem,BMW5 a Stingerem? Já jen kvůli relevabci tvého žebříčku.
Díky
Díky
Kdo jsi ty, aby jsi me soudil?
Od kdy musi mit muj zebricek (ktery ani nevis, jak presne vypada) nejakou relevanci. Ja se muzu rozhodovat na zaklade jakychkoliv sympatii nebo antypatii a podobne.
Hlasuji snad ja v ankete (kde by bylo zahodno, aby bylo moje hlasovani co nejobjektivnejsi)?
KaroQ je klon Atecy, defacto davno znamy model. Takovy hezci (no, jak pro koho) KodiaQ. Je to dost na auto roku?
Odpovez si sam...
Od kdy musi mit muj zebricek (ktery ani nevis, jak presne vypada) nejakou relevanci. Ja se muzu rozhodovat na zaklade jakychkoliv sympatii nebo antypatii a podobne.
Hlasuji snad ja v ankete (kde by bylo zahodno, aby bylo moje hlasovani co nejobjektivnejsi)?
KaroQ je klon Atecy, defacto davno znamy model. Takovy hezci (no, jak pro koho) KodiaQ. Je to dost na auto roku?
Odpovez si sam...
No nemusí. já jsem napsal před mnoha týdny, že Ateca auto roku nezískala a proto nevidím důvod, proč po přeznačkování na Karoq by měla. Hledej v diskusích měsíc dozadu.
Ale to ty jsi jistě nečetl. Pravděpodobně jsi tou donou sestavoval podle sympatií žebříček stíhacích letounů nebo tak něco.
Nesoudím tě. Ale jsem fostek. Ajatoláh automobilismu a troll. Tak se nediv😊
prostě mi připadá blbý a ubohý vykřikovat, jak je který auto dobrý na základě sympatií a nulové zkušenosti. jestli tobě ne, je to tvůj problém.
Ale pro uklidnění - letos byla konkurence trošku slabší, nicméně Karoq samozřejmě auto roku být neměl, ale všichni jsme věděli, že bude.
ANIKDY užse nepokoušej poučovat fosteka o tom, co je co za auto nebo co je čeho klon.
Je to jako by obtížný hmyz bzukal moudra do ucha titána!
Ale to ty jsi jistě nečetl. Pravděpodobně jsi tou donou sestavoval podle sympatií žebříček stíhacích letounů nebo tak něco.
Nesoudím tě. Ale jsem fostek. Ajatoláh automobilismu a troll. Tak se nediv😊
prostě mi připadá blbý a ubohý vykřikovat, jak je který auto dobrý na základě sympatií a nulové zkušenosti. jestli tobě ne, je to tvůj problém.
Ale pro uklidnění - letos byla konkurence trošku slabší, nicméně Karoq samozřejmě auto roku být neměl, ale všichni jsme věděli, že bude.
ANIKDY užse nepokoušej poučovat fosteka o tom, co je co za auto nebo co je čeho klon.
Je to jako by obtížný hmyz bzukal moudra do ucha titána!
Ja jsem okamzite pochopil, ze jsi zdejsi troll, ale i s blbcema clovek nekdy muze prohodit par slov, kdyz si potrebuje lehko zlepsit den 😉
Ale (nejspis narozdil od tebe) mam se vsemi temi auty vyjma Imprezy alespon nejakou osobni zkusenost (u BMW 5 dokonce s M5), kde jsi vzal nulovou zkusenost by me vlastne ani nezajimalo.
Tak trollum zdar a nezapomen to za tejden Milosovi hodit!
Ale (nejspis narozdil od tebe) mam se vsemi temi auty vyjma Imprezy alespon nejakou osobni zkusenost (u BMW 5 dokonce s M5), kde jsi vzal nulovou zkusenost by me vlastne ani nezajimalo.
Tak trollum zdar a nezapomen to za tejden Milosovi hodit!
Karoq je tak max. na 3 flek !
Absence textilní výplně dvěří je fatální chyba.
U dost drahého auta je šetření moc cítit.
Absence textilní výplně dvěří je fatální chyba.
U dost drahého auta je šetření moc cítit.
Fabia, Superb, Kodiaq a ted Karoq - tak je to spravne, tak to ma byt! :-!
Výsledky jsou rok od roku divočejší!!!
Nemá to logiku!!!
Nemá to logiku!!!
Doporučuji přihlásit Š105, jasně zvítězí proti zbytku trapných značek !!!
A další rok Š 100L, aby bylo definitivně jasno, kdo je tady králem
A další rok Š 100L, aby bylo definitivně jasno, kdo je tady králem
Tohle jsem opravdu, ale opravdu nečekal. >😁
Tipoval jsem:
1) Karoq
2) Insignia
3) Stinger
4) 5er
5) Impreza
Takže jsem se seknul s 5er, ta evidentně zaujala víc než jsem čekal (respektive překonala komplex příliš drahého auta, který obvykle v těhle anketách prémii nepřeje, že je to nejlepší auto z dané pětky nemusíme řešit)... zbytek sedí 😄
[odkaz]
1) Karoq
2) Insignia
3) Stinger
4) 5er
5) Impreza
Takže jsem se seknul s 5er, ta evidentně zaujala víc než jsem čekal (respektive překonala komplex příliš drahého auta, který obvykle v těhle anketách prémii nepřeje, že je to nejlepší auto z dané pětky nemusíme řešit)... zbytek sedí 😄
[odkaz]
Tak že je nej to víme. Ale tadyse zohledňuje třída a cena. jinak by furt vyhrávalo Bugatti, Rolls atd.
No však to píšu... že je 5er nejlepší víme, že je druhé (a navíc poměrně těsně) je pro mě překvápko, čekal jsem jí v druhé půlce té finálové pětky.
Je to stejná trapárna jako Zlatý slavík! :no:
Dobrý den všem,
v porotě za nás letos seděli David Bureš a Tomáš Dusil a ještě pořád tak trochu i Honza Mička. Ještě dnes vydáme článek s tabulkami s jejich pořadím a hodnocením. Jak hlasovali ostatní kolegové z jiných periodik a webů, zveřejňuje pořadatel akce,
Machi
v porotě za nás letos seděli David Bureš a Tomáš Dusil a ještě pořád tak trochu i Honza Mička. Ještě dnes vydáme článek s tabulkami s jejich pořadím a hodnocením. Jak hlasovali ostatní kolegové z jiných periodik a webů, zveřejňuje pořadatel akce,
Machi
už jen za to, že nenabízí 4x4 benzín. To je trapárna.
Až bude (na jaře) bude to SportLine s dvoulitrem za nesmysl a jenom DSG.
Až bude (na jaře) bude to SportLine s dvoulitrem za nesmysl a jenom DSG.
4x4 bude i 1,5tsi. O tom se mluví od začátku.
Ale až na samým konci roku, týden 48.
nedráždi fosteka 😊, napsal jsem "nenabízí". A že až bude, tak napřed 2.0
btw...ten 1.5 bude taky jen DSG. Takže připlatíš za 4x4 bombu, i kdybys nechtěl DSG tak druhou za něj.
nedráždi fosteka 😊, napsal jsem "nenabízí". A že až bude, tak napřed 2.0
btw...ten 1.5 bude taky jen DSG. Takže připlatíš za 4x4 bombu, i kdybys nechtěl DSG tak druhou za něj.
Kdybys napsal to "napřed", tak bych nereagoval. Napsals to tak, že benzín s 4x4 bude, ale jen s drahým 2,0TSI, Ájatolláhu 😉
Příplatky za 4x4 a DSG jsou celkem normální, "bombou" bych je nenazval, ale to je věc názoru.
Příplatky za 4x4 a DSG jsou celkem normální, "bombou" bych je nenazval, ale to je věc názoru.
Na co by komu bylo 4x4 v takovem aute?
Aby se vyhrabal na chatu v Beskydech , Krkonoších , Šumavě či Vysočině? 😄
Zajimave, ze donedavna se chatari hrabali ve formanech a na ctyrkolku si nikdo ani nevzpomnel.
Za doby formanů si nikdo nevzpomněl ani na tempomat nebo na 100kw.
Jak kde, opravdu na horách bylo vždycky dost Gazíků, Niv, Aro... pokud se bavíme o době před revolucí. A po revoluci se to postupně obměnilo na různé Jimny, SantaFe, ojetá Pajera a Patroly...
Dneska to je moderní I tenkrát sis mohl koupit 4x4 ale všichni říkali na co? To není potřeba.. A dneska kdo nemá suv a 4x4 jako by nebyl...všichni teď jezdí na chaty do Krkonoš a všichni bydlí za lesem kam vede jen polní cesta..
Proti 4x4 bylo kdysi hlavně pohodlí. To se změnilo a zákazníci přicupitali.... 😉
Tuto otázku myslíš vážně? Nebo jen hejtuješ?
I kdyby mě to mělo jen jednou v životě zachránit pr.el, tak nelituji že jsem to do svýho auta bezpodmínečně chtěl.
Už se to tu řešilo před pár dny, speciálně u B7 je jízdní stabilita velmi vysoká a na "hraně" lehká přetáčivost hodně návyková >😁
A jak píše fostek, vím o čem mluvím >😁
I kdyby mě to mělo jen jednou v životě zachránit pr.el, tak nelituji že jsem to do svýho auta bezpodmínečně chtěl.
Už se to tu řešilo před pár dny, speciálně u B7 je jízdní stabilita velmi vysoká a na "hraně" lehká přetáčivost hodně návyková >😁
A jak píše fostek, vím o čem mluvím >😁
une😜ected! >😁
Zatímco ve Spojeném království prudce padají prodeje sazometů, v Čechii ultimátní plebkáry stále vyhrávají souboje i s vozy o osmnáct tříd výš.
Protoze ve Spojenem kralovstvi na ne byly danove ulevy (respektive byly mene zdanene oproti benzinum). To ted padlo, respektive se naopak na diesely zavadi dalsi poplatky, takze se trh akorat prizpusobuje. U nas nic takoveho nebylo. Sice mame o trochu vyssi spotrebni dan na benzin, ale to je vsechno.
Jak souvisí klesající prodeje dieselů v UK s tím kdo vyhrává ankety? Btw. platí, že čím sofistikovanější a kvalitnější auto, tím větší podíl dieselů, třeba BMW 5, jistě zdaleka nejlepší auto v této anketě bez ohledu na kategorii, se prodává v drtivé většině případů v dieselu (přes 90😖 a to i v UK bez ohledu na tamní pokles dieselů (jejich podíl klesá především u malých aut). A jinak ty "ultimátní plebkáry" vyhrávají ankety i v UK, stejně jako vyhrávají auta o několik tříd výš (BMW 5). Jediný rozdíl je, že ta britská anketa je strukturovaná podle tříd a ne jako ten český mišmaš všech tříd dohromady.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ano, je to smutné, že si někdo koupí sofistikované auto a pak to sofistikovanost pohřbí sazometem.
Že Škoda má v UK masivní mediální masáž je věc zřejmá, ovšem nenechají se tak zblbnout, aby je masivně kupovali, takže se jejich podíl na trhu pohybuje kolem 3%.
A ano, jediný rozdíl oproti ČR, kde Škoda poráží auta o par tříd výš, je, že v UK neporáží o pár tříd výš.
Že Škoda má v UK masivní mediální masáž je věc zřejmá, ovšem nenechají se tak zblbnout, aby je masivně kupovali, takže se jejich podíl na trhu pohybuje kolem 3%.
A ano, jediný rozdíl oproti ČR, kde Škoda poráží auta o par tříd výš, je, že v UK neporáží o pár tříd výš.
Pardon, ale Karoq je podle tebe/u tebe ultimátní plebkára? To myslíš vážně? Řekl bys toto do očí lidem, co na té výrobní lince makají? Kdyby ti ho ve firmě přidělili, bránil by ses, odmítl ho a stál si na svém? Opravdu?
a Škodovka dopadne tak jako na mé sváteční profilové fotce z roku 1945 !
Uvědom si, kolika procenty škoda přispívá na HDP, tedy i na tvou podporu či invalidní důchod. >😁
Za toto by ti měla redakce udělit BAN nejmíň do konce života. Na to jsou totiž paragrafy, milej pane, víme? Naštuduj si něco o podněcování k násilí a rasové nesnášenlivosti, tam tvoje profilová fotka míří. A o tobě jen ukazuje, jaký jsi hňup. Zlatej můj holub v nose...
já říkám na tvůj názor pcheeeeee
P.S. to by byl fakt trest nemoci psát na
tenhle Škodováckou pakáží prolezlý web....
P.S. to by byl fakt trest nemoci psát na
tenhle Škodováckou pakáží prolezlý web....
No tak vidím, že je diskuze nepřekvapivě zahlcena příspěvky od uživatele, který nedávno v jiné diskuzi sám sebe popisoval jako člověka, který není ani obdivovatelem, ani uživatelem aut nejmenovaného koncernu. 8-s
No fakt nejsem. A v této diskusi jsem napsal, že K neměl vyhrát. Několikrát. Nějak se v tom motáš.
Já mám nejradši Mercedes. Nemusíš být obdivovatel, aby jsi se k něčemu vyjádřil nebo jsi měl pocit, že je to dobré. Nebo nemusíš danou značku nenávidět, aby jsi některé její auto považoval za omyl (MB B Klasse)
Tomu se říká objektivita.
Pokud Ti ovšem mé příspěvky vadí, prosím dej si mě na hatelist a máš vystaráno.
Ochudíš se sice o fostekova moudra, fascinující vědomosti a trefné postřehy, ale to je tvá chyba.
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
Já mám nejradši Mercedes. Nemusíš být obdivovatel, aby jsi se k něčemu vyjádřil nebo jsi měl pocit, že je to dobré. Nebo nemusíš danou značku nenávidět, aby jsi některé její auto považoval za omyl (MB B Klasse)
Tomu se říká objektivita.
Pokud Ti ovšem mé příspěvky vadí, prosím dej si mě na hatelist a máš vystaráno.
Ochudíš se sice o fostekova moudra, fascinující vědomosti a trefné postřehy, ale to je tvá chyba.
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
Tak nevím přesně, v čem se motám...znovu jsem prošel tvé příspěvky abych nasál moudra 😄 a vidím z nich, že máš určitě koupeného minimálně Passata a najety s ním stovky , možná tisíce kilometrů. Nakonec tak to doporučuješ i ostatním, pokud chtějí o autě diskutovat.
Jen ten, co s každým tím autem najel 1000 km v létě, 1000 km v zimě a ......a....... ?
Znám mnoho i poměrně zkušených řidičů, kteří nedokáží o autech, která řídí, říct nic podstatného.
Zrovna u prapodivné ankety auta roku v českém rybníku je, myslím, potřeba ponechat všem, alespoň trochu soudným diskutérům, prostor. Každý máme jiný pohled na hodnotící kritéria a jistá benevolence k příspěvkům je na místě.
Jistě, jsou mezi námi bohové, kteří telefon nejen viděli, ale jejich děda v něm dokonce jel. Těm odporovat nelze. 😉 (Ani když nemají náhodou pravdu. :-! )
Znám mnoho i poměrně zkušených řidičů, kteří nedokáží o autech, která řídí, říct nic podstatného.
Zrovna u prapodivné ankety auta roku v českém rybníku je, myslím, potřeba ponechat všem, alespoň trochu soudným diskutérům, prostor. Každý máme jiný pohled na hodnotící kritéria a jistá benevolence k příspěvkům je na místě.
Jistě, jsou mezi námi bohové, kteří telefon nejen viděli, ale jejich děda v něm dokonce jel. Těm odporovat nelze. 😉 (Ani když nemají náhodou pravdu. :-! )
Jakoby mi tu chtel nekdo tvrdit, ze Karoq je lepsi auto, nez petkovej bavorak... >😁
Kdyby takhle hodnotili atlety, tak by to na olymiade vypadalo asi takto: Nejrychlejsi byla reprezentantka Jamajky, ale vyhrala Nemka, nebot ma krasne modre oci >😁
Kdyby takhle hodnotili atlety, tak by to na olymiade vypadalo asi takto: Nejrychlejsi byla reprezentantka Jamajky, ale vyhrala Nemka, nebot ma krasne modre oci >😁
Jenže tohle není olympiáda, ale třeba anketa "Sportovec roku". Jestli je větší výkon vyhrát mistrovství světa v tchoukballu nebo nasbírat třicet bodů v NHL je přesně tenhle typ srovnání 😄
Na tom neco bude :yes😒br />
Kdyz si ctu pravidla, tak asi ten tchoukball 😄
Kdyz si ctu pravidla, tak asi ten tchoukball 😄
Dejme nějaký reálnější příklad... Adam Ondra je fakt hvězda co se týče lezení, na boulderu i na skále, je to světová #1 bez jakýchkoli diskusí. Který jiný český sportovec to o sobě dneska může napsat? Ale anketu by stejně vyhrál třeba Džarda... a nemám to srdce napsat, že si to nezaslouží. Je potřeba to brát spíš jako společenskou událost, taková Miss Sympatie...
Stydte se, * prodejne...
ostatně jako v anketě o evropské auto roku, kde už snad dokonce vyhrál i elektromobil, kterých se prodalo pár set kusů (prosím nechytat za slovo)
Karoq, BMW 5 ani Insignia určitě nejsou špatná auta, jakkoli je stavět vedle sebe však nemá žádný význam
ta evropská anketa má (snad ještě trochu) komerční dosah, ta česká byla od začátku jen k smíchu a ani letošní drama, kdy reihe 5 málem sesadila z trůnu škodovku na tom, obávám se, nic nezmění >😁
Karoq, BMW 5 ani Insignia určitě nejsou špatná auta, jakkoli je stavět vedle sebe však nemá žádný význam
ta evropská anketa má (snad ještě trochu) komerční dosah, ta česká byla od začátku jen k smíchu a ani letošní drama, kdy reihe 5 málem sesadila z trůnu škodovku na tom, obávám se, nic nezmění >😁
ktore malo premieru uz hadam pred 3/4 rokom, ktore dodnes ma len tusim 2 vybavy, dodnes nema benzin + 4x4, virtual cocpit o ktorom sa tolko rozprava pride az v polovici roka. Naco vlastne predstavuju auto a veci ktore bude obsahovat ked niektore sa don dostanu po viac ako pol roku? Toto dokaze len Škoda. Ale zaklad je ze auto sa dostalo a vyhralo anketu!
Tento rok mi přijde vítězství Škodovky jako nejkřiklavější příklad nesmyslnosti této ankety. Odmítám uvěřit, že čeští novináři svobodně a nestranně zvolili v letošní konkurenci autem roku Škodu Karoq! Jestli ano, nerozumím jejich myšlenkovým pochodům.
Škoda Karoq je i z mého pohledu krásné auto. Je proporčně vyváženější než Kodiaq. Zadní světla se mi sice moc nelíbí, interiér je znovu strašně fádní, ale jinak krása. Nicméně, v uvedené konkurenci Karoq na auto roku prostě nemá. Tím je jednoznačně Kia Stinger. Kia vytvořila skvělý sportovní sedan, který konkuruje prémii za peníze mainstreamu. Tak má vypadat auto roku! Auto, které je krásné, technicky vynikající, které je něčím překvapující, novátorské a navíc za přijatelné peníze.
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale těmito přívlastky bych Škodu Karoq neoznačil. Auto, které je kopií jiných, byť povedenou, které nenabízí ani možnost kombinace benzín a 4x4, a které je neskutečně předražené, takové prostě nemůže v konkurenci Stingeru vyhrát. Co to tam rozhoduje za strejdy, že nechápou, co Kia dokázala? Nejsem její fanoušek, žádné korejské auto jsem nikdy neměl, ale Stinger je prostě bomba, kterou jsem od nich nečekal. A je škoda, pokud taková krásná a dobrá auta v anketách neoceníme. Pak se všichni divíme, že všichni výrobci vyrábí další a další SUV krabice.
Škoda Karoq je i z mého pohledu krásné auto. Je proporčně vyváženější než Kodiaq. Zadní světla se mi sice moc nelíbí, interiér je znovu strašně fádní, ale jinak krása. Nicméně, v uvedené konkurenci Karoq na auto roku prostě nemá. Tím je jednoznačně Kia Stinger. Kia vytvořila skvělý sportovní sedan, který konkuruje prémii za peníze mainstreamu. Tak má vypadat auto roku! Auto, které je krásné, technicky vynikající, které je něčím překvapující, novátorské a navíc za přijatelné peníze.
Ať se na mě nikdo nezlobí, ale těmito přívlastky bych Škodu Karoq neoznačil. Auto, které je kopií jiných, byť povedenou, které nenabízí ani možnost kombinace benzín a 4x4, a které je neskutečně předražené, takové prostě nemůže v konkurenci Stingeru vyhrát. Co to tam rozhoduje za strejdy, že nechápou, co Kia dokázala? Nejsem její fanoušek, žádné korejské auto jsem nikdy neměl, ale Stinger je prostě bomba, kterou jsem od nich nečekal. A je škoda, pokud taková krásná a dobrá auta v anketách neoceníme. Pak se všichni divíme, že všichni výrobci vyrábí další a další SUV krabice.
Tak vieš, záleží aké máš preferencie. Ja napríklad súhlasím, že Stinger je skvelé auto a je pre mňa rozhodne tým najlepším prekvapením minulého roka (spolu s i30N), ale zároveň je to auto, ktoré nikdy nevyhrá, lebo nie je tak všestranné.
Aj z finalistov COTY by som sa preto rozhodoval medzi C3 Aircossom a Ibizou a nakoniec by vyhral práve Aircross, hoci je medzi nimi aj Stinger.
A keď už hovoríš o kópii iných áut či predraženosti, Stinger predsa tiež spĺňa tento popis. 😄
Aj z finalistov COTY by som sa preto rozhodoval medzi C3 Aircossom a Ibizou a nakoniec by vyhral práve Aircross, hoci je medzi nimi aj Stinger.
A keď už hovoríš o kópii iných áut či predraženosti, Stinger predsa tiež spĺňa tento popis. 😄
Pokud ano, rád se podělím o dojmy.
Tohle je můj názor, nemusíš s ním souhlasit. Časy, kdy opel udělal Omegu B a byla to bomba, jsou dávno pryč.
A to si opravdu nemyslím, že Passat je špatné auto, jen bych si koupil domů něco jiného 😄 A projeto mám.
1.5T 165k záleží s čím srovnáváš, proti 1.4TSI 150k bych řekl že je o kousek živější, proti 1.8TSI 180k celkem logicky neobstojí... tam je poznat zásadní deficit v Nm. Nicméně tu 1.8 už v Passatu nekoupíš...
JInak máš pravdu, 1.8 je fuč. Byla v benzínu optimální.
Sečteno a podtrženo... chápu o čem mluvíš, pár horších míst se najde a pak si řekneš "tohle by se u VW nestalo", ale za mě i pár lepších a celkově se mi v Insi líbí.
Výkřiky bykupců a porovnávačů obrázků na netu (a že tomu rozuměj) jsou peklo.
Jinak VC u passatu nesnáším. Ale bylo to vždy to první, na co se lidi ptali, když to byla novinka. Česká fascinace displeji je věčná. No aspoň se s tím dá žít. To, co je v R8 je neskutečný. Než si naladíš zvuk na rádiu, nabouráš se a než vyresetuješ tlak v pneu, tak se střelíš do květáku.
Zlatej "analog"
...z druhé strany, BMW dělá něco podobného, je to přehledné... já s tím úplně problém nemám, ale na Passat se kouká líp a ta verze s displejem vypadá o něco hodnotněji (byť samostatná ručička na voltmetr je za mě úlet).
:no:
No, bykupci, jezdci na webu a protikoncernový zakoplexovanci prostě nesnesou, že mám určitý názor na auto, který neznají. Ale že by něco napsali? To ne. Nic totiž neví. Jen ten ubohý, patetický a směšný paleček. Uf%nukaný podpis zoufalců >😁 Ahoj kluci. Běžte něco dělat, ať si můžete ty auta koupit, Pak se o nich líp píše. 😄
Já na to kašlu, mě jen baví, jak jsou ubohoučcí.
Když budu chtít, dám si 20 palců. Nebo tobě. Trvá mi to 20 sekund. Ale já nejsem pochcábnek, co o autechnic neví, já nemusím. >😁
Je z něj cítit oplová kýblovatost a snaha zamaskovat nutnou láci. To se týká také podvozku a odhlučnění
Tady se neshodneme zcela zásadně, z podvozku žádnou láci ani kýblovatost necítím a musím důrazně protestovat 😄 , tady jsi se podle mě s názorem unáhlil.
Jak moc dobře ten systém funguje se občas přesvědčuji na D1 v pravým pruhu, když si jen tam z nudy přepnu Sport >😁
Zimní 17": Goodyear Ultra Grip Performance G1 225/50
A tak chvíli jezdíš a jezdíš a pak máš delší jízdu, za sebou stovky kilometrů a něco před sebou. Telefony jsi vyřešil a najednou se přistihneš, že tomu vlastně není co vytknout. Jasně, nemá to zvuk 63AMG, chování a průběh starých v12 motorů, ale nic tě z toho nebolí, nic ti nevadí a všechno funguje tak nějak jak má. A tak to s tím mám já.
Považuju Passat za prostě velmi dobře udělaný auto a v rámci třídy a kategorie je to pro mě nejlepší co se dá koupit. A i po týdnu s novým C (v podobné cenové relaci, tzn Passat top a C základ) bych si stejně vzal Passata. Teda BYCH je specielně pro tebe, mám teda Supa. A ten ale není jako Passat..
Takže stejně jako ty, i v budoucnu bych si koupil a koupím VW. Pozor, nikomu svůj názor nevnucuji. S věcmi jako S/S a SW DG jsem si už poradil a dál mi na tom autě nic nevadí. Užívám si fičur jako elektronické otevírání kufru, kontroly mrtvého úhlu, že nemám adaptivní tempomat, ale jen klasický, že mám DSG a DCC a 4Motion...
Sup má ještě pořád normální páčku tempomatu a na to jsem zvyklej. Ale Passata bych fakt raději. Měl jsem ho několik let a jasně, o víkendu se s tím povozit nejdeš, ale prostě tomu nebylo moc co vytknout.
A teda myslete si co chcete, ale já ty hodiny měl docela rád😊
Ten tvůj Kodiaq vypadá pěkně. :yes:
Já trošku doufal, že to 2,0 TSI bude jezdit do 10. Jenže ono je to dálky 10,5 a jinak skoro 12. A k tomu ten drahej natural. Jako když si vezmeš, že rozdíl je klidně 4 až 5 tis. měsíčně oproti tomu TDI tak to už je teda na pováženou. Jenže ono to 140kw není dobře naladěnej motor, v Supu fakt dost chrochtá, na semaforech se tomu klepe volant a pak to podtáčení.
Já se na to vykašlu a budu ještě chvíli jezdit tímhle /Sup, Kodiaq/ Passat/ a uvidím podle toho jakej bude novej Touareg. Má být snad i v Evropě SUV "coupe" na bázi americkýho Atlasu atd. No a pak můj "oblíbený" PHEV. Změny přijdou v roce 2019 a 2020 těsně před zavedením pokut nad 95g Co2. Má být PHEV Sup s 1,5TSI, pro Čínu se mluví o 2,0 tsi PHEV Kodiaqu (nevím, jestli bude mít zadní nápravu jenom elektrickou jako měla studie Tiguanu PHEV) atd.
Jaké značky a modely vlastně můžeš?
V každom prípade, tentokrát si nekopnem, Karoq vyhral zaslúžene, Kodiaq minulý rok nie.