Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeHyundai Veloster na uniklých snímcích. Odhalují i přípravu ostré varianty N!
26 komentářů
Anonym
protože se na ní dlouho čekalo.
Proboha, tomu nemůže věřit ani ***. Nikdo to nechtěl. Ani těch pár zoufalejch dealerskej nemohli udat. Tedy u nás.
A mě se zrovna ten nápad se třemi bočními dveřmi moc líbí.
Proboha, tomu nemůže věřit ani ***. Nikdo to nechtěl. Ani těch pár zoufalejch dealerskej nemohli udat. Tedy u nás.
A mě se zrovna ten nápad se třemi bočními dveřmi moc líbí.
O5kar
Naši, nízkopříjmový občané si pochopitelně za své ušetřené, nebo vydělané peníze raději koupí rodinně, nebo živnostensky více vyhovující auto. Ale jsou země, kde to zase až takový problém není a lidé si kupují k sobě i několik aut a užívají je podle toho, jak se jim hodí. A to je právě případ tohoto auta. No není skvělé, když odvezu ženu s dcerou na nákup, zastavím u chodníku, oni vylezou na svou stranu a já si jedu v klidu za svým se sportovním švihákem?
Jak si to (a kdo) nemá brát?
Nápad s "asymetrickým" počtem dveří není vůbec špatný (naopak), podle mě by to třeba u Golfu šlo taky (alternativně) nabízet.
Nápad s "asymetrickým" počtem dveří není vůbec špatný (naopak), podle mě by to třeba u Golfu šlo taky (alternativně) nabízet.
No takže kolik že se jich prodalo v Evropě? Carsalesbase říká cca. 13.500ks. Jakože celkem, za 6 let, v celé Evropě. Jo, ještě v tom není rok 2017, to se jich do listopadu prodalo 138, takže dejme tomu 13.700 za 7 let.
Problém není apriori v počtu dveří, ale v tom, že to auto mizerně jezdí.
Problém není apriori v počtu dveří, ale v tom, že to auto mizerně jezdí.
Emel
Tohle mě docela zajímalo... a je to... správně, dvoje dveře jsou nalevo.
[odkaz]
Zajímavé řešení, i když to trošku ruší můj smysl pro symetrii... ale hlavně je škoda, že to vyplácali na takovej střep 😄 . Tak třeba druhá generace v tom eNku...
[odkaz]
Zajímavé řešení, i když to trošku ruší můj smysl pro symetrii... ale hlavně je škoda, že to vyplácali na takovej střep 😄 . Tak třeba druhá generace v tom eNku...
Dvoje dveře jsou logicky vždy na opačné straně, než kde je volant...
Jako... logický to je, ale fakticky to znamená, že vyrábíš dvě úplně odlišný karoserie. Vem si, že japonské automobilky se ne vždy namáhají umístit nádrž doprava a výfuk doleva... ale jasně, s tím není jinak žádný problém.
A preco by mali byt vyfuky vlavo a viecko nadrze vpravo? Mne je prave pohodlnejsie mat nadrz na vodicovej strane. Je to pohodlnejsie. Vystupim a nemusim obchadzat auto. Pre mna osobne je to logickejsie. Maju to tak japonci aj korejci.
Výfuky vlevo, aby při stání u chodníku nekouřily chodcům pod nos.
Víčko nádrže... souhlas že je to při tom jak dnes vypadají benzínky jedno a naopak "levé" stojany bývají volnější. Pokud zastavíš levým bokem těsně u stojanu, pak můžeš mít trošku problém vystoupit. Každopádně je evidentní, že automobilky považují za správné řešení nádrž na straně spolujezdce.
Japonci to tak mají právě proto, že se u nich jezdí vlevo, tj. mají nádrž taky na straně spolujezdce. Korejci... to nevím, ti to asi obšlehli od Japonců aniž by o tom přemýšleli 😉
Víčko nádrže... souhlas že je to při tom jak dnes vypadají benzínky jedno a naopak "levé" stojany bývají volnější. Pokud zastavíš levým bokem těsně u stojanu, pak můžeš mít trošku problém vystoupit. Každopádně je evidentní, že automobilky považují za správné řešení nádrž na straně spolujezdce.
Japonci to tak mají právě proto, že se u nich jezdí vlevo, tj. mají nádrž taky na straně spolujezdce. Korejci... to nevím, ti to asi obšlehli od Japonců aniž by o tom přemýšleli 😉
Pri dnešných emisných normách už výfuk na strane chodníka nevadí, jedine tak u diesla >😒] .
Tak či onak, mal som dlhé roky japonca a na nádrž na strane vodiča som si zvykol a na terajšom aute to mám zase tak. Mne osobne to vyhovuje 😄 .
Tak či onak, mal som dlhé roky japonca a na nádrž na strane vodiča som si zvykol a na terajšom aute to mám zase tak. Mne osobne to vyhovuje 😄 .
Taky jsem měl japonská auta a taky mi to nijak zvlášť neva, ale rozhodně není záměr japonských konstruktérů umístit nádrž na stranu řidiče, naopak... stejně jako evropští konstruktéři dávají víčko běžně na stranu spolujezdce, jen v Japonsku to znamená vlevo.
Jen tak pro zajímavost, výjimka z pravidla... třeba nový Mercedes A má nádrž vlevo. Nevím proč.
Jen tak pro zajímavost, výjimka z pravidla... třeba nový Mercedes A má nádrž vlevo. Nevím proč.
Takže tie údaje o výkone 246 a 271 koní sú bhp, teda našich koní to bude 250 a 275k.
Ale tiež na to tiež stačilo použiť zdravý rozum a uvedomiť si, aké motory má aktuálna i30N: 184 kW(250k) a 202 kW (275 k), potom by ste nepísali nesprávne čísla.
jako jiskra* jasná,
příště už jen kiloWaty,
ať diskuse je šťastná...
*jiskra zapalovací svíčky zážehového motoru
Je to marný, je to marný, je to marný. >😁 >😁 >😁
Rozdíl je prostě v tom, že mechanická (imperiální) koňská síla je definovaná v imperiálních jednotkách, tedy stopách a librách. Kdežto naše metrická koňská síla je definovaná v jednotkách SI, tedy metrech a kilogramech. Obecně by se dalo říct, kde se používají jednotky SI, tam se používá metrická koňská síla. Ale jak to tak bývá, určitě někde čeká nějaká výjimka, aby tě vypekla (taková Kanada by mohla být zajímavá).
------
* niektorí tvrdia, že okrem britských a kontinentálnych koní sú aj kone kórejské >😒]
Nebo v elektronice. Je sranda, když máš na jednom výkresu vedle sebe imperiální a metrické jednotky. Američany nám byl v tomhle čert dlužen.