Prodej nových aut ve Spojených státech loni poprvé od roku 2009 klesl, a ukončil tak nebývale dlouhé období růstu. Celkový prodej se snížil o 1,8 procenta na 17,2 milionu aut, uvedla agentura Reuters.
velky slevy, Passat se da udajne u nekterych prodejcu poridit i pod $16k
znamej me psal jestli nechci e-Golfa, novej se da v SF bez dotaci poridit o cca 300 tisic levneji nez v CR, s dotacema kdyby byl na neho pak jeste o dalsich cca 180 tisic levneji, pak by se na auto muselo rok cekat neb musi ten rok kvuli dotaci zustat v USA, to je proste jinci nabidka milion vs pulmilion >:D
Tak VW je tam od začátku o hodně levnější jak v Evropě. Ale Američani obecně jsou hákliví na jakékoli skandály a antikampaň i ze strany ostatních automobilek byla velká. Buď teda odpustky ve formě slev zachrání všechno, nebo je Američanům dieselgate ukradená.
Nezapomente, ze pri dovozu byste doplatil clo a dph. To by velkou cast uspory spolklo. Tedy mysleno uspory pri cene bez dotaci. Takze kdyz to zkusim odhadnout na 27.000 USD a zadam do kalkulacky nekterych zprostredkovatelu dovozu, tak jsem +- na 900.000 - 1.000.000 Kc, dle zvoleneho zprostredkovatele a rozsahu sluzeb (nejsem si jisty, co vse by bylo treba pri dovozu zaridit).
clo ani DPH bych neresil, proste bych si dal na rok do USA praci a pri dovozu za ten rok bych jiz nemusel platit ani clo ani dph, realne bych tam jel jen jednou "na dovolenou" a auto by tam proste rok stalo pod plachtou bud u delalera nebo u znameho a obcas by ho jeli projet aby nestalo nonstop tech 12 mesicu, resil bych jen kontejner ktery pokud se sjdou 4 auta vyjde pak na 25k kus, coz je pak jiz smesna suma ve finale
na clo staci 6 mesicu a na DPH 12 mesicu :-)
chtel jsem to tak udelat jiz s Raptorem, ale nakonec jsem mel moznost se s nim svest v CR a usoudil ze by to bylo jen 14 denni nadseni a pak proste roky jen nevsedni pickup s brutalni spotrebou ktery bych nevyuzil
Dieselgate nikoho v USA nezajímá. Možná tak federální úřady a pár právníků. Stinná stránka je, že Volkswagen obecně nikoho moc nezajímá. Prodeje rostou hlavně díky agresivní cenové politice. VW běžně nabízí leasing s nulovou akontací, zatímco třeba na Accord potřebujete složit 1900 cash, Passata si odvezete bez akontace, stačí solidní credit score. Přičemž ostatní podmínky leasingu jsou podobné. K nulové akontaci se uchyluje více značek, ale časově to bývá hodně omezené. VW to před koncem roku nabízel snad 2 měsíce.