Ojetiny
Zpět na článek
Ford oficiálně o problémech motoru Focus RS. Co řekl technický bulletin?
19 komentářů
Pat007cz
0
černá 😄
Přejít do diskuze
white label
Jako třeba Ferrari, F-Type, Ferat... 😉
A nejhorší je právě zdvojené F: Ford Fiusion/Fiesta/Focus/F-Series, Fiat Fiorino, Ferrari Fxx/Fiorano...a fšechny francouzské! >😒]
A nejhorší je právě zdvojené F: Ford Fiusion/Fiesta/Focus/F-Series, Fiat Fiorino, Ferrari Fxx/Fiorano...a fšechny francouzské! >😒]
Pat007cz
Auto je to parádní, vzal jsem radši záruku 7 let a 200.000km, není co řešit 😄 Volal jsem dnes autoriz prodejci na servisní odd. a kdyby byla svolávačka, prý to pošlou poštou. Takže zatím pohoda, auto najeto 3000km 😄
praděda7
Dost jsem o této věci na webu četl a vypadá to tak, že Ford víceméně přebral design 2.3 L bloku od Mazdy (MMPS?), který je ovšem nadimenzován na max. cca 220kW/410Nm (M PMS dává 191kW/380Nm). V FRSIII po něm chtějí 257kW/440Nm a to se mu už asi nelíbí a proto se kroutí.
Tento blok, s drobnými odlišnostmi, je použit i v Mustangu kde dává 231kW/434Nm a tady hromadné problémy (zatím?) nejsou. I když se semtam nějaký ten blown headgasket objeví.... :-!
Tento blok, s drobnými odlišnostmi, je použit i v Mustangu kde dává 231kW/434Nm a tady hromadné problémy (zatím?) nejsou. I když se semtam nějaký ten blown headgasket objeví.... :-!
praděda7
Já měl zato, že tlaková zkouška celého chladící okruhu by měla ukázat jakýkoliv únik chladícího média. I do válců....? No, možná by to chtělo natlakovat na 24 hodin.
iudex
Je to fakt škoda. Konečne Ford postaví parádne drivers car, ktoré dokáže súperiť s najlepšími v triede vrátane prémie, auto, vďaka ktorému sa o Forde opäť hovorilo v superlatívoch (čo po neúspechu One Ford strategy dosť potreboval). A takto si renomé naštrbia. Focus som mal a zvažoval som aj ostrú tretiu generáciu, ale s takýmto problémom (ktorý ako píšeš, nemusí byť týmto opatrením vyriešený) by som sa eReSu vyhol.
iudex
Neviem, to sa mi javí príliš jednoduché (a zároveň príliš hlúpa chyba, na ktorú by prišli skôr). ;-\
iudex
Ja to chápem tak, že ak voda neuniká z chladiaceho okruhu priamo (prasknutá hadička a pod.), tak musí vnikať do spaľovacieho priestoru (práve cez to vadné tesnenie pod hlavou valcov).
3_diamanty
ford ma co zlepsovat ( ani to sucasne mondeo mu podla mna moc nevyslo ) ... mne sa pacia akurat nejake tie americke fordy ( mustang, edge ) ... tie europske kusky uz ale moc nie ...
praděda7
Pokud tlaková zkouška na těsnost chladicí soustavy neodhalí žádné úniky, přijde na řadu demontáž hlavy válců a jejího těsnění...............???????????
praděda7
ještě neví, kde leží kořen problému a už provádí protiopatření. Většina Ford related webů podezírá samotný blok motoru, který není schopen se vypořádat s výkonem motoru. Šance je, že i když vám vymění těsnění, nebo i celou hlavu a srovnají blok, problém se bude opakovat.
Atlis
Ford má momentálne plné ruky práce aj so servisnou akciou 17S09, ktorá sa týka motorov 1.6 EcoBoost. V rámci zvolávačky všetkým montujú snímač hladiny chladiacej kvapaliny, novú nádržku na chladiacu kvapalinu, káble a nový soft. Zdá sa ale, že so softom sú problémy a niektorí majú po nich chybové hlášky. A aby ešte nebolo zábavy málo, nie všade sú dostupné časti. Ja som sa o servisnej akcii dozvedel náhodou, opravu mi ale odložili o tri týždne.
Dôvodom servisnej akcie je, že v niektorých prípadoch môže pri poklese chladiacej kvapaliny dôsť k prehriatiu a prasknutiu hlavy válcov a následne k požiaru v motorovom priestore.
Dôvodom servisnej akcie je, že v niektorých prípadoch môže pri poklese chladiacej kvapaliny dôsť k prehriatiu a prasknutiu hlavy válcov a následne k požiaru v motorovom priestore.
_Karel_
bych jen uvedl, že vadné těsnění mají Focusy z důvodu záměny, omylu. Mustang má mírně odlišnou verzi 2,3EB a při montáži občas prohodili téměř identická těsnění pod hlavu. Oprava za "pár drobných", bohužel velký šrám na pověsti.