Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Volvo XC60 D4 Geartronic – Můžeme mít SUV rádi?

116 komentářů

Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
- ruční brzda?
- motor D5?
- analogové ručkové přístroje?
- manuální převodovku to snad má...
Avatar - speedfred
speedfred
😄 😄 😄 aj DPF to má neboj a možno aj močofku
Avatar - Hittman
Hittman
Obrovská chyba (dle mne) byla, že Volvo opustilo motory a nechalo si pouze čtyřválcové šidítka. Velká škoda. S tím ty auta hodně ztratily..
admin badge
Martin Machala (Auto.cz)
Četl jsem nějaký starší článek od Martina Freie, z prvních jízdních dojmů s novými volváckými čtyřválci. Ptal se tam jisté Anette Olofssonové, konstruktérky vznětových motorů z Volva, kdo rozhodl, že se Volvo vykašle na větší motory. Odpověděla suše: "Rozhodl to Al Gore tím svým filmem o tom, že všichni máme problém“.
Avatar - Bubáq
Bubáq
Říkat, že za to může Al Gore, je prostoduché... Jasně, od paní Anette to byla jasná nadsázka, ale tím spíše by z toho Volvo nemělo dělat prd, okolo kterého se točí svět. Jiní tak radikálně nepostupovali.
Nicméně si myslím, že čtyřválce u volva řady 90 a 60 jsou problémem jen kvůli snaze automobilky posunout se do prémie. V předchozích letech bylo Volvo skvělým mezistupněm mezi Volkswagenem a BMW (Mercedesem). dnes se chce řadit mezi prémii (BMW, Mercedes), ale technika tomu neodpovídá (tedy s výjimkou té bezpečnostní). Přitom pokud by nebyli až tak nákladově dogmatičtí, mohli formulovat strategii motorů stejně výhodně, a přitom zachovat pětiválce: Pětiválce mohly být motory 2,5 lt, pak 4-válcové dvoulitry a 1,5 lt 3-válce jak je tomu nyní. A stávající zákazníci Volva by se necítili ošizeni, a noví zákazníci, kteří přestupují z Volkswagenu na Volvo, by 5-válce brali jako povýšení do skoro-prémie. Nevidím v tom tak velký problém, jako když paní Anette svaluje vinu za chybu v marketinku na jakéhosi pana Al Gora, kterého si dnes už skoro nikdo nepamatuje...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Já hlavně nevím, co si myslet o tom, že Polestar S60 dle Autobildu žere více než šestiválcová konkurence z Německa. Na druhou stranu ok, při klidné jízdě by mohl být výsledek jiný.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Pokud by si z toho filmu vzala podstatu, mělo Volvo suše zaříznout benzínové motory!
Avatar - _Karel_
_Karel_
Kupodivu tahle věc neodrazuje kupce ani u XC-90, takže bohužel to asi obrovská chyba nebyla. ;-\
Avatar - Hittman
Hittman
Pokud není problém pro kupující D3 brát dražší 6ti válce, budou tito potenciální kupující u Volva hledat naprázdno a půjdou tam, kde mají více jak 4válce (i můj případ, i když nejsem kupující volva). I to je jedna z věcí, která odlišuje D3 od obyčejného plebsu.
A nebo si Volvo spočítalo, že těch pár lidí, co by byli ochotni dát více za 6ti válec, by asi jeho vývoj nezaplatilo, na rozdíl od D3, kde pořád víceválce tvoří nezanedbatelnou část kupujících..
Avatar - wakantanka
wakantanka
ehm, tak si hľadal až si našiel čo ? Superb? koľko že má valcov? jáááj 4? 😄
Koľko že predá D3 verzí so 4 valcami? Žeby naprostú väčšinu, pretože cena, dane a poplatky? Občas sa hlbšie zamysli.
Avatar - Hittman
Hittman
řada 5? řada 6? rada 7? převládají čtyřválce??? X5, X6? Tak se pochlub statistikou 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nevím, co převládá, ale i 5-er, A6 a E se prodávají s 2,0D jak na běžícím pásu.
Avatar - Hittman
Hittman
u A6 vedou těžce V6.
_MT_
Což je spíš výjimka daná tím, že Audi nabízí i relativně slabý šestiválec. Na rozdíl od BMW a MB. A nebyl bych si 100% jistý tím, že to platí pro celou EU. V ČR určitě. Ale v zemích jako Nizozemsko to bude samý čtyřválec. V takovém Německu se třeba projevuje to, že jsou tahle auta hojně využívána jako firemní, kde čtyřválce letí.
Niemand
Podla mobile.de je to od 2012 cca 50 na 50 a pri benzínoch je 4 valcov 2/3. Tak neviem kde chodíš na "vedou těžce V6"?
Vasut1974
Mas k tomu nejaky zdroj nebo je to jen "pocit" ?
Avatar - wakantanka
wakantanka
Či sa ti to páči alebo nie, tak prevládajú vo vodách A6, 5er či E-klasse všeobecne štvorvalce. O vyšších radách reč nie je a nebola.
Avatar - Emel
Emel
Máš čísla?
Avatar - Hittman
Hittman
Já tedy čísla nemám, ale kouknu na bazar a vidím poměr 80:20 ve prospěch V6.
Jinak A6 není pro obchoďáky, ale to už si kupuje vyšší šlechta a ta ve čtyřválci v A6 jezdit nebude.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Aha, bazar... tak to jsme doma.
Avatar - Emel
Emel
Doma nejsme, já bych ta čísla strašně rád viděl, ale neumím se k nim dostat. Vím že to občas bývalo v AutoBildu u testů... ale už strašně dlouho jsem žádnou takovou statistiku neviděl. Osobně bych si taky tipnul na (spíše mírnou) převahu šestiválců u A6...
Avatar - wakantanka
wakantanka
Niekde som to nedavno cital akurat teraz ani za svet neviem ze kde. Bazar nebazar vacsina 5er co stretavam ma na kufri 52x Ecka detto hadam len u tej A6 to moze byt inak nakolko vrcholnu verziu 2.0 nahradili podladenou 3.0 TDI.
Avatar - Hittman
Hittman
No abych se vrátil k tématu, po zkušenosti s S3 příští auto bude opět V6, jelikož čtyřválce bohudík na šestiválce prostě v ničem nemají. A tím jsem chtěl říci jen to, že je to pro Volvo minus a degradace mezi všední šeď, kde bude mít početnou konkurenci, třeba v Tiguanu, Kodiaku, korejci, japonci, atd, prostě hrůza. Pokud dnes člověk chce šestiválec, už toho moc na výběr nemá, D3 + ostrovní auta (bavím se o naftě).
Nehledě na to, že pro auto s takovými jízdními odpory, je lepší klidnější a silnější šestiválec. Jak z důvodu kultivovanosti a zvuku (zvenčí), tak i nenucené síly a její zásoby, spotřeba +- stejná (litr rozdíl člověk neřeší). Hnidopiši, co jezdili celý život se čtyřválcem a aktuálně sedlají oturbený tříválec, prosím o minusy >😒]
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ja proti 6 valcom urcite brojit nebudem. Sam ale dobre vies ze za cenu dobre vybaveneho S3 kupis nieco pomaly v holobyte adekvatnej velkosti. Ak sa samozrejme bavime o nove vs nove. U Volva aj skor bol ten 5 valec skor z nudze cnoct aj ked uprimne sam celkom nerozumiem preco pri modularnej koncepcii ich motorov nepridaju este jeden ci dva dalsie valce.
_MT_
Tak řadový šestiválec by byl napříč masochismem. Už pětiválec může být trochu boj.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Mám taký pocit, že oni tú ich platformu stavali od začiatku len pre 4 valce, resp. 4valce + hybrid. Neviem či by im tam vôbec nejaký radový 5 valec vôbec vošiel. 6 valec naštorc určite nie.
_MT_
U A6 žádný vrcholný dvoulitr ničím nenahrazovali. Slabší šestiválec tam byl nepřerušeně. Jen ho na rozdíl od BMW a MB nenahradili čtyřválcem, ale zachovali ho. Prozatím.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Tak som to myslel, blbo napísal. Vďaka za doplnenie. 😄
Niemand
Na aký bazár? Podla mobile.de je to od 2012 cca 50 na 50 a pri benzínoch je 4 valcov 2/3.
Vasut1974
Ad slechtu vs. obchodaky to ale popisujes situaci v CR ze ano ?

A vzhledem k tomu, ze velkou cast prodeju tvori fleet tam je uplne jedno v cem se kdo CHCE vozit, ale jaka je korporatni politika a v soucasnem blbnuti s CO2 se ty 4 valce do vsech tech E/5/A6 prave kvuli tomuhle naramne hodi (samozrejme s AMG/M/S paketem a narvano vsim moznym ostatnim az po strop).
Avatar - praděda7
praděda7
Hittman. Je to tak jak píšeš. Jen bych dodal, že právě fakt, že má výrobce v nabídce i dvanáctiválce, osmiválce a šestiválce přitáhne zákazníky, kteří si třeba nakonec koupí i čtyřválec nebo tříválec. Podstatné je, že se zákazník cítí lépe ve společnosti víceválcových sourozenců. 😉
Jsem také rád, že tu zaznělo, že jistá konstruktérka Anetta je obdivovatelka jistého Al Gora, velkého zastánce ekologie, o kterém se ví, že v jeho domě se spotřebuje víc el. energie než v malém městě. Díky Anettě už víme, proč čínsko-švédské Volvo zavrhlo používání víceválců a tím se odepsalo z "prémie".
Avatar - wakantanka
wakantanka
No to urcite clovek co ho pritiahne 8 ci 12 valec odide nakoniec so 4 valcom. 😄 Ten sa vola malomestiak resp. Snob.
Avatar - praděda7
praděda7
No a co? Odjakživa se lidé rádi usazovali v podhradi a podzámčí..... 😉
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ale taký čo sa chce len ukazovať skôr kúpi 2-3 roky staré za povedzme 60 % ceny nového nie? A asi nebude veľmi riešiť čo tam má pod kapotou. 😄
Avatar - praděda7
praděda7
No šak... 😄
Avatar - Emel
Emel
Zásadní problém je to pro XC90. Šedesátku bych si se čtyřválcem uměl představit.
Avatar - aproximus
aproximus
a ten světlý interiér, to je vážně k zblití 8-s
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
😄 , skoro 2 tunové SUV, které ve finále zrychluje za 8,4 na sto a ty si stěžuješ na zátah? Co bys od 140 kw a 400 Nm ještě chtěl? Dá se vůbec čekat víc?
Mimochodem ztráta tahu od úplně spodních otáček je krásně vidět na posledních 2,0 tdi od koncernu, aby se vešli do emisních limitů. U volnoběhu i někdy zdechají jako benzíny.
admin badge
Martin Machala (Auto.cz)
Já si nestěžoval😊 Teda doufám, že jste to tak z textu nepochopil. Právěže to jede velmi hezky, zátah je fajn. Narozdíl od D5. kde vzhledem k parametrům čekáte tak nějak víc, tady jsem byl spokojen!
Machi
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Přímo z textu:"Nyní podrobněji. Zátah tady samozřejmě taky není nijak zvlášť mohutný, ale dokonale hladký, motor neduní ani při trápení z nízkých otáček, kultura běhu je skoro vzorná. " .............. ale jestli jsem to špatně pochopil tak se omlouvám. Beru to, navíc je to asi detail.
admin badge
Martin Machala (Auto.cz)
Jo, z toho to šlo takhle pochopit... Ale tedy upřeněji, že vzhledem k parametrům je zátah D4 naprosto v pořádku a dostačující,
Machi
Avatar - wakantanka
wakantanka
Mno ja neviem, ale čo iné očakávať od dieslového strednotriedneho SUV? Kopance od turba? Myslím že cieľovka chce ticho kľud a pohodu nie?
Avatar - Emel
Emel
Ale však ta věta není kritická, prostě konstatuje, že od dvoulitru v SUV nelze čekat velký zátah a taky se nic takového nekoná... já bych třeba od auta za 1,5M očekával dynamiku nad úrovní běžných Octavií TDI, ale taky nejsem cílovka SUV...
Avatar - iudex
iudex
Keby to bol sedan za 1,5M, tak to očakávanie väčšej dynamiky by bolo namieste. Pri SUV sa presúvaš inam, tam si tá robustnosť (hmotnosť + aerodynamika) berie svoju daň na dymanike a byť nad úrovňou Octavií s dvojlitrovou naftou si už žiada niečo výrazne viac ako... dvojlitrovú naftu (naviac Octavie TDI sú známe superšporty, kdežto pri SUV je tá dynamika v poradí dôležitosti nižšie). 😉
Avatar - Emel
Emel
Amen 😄
Avatar - wakantanka
wakantanka
Hm mne to v kontexte popisu vyznelo tak, ze to proste nekope, nexatlaci na xvilu do sedadla. Ak som to zle pochopil hlboko sa ospravedlnujem.
Avatar - narona
narona
Máme v rodině XC90 D5 a sice má 200 koní ale musíte dát kolkovanou žádost aby se všichni zapojili když se chcete rozjet. Neznám línější auto. Hlavně ve městě je problém, když už se točí tak pak je to OK.
Avatar - wakantanka
wakantanka
nebude to hlavne prevodovkou? Mám síce skoro 3 l štvorvalec a 136 kW v MPV ktoré prázdne váži 2,2 tony a nemám pocit aby som bol brzdou premávky za žiadnych okolností. Akurát nemám automat, ale manuál. 😄
Avatar - narona
narona
Jo je to hlavně převodovkou, byť prodleva turba je taky citelná. Jenže tehda když se to kupovalo tak jiná varianta než automat nebyla ;-\ No ale taky nemůžu říct že bych byl brzdou, protože když už se ten motor točí tak zrychluje hodně dobře, potíž je se těmi rozjezdy.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nechci být jen za rýpala, ale rozsah toho testu (a nejen toho) je fakt tristní. Kdybych vynechal omáčku, tak informace by se vešly do jednoho odstavce.

"do výšky vytažená karoserie kromě částečně lepšího výhledu další praktické výhody taky nepřináší" - a co takhle snadnější nastupování? Podle mě tedy jedna z hlavních výhod.

Jinak se musím přidat ke chvále interiéru, z obrázků jsem unešenej nebyl, ale když jsem si sedl dovnitř - wow. A krásná zvuková odezva dotykového displaye - wow! V nějaké té R-design výbavě bych si asi dal říct. :yes:
admin badge
Martin Machala (Auto.cz)
Ale to klidně rejpejte! Snažil jsem se co nejvíc informací napsat o motoru, jeho technika mi přijde nejzajímavější. Trošku jsem bojoval při psaní s tím, že XC60 dělá vlastně skoro všechno dobře, není se ale moc čeho chytit - takové to auto, které používáte, líbí se vám jeho design, pak z něj vystoupíte a řeknete si, jo, dobrý, přepravilo mě to...
Ale OK, beru, snad budete příště spokojenější!
Machi
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ještě si dovolím opakovaně upozornit, že pod článkem nejde vstoupit do diskuze přes "zobrazit celou diskuzi". Už dlouho.
admin badge
Martin Machala (Auto.cz)
Karle, teď jsem na to klikl a otevřela se mi celá diskuze a rovnou vám z toho teď odepisuju. Teď nerozumím, jak to myslíte,
Machi
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nevím, jestli jsem sám, ale teď zrovna mám vůbec s vaší stránkou problém. Načítá se hrozně dlouho atd.
Nicméně - na konci každého článku (opravdu až na konci, ne nahoře!) je zobrazený kousek diskuze a pod ním vlevo "+přidat názor" a vpravo "zobrazit celou diskuzi". Nefunguje to nejen mě, už i jiní o tom psali.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Kým som nevypol Adblocker nenačítalo mi zbla nič, ani diskusiu, ani hlavnú stránku nič. 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Už to asi opravili (zasekaný stránky, ne vstup do diskuze). 😄
Avatar - praděda7
praděda7
Neopravili! Je to pořád zaseknuté. U mě to samé. Adblocker nemám nastavený.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Já taky nemám AdBlock.
admin badge
Martin Machala (Auto.cz)
V nejbližší době budeme nasazovat mírný facelift stránek, bude tam pár změn i v diskuzi, snažili jsme se to zpřehlednit, o nic velkého nepůjde. Zatím to vypadá docela dobře, snad budete spokojení!
Machi
Avatar - Zetti
Zetti
To sem uprimne zvedavej, takhle mizerne napsanej skript se fakt nevidi. Nejlepsi je ten neukoncenej H2 o SEO prasecinkach ani nemluve.
tohle neni odkaz na baworaka - [odkaz]
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Tak hlavně ať to dělá někdo, kdo tomu rozumí, současný stav (na této stránce je přes 50 chyb a varování) je alarmující. [odkaz]
adamzprahy
Mám stejný problém - MacOS Chrome.
Freddka
Jo je to ten link dole pod clankem - OS X jak chrome tak safari, firefox je ok.

Duvodem je to, ze predchozi DIV drzici reklamu (napr. DIV id="sklikReklama_76022") ma position: relative; a top: 34px;

To zpusobi, ze predchozi element s reklamou (sklikReklama_76022) prekryva DIV id="diskuse_menu".
Reseni je milion, napr😒br /> - vyvarovat se position: relative u toho DIVu s reklamou, pokud to jde
- nebo nastavit position: relative u toho DIVu s diskusi id="diskuse_menu" (coz nejak magicky vyresi ten zindex, teda aspon na chromu)
atd. atd.
Avatar - _Karel_
_Karel_
:yes: >😒]
Oceňuju, když má někdo znalosti.
Ale ještě mnohem víc, když to umí stručně a jasně vysvětlit. Každopádně prvních 8 slov jsem pochopil perfektně! 😉
_MT_
Můžeš si to představit tak, že přijdeš do cukrárny, uvidíš dort (odkaz), chceš si ho vzít (kliknout) a narazíš rukou do skla (průhledného prvku stránky), které tam nějaký šikula umístil. 😄 z-index určuje pořadí překrývajících se elementů. Tedy jestli dort bude za sklem, nebo před sklem.
Avatar - _Karel_
_Karel_
>😒] :yes: tak to bylo opravdu velmi polopatické. Díky. 😉
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Stejný problém i na Windows 10 s Edge a Windows 8 s IE11. Ale vždycky to dělá jen v případě, kdy se jako poslední "příspěvek z diskuse" na té stránce zobrazuje reklama. Tak hádám, že ten reklamní vstup tomu nějak brání.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Stejný problém s Operou a Vivaldi.
Avatar - Beefcake
Beefcake
Nehovoriac o tom, ze ta ***ska reklama hore dynamicky poskakuje (tym padom sa stranka prekresluje) a nemozem na mobile v chrome trafit kam chcem. Kliknem niekam, reklama rozhodi celu stranku a zobrazi sa nieco uplne ine.
Avatar - Dinar
Dinar
V R-designu s plnokůží budeš o tři kila výše, a pak už máš problém v tom, že můžeš za podobný peníz mít premiovou konkurenci se šestiválcem. XC60 je hezké auto, i slušně jezdí, ale dává smysl právě v cenové kategorii, kde se potkává s D3 na dýzlových dvoulitrech, tam je to velmi dobrá alternativa, vyšperkuj ji, dostaneš vysokou cenu a ještě ti zůstane čtyřhrnek. 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Pokud si dobře pamatuju, tak ta mnou obdivovaná stála na salonu cca 1,5M. Neorientuju se moc v cenách, ale za ceníkových 1,5 asi X3 nebo Q5 s šestiválcem bude spíš chudá.
Jaký dává Volvo slevy nevím.
Avatar - Dinar
Dinar
D5 R-design začíná na nějakých 1,55 mio, s výbavou jsi tam za 1,8 jen to fikne, a pořád máš čtyřválec, tak jsem to myslel, X3 30d začíná na 1,53. 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Asi jsem viděl benzín, už si nepamatuji motorizaci, nejel jsem.
Ale 250k benzín R-design začíná na 1,4 (AWD,AT) a má pěknou výbavu. Do 1,5 bych se dokázal vejít.Se základní výbavou X3 30d bych se naopak určitě nespokojil.
X3 30i stojí v základu totéž, co (pohonem)srovnatelná XC-60 v nejvyšší výbavě.
Jen chci říct - za 1,5M můžu mít pěknou XC-60, a za ty peníze šestiválcová X3 moc pěkná nebude. (pořád se ale držím jen ceníkových cen). O třídu výš si čtyřválec představit absolutně nedokážu, tady asi jakž-takž jo, kdybych po XC-60 toužil. 😄
Avatar - Beefcake
Beefcake
Vzhladom na to, ako podla testov nova X3 jazdi, by som as vykaslal na nejake rozdiely vo vybave. Kazdy ma ine priority, ale auto ma hlavne jazdit.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nezdá se, že by tohle testované auto neumělo jezdit. Já od auta chci i to aby nějak vypadalo, mělo světla, navi, vyhřívaný sedadla... žádnej extrém, ale holobyt bych si nekoupil. Nejsem náročný na projíždění zatáček, takže mi vyhoví dost aut.
Netvrdím, že si toužím koupit XC60, jen mě na první posez nadchlo. X3 by to uměla taky, jenom stojí přece jen víc.
😉
Avatar - Beefcake
Beefcake
Sa mi zdalo, ze nebol uplne nadseny z jazdy, z toho vychadzam.
Priznam sa, nemam v hlave vybavy a predpoklam, ze vsetko potrebne tam je. Napr. minimalna vybava, pod ktoru som tiez nesiel pri vybere je - vyhrievane sedadla (aj ked v tejto "zime" ani neviem, ze ich mam), vyhrievanie skiel, autom.klima a to dufam je v tejto kategorii samozrejmost.
Navi pre mna uplne nepodstatne, ked mobilne aplikacie poskytnu viac, stresne okno tiez alebo audio od Ferka ci Jozka.
adamzprahy
Taky mě překvapila stručnost článku, zajímalo by mě za ty peníze srovnání s konkurencí. Jsem v této kategorii "nováček" a můj dojem stále je, že Volvo sice dobrý, ale ty peníze bych raději dal do D3, protože to vnímám jako lepší a i vím, že se dají domluvit velké slevy vůči ceníku. Nevím jak Volvo...
supergutik
no nevim jestli pan redaktor v tom aute vazne sedel. el. roletka u XC60 neexistuje, ta je u V90 a V90CC
admin badge
Martin Machala (Auto.cz)
Je to i na fotce. Vysouvací ta roletka je určitě, teď si nejsem jenom jistý, jestli je to opravdu elektricky...
Machi
supergutik
Vysouvaci ano, alektricka je pouze u kombi V90
Avatar - sybokcz
sybokcz
Je to tak, z hlediska prostoru a užitnosti není nic lepšího než kombík. Dokud člověk nemá omezený rozpočet, rád by 7-10 let staré auto střední/vyšší střední třídy v rozumném, relativně spolehlivém benzínu, do kterého se vejde vše co potřebuje. Laboroval jsem dlouho a i přes odpor k SUV a 4x4 na běžné ježdění si nakonec pro jedno pojedu.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Volvo ve svých motorech používá unikátní vstřikovací systém.
Tlak 2500 barů, speciální vstřikovače které mají ve své hlavici snímač teploty, tlaku a čip.
V zásadě se jedná o systém který je schopen mnohem přesněji a kalkulovat z tlaku, teploty SKUTEČNÉ a ne PŘEDPOKLÁDANÉ množství paliva vstřikovaného do válce.
Korekce jsou mnohem rychlejší, přesnější a individuální charakteristika vstřikovače je zapisována do čipu, není ji tedy třeba zapisovat - programovat -do řídící jednotky.
Bravo, Volvo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Ja som skor pocul zvysenu kritiku na lenivu prevodovku zuvackova ala stara 7G od MB a hlucny 4 valcovy diesel...Vykonovo aspon na papieri maju tie 4 hrnky dost konikov. pokial ale prevodovka neradi ako ZF u BMW alebo aspon nove 9G u MB tak darmo spravis kick down na krizovatke mozes tam mat aj 250 koni pokial sa prevodovka spamata good bye sekunda aj dve...
Avatar - Beefcake
Beefcake
Nemylis si to auto s nejakym inym ? Kickdown na krizovatke ?
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Viem AMG to nie je ale stejne pri zosliapnuti plynu trebarz aj pri predbiehani ta ta prevodovka u Volva nenadchne...+ 4 valcove kvilenie tiez nedoda istotu ze tie dukaty boli minute spravne... >😁
St.
Tzv. nenovinářské auto, ale od základu stále s příplatky za 300 tisíc. To není auto pro zaměstnaný lid, ač dobře vydělávající. Zdá se mi, že se Volvo tlačí všemožně mezi velkou německou trojku, ale hlavně cenou. Za tu cenu bych si raději pořídil GLC ještě bych pár tisíc ušetřil (po konfiguraci na mé přání mi cena vycházela níže).
jhamil
Musím s tebou souhlasit. Po rozhovoru s majitelem minulé generace XC60, který je s ní spokojený už 6 let a má stejný názor co se samotné ceny týče. XC60 tehdy kupoval protože nestálo tolik co např. X3. Dnes už má dilema, protože cena nové XC60 mu připadá přehnaná.
adamzprahy
Přesně tak.
Avatar - Machýrek
Machýrek
Vidim to stejne. A v GLC muzes mit 4, 6, 8 valcu. Co vic si prat? 😉
Ale kdyz to lidi za ty penize koupi, jejich vec.
Avatar - maxi!
maxi!
SUV?
mna presvedcilo nedavno nova Q7, ale bolo to prilis zbytocne velke auto, a tak som nasiel pokracovatela GLK a zobral som GLC 250 - a vyborne riesenie! Aj velkost, pohodlie a obratnost, fakt fajn riesenie do rozmlateneho velkomesta s kolajmi, vysokym obrubnikom, etcccc... Zamenil som za Velar, ( velmi atraktivna novinka ), ale ktory som hned nepochopil a predal som ho, ale po mesiaci skusania som sa znova len vratil a kupil dalsi Velar a spokojnost - a tak ano, da sa mat rad aj SUV! :-!
Avatar - Beefcake
Beefcake
Uprimne poviem, neviem, ci sa smiat alebo plakat ... ;-\
Avatar - Iv8
Iv8
Já bych plakal...
Reco
Ja len zatial ticho zavidim.
Avatar - Plautus
Plautus
Myslím, že nemáš čo...
Avatar - Zappa
Zappa
no ty už vieš..... >😒] >😒] >😒]

netreba tu zavidiet a už vobec plakat - stary pánko ma este stale rad auta a tak sa zabáva!
asi vždy lepsie ako časté teoretické mudrovanie a kecy
A kedze ma casto pusti za volant, tak mu ticho držim palce
Avatar - Plautus
Plautus
Prepáč...nemám potrebu prezentovať sa tu ako ch.uj. Nemám mu /ti/ čo závidieť, žijem si svoj život a som s ním spokojný 😉
Chválenkárstvo a prezentovanie sa spôsobom, ako to predviedol "tiežkolega", mi je odporné a svedčí o chudobnom duchu. Nič na tom nezmení ani tisíc výsmešných smajlov. Iba to, že si z rovnakého, zle umieseného, cesta.
Je dobré vedieť, že si dvojjediný a kryješ si chrbát druhým nickom. :-!
Mig_35
Koho chleba jíš, toho pr... lízej >😒]
Reco
Ja mu nezavidim ani prachy ani auto, zavidim len tie moznosti. Len tak mu to z neba nespadlo, takze asi robi nieco dobre. Ale GLC mam aj ja v hladaciku, akurat 350e 😉
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
GLC je velky fesak a tiez rozmyslam v 6 valcovom benzine mozno v takzv.amg 43 , naftu musim vymenit je to nezmysel pri mojom rocnom nabehu okolo 6000 mil + zavadzaju hnusne proti dizlove sankcie. Este vaham nove E 400 coupe ma moc taha... neviem je to na nervy...
Avatar - speedfred
speedfred
aký sme rozdielny,pre mňa je GLC jeden z väčších grc-ov čo vidím na cestách.
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Ruzne chute... To mas tak ako sme volakedy za komancov oblubovali Levis jeans a staly rady pred Tuzexom, dnes je vyber inde a Levis uz nemusim mozno tak do zahrady niesto modrakov...
Mig_35
Fiha riadne si išiel hore😊
Avatar - Emel
Emel
A fakt GLC, nebo jen GLC Coupe?

Normální GLC se mi docela líbí...
[odkaz]
Reco
Ja myslim GLC SUV, coupe sa mne osobne nepaci.
Avatar - praděda7
praděda7
AMG GLC 43 Matic V6 je dobrá volba. 63S ještě lepší..... 😉
Avatar - speedfred
speedfred
aj obyč GLC, a vlastne čo sa mi v súčastnosti od MB páči je asi iba S-klass + a jeho deriváty.
Avatar - Emel
Emel
Hm hmm... já bych si třeba céčkový i éčkový kombík v nějakém AMG uměl představit 😄 ... a i pár dalších kousků.
Avatar - Beefcake
Beefcake
C400 4Matic s AMG paketom (nie ostre amg) za cenu novinarskeho Passatu Alltrack 😄
Vyborne a krasne auto, 3litrovy benzinovy sestvalec s biturbom s paradnym zvukom a neskutocnym linearnym tahom.
Avatar - Emel
Emel
Kolega měl právě C43 AMG v kombíku a taky to nestálo nesmysl. Myslím, že v té době to mělo českou cenu taky někde kolem těch 1,5-1,6M.
Avatar - Plautus
Plautus
Jednoznačne plakať! >😁
Mig_35
Londonbridge, Maxi, Zappa - to je trio, které nezklame 😄 😄 😄
Avatar - Plautus
Plautus
:yes:
Hlavne to vyzerá na jednu a tú istú osobu, k tomu ešte s puberťáckymi vredmi na tvári... 😄
Avatar - maxi!
maxi!
huh, a uz si nas odhalil.... takze prave meno je Maximilian Frank Zappa z Londonbridge

k teme - ja som len odpovedal na otazku, ci mozeme mat rad aj SUV a netusil som, ze to tak rozhodi rimskeho chlapca! :-!
Avatar - praděda7
praděda7
Evoque je fešák! Nemůžu si pomoct, ale Velar mě z profilu připadá jako auto, které se snažilo podjet pod nízkým mostem, ale nevyšlo to a shrnulo to celou kabinu dozadu.... 😉 [odkaz]

Ale aft taky fešák....... 😉
st.paul
Všimol som si v diskusii veľké množstvo „návrhov“ a tipov, ktoré podobné SUV v tejto triede je lepšie, či už motoricky, dizajnovo, alebo čímkoľvek iným. Dovolím si ale povedať jeden fakt a ten mi potvrdí veľa predajcov a samozrejme aj majiteľov. Človek, ktorý pričuchol k Volvu, si nikdy, ešte raz NIKDY nepôjde kúpiť napr. BMW X3, Audi q5, alebo MB GLC, rovnako ako si človek fungujúci na uvedených modeloch nikdy nepôjde kúpiť Volvo. Poznám konkrétne prípady, kedy majitelia váhali medzi Lexusom a Volvom, ale Nemcov sem neťahajte. Fanúšikovania (nie len plagátový) a hlavne majitelia Volva, alebo Lexusu, prípadne Rovera sú viazaný „diagnózou“ myslené v najlepšom zmysle slova.
Avatar - Emel
Emel
To je nesmysl. Určitě je pár takových, co ten blok v hlavě mají... ale určitě ne všichni. Jeden nejmenovaný kolega jezdí běžně BMW, ale už měl taky S80 například.