Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mercedes-AMG přichází s očekávaným hybridem. CLS 53 využívá šestiválec s 320 kW

Novinka z Affalterbachu je poháněná řadovým šestiválcem s dvojitým přeplňováním. Na starosti ho má turbo a elektrický kompresor.
Zpět na článek
15. 1. 2018 15:58
15. 1. 2018 15:54
15. 1. 2018 17:00
15. 1. 2018 18:09
21. 10. 2019 00:35
Avatar - Hammunasakra
15. 1. 2018 15:35
Dost dobrý
R6 hybrid 9 st. automat = Mercedes dost dobrý :yes: :yes:

Teda u mě ;-)
Rozbalit vlákno
3
15. 1. 2018 15:57
Re: Dost dobrý
Spíš hodně dobré. Navíc budou moci majitelé v určitých zemích "konzumovat" výhody hybridních aut, což je v tomto případě docela zábavný bonus. Kombinace turba, elektrického kompresoru a ještě elektromotoru pro akceleraci musí být skutečně generátor zážitků.
15. 1. 2018 15:58
Re: Dost dobrý
Lepší hybrid než klasickej osmiválec?
Avatar - Uživatel_5340709
15. 1. 2018 18:31
Re: Dost dobrý
Není hybrid jako hybrid, tady říkají hybrid podpůrnému elektromotůrku a dobíjení baterky pro el. kompresor. Ekolg a jiná svoloč bude uspokojena a my taky. >:D :-!
Avatar - CHerokee
15. 1. 2018 15:54
kocourkov
Z 0 - 100 za 4,5 umí hodně aut s různými motory. Jde to jednoduše lineráně s atmosférickým motorem. Ale Mercedes-AMG řekl ne! Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě. A tak vemou 6 válců, tři litry, turbo a ještě elektrický motor a mají pseudoekologický nesmysl.

P.S. Tohle CLS je za mě nejméně designově povedené ze všech tří generací.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Uživatel_5340709
15. 1. 2018 18:48
Re: kocourkov
Otázka je, jak si ostatní budou vést s reálnou spotřebou vs. tento mercedes. Pak tato kombinace bude dávat smysl.
Avatar - Dzakobo
15. 1. 2018 16:33
Parádní stroj
Jen by to chtělo ještě víc elektrických koní, aby mohl el. motor intenzivněji rekuperovat, než jen směšnými 16 kW. Také je fajn vlastním elektromotorem poháněný kompresor klimatizace, takže v létě by mělo být auto vychlazeno ještě před příchodem posádky :yes:
Rozbalit vlákno
1
16. 1. 2018 12:49
Re: Parádní stroj
Na nezávislé klimatizování je však potřeba odpovídající baterie. Pokud se nepletu, ani full hybridy tuhle funkci běžně nemívají. Jen plug-in a elektromobily, kde jsou baterie velké.
15. 1. 2018 17:00
EQ Boost
Parametry systému EQ Boost vypadají poněkud nedůvěryhodně. Při 16 kW a 250 N.m tam ten slibovaný krouťák může být jen do 611 ot./min, což bude zřejmě pod volnoběhem. Určitě tak bude zcestná informace z článku že těch 250 Nm je dalších k 520 Nm notoru, sečíst to nepůjde ani náhodou

A když už je v článku zmínka o pohonu všech kol s mezinápravovou spojkou, slušelo by se také upřesnit která náprava je poháněná trvale a která se připojuje. Předpokládám že základ je RWD ale člověk dnes už fakt neví ...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dzakobo
15. 1. 2018 18:09
Re: EQ Boost
Konečně někdo, kdo tomu rozumí. Taky jsem si to počítal, zřejmě motor má volnoběh na 600 ot/min.. Při 1800 ot/min. bude točivý moment elektromotoru 85 Nm, takže bude stačit převodovka dimenzovaná na víc než 605 Nm - tipuju, že ten devítikvalt snese 700 Nm, nebo i více (při použití identické převodovky i pro V8, popř. V12).
16. 1. 2018 11:22
Parádní design!
Jak interiér, tak exteriér :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - .StenLi.
21. 10. 2019 00:35
Mikro hybrid
ACZ ma v roznych typoch hybridov poriadny hokej. M256 nie je ziadny micro hybrid. ACZ ospevuje mild hybridy s malym slabym Starter generatorom napojenym na rozbody motora s mizernym prinosom k zlepseniu spotreby kedze sa rekuperuje iba pri brzdeni motorom, ale tu ide o generator zalojeny pred motorom a s tymto vykonom a priamou ucastou na pohone nemoze byt nikdy nazvany micro hybridom. ACZ dostudovat!
Rozbalit vlákno
0