Novinky

Zpět na článek

Nový Volkswagen Jetta oficiálně. Vyrostl a nabízí osmikvalt. Přijde i do Evropy?

18 komentářů

Avatar - Hittman
Hittman
amici chtějí měnič než skákací dsg...
Avatar - iudex
iudex
To je známy fakt, že v USA preferujú HDM automaty pred dvojspojkami. Viď Ford Mondeo, ktoré má v (v EU preferovaných) dízloch dvojspojku, ale v benzínoch HDM automat.
Tiež dvojspojky dostaneš onedlho aj v BMW, ktoré pre slabšie modely na platforme UKL (X1, 2AT/GT) nahradí HDM Aisiny dvojspojkou.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Fakt? Já myslím, že kecáš, protože Hamuna tu pravidelně píše, že dvojspojky končí a šmitec. 😉
Avatar - white label
white label
Hamuna ti k tomu jistě přidá nějaký nezvratný odkaz. 😉
U X1, konkrétně v sD18i a sD20i, už dvojspojky v nabídce jsou.
Šimpanz
Dvojspojky v BMW dostaneš odjakživa, špičkové modely od M-divize při použití automatu používají dvojspojku.
_MT_
Odjakživa těžko. Před DKG byla SMG. A všechny M DKG nemají (viz nová M5, ale ani taková X5M myslím DKG nemá).
jiras_
Snad pristi generace golfu bude mit takhle umistenou obrazovku. Ani moc nizko, ani zbytecne vysoko kde brani vyhledu. Ty hruzy trcici z palubovky jsou hrozna moda.
Avatar - Anonym
Anonym
Hrůzy trčící z palubky neva, pokud sou zaosuvací a když se nepoužívaj, netrčí. Ovšem to sem krom Cadillacu, Volva a Bentley nikde jinde neviděl...
dodo24
Audi q7 tiez
scadar
Audi v podstatě všechny kromě A4/5 mají buď zasouvací, nebo netrčící...
Avatar - white label
white label
A Audi (nemají to úplně všechny Audi) už si někdy viděl...?
Avatar - Anonym
Anonym
neviděl, do náskoku díky technice sem akorát jedné paní doktorce dolíval 1,3 litru oleje a panička tvrdila že má ještě 6 000 km do servisní prohlídky.

Dál sem to radši nezkoumal, ona je to kvalita sama jako celý koncern Spojené předražené AG >😁
jiras_
Měl jsem v půjčovně A3 s vysouvacím a je to na prdlačku. Že se to dá zastrčit mi moc nepomůže, když tam chci mít navigaci (třeba kvůli upozornění na radary, zácpy atp.). Ono je fajn, že se nemusí skoro točit hlavou, ale překáží to, docela to přitahuje oči a v noci je to vysloveně otravné. To už radši dole jako to má koncern teď. Tahle výška v rovině s budíky mi přijde jako nejlepší kompromis, funkčně i vzhledově.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
cele tie budiky vyzeraju hodne lacno ... ale inak vonkajsi dizajn ma vcelku prekvapil... posobi vcelku pekne aj ked nepochybne europska verzia ( ak by prisla jetta do eurppy ) o tie pekne orandzove farebne casti svetiel prisla .... co je vsak vacsi problem je podla mna az prilis velkostne podobnos t so sucasnym passatom... a vlastne je to len o o kusok dlhsie ako octavia ktora je vdaka liftbaclovitej koncepcii zase praktickejsia .. suma sumarum v eu to asi opat bude kusovka... navyse si viem predstavit ze sucasny europsky zakaznik si za 18 tacov uz radsej kupi stylovy naslapanejsi T-rock ako takyto vcelku nenapadny sedan ( udajne nizsej strednej triedy pritom ra ozmermi ako vyssia stredna alfa 166 ) ... ale v amerike je iny pohlad na auta a tam by to mohlo stazit poziciu modelom ako kia forte, mazda 3, subaru impreza a pod..
Josef 1
Vpředu větší žebrování, to se čtenářům auto.cz líbí.

Mně ne.
memorex31
Otazka zo zivota: cela ta moda mega displejov pochybnej kvality, digitalne pristrojove stity namiesto klasickych budikov- nevadi to pri jazde v noci?? Este som nevidel taky displej, ktory by mal ciernu taku, ze by nesvietila... proste ked idem cez les v noci, hlavny vystrceny displej si jednoducho vypnem, podsvietenie budikov dam na minimum a aj tak ma to trochu oslnuje a vadi mi to. Neviem si predstavit, ako kusi tahat oci v noci displej namiesto budikov. V ziadnej recenzii som na to nevidel vytku... vadi to iba mne??
Josef 1
Mně zase vadí ve dne ty odlesky.
quasimoto
Mne to v noci vadi.

Jazdim Passat v takmer full vybave ale prave bez Active info displaya. Zial niektore nove modely (a cim dalej viac) to maju v serii.

Fakt je to zle najma v noci, oci su viac unavene aj ked sa to maximalne stlmi a najma noc+dazd na okreskach = ovela mensia schopnost oci rozlisit slabo viditelne objekty ako tmavych chodcov, zvierata.

A uz vobec nechapem obrovnske displeje ako Meredes E, S, alebo Range Rover... to je za trest 😐

Zial takto to dopadne ked marketing prevazuje nad ergonomiou 😐
Rovnaky pripad su dotykove displaye infotainmentu a dotykove ovladanie vsetkeho, ideal bolo Audi MMI/ BMW iDrive