Ojetiny
bych jen uvedl, že vadné těsnění mají Focusy z důvodu záměny, omylu. Mustang má mírně odlišnou verzi 2,3EB a při montáži občas prohodili téměř identická těsnění pod hlavu. Oprava za "pár drobných", bohužel velký šrám na pověsti.
Fordem tam, vlakem zpátky... 8-s
ford ma co zlepsovat ( ani to sucasne mondeo mu podla mna moc nevyslo ) ... mne sa pacia akurat nejake tie americke fordy ( mustang, edge ) ... tie europske kusky uz ale moc nie ...
ještě neví, kde leží kořen problému a už provádí protiopatření. Většina Ford related webů podezírá samotný blok motoru, který není schopen se vypořádat s výkonem motoru. Šance je, že i když vám vymění těsnění, nebo i celou hlavu a srovnají blok, problém se bude opakovat.
Je to fakt škoda. Konečne Ford postaví parádne drivers car, ktoré dokáže súperiť s najlepšími v triede vrátane prémie, auto, vďaka ktorému sa o Forde opäť hovorilo v superlatívoch (čo po neúspechu One Ford strategy dosť potreboval). A takto si renomé naštrbia. Focus som mal a zvažoval som aj ostrú tretiu generáciu, ale s takýmto problémom (ktorý ako píšeš, nemusí byť týmto opatrením vyriešený) by som sa eReSu vyhol.
Dost jsem o této věci na webu četl a vypadá to tak, že Ford víceméně přebral design 2.3 L bloku od Mazdy (MMPS?), který je ovšem nadimenzován na max. cca 220kW/410Nm (M PMS dává 191kW/380Nm). V FRSIII po něm chtějí 257kW/440Nm a to se mu už asi nelíbí a proto se kroutí.
Tento blok, s drobnými odlišnostmi, je použit i v Mustangu kde dává 231kW/434Nm a tady hromadné problémy (zatím?) nejsou. I když se semtam nějaký ten blown headgasket objeví.... :-!
Tento blok, s drobnými odlišnostmi, je použit i v Mustangu kde dává 231kW/434Nm a tady hromadné problémy (zatím?) nejsou. I když se semtam nějaký ten blown headgasket objeví.... :-!
Auto je to parádní, vzal jsem radši záruku 7 let a 200.000km, není co řešit 😄 Volal jsem dnes autoriz prodejci na servisní odd. a kdyby byla svolávačka, prý to pošlou poštou. Takže zatím pohoda, auto najeto 3000km 😄
Pokud tlaková zkouška na těsnost chladicí soustavy neodhalí žádné úniky, přijde na řadu demontáž hlavy válců a jejího těsnění...............???????????
Ja to chápem tak, že ak voda neuniká z chladiaceho okruhu priamo (prasknutá hadička a pod.), tak musí vnikať do spaľovacieho priestoru (práve cez to vadné tesnenie pod hlavou valcov).
Dôvodom servisnej akcie je, že v niektorých prípadoch môže pri poklese chladiacej kvapaliny dôsť k prehriatiu a prasknutiu hlavy válcov a následne k požiaru v motorovom priestore.