Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
PetrStary
O ojetiny bude vždycky zájem. Já jako normálně pracujícíí člověk, který nekrade, živí se podctivou prací si nikdy nové auto nekoupím a díky za autobazary, které vykupují auta.
Autobazary doufám myslíš dasweltauto a ten Škodováckej ekvivalent. Je to soubor menších bazaru, který spolupracují s koncernem a můžeš si být jist že ti neprodaj stocenej šrot, jinak by přišli o licenci. Pak tu máme bazary jako Esa a AAA, který jsou *** a s jejich autem někdy ani nedojedes domu. Pak tu máme prodej od převozníků z DE a nakonec prodej přímo od majitele.
Jinak bazary jsou vždycky drahý. U majitele musíš být víc obezretny a u prekupnika taky. Pokud ale autům rozumíš, tak je to správná volba a ušetříš dvacku oproti tomu kdybys to kupoval v bazaru. Navíc auta z DE maj vždy lepší výbavu.
Jinak bazary jsou vždycky drahý. U majitele musíš být víc obezretny a u prekupnika taky. Pokud ale autům rozumíš, tak je to správná volba a ušetříš dvacku oproti tomu kdybys to kupoval v bazaru. Navíc auta z DE maj vždy lepší výbavu.
Ty nekupuješ jedno auto manželce a jedno sobě?..a protože jsi znalec,tak samozřejmě Mazdu s 2.0 jako hodně zde?Z toho si nic nedělej,já taky ne..
DonLabuznik
Já se tomu moc nedivím, lidé nemají na nové auto, které by mělo alespoň nějakou lepší výbavu peníze, a tak raději sáhnou po ojetině, která za cenu očesaného nového auta dokáže nabídnout daleko více pohodlí. Sám jsem si na [odkaz] našel Passata, který má za poměrně slušné peníze plnou výbavu, takže se v něm vezu jako král.
Cadillac – 43 ks (+ 8 ks)
Dodge – 223 ks (+ 77 ks)
GMC – 7 ks (+ 1 ks)
Chevrolet – 300 ks (- 325 ks)
Chrysler – 671 ks (- 68 ks)
Hummer – 13 ks ( + 7 ks)
Jeep – 731 ks (+ 89 ks)
Lincoln – 22 ks (+ 13 ks)
Mercury – 1 ks (- 1 ks)
Pontiac – 7 ks (- 1 ks)
Tesla – 38 ks (+ 17 ks)
Willys – 3 ks (+ 3 ks)
Celkem: 2 061 ks + další kousky budou pod Fordem, reálně cca 2100-2150 ojetých amerik.