Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Ada je zase tady
Kecy
| 11. 1. 2018 19:21
Stačí sáhnout po 1,9TDI PD 96kW a budete v pohodě. Není to žádný pevgeot.
Kecy
| 11. 1. 2018 20:27
V podstatě asi jediná volba, pokud nutně chcete chrochták. Akorát to bude nejspíš žrát víc oleje než nafty, ale to už je holt PD.
Avatar - Ada je zase tady
Kecy
| 11. 1. 2018 22:06
Blbost přes blbost.

a) auto bez motoru nemá smysl kupovat.
b) V motorech TDI olej ubývá, protože olej maže motor, zatímco v padělaných francouzských dieselech se olej ředí naftou a proto se jeho hladina nemění.
c) se způsobem vstřikování spotřeba oleje nesouvisí

Závěrem: Superb I. je kus poctivého auta, není třeba se ho bát ani po pár letech provozu. Moje volba to však není, je příliš nízký a nemá verzi kombi 4x4 a zvýšenou světlou výšku.
Kecy
| 11. 1. 2018 22:25
I když, a ani nevím proč :-) , mám k tvým příspěvkům často antipatii, tak i přes to dnes k bodu
a) ano (i když jinak, než to myslíš ty ;-) )
b) ano (i když jinak, než to myslíš ty ;-) )
c) ano bez výhrad

K závěru - tvoje volba resp. každého svobodný názor. (S dodatkem nevýhod tebou preferovaného systému PD, dnes již konečně chápaným konečně i ve VW jako "slepá ulička" pro motory této a podobných kategorií.)
Avatar - fostek
Kecy
| 11. 1. 2018 22:33
No tak hlavní důvod (ale ne jediný) odpískání PD je jeho blbá kompatibilita s DPF. JInak BMW to málem mělo taky , zařízlo PD až v poslední možné chvíli před nasazením do výroby.
Avatar - Ada je zase tady
Kecy
| 11. 1. 2018 23:09
Systém PD se nedokázal plně uplatnit, protože VW jeho další vývoj zaříznul. CR je totiž výrobně levnější než PD a vyšší poruchovost po prvních 100 tis km výrobce netrápí. Když firmu řídí ekonomové a ne odborníci, je takový postup logický. Je zajímavé, že třeba Scania si tu "slepou uličku" dovolila dále vyvíjet a dosáhla s ním lepších výsledků, než s CR. Podobně i další výrobci velkých aut, které najezdí miliony km, potřebují proto řádově vyšší spolehlivost a minimalizaci spotřeby. Podívej se po síti, kolik dieselů používá systém UIS (což je jen anglický výraz pro PD) a budeš asi překvapen, že tam najdeš výrobce, jako je Volvo, Mercedes, DAF, Iveco a dokonce i Renault...
Kecy
| 12. 1. 2018 00:47
Asi jsi to nedočetl do konce, kde píšu "motory této a podobných kategorií."

Jakou vyšší poruchovost po prvních 100 tis. km máš konkrétně na mysli ?
Avatar - Ada je zase tady
Kecy
| 12. 1. 2018 02:43
vstřiky
Kecy
| 12. 1. 2018 13:06
Nesouhlasím.
Kecy
| 12. 1. 2018 09:18
Ne ze bych se chtěl nejak extra zastavat Francouzu, i když tedy jednoho mam doma, ale neivm o tom, ze by by HDI trpeli na zereni oleje naftou. PSA vyuziva vstrikovani EOLYS a prave diky tomu nedochazi k redeni oleje narozdil od konkurence, která tento systém nemá a prave kvůli tomu se olej redi vice. Jak to funguje nevim, jen parafrazuji odborne clanky na internetu, kde prave diky EOLYS (INFENIUM) ne nižší teplota regenerace a ve FAPu se neusazuje tolik popilku, ale prave Cerinu, který vznika z EOLYSu. Nevim, co je na franzouckem motoru "padelane" když prave VW mel problémy s podvody a PSA byli jedni z prvních, kdo comonrail zacal používat a naopak VW vyuzil zkusenosti všech ostatních znacek při nasazeni vlastního comonraileu. A první HDI ve 406, xantiich atd mají najete taky neskutecne porce kilometru a stále jezdi.
Avatar - Hittman
Kecy
| 12. 1. 2018 13:16
Do 1,9 TDI jsem nikdy neměl potřebu dolévat olej.
Avatar - Ada je zase tady
Kecy
| 14. 1. 2018 09:18
Asi jsi ho nekupoval nový. Spotřeba oleje byla největší u nového vozu. Potom klesala a když byl motor zajetý (po prvních 100 tis km) ustálila se mi vždy okolo 1l oleje na 7 - 8000km
Kecy
| 15. 1. 2018 08:01
Takže mezi výměnami za 15 tis km bylo potřeba 2 litry dolít? Tolik mi nežrali ani 405 v TD co jsem měl doma a to měli najeto přes 300 tis km všechny. To samé golf 1,9TD ještě bez "i" mi taky nebral nic, maximálně jsem za 15 tis km dolil třeba 2 - 3dcl.
Avatar - lvy
Kecy
| 12. 1. 2018 13:41
Má osobní zkušenost s tímto motorem od 0 do 335000km je taková, že bez závad, olej měněn co dva roky čili 30 - 45 tkm. Spotřeba oleje na servisní interval 0,5 - 1l tedy na minimálně 30000km. Z mého pohledu dobrý motor, jediné co by se dalo vytknout je poněkud hlasitější chod.
Kecy
| 12. 1. 2018 16:17
1.9 TDi PD nesahá HDi ani po kotníky.
Avatar - Ada je zase tady
Kecy
| 14. 1. 2018 09:19
Je fakt, že například v tendenci lámat vačky se HDi opravdu nevyrovná... :no:
Avatar - Joky
při dnešní nabídce se hlavně nevyplatí
| 11. 1. 2018 19:56
kupovat ani Superb III.....
při dnešní nabídce se hlavně nevyplatí
| 12. 1. 2018 08:02
Ty musíš být Ada, rozdvojená osobnost a Joky funguje taky ;-)
Avatar - Hittman
při dnešní nabídce se hlavně nevyplatí
| 12. 1. 2018 13:19
Jednička byla bomba. Neměl jsem Supa, ale Pašíka 1,9 TDI 96kw s 6ti kvaltem. Motor jedna báseň, hlučnost na úrovni dnešních motorů, v kabině byl Ok, spotřeba kolem 5ti litrů, podvozek jedna radost, po D1 to byla jízda jak po polštáři. Křesla jedna báseň (né jak v S3, kde lítám zprava doleva), dveřní textilní výplně, parádní palubka, slza v oku. Do dnešní doby nejlepší auto se čtyřválcem, jaké jsem kdy měl...
Avatar - wakantanka
při dnešní nabídce se hlavně nevyplatí
| 12. 1. 2018 21:05
No ja neviem. Vsetky TDI pred CR duneli a ich prejav bol taky turbovity. Najprv dlho nic, potom kopanec a potom zase nic. Ale proti gustu ... :-)
při dnešní nabídce se hlavně nevyplatí
| 13. 1. 2018 21:42
to si asi delas kozy s tim hlukem, ne? mel jsem passat 1,9tdi 96kW 4motion a na volnobeh totalni traktor, vibrujici pedaly i palubovka, ktera chytala rezonanci (v urcitych otackach). tohle byl standard turbodieselu pred prichodem cr (nejen vw a pd). pak jsem presedl do 2,0tdi cr a napred jsem nechapal, ze to je naftak. vibrace pedalu neexistuji, drnceni palubovky neni, rezonance to nechyta. proste z hlediska hluku a vibraci nesrovnatelny s dnesnimi naftovymi motory.

jinak po mechanicke strance to bylo vytecne auto. vsechny nasledujici passaty jsou proti tomu sragory (mam b8).
Avatar - Dzakobo
Poctivá klasika
| 11. 1. 2018 20:07
První Sup je vcelku fajn auto, nyní spíš pro nadšence, jinak ostatní jej klasicky dojezdí. Pokud bych po něm koukal, zvolil bych 2,8 v plynu. Pokud auto nabízí V6, je chyba nebrat, zvlášť zde. Paradoxně, kdo na to má (z důvodu zmíněného drahého servisu, který jakžtakž vyváží nižší spotřeba) může zkusit ono 120 kW TDI, které mi učarovalo tím přerývavým zvukem, který nabídnou jen mechanická vstřikování - je zkrátka slyšet už zdaleka, že jede V6! >:D Ale racionální to není, je lepší míň jetá 2,8 na LPG a vystaráno, tedy pokud nevadí rezerva v kufru, ale sedan stejně není stěhovák, že.
Poctivá klasika
| 11. 1. 2018 20:37
2.8 je určitě z dnešního pohledu ideální volba, ale plynem bych to nekazil.
Avatar - _Karel_
Poctivá klasika
| 11. 1. 2018 21:10
Já 2,8 v plynu měl a neřekl bych, že by fungoval hůř.
Poctivá klasika
| 11. 1. 2018 21:26
Nemyslel jsem že by fungovala hůř, ale zbytečně se zbastlí zajímavé auto. Takový L&K v 2.8... :yes:
Avatar - Dzakobo
Poctivá klasika
| 11. 1. 2018 22:47
Asi takhle, na tom autě není moc co pokazit, kdo by chtěl mít Supa po letech ve stavu jako před přestavbou, tak stačí z vrakoviště koupit originální sací potrubí. Vše ostatní se dá jednoduše demontovat (toroid, hadičky, atd.)
Poctivá klasika
| 11. 1. 2018 23:11
To není jen o sacím potrubí, to že v autě byl plyn bude poznat už navždy, ale spíš mi uniká smysl toho to do průměrně 15ti leté ojetiny dodělávat. Vzhledem k poměru ceny auta/ceny přestavby/potřebného nájezdu pro návratnost/stáří vozidla je to opravdu pouze pro fandy plynu.
Poctivá klasika
| 12. 1. 2018 09:32
Ten motor je obecně ideálním kandidátem na přestavbu. A pak už je to jen o kalkulaci. Pokud je auto zachovalé a budou se jezdit delší trasy, tak to smysl má i v dnešní době. Stačí tam dát nějakou levnější sekvenci za necelých 30 tisíc a návratnost bude tak 30 tkm.
Poctivá klasika
| 12. 1. 2018 13:04
To ano, ale v době kdy byl nový nebo to byla smysluplná ojetina. Dneska by to do toho montoval skutečně jenom blázen a nebo skalní fanda.
Poctivá klasika
| 12. 1. 2018 14:11
Já bych si to auto určitě nekoupil. Ale když už by si to někdo chtěl koupit, tak by to dávalo logiku pro zachovalý kus.
Poctivá klasika
| 12. 1. 2018 21:29
No právě u zachovalého kusu by to byla největší škoda... ;-\
Avatar - Ronault.
Poctivá klasika
| 12. 1. 2018 06:19
Superb je zajímavé auto? To je odvážné tvrzení
Poctivá klasika
| 12. 1. 2018 13:06
Superb sám o sobě ne, ale verze 2.8 která se zpravidla kombinovala s nejvyšší výbavou nebo dokonce L&K jednou zajímavá bude, jako momument toho že škodovka kdysi dosáhla na techniku audi. :yes:
Avatar - wakantanka
Poctivá klasika
| 12. 1. 2018 14:03
Ako sa to vezme, mám za to, že Superb I. je natiahnutý čínsky Passat B5, teda viac VW ako Audi, či sa mýlim?
Avatar - twistedTSD
Poctivá klasika
| 12. 1. 2018 14:47
Nemýlíš. Ale Passat B5 měl k Audi podstatně blíže než jeho nástupci.
Poctivá klasika
| 12. 1. 2018 21:25
V podstatě máš pravdu, sup vycházel z passatu B5 který stál taktéž na platformě PL45 (resp. v případě supu a z něj vycházející verze pro čínský trh PL45+), což však byla platforma a technika audi.
Avatar - Ronault.
Poctivá klasika
| 12. 1. 2018 17:04
A není prostě Superb jen zbastlený Passat? Technika Audi je něco extra? Superb je spotřební zboží střední třídy největšího producenta aut na světe.
Poctivá klasika
| 12. 1. 2018 21:27
Je, a tehdejší passat byl zase jen přebalené audi, a použití techniky premium segmentu ve škodovce něco extra skutečně bylo, už se to nikdy neopakovalo, dneska je sup skutečně pouze běžný mainstream s technikou odpovídající kompaktu.
Avatar - Ronault.
Poctivá klasika
| 12. 1. 2018 23:00
Ale v té době byl v kompaktu taky šestiválec, viz Golf .... A v této třídě tady byl šestivále celkem normální, resp. kdo jej tehdy nabízel?
Poctivá klasika
| 12. 1. 2018 23:42
Nemluvíme jen o šestiválci (opomíjím rozdíl ve VR6 v golfu a klasické vidlicové V6), ale o technickém základu jako takovém. Tzn. motory, nápravy, převodovky atd, zkrátka celá platforma audi. Už jen podélně uložený vidlicový šestiválec byl ve střední třídě v mainstreamu zvláštnost už tenkrát (dneska to je scifi), marně teď pátrám v paměti kolik dalších modelů krom passatu/superbu to mělo.
Poctivá klasika
| 15. 1. 2018 08:58
No, podélně uložené V6 běžné nebyly - ono už z principu je to u předokolky konstrukční nesmysl, ale V6 jako takových bylo dost - C5, Vektra, Mondeo, Peugeot 406, AR 156, 166...
Vlastně problém je najít spíš zástupce střední třídy který V6 neměl..
Poctivá klasika
| 15. 1. 2018 16:20
Ano správně, příčnou v6 měl kdekdo, podélnou právě jen premie a passat + superb (možná ještě někdo, ale fakt mě teď nenapadá kdo), v tom spočívá ta zásadní odlišnost. Díky lepší konstrukci to mělo pochopitelně lepší přínost v jízdních vlastnostech, bohužel odvrácenou stranou je vyšší cena plynoucí z dražší konstrukce a větší prostorová náročnost, proto se dnes i ve střední třídě až na tu premii využívá levnější a prostorově nenáročnější řešení původem z kompaktů.
Avatar - Hittman
Poctivá klasika
| 12. 1. 2018 13:21
Proč ne? Krásný dálniční koráb za dobrý peníz.
Avatar - Ronault.
Poctivá klasika
| 12. 1. 2018 17:01
Ještě jednou, v čem je zajímavý natolik, že by se neměl do něj dávat LPG, resp. proč by tohle auto mělo být uchováváno a hýčkáno, krom toho, že má ve dveřích deštník?

Jo a mimochodem, krásný? :-O
Poctivá klasika
| 11. 1. 2018 20:39
VR6 na plyn není špatná volba, záleží ale na tom, jak dlouho to na plyn jezdilo. S velkým nájezdem budou nejspíš v pytli minimálně ventily... Jinak samozřejmě když se na VR6 něco začně kazit, je to za dost peněz. Navíc je ke všemu takový horší přístup. Moc jich nejspíš beztak na prodej nebude, takže bude případný výběr o to jednodušší.
Avatar - speedfred
Poctivá klasika
| 11. 1. 2018 20:43
nebola to iba V6 ?
Avatar - _Karel_
Poctivá klasika
| 11. 1. 2018 21:10
bola :yes:
Poctivá klasika
| 12. 1. 2018 10:36
Pravda, byla to V6 z A6. V podstatě tím hůř, měnit případně gufera na 30 ventilech...
Avatar - speedfred
Poctivá klasika
| 11. 1. 2018 21:57
jeden mladý sused mal V6 TDi a to bolo pošušnaníčko ked to štartoval studené,ono to ale aj tak riadne ramcalo keď bol teplý ten motor - nezameniteľný zvuk. S druhým susedom si notovali a ten mal pre zmenu R3 1.4TDi >:D
Tá V6 s automatom mu aj tak vraj chľamstala 9L a aj viac
Avatar - Dzakobo
Poctivá klasika
| 11. 1. 2018 22:56
Jj, u velkoobjemových MPI se LPG vyplatí a současně se projevují veškeré výhody klasického zážehového motoru - na ty já nedám dopustit ;-) Názorný příklad je BMW - M54, co je novější, to je krám bez výdrže.
Poctivá klasika
| 11. 1. 2018 23:12
Řekl bych že on mluví o naftě a né velkoobjemovém benzínu :-)
Poctivá klasika
| 12. 1. 2018 14:24
Měl jsem 2 roky 2,5TDI 112kW nedám na ten motor dopustit ten zvuk V6 byl nakažlivý v manuálu jezdil kolem 7 L/100
Poctivá klasika
| 13. 1. 2018 00:54
Tak nevím...LPG bude vždycky problém pro ventily..jeté auto s LPG = malá GO motoru...koupit jeté auto + instalace LPG je na pováženou...jestli se vyplatí investice do přestavby a kolik km auto ujede bez investic,aby se vrátila pořizovačka LPG.
Kdo si dnes koupí ojetej Superb první generace? Možná taxikář?
Poctivá klasika
| 15. 1. 2018 07:56
LPG je vrati podle obsahu většinou po ujeti + - 30 tis km. Sam jsem měl Vectru, měla najeto 200 tis km na benzin + dalších 100 tis na plyn. Takže celkem 300 tis km a motor byl na tom autě v tom nejlepším stavu. Problém byla korze, překousané kabely od kuny a různě zpuchřelé hadičky a trubičky, ale motor si nevzal ani kapku vody nebo oleje. Takže rozhodně se původnímu majiteli LPG vyplatilo i přesto, že auto mělo již 200 tis km za sebou. Rozhodně u starších konstrukcí motorů bych se nebál toho, že bude potřeba dělat menší nebo větší GO jen kvůli tomu, že motor začne jezdit na LPG.
Sedan fuj
| 11. 1. 2018 20:39
Byt to v kombajnu , tak beru hned. Ale ten sedan je katastrofa , nebo aspon liftback. Vzadu mista pro decka furu parada , ale kufr ....
Avatar - Jenik3
Sedan fuj
| 11. 1. 2018 20:57
na co kufr? staci platebni karta a jedna mala sportovni taska
Avatar - holden2
Sedan fuj
| 12. 1. 2018 21:22
tohle byla tak blbe tuha karoserie ze se kroutila i v klidu na slunicku a ty bys z toho chtel udelat kombajn >:-[]
Superb
| 11. 1. 2018 20:57
Na svůj věk vypadá Superb pořád celkem důstojně, především po faceliftu. Ve spojení s tímto vozem se mi však vybaví vždy jen dvě věci. První je kolosální neochota zatáčet a zpožděné reakce řízení, což mě jímá hrůza, když dnes vidím jak s tím někdo letí po okreskách v domnění, že má sporťák. A druhá "vzpomínka" je z pozice spolujezdce (tradičně taxi), kdy TDI nesnesitelně duní celou karoserií.
Avatar - J@...
Přátelé,
| 11. 1. 2018 21:40
nevíte někdo co znamenají u verze 2,0 TDI s filtrem pevných částic ty aditiva? Jedná se o klasickou močovinu, nebo něco specifického? Z článku to nejde moc poznat.
Přátelé,
| 11. 1. 2018 22:31
Něco jako Eolys u citroenu, vstřikovalo se přímo do nádrže.
Přátelé,
| 12. 1. 2018 09:21
Přesně tak.
Ta kapalina od VW se jmenuje Satacen, stojí něco přes tisícovku za litr.
Přátelé,
| 13. 1. 2018 21:57
filtr pevnych castic s zadnou mocovinou nepracuje a nikdy nepracoval. system redukce nox za pomoci mocoviny (adblue) je samostatny, na dpf zcela nezavisly, system.
Avatar - Beefcake
T
| 12. 1. 2018 00:10
fdislu na hlinach nie je o com :-)
Inak treba si uvedomit , ze vtedajsi vlhky sen 1.8T je s parametrami dnesnej 2l atmosfery.
T
| 12. 1. 2018 01:15
Obávám se, že tehdejší vlhký sen 1.8T 132kW, 235 Nm a stovkou pod 8 sec. natrhne prdku většině dnešních atmosférických dvoulitrů udušených emisními normami.
Avatar - Beefcake
T
| 12. 1. 2018 08:59
Ja sa zase obavam, ze ked pod clanku o Superbe I , kde sa spomina "1.8 20V Turbo/110 kW " ako najlepsia motorizacia napisem "vtedajsi", tak nemyslim nieco ine.
Inak co je to za parameter motoru stovka za X sec ? To mam teraz argumentovat, ze MX5 da 100 za 7.3 ? :-)
T
| 12. 1. 2018 11:48
Mluvil jsi o "vlhké snu" a to 1,8T v Superbu nebyl ani omylem, vlhký sen v Supu byly jednoznačně šestiválce a 1.8T byl vlhký sen v Octavii.
Argumentovat můžeš čím chceš, ale zrychlení v daném typu auta, zde v Octavii, je parametr jasný a srozumitelný všude na světě.
T
| 12. 1. 2018 09:08
Která dvoulitrová atmosféra má průběh výkonu takový, že mezi 1750 a 4600 otáčkami točivý moment neklesne pod 210 Nm? Já teda o žádné nevím.
BTW Je zajímavé, že třeba Mazda 6 se 121 kW dvoulitrovým Skyactivem má maximálku 213 km/h, zatímco Superb 1.8 T 110 kW má 216 km/h. Němečtí koně jsou prostě silnější
:-)
Avatar - michal.t
T
| 12. 1. 2018 10:49
Tak třeba civic 9g má s 1.8 atmo prakticky stejnou maximálku (215 kmh) jako ten Superb, ale stačí mu k tomu o cca 8 japonských koní (104 kW) méně než Superbu. Opravdu věříš v nějakou "nadrasovost" germásných ořů? ;-) Což takhle se zamyslet nad aerodynamikou a čelní plochou auta?
Avatar - _Karel_
T
| 12. 1. 2018 11:24
A kromě té čelní plochy bych k tomu přidal ještě hmotnost.
Avatar - wakantanka
T
| 12. 1. 2018 14:06
a sprevodovanie neberiete do úvahy? >:D
Avatar - michal.t
T
| 12. 1. 2018 14:23
Nevím jak u Mazdy, ale pokud jde srovnávání C9G a Superbu, tak v tom převody budou zřejmě nevinně … pokud jsou při maximálce aktuální otáčky velmi blízko otáčkám, při kterých je dosahován max. výkon, tak je to prostě ideální stav a zpřevodováním se ta maximálka už zlepšit nedá. U civicu 9G 1.8 tomu tak téměř je, u Superbu nevím, ale u 1.8 turbo předpokládám mnohem plošší vrchol výkonové křivky než u atmosféry, což je dobrý dobrý předpoklad toho, že motor také pracuje v pásmu max. výkonu při maximálce.
T
| 13. 1. 2018 22:03
hmotnost se podepisuje zejmena na zrychleni, na maximalni rychlosti prakticky vubec (s hmotnosti lehce roste pouze valivy odpor, ktery se da stejne do znacne miry eliminovat dohustenim pneu). zatimco odpor vzduchu, ktery dominantne ovlivnuje maximalku u takto rychlych aut, je u nalozeneho i u prazdneho auta stejny. pokud teda neni soucasti nakladu treba rakev na strese :-). samozrejme zrychlovani nalozeneho vozu je vlaznejsi, ale teoreticky (rovnez prakticky) se to auto na rovine vysplha na +- stejnou rychlost jako kdyby bylo prazdne. akorat to proste dele trva.
T
| 12. 1. 2018 14:03
Ano, nad tím jsem se samozřejmě zamyslel. Obě auta mají totiž skoro stejnou čelní plochu, přičemž Mazda se chlubila, že snížila koeficient Cx na velmi dobrou hodnotu 0,26, zatímco Superb má na dnešní dobu spíše podprůměrných 0,30. Tím spíše by měla Mazda jet rychleji, ale nejede. Na fórech jsem zaznamenal, že Mazda má sice krásné papírové údaje o průběhu výkonu, ale při měření na brzdě to nepotvrzuje. A Němci to dělají tak, že často uvádějí nižší výkon a pak to vypadá, že ti koně jsou silnější.

Když do úvahy vezmeme Civic 9G, tak máme opět skoro stejnou čelní plochu a Cx rovno 0,27. A tady už mi přijde ta maximálka odpovídající.
Avatar - michal.t
T
| 12. 1. 2018 14:29
Jj, může být… u 1.8 Civicu jsem taky viděl o cca 10 k vyšší naměřený výkon, než uváděný (jako tomu myslím bývá u většiny aut, ne jen německých)…. A u Mazdy 6 ve Světě motorů zase opakovaně naměřili kupodivu nižší, než oficiální hodnoty. To by to vysvětlovalo.
Ale překvapuje mě ta stejná čelní plocha… Superb zřejmě opticky klame, připadá mi výrazně užší, než Mazda 6.
T
| 12. 1. 2018 15:52
Superb je užší, ale i vyšší.
Ta výška je samozřejmě problematický údaj, záleží na tom, při jakém zatížení ji výrobce uvádí a pro daný model může existovat více výšek podvozku. Vzal jsem jen jednoduše výšku a šířku uváděnou na wikipedii a vynásobil jsem to a vyšly podobná čísla.
Samozřejmě lze polemizovat o tom, že tímto jsme nevypočítali skutečnou čelní plochu, protože auto viděné z předního profilu nemá tvar obdélníku. Ale nic lepšího po ruce nemáme, velikostí čelní plochy se automobilky nechlubí.
T
| 13. 1. 2018 19:48
Tak si do Civicu posaď troch dospelých a potom meraj. ;-)
Avatar - Beefcake
T
| 12. 1. 2018 12:11
Priebeh krivky som ako samozrejmost pri turbe nespominal, islo mi o to naladenie vykonu a momentu. Je jedno, v akom aute to je.
Argumentovat max rychlostou pri motore je este vacsi nezmyslel ako zrychlenim na 100. A este nejakym 3km/h rozdielom :-)
T
| 12. 1. 2018 14:10
Já jsem tím neargumentoval, to byla jen taková "perlička", která dokresluje situaci.

Průběh výkonové křivky je dle mého názoru důležitý. Zvlášť, když se dnes k autům dávají hodně dlouhé převody.
Avatar - Beefcake
T
| 12. 1. 2018 12:12
-
Avatar - wikinko
T
| 12. 1. 2018 10:36
Beefcake, stary 1,8T 110kw by s dnesnymi atmo 2,0 aj vtedajsimi atmo 2,0 vytieral podlahu. Bud si nikdy v zivote 1,8T nesiel alebo si nikdy nesiel dnesnou 2,0 atmo.
T
| 12. 1. 2018 10:41
No ano, pokial turbo funguje ako má, tak 1,8T dvojlitrovej atmosfére s cca rovnakou hmotnosťou auta naloží určite.
Superb I
| 13. 1. 2018 10:44
Na rozdíl od mnohých nejsem příznivcem tohoto modelu. Auto jehož design nudí snad i se zavřenýma očima a jehož stáří (teď už opravdu velké) je vidět na první pohled ve mne vzbuzuje dojem auta pro lidi kteří jeho koupí ukazují "naleštěnou bídu". Prostě mám "supa"- ale jakého?! Jediné co obdivuji je podélný vnitřní prostor, ale jinak je to pro mne bezcenné auto za kterým se ani neohlédnu.
Avatar - twistedTSD
Superb I
| 17. 1. 2018 19:39
Udržovaný sup 2.8 myslím má něco do sebe. Problém je, že většina jich asi udržovaných není (překvapuje mě, že i benzínový vrchol mívá velmi vysoké nájezdy).
Avatar - Barrichello
Nevyplatí
| 14. 1. 2018 23:50
za mléně peněž je lepší Chrysler Sebring 2,0 nebo 2,7 V6 s lepším výkonem 203 HP, lepší výbavou a není to okoukaná tuctová plečka ;-) :-)
Avatar - Hammunasakra
Nevyplatí
| 15. 1. 2018 00:39
:yes: :-!

Tady neni vůbec o čem :-) ;-)
Avatar - Barrichello
Nevyplatí
| 16. 1. 2018 12:07
[odkaz]

[odkaz]
Avatar - Beefcake
Nevyplatí
| 16. 1. 2018 21:50
Cista loteria, ale za tie prachy ok.
Wannabe ***lap pre mladeho nevybureneho.
Avatar - Barrichello
Nevyplatí
| 17. 1. 2018 10:04
Co by na tom bylo za loterii? Ty aata sou tu dobře známá, pokud se prověří a budou v dobrém stavu, budou v pohodě fungovat.
combi by bylo hit ale sedan byl na nic
| 1. 1. 2019 20:18
skoda ze neudelali tehdy combi to by do dnes smysl melo, sedan ne. octavia prvni generace stoji raketu a pocitam ze pujde nahoru a ne dolu.

rozumny clovek si koupi auto s malou spotrebou a malymi naklady i kdyz je starsi a jen blazen noveho smejda plneho nesmyslnych soucastek nakazanych eu ktere se jen podelaji a ze snizi emise vetsinu lidi nezajima. rozumny clovek vi ze auta emise stejne ovlivnuji minimalne a spis to chce resit nakladni lode atd

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku