Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Micro GTI je fajn
| 25. 1. 2018 08:16
Celkem se mi i líbí a jsem rád, že se VW k tomuto počinu i odhodlalo. Cena je relativně nízká, čekal jsem větší “ránu”. Troufnu si tvrdit, že pro opravdu mladé řidiče kolem 25 let a nástupním platem kolem 30tis kč je to pařád hodně ;-) Trošku zklamání je motor, po Lupu GTI s 1.6 92kW bych čekal nové 1.5TSI nebo alespoň starší 1.4 s 92 nebo lépe 110kW... hmmm ;-\
Avatar - iudex
Micro GTI je fajn
| 25. 1. 2018 08:43
Ako píšem nižšie, zrovna motor nie je problém. Áno, aj mne by sa na papieri viac páčila trebárs 1,4TSI 110 kW, každopádne pri tej hmotnosti je 115 koní viac než dostatočných, skôr si myslím, že Up by viac výkonu nezvládol (resp. by motoru nestíhal podvozok a zvyšok auta).
Oživí zájem mladých o řízení? TO SI SNAD DĚLÁTE PLDEL :))))
| 25. 1. 2018 10:46
jj
KTEREJ MAGOR BY JAKO VAŠE PŘEDCHOZÍ GENERACE CHTĚL NA SILNICI UNAVENÝ PŘEZ DEN z DEPILNÍCH LIDÍ v SOCKAMA PŘEMNOŽENÝ ČR [odkaz] PRACOVAT JEŠTĚ PŘI JÍZDĚ AUTEM?
MAČKAT PŘIBLBLÝ PEDÁLY??
NEBO DOKONCE ŘADIT PŘIBLBLOU ŠAUTRPÁKOU Z MINULÝHO STOLETÍ !!!

VY ÚCHYLÁCI !!!! A JEŠTĚ ZA TO PLATIT NEHORÁZNÝ VÝPALNÝ ZA PÁLIVA ROPÁKŮM >:D >:D >:D >:D >:D >:D leda tak NÁÁÁÁÁÁSRRRRRRRRRT [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Oživí zájem mladých o řízení? TO SI SNAD DĚLÁTE PLDEL :))))
| 25. 1. 2018 10:59
Když čtu tady "mezi řádky", tak se musím usmívat, protože cítím, že nedávná zkušenost s M140i na tobě zanechala nesmazatelnou stopu..... ;-)
Avatar - iudex
Oživí zájem mladých o řízení? TO SI SNAD DĚLÁTE PLDEL :))))
| 25. 1. 2018 11:11
Stará automobilová múdrosť predsa hovorí, že motor nesmie byť rýchlejší, ako podvozok. V akejkoľvek triede. ;-)
Oživí zájem mladých o řízení? TO SI SNAD DĚLÁTE PLDEL :))))
| 25. 1. 2018 12:14
To jo, ale je to perfektní výzva pro domácí "kutili" zapracovat na tom podvozku. A je to samozřejmě snadnější, levnější a legálnější cesta než otherway around..... ;-) Ano, jasný, není nad to, když má vůz výkon i podvozek hned z fabriky jako třeba M5. ;-)
Avatar - vabis
ukazka upadku zapadni civilizace
| 25. 1. 2018 09:27
Dovoluji si oponovat. Pokud ještě vidím, mladí chtějí cestovat, mít elektroniku (mozna hudba a kamaradi). Auto prestava byt priorita a kdyz, tak je bere Bmw a Audi. Tato krabice bez vnitrniho calouneni masovym trhakem nebude. Prijet s vystrihovankou z ABC na rande je nemyslitelne >:D

To uz je lepsi dat tam automat, velka tlacitka a udelat z toho “velorex k doktorovi” pro kategorii 80+. Stejne jako funguje v zapadni Evrope Honda Jazz ;-)
Avatar - J@...
ukazka upadku zapadni civilizace
| 25. 1. 2018 09:38
Tak nějak, bohužel. :yes:
MLADÍ CHTĚJÍ ELEKTROMOBIL & AUTOPILOTA a KLÍÍÍÍÍÍD :)))))
| 25. 1. 2018 10:55
jj MLADÍ CHTĚJÍ:

1) tichý ELEKTROMOBIL [odkaz] co nežere výpalný ropáků
2) AUTOPILOTA aby se nemuseli namáhat trapnou prací minulýho století jako je depilní řízení a sledování sociálních depilů na silnici v autopopelnicích s korupční STK
3) WiFi a klid na brouzdání v mobilu za jízdy domů po těžký celodenní práci
4) a ČISTÝ VZDUCH a NIKOLI NASÁVAT RAKA [odkaz] Z LAUFU DEPILNÍHO ČESKÝHO AUTOPRASETE DŮCHODCE v AUTOPOPELNICI [odkaz] PŘED SEBOU
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
MLADÍ CHTĚJÍ ELEKTROMOBIL & AUTOPILOTA a KLÍÍÍÍÍÍD :)))))
| 25. 1. 2018 09:49
Pohledem člověka ze střední a východní evropy možná ano, ale v západní či jižní evropě jsou malá auta velmi populární a mladí jezdí v otlučených Cliech, Puntech, Polech atd.
Priorita auta je pořád stejně silná, ale nestarají se něj jako my. Je to zkrátka jen spotřební zboží. Důvodem je mimo jiné také velké daňové zatížení větších aut, větších motorů...
Avatar - Blue Sun
MLADÍ CHTĚJÍ ELEKTROMOBIL & AUTOPILOTA a KLÍÍÍÍÍÍD :)))))
| 25. 1. 2018 13:38
To je právě ono... v otlučených. Na nová auta málokdo z mladých dosáhne a pokud už ano, pak ho tahle krabička nebude zajímat, protože nahlíží do vyšších segmentů.
MLADÍ CHTĚJÍ ELEKTROMOBIL & AUTOPILOTA a KLÍÍÍÍÍÍD :)))))
| 25. 1. 2018 09:52
No jo, to za tvých mladých let nebylo, všichni chtěli jenom auto a o cestování, hudbu, elektroniku nikdo nestál, že..
A tráva byla zelenější.. ;-)
Společnost prostě není unifikovaná a v každé věkové skupině se najdou lidi co se o auta zajímají i ti co jsou jim úplně šumák..
Avatar - 3_diamanty
MLADÍ CHTĚJÍ ELEKTROMOBIL & AUTOPILOTA a KLÍÍÍÍÍÍD :)))))
| 25. 1. 2018 09:46
mlady nezavisly solventny muz ( nejaky sportovec alebo youtuber D: ) si to kludne kupi... tu cena nebude problem ... je to sikovne auto ;-) ( a snad aj zabavnejsie ako nejake uz prerasteny nic moc kvalitny mini cooper za sialenu cenovku ) ... len bohuzial doba uz takymto kuskom nepraje .... mna by urcite potesila aj nejaka naslapana panda ( ako sme tu kedysi mali pandu 100HP ) o ktorej sa tusim tester Honza K? vyjadril ako o super motokare na kazdy den ... lenze dnes je to skor o nude za volantom uz... coskoro za volantom uz aj zaspime taky mam pocit
MLADÍ CHTĚJÍ ELEKTROMOBIL & AUTOPILOTA a KLÍÍÍÍÍÍD :)))))
| 25. 1. 2018 12:59
Přesně tak. Doba takovým autům nepřeje. Bohužel... ;-\
MLADÍ CHTĚJÍ ELEKTROMOBIL & AUTOPILOTA a KLÍÍÍÍÍÍD :)))))
| 25. 1. 2018 09:52
ano..4..hrnky >:D >:D
MLADÍ CHTĚJÍ ELEKTROMOBIL & AUTOPILOTA a KLÍÍÍÍÍÍD :)))))
| 25. 1. 2018 10:27
Tieto diskusie su fajn, najskor sa clovek dozvie, ze take E-classe je pre starych k.... a dalsi, ze 25 rocny je "opravdu mlady ridic" :-)
To len tak na odlahcenie.
Mozno je to tym, ze to posudzujeme nasou optikou, vo velkych mestach to nejakemu domacemu studentovi na univerzite mozno pride tak akurat (pre penazenku rodicov), ale v nasich koncinach to nahradi auto do 1000-3000€ ktore bude ako tak pouzitelne . Ako 25 rocny by som si to ale stale predstavit nevedel, ale to bude mozno aj prioritami a inymi potrebami.
MLADÍ CHTĚJÍ ELEKTROMOBIL & AUTOPILOTA a KLÍÍÍÍÍÍD :)))))
| 25. 1. 2018 12:42
U up! se se čtyřválci vůbec nepočítalo. Litrový tříválec vlastně vznikl specificky pro něj. Ostatní auta ho dostala jen v rámci rozprostírání nákladů. I přeplňovanou verzi myslím původně představili v up!, právě v konceptu tohoto auta (ale jistý si nejsem).
Zájem?
| 25. 1. 2018 08:25
Mladí nemají zájem o řízení?Často potkávám mladé řidiče za volantem a často je to teda síla..:-(
Avatar - iudex
Motor GTI nerobí...
| 25. 1. 2018 08:40
Mal som Up požičaného týždeň na dovolenke a keď som brázdil kľukaté okresky hornatého ostrova, celý čas som si hovoril, ako by sa tomu litríku hodilo turbo. Pretože Up je nesmierne obratné a agilné autíčko, ktoré pri tom pomere dĺžky a šírky a hlavne minimálnych previsoch zatáča takmer samo. Avšak pri takýchto cestách s bežným Upom som pociťoval intenzívne jeho absolútnu nevhodnosť na ostrejšiu jazdu. Atmo motorček vôbec nevládal, dať päťku sa dalo iba pri absolútnej rovine, do kopcov horela spojka a z kopcov zase brzdy, torzná tuhosť karosérie tiež nebola najlepšia (na 5dv) a celkový pocit z materiálov a vypracovania bol taký, že sa tu priveľmi zameriavalo na maximálny vnútorný priestor, chýbala tam pocitová robustnosť a kvalita (ročné auto s 37t km bolo dosť opotrebované). Mnoho z mojich výhrad by malo GTI práve riešiť: silný motor (áno, 115 koní na tonové autíčko je naozaj slušná porcia), väčšie brzdy, robustnejšia prevodovka a spojka, hodnotnejšie materiály v interiéri... Napriek tomu si nie som úplne istý, že toto spraví z Upu hotheč. Predsalen základný problém je karoséria a jej koncepcia: malá vysoká krabička určená na maximálne využitie obostavaného priestoru principiálne nie je vhodná na dynamickú jazdu, predsalen to ťažisko je vyššie a rýchla jazda asi nebude to pravé. Tiež ani volant z Golfu a kárované sedadlá nezakryjú, že na tom aute sa od podlahy šetrilo, tie tenké plasty zostávajú, bubny vzadu tiež, funkcie auta musí suplovať mobil, skrátka nie som si istý, či z ten technický základ Upu je vhodný na nadstavbu v podobe GTI. Alebo možno od znaku GTI očakávam priveľa, toto nie je okruhový stroj a ako šťuka do mesta bude plniť svoju rolu výborne.
Motor GTI nerobí...
| 25. 1. 2018 08:47
Jako říkáme moravákům na kvalitu vína - s kolou to bude dobrý, tak na Up asi budem říkat, auto na ho..o, ale pro Slováky bude dobrý.
:-)
Avatar - fostek
Motor GTI nerobí...
| 25. 1. 2018 09:22
na jeden příspěvek jsem ti napsal :yes:
A na tohle?
I trollovat se musí umět. Jinak seš sa vidláckýho blbce
>:D
Avatar - wakantanka
Motor GTI nerobí...
| 25. 1. 2018 09:14
Keď som videl prvý krát Bratislavské trojčatá, vedel som že som takéto niečo už niekde videl. No a pred cca troma rokmi keď som zháňal ojazdené auto pre manželku som narazil a nakoniec kúpil toto [odkaz]
Vzhľadom k tomu, že to má cca 90 koníkov nedostatkom výkonu netrpí. Vnútorný priestor akurát pre dvoch dospelých a dve deti. Plasty ... mno všade tvrdé kam len oko dohliadne a ruka dosiahne. :-) Ale jazdí to výborne, agilne, rád sa nechá vytáčať - proste technika Toyota. :-) Navyše keď som prvý krát sadol do absolútnej novinky Škoda CityGo tak v nej smrdelo ako v čínskom hračkárstve :-) Up GTI má tých koníkov o trošku viac, ale aj stojí o dosť viac. Ale ako skonštatoval James May, ako duchovný nástupca prvého Golfa GTI prečo nie?
Avatar - 3_diamanty
Motor GTI nerobí...
| 25. 1. 2018 09:38
sirion sem tam vidno... ( uz som ti to spominal ze u vas v PO vidim jazdit aj u nas nezname daihatsu materia ) .. a jeden tusim zlty ririon som obcas vidaval aj u nas ..... u nas v ke jazdi jeeden aj podobne velky bordovy mitsubishi space star... tiez je to zive.. s 1,2 mivec mas maximalku180 .. auto ma 900kg... skodaa ze taketo vozy u nas uz nie su ... spacestar kedysi normalne mali v predajni mitsubishu u nas ... aj som v nom sedel ( zeleny kus v predajni )... razvor to ma na urovni feldy... len kasna je kusok kompaktnejsia... takze je to defakto nieco na pomedzi mini/malej triedy ... lenze ta cena bola neunosna... stalo v podstate to co moje polo a to je fakt inde ako spacestar ... ono tie vozy u nas boli tusim len na individualne objednavky... v inych predajnach mitsu na slovensku si ich kupit nemohol... ale dnes uz nejde spacestar objednat v ani u nas v ke... co uz... lenze ked cenovu bol len o 1500 eur lacnejsi ako lancer tak sa ani nedivim ze u nas zmizol .... kazdopadne skoda ... ale v rakusku sa tusim v pohode predava ( a to aj sedan verzia s menom attrage )... co sa tyka daihatsu tak tie uz u nas dlhsie nikde nevidno..... ale ak sa nemylim kedysi sme tuto znacku u nas na trhu mali ci nie? nevie niekto?
Avatar - iudex
Motor GTI nerobí...
| 25. 1. 2018 09:41
Ja tiež v zásade kvitujem Up a spol. ako výborne riešené mestské autá: priestor fakt nečakaný na tie rozmery, schová do vrecka aj viaceré o triedu väčšie autá, vďaka kolesám v rohoch karosérie sa s tým manévruje neskutočne, výhľad na všetky strany parádny (v dnešnej dobe tankových priezorov), je to mrštné a agilné. 85 kW dakedy stačilo na slušné rozpohybovanie Octavie I, takže Up s ním musí fičať. Ale skrátka k tej krabicoidnej a utilitaristickej karosérii mi hotheč a označenie GTI nepasuje a ani červená linka či 17ky disky z tej krabice nespravia pekné auto, ktoré by oslovilo mladých.
Motor GTI nerobí...
| 25. 1. 2018 13:14
No, ono to nebyl ani původní záměr. Ono je to taková "účelovka", jak by řekl A. Babiš.... ;-)
Avatar - wakantanka
Motor GTI nerobí...
| 25. 1. 2018 14:24
to hej, to ti podpisem, to by nespravilo ani z toho manzelkinho priblizovadla >:D
hlavne ked dnesny sen mladych chalanov je nejake TDI na elektronoch a kombi >:D
Motor GTI nerobí...
| 26. 1. 2018 16:09
Karoserie podle mne není takový problém. Konkrétně up! se celkem povedl. Na utilitárnosti nevidím nic špatného. Nakonec, hatchbacky k tomu tíhnou. Golf je také pěkná krabice. Větší problém mám s interiérem. Pochopitelně mluvím o třídveřovém.
Avatar - Emel
Motor GTI nerobí...
| 25. 1. 2018 09:23
Je ten Up! fakt tak vysoký? 1,5m není zase takový extrém, Swift měl třeba cca. totéž.

Funkce auta suplované mobilem mi nezní tak hrozně, akorát z testu to zní tak, že to moc nefunguje. Ale vnímám to dnešní dilema, jestli použít normální navi v autě, nebo pustit na mobilu Waze nebo Google, kde jsou nějaké použitelné informace o dopravě.

Mimochodem... mám s Waze jedno morální dilema. Minule jsem jel někam směr Brno a Waze na férovku radí "sjeďtě z jižní spojky za Černým mostem, projeďte přes Počernice a zase najeďte zpátky" - čímž efektivně přispívá k dalšímu zhoršení kolony...
Avatar - fostek
Motor GTI nerobí...
| 25. 1. 2018 09:28
V Upu je to otrava.
Dřívější Maps&More byla lepší.
Když máš navi, máš dneska v novjch VW i v podstatě něco jako Waze. Akorát se to jmenuje jinak.
Avatar - fostek
Motor GTI nerobí...
| 25. 1. 2018 09:24
Ponecháp víceméně Upa Upem, jenom Ti potvrdím, že už z TSI 66kW je to jiné auto.
Ale fakt ne sportovní. Je to od narození kýbl.
Jinak co si myslím o tomhle projektu píšu níže.
Avatar - Ada je tady
Co to?
| 25. 1. 2018 08:40
Radost z řízení? Na těch galuskách? >:D >:D >:D

A po tomhle? [odkaz]

VW up a Cígo potřebuje spíš diesel!
Avatar - Bazalt
Co to?
| 25. 1. 2018 13:08
Nebo CNG který má ;-)
Kdo ty malé šmejdy kupuje?
| 25. 1. 2018 08:41
Být dnes mladý a náhodou při penězích (chtěl bych vidět, kde někomu s čerstvou maturitou a mokrým řidičákem dají 30 tis. čistého, že by v KFC, nebo v MC Donaldu?), tak se podělám smíchy, nad takovou trapnou šaškárnou na kolech. Být mladý znamená mít spoustu kamarádů, velkolepé plány na 1000 let dopředu, muzika, holky, rozlet - a proto si koupím extrémně hnusné a malé důchodcovské auto? Proč?? Abych se dopředu přede všemi ztrapnil ??? Tohle je čistokrevná bída, kterou si stěží koupí movitější osamělý důchodce, na cesty k doktorovi, na nic jiného to není. I ten důchodce, pokud ještě má peníze, sáhne spíš po normáním autě, kam se dá složit do kufru alespoň extra nákup ze dvou košíků v Kauflandu. Všechny tyhle Citigo, Up, a jiné mikromikro, jsou jen omyl výrobce, nikdo s mozkem v hlavě to nekupuje.
Avatar - fostek
Kdo ty malé šmejdy kupuje?
| 25. 1. 2018 09:20
:yes:
Kdo ty malé šmejdy kupuje?
| 25. 1. 2018 10:20
S 30k netto si auto za 370k opravdu nekoupíš :-)
Up! a spol nejsou auta pro mladý - když už si je můžou dovolit, jsou pro ně příliš malý (děti a spol.).
Avatar - twistedTSD
Kdo ty malé šmejdy kupuje?
| 25. 1. 2018 12:01
Tak nevím, asi už jako dvacátník nejsem mladý, ale nesmírně mě iritují tyhle teorie o tom, co mladí chtějí. >:D prej plány na 1000 let a hlavně se neztrapnit autem za 370 tisíc, tak určitě...Jak už někdo psal, u mladých se zájmem o auta na západě malá auta letí a natuněmý upík by se např. jako první auto těch movitějších ujmout mohl.
Avatar - Blue Sun
Kdo ty malé šmejdy kupuje?
| 25. 1. 2018 13:47
Těch "movitějších" ale zrovna moc není. Malá auta sice letí, ale většina si je může dovolit leda jako ojetinu, a to i na tom "západě".
Kdo ty malé šmejdy kupuje?
| 25. 1. 2018 13:53
Pockaj, to mi nejako nevychadza. Ak male auta letia, tak si ich niekto kupovat musi. Keby neleteli => nikto ich nekupuje a tudiz nie je ziaden vyber pri jazdenkach. Takze ak sa male auta predavaju dobre ako jazdenky, museli sa dobre predavat aj ako nove.
Avatar - Blue Sun
Kdo ty malé šmejdy kupuje?
| 25. 1. 2018 15:17
Malá auta většinou nekupují mladí, ale spíš starší lidi jako druhé auto do rodiny, do města. Pokud sis totiž nevšiml, celá diskuse se točí okolo mladých lidí.
Atraktivní cena?
| 25. 1. 2018 08:49
No nevím, podle mně by odpovídající cena byla tak 290 tis, tedy o 80tis. méně, protože takto je atraktivní jen ve srovnání se zmiňovaným Polem. A nevím jestli přímí konkurenti jsou Abarth či Adam, kteří byly od začátku stavění jaké stylovky, kdežto up jako levná nákupní taška..
jinak myšlenka malého lehkého splašeného auta se mi líbí, aktuální vítěz (samozřejmě čistě subjektivně) je pro mě Corsa 1.4T 110 kw za 340 tis.
Atraktivní cena?
| 25. 1. 2018 09:01
Kde je k sehnani corsa 1,4T 110kw za 340tis? Bavim se o nove, ne referencni nebo skladovy kus? V ceniku je za 439 za novu Corsu vs 369 za UP. Pokud chcete posuzovat skladovku/referenční vůz, tak musíte tak učinit u obou aut. Jinak souhlasím s tím, že Corsa by byla lepší volba, ale pořád tam bude těch cca 70 tis rozdílu. Argument, že Corsu seženete levněji je stejný, jako že i UP seženete levněji.
Avatar - iudex
Atraktivní cena?
| 25. 1. 2018 09:23
Jj, nový béčkový kompakt, ktorý by bol porovnateľne dynamický, za túto cenu nekúpiš. Síce sa dajú kúpiť súrodenci s takýmto motorom za obdobnú cenu (Polo 1,0TSI 372t, Ibiza 1,0TSI 352t), ale je jasné, že o triedu väčšie a ťažšie autá s týmto motorom budú dynamicky značne pozadu, nehovoriac o výbave. Napadá mi akurát tak Clio, ktoré má 1,2TCe 88 kW a do tej ceny by sa mohlo zmestiť aj s nejakou tou výbavou.
Avatar - Emel
Atraktivní cena?
| 25. 1. 2018 09:34
Tak dá se třeba Swift 1.0t 82kW... dá se Yaris 1.5... Corsa 1.4T...
Avatar - iudex
Atraktivní cena?
| 25. 1. 2018 09:48
Vidíš, na Swišťa som zabudol, pritom ten má filozofiou k Upu GTI so subkompaktov asi najbližšie. Ale ako som pozeral, tá dynamika sa Upu neblíži, s 1,0T dá stovku za 10,6s, to je dosť ďaleko od Upu s 8,8s. Napriek tomu by som ho uprednostnil.
Avatar - Emel
Atraktivní cena?
| 25. 1. 2018 09:53
Hm, máš pravdu... 1.8s je dost.
Avatar - iudex
Atraktivní cena?
| 25. 1. 2018 10:12
Pritom neviem, kde je problém, keďže Swift je ešte o dosť ľahší, ako Up GTI, píšu mu 940 kíl.
Btw. Swift Sport má mať 970 kg, takže stále o dosť menej, ako Up. Som zvedavý na jeho cenu, ale tak nejak cítim, že bude zaujímavá a z Upu GTI spraví predraženú krabičku.
Atraktivní cena?
| 25. 1. 2018 11:16
Někdy je problém třeba jen v tom, že jedno auto dá stovku na dvojku a jiné až na trojku (byť třeba jen o 2 km/h) a pak je ten rozdíl jasnej.
Atraktivní cena?
| 25. 1. 2018 12:08
neverím, že sss bude cenovo blízko up. Je rozdiel, či dáš 400 alebo 500 tisíc v tejto kategóŕii prckov.
Atraktivní cena?
| 25. 1. 2018 13:17
SSS minulé generace stál 370 tisíc ;-).
Atraktivní cena?
| 25. 1. 2018 13:55
šak ja píšem len, že neverím, fakty nemám :-) Ale teraz má dole atmo a potom nové turbá s vyššou cenou. Nezdá sa mi, že by sss konkuroval cenou bežným turbo modelom.
Atraktivní cena?
| 25. 1. 2018 10:15
Pánové, až bude zrychlení oficiálně ověřený homologovaný údaj, tak tomu budu věřit. Zatím je to čistě marketingový nástroj a kdo víc lže tak vyhrává.
viz test Superb x mazda 6
Superb zrychlení 9,1s
Mazda 6 9,5s
Superb jasný vítěz? A naměřená skutečnost? Mazda 10,25s, Superb 10,85s
Ale co se dá dělat, v tabulce bude vždy vítězit Superb.
[odkaz]
Avatar - Emel
Atraktivní cena?
| 25. 1. 2018 10:23
Dají se dohledat různé testy a videa, že to autorevue nedá pod 10 podle mě nic moc neznamená. Ale možná je Suzuki zbytečně konzervativní...
Atraktivní cena?
| 25. 1. 2018 15:37
V tomto pripade by som povedal, ze Suzuki je prilis pesimisticke, asi aby bol vacsi odstup od Swifta Sport.

Odmerane je pod 10s - [odkaz]

U VW by som skor vsadil na optimizmus, alebo ma ten motor vacsi vykon, lebo na 8.8 mi pride ten vykon nedostatocny. Len predsa 1,07 tony je dost na tak male auto a v zasade bez vybavy.
Atraktivní cena?
| 25. 1. 2018 09:31
Oficiální ceník na oficiálním webu [odkaz]
Atraktivní cena?
| 25. 1. 2018 10:43
V tom případě se omlouvám, koukal jsem na konfigurátor Opelu a tam byla nejlevnější 439tis, evidentně jsem koukal omylem na COSMO, přitom motor se nabízí i v ENJOY. V tom případě není co řešit a corsa je jasná volba. Jen je stále nutné zmínit, že se jedná o akční ceník auta, které je na trhu tuším už skoro 2 roky nebo minimálně víc než rok....takže UP možná po 1 - 2 letech bude v nějakém akčním ceníku také levnější. Jinak za mě Corsa jasná volba. V červené by to slušel jak mé ženě tak mě. Jí by se líbila barva a mě motor :-)
Avatar - fostek
Já v Upu GTI samozřejmě ještě nehel
| 25. 1. 2018 09:20
ale znám ten motor a mnohokrát jsem jel v Upu a to i TSI s turbem 90 PS.
Tříválec TSI 115 koní taky znám z jiných aut.
Ať v hlavě skládám a kombinuju jak chci, neumím si nějak představit, že by to mohlo být něco skvělého.
Sorry.
Ale i fostek se může plést.
Avatar - 3_diamanty
Já v Upu GTI samozřejmě ještě nehel
| 25. 1. 2018 09:58
urcite to ale bude zive agilne a obratne.... aj ked nejaky ten vacsi stvorvalec by mi tam tiez sedel viac .. ja mam napriklad len 90 koni ale teda v stvorvalci.... auto ma presne jednu tonu a jazdi to uz vcelku svizne... obcas ani neverim ze mam len 66kw..... takze takyto mensi lahsi a silnejsi UP musi ist fakt paradne :yes:
Avatar - fostek
Já v Upu GTI samozřejmě ještě nehel
| 25. 1. 2018 10:23
Vím co máš za motor a znám ho dobře. Kdysi jsem ti i doporučoval auto myslím.
A věř, že kromě toho, že je to trojválec, je tenhle motor ještě o dost rychlejší a i o trochu úspornější. V omezené míře to platí i pro 95 koňovou verzi. Jde o zvyk.
Avatar - 3_diamanty
Já v Upu GTI samozřejmě ještě nehel
| 25. 1. 2018 10:27
v takomto mini by mi 3 valce az tak nevadili .... aj ked dodnes ukonceniu vyroby 1,2 tsi v 4 valci nechapem .. splna normy... je uz aj overeny... ide dobre... papierovo nezerie vela.. aj ked real je samozrejme vzdy inde ( ja pod 6 v zime ani nejazdim )... ale 4 valec aspon netrasie volantom ani za studena po nastartovani... aj zvuk ma lepsi.. netreba mu vyvazovacie hriadele a podobne "pomocky" ... celkovo mi pride robustnejsi a snad aj viac vydrzi ako podobne vykonny 3 valec aj ked v pripade turbomotorov je to asi kusok relativne a subjektivne jasne
Avatar - 3_diamanty
paradna motokara
| 25. 1. 2018 09:25
v zaplave dnesnych prerastenych crossov ozaj velmi zaujimave sikovne zihadlo ... vzhladom na to ze takychto aut je dnes ozaj malo tak treba vw pochvalit za takyto pocin ( pritom je jasne ze predaje urcite trhat nebude takze palec hore v dnesnej biznis dobe za taketo auto ) ... ked si tak uvedomime tak ani nie je to tak davno co sme tu mali saxo vts, pandu 100hp a par dalsich naslapanych mini kuskov bohuzial ti sa uz svojich vykonnych nastupcov nedockali ( asi aj vieme preco.. .prachy a bla bla ) ;-\ .. a tak teda aspon ja osobne som rad za kazde male zabavne auto na nasom trhu ... len ma mrzi ze pod kapotou nema 4 valce... snad jedina chyba za mna ale v lahuckom malom minivoze sa to podla mna prekusnut este da a nevadi to az tak ako povedzme v octavke .... a v tej cervenej vyzera ozaj fajn :yes:
paradna motokara
| 25. 1. 2018 11:20
Pořád je tu Swift, Yaris, Clio, Corsa a všechno zmíněné cenově výhodnější a se čtyřválcem ;-).
...
| 25. 1. 2018 10:23
Moc pěkný, těším se na svezení.
Na druhou stranu si trochu zabychařím - radši bych volil míň jetý Twingo RS anebo Swifta Sport.
mne sa páči
| 25. 1. 2018 11:34
dynamika slušná, vyzerá dobre a cena sympy. Jasné, už je to na dosah turbosvišťa, ale to je známa neverending story. A pokiaľ ide o mladých, tí sú už stratení. V aute ich najviac zaujíma cúvacia kamera a dídžej plejlist rovno z mobilu, ani len netušia aký je tam motor a ani ich to nezaujíma a ani už nebude.
Avatar - Hammunasakra
mne sa páči
| 25. 1. 2018 11:44
Hele bacha = sem mladej a nic proti couvací kameře ale jinak = tušim co tam mám za motor >:D
mne sa páči
| 25. 1. 2018 12:13
to ja som tiež mladý (už 40 rokov) :-) Ja som myslel naozaj mladých, novú gen 15 +, tá bude o pár rokov valcovať a motory sú pre nich atraktívne ako traktory. Kľudne vezmú slabší motor, ale väčší displej. Oni počas jazdy nevnímajú jazdu, sledujú fb, čety, púšťajú cez mobily muziku.
mne sa páči
| 25. 1. 2018 12:30
A co asi tak ti 15+ maju v aute robit, ked nemozu soferovat? Ale tiez som radsej zobral slabsi motor a mam lepsiu vybavu. Kedze v auto nie je len o motore ale aj o urcitom komforte.
mne sa páči
| 25. 1. 2018 12:43
ale keď som ich viezol, tak ich zaujímala len kamera, dotykáč, mobilový plejlist a či sa sklápajú späťáky, ani jedna otázka na motor a prevodovku, bolo na nich vidieť, že auto je už len krabica na prevoz, počas jazdy si vedia predstaviť iné veci ako kvidlať pákami. Generácia autonómne jazdenie. Nedivím sa, my sme počas jazdy nemali čo robiť, oni sa cez internet napoja na paralelný vesmír.
mne sa páči
| 25. 1. 2018 12:51
A preco by mala byt nejaka taka otazka? Ja sa tiez bezne kolegu nepytam aky tam ma motor. Je mi to sumafuk. Auta ma zaujimaju, ale nie tak, aby som sa vzrusoval ci ma to ktore auto aku pouzitu technologiu, pretoze pri vybere sa aj tak riadim tym, co aktualne potrebujem a vsetko si vyskusam a nasledne porovnavam rozdiel. Ked das decku volant do ruky mozme sa bavit o tom, ze naozaj nema zaujem, kym za ten volant ale nemoze, akosi nema na vyber.
mne sa páči
| 25. 1. 2018 13:19
jasné, keď budú šoférovať, musia zistiť, či majú manuál alebo automat, ale tým to bude končiť. Autonómne jazdenie bude nutnosť, lebo šofér nebude schopný sledovať cestu.
mne sa páči
| 25. 1. 2018 13:32
Toto pausalizovanie je fakt skvele :-) Mam kamarata, ktory vdaka PC+volantu je aj v reale amatersky pretekar a zvycajne konci na bedni. Dnes su moznosti ovela sirsie.
Polovicku som akurat dokopal urobit si vodicak (39) - ta uz ale akosi nie je z tych mladsich, takze ako aj vtedy tak aj dnes su ludia, ktori nemaju zaujem o soferovanie. Sestra zacala robit vodicak v 16tich. Neda sa pausalizovat. Existuje vraj statistika, ze nejakych 20% nehod sposobuju vodici do 24 rokov. Krasne na tej statistike je to, ze sa da krutit ako potrebujes => 80% nehod sposobuju vodici starsi ako 24 rokov => starsi vodici, ktori si o sebe myslia, ze vedia jazdit, by cas od casu mali ist na preskusanie, kde by sa ukazalo, ze predpisy uz nepoznaju, kvantum znaciek tiez nie, ale mnohi z nich budu presvedceni o svojej neomylnosti a narozdiel od tych mladych, si si to ani arogantne nepripustia.
mne sa páči
| 25. 1. 2018 13:58
veď ja z toho ani nerobím štúdiu, len tak klábosím, ale asi sa zhodneme, že dnes mladých viac zaujímajú displeje ako kolesá, či ani to nie?
mne sa páči
| 25. 1. 2018 14:25
Tak urcite ano, preferencie sa postupne menia, lenze je to dosledok aktualnej situacie. V case ked som mal 15 ma tiez viac zaujimal HW u PC ako auta, len nebolo to tym, ze by som o auta nemal zaujem, ale tym, ze PC bolo dostupnejsie. Ti co mali(maju) auta porovnavali kW a Nm, ti co mali(maju) PC porovnavali GHz a GB.
Akurat hovorim, ze nie je na mieste pausalizovat, lebo ti "starsi" maju tendenciu vzdy sugestivne prikraslovat tu dobu v ktorej oni boli v rovnakom veku.
Dnes sa hovori, ze mladi len cumia do mobilu. V mojich casoch sme cumeli do PC, v case generacie predtym zase cumeli do TV a takto vieme postupovat dalej a dalej az kym sa zastavime niekde, kde sa riesili len existencne problemy a vsetko sa minimalizovalo len na samotne prezitie dalsieho dna.
mne sa páči
| 25. 1. 2018 14:53
nekritizujem, že mladí čumia do mobilu, len registrujem a rešpektujem. Neplačem, že je to horšie ako kedysi. Poznám pár mladých, čo majú teplé vodičáky, ale auto je u nich už len krabica na prevoz. Keď som na nejakom autosalóne, tak mladých viac zaujíma, aké selfíčko spravili, aké fotky, kam to zavesia, vlastne išli na ten salón, len aby mali materiál na siete. Či je to lepšie horšie neriešim.
mne sa páči
| 26. 1. 2018 16:54
To samo o sobě nic moc neznamená. Když jsem poprvé řídil (přesněji řečeno, točil volantem), tak jsem ještě nedosáhl na pedály. A pochopitelně mě to zajímalo, protože to dělal táta. Nicméně auta nebyla nějak podstatnou částí mého dětství. Neměl jsem v pokoji plakáty aut. Technika aut mě nijak zvlášť nezajímala. Takové dopravní hřiště bylo fajn, ale v podstatě si člověk hrál na dospělé. Imitoval, co lidé kolem běžně dělali. Jen na kole, protože auto řídit nemohl. Až tak v druhé polovině střední jsem se začal víc zajímat, protože se blížil řidičák. Měl jsem však rád rychlost. Na způsobu tolik nezáleželo. A jelikož jsem se od dětství zajímal o software a elektroniku, v autech mě dost zajímaly všelijaké hračky. Tam jsem byl doma.

Chce to tu zkušenost. Nebo se ti ještě nestalo, že jsi ani neměl tušení, jak něco může být skvělé, dokud jsi to nevyzkoušel? Asi jediná věc, kde jsem skutečně snil, aniž bych měl jakoukoli zkušenost, bylo létání. Nebyl jsem si jistý, jestli se mi to bude líbit, ale strašně jsem to chtěl zkusit.

Pravděpodobně hrálo roli, že jsem v autě většinou buď sledoval tátu, jak řídí, nebo jsem sledoval krajinu. Tedy ve snaze tu činnost napodobovat. Tím spíš může být zkušenost důležitá. Protože to třeba tolik nevnímají, nepřemýšlí nad tím, jaké by to bylo. Mají svou zábavu.
Avatar - Missouri
Zájem?
| 25. 1. 2018 11:56
Zájem mladých o řízení? To je nějaká nová celospolečenská priorita? Řekněme, že ano. Tak tedy který mladík do dvaceti let by si pověsil plakát s tímhle hoblíkem nad postel? Snad jen lehce retardovaný, protože tohle auto připomíná spíše invalidní vozík, než ostrý sporťák. Jistá šance by tu byla, pokud by to nestálo víc než sto padesát tisíc. To je asi tak dva tisíce měsíčně splátka na šest let. To si mladík, co dělá v montovně u pásu, lajznout může. Ale cool stejně nebude. Spíše vool. Berte to jako nadsázku. Protože ten váš titulek se taky vážně brát nedá... >:D

P. S. Jsem zapomněl na vykřičníky. Takže - !!!!!
Avatar - Dinar
Zájem?
| 25. 1. 2018 12:40
Lehce retardovaní se projevují tak, že nechápou běžné věci, třeba jednoduchý princip, že nad postel se lepí supersporty, v reálu se jezdí upravenými nákupními taškami. Tak to u mladých pár generací bylo, a tomu taky odpovídá i up gti, problém je jinde, v tom, že mladé dnes řízení, resp. auta sama o sobě, nezajímají, je to dílem výchovou, společnost jim tluče do hlav, že individuální doprava je historie, auto přežitek, řízení bohužel (zatím) nutnost, rychlost zabiják atd., dílem lennost mladé generace, které místo analogového prožitku vyžadujícího nějakou aktivitu, úsilí, praxi, většinou stačí digitální náhražka.
Avatar - Missouri
Zájem?
| 25. 1. 2018 13:20
Nesdílím jásavé nadšení motoristických novinářů nad "sportovní" krabicí na kolečkách za bezmála 400 tisíc. Chápu, že když je auto lehké a má slušně postavený podvozek, k tomu mírně nadprůměrný výkon, lze si s ním užít zábavnou jízdu. Měl jsem Ibizu SC 1.2 l TSI 77kW. Stála mě v roce 2011 nová 330 tisíc a užil jsem si s ní taky. A narozdíl od Up! to bylo nádherné auto, na které mohl být člověk pyšný nejen, když s ním kroužil zatáčky, ale kdykoli se na ně podíval.
Zájem?
| 25. 1. 2018 14:04
tá ibiza je ok, ale zas up je raketka, nadupaný čertík, ak ťa neláka, neber, ale ja by som kupcovi rozumel.
Avatar - Missouri
Zájem?
| 25. 1. 2018 14:14
Jasně, pokud to někomu stojí za ty peníze, je to jeho věc. Nicméně redaktoři by měli trochu víc reflektovat zdejší realitu. Motoristická mládež na tohle nemá, kupuje ojetiny za pár desítek tisíc. Takže titulek článku je totálně mimo. No a že se mi Up! nelíbí je samozřejmě nepodstatné :-)
Avatar - Blue Sun
Zájem?
| 25. 1. 2018 15:20
Nadpis vychází z prohlášení samotného VW a ten se asi neorientuje na náš trh. Takže titulek je v pořádku, jen ty neumíš číst.
Avatar - white label
Zájem?
| 25. 1. 2018 17:39
Souhlas, navíc i u nás jsou mladí, kteří si auto za podobnou cenu dovolit mohou, že jich je méně, než třeba v Německu, je druhá věc.
Avatar - Missouri
Zájem?
| 26. 1. 2018 10:18
Aha, takže jinak řečeno, český server o autech nás futruje německými marketingovými slogany. A čtenáři mu to baští i s navijákem, protože je na základce nenaučili samostatně přemýšlet. Nebylo to v osnovách. Fakt, že se VW neorientuje na náš trh zřejmě unikl i pánům redaktorům, kteří prošli stejným vzdělávacím systémem jako jejich čtenáři... Takže stačí, když zvládají Ctrl c a Ctrl v. Fakt, že publikují na stránkách nazvaných AUTO.CZ, nikoli AUTO.DE, je přece nepodstatný. No a co se samotného předmětu jásání týče, tedy rychlokysničky Up! GTI, rád si počkám na statistiky prodejů v Česku. Jestli se ovšem dočkám. Protože nejspíš nebude proč jásat. ;-\
1070kg..
| 25. 1. 2018 12:15
Golf mk1 mel pri podobným vykonu nakejch 700-800kg vs 1070kg Upu.A vim ze kazda 100ka navic je znat.
lepšie ako vojetá fabka
| 25. 1. 2018 12:16
je trochu rozdiel plagát a reálna kúpa, nie? Malo ísť k missouri
Avatar - twistedTSD
TurboUpík
| 25. 1. 2018 12:29
Pod kapotou plochý tříválec, podvozek nijak sofistikovaný, nudný design, vedle dnešních hot hatchů vtip na kolech...a přece to celé nějak funguje. Asi i díky té nedokonalosti. A nízké hmotnosti, což je základ.

Docela si dovedu představit, že bych o něm přemýšlel. Ale musel by mě jízdou hodně zaujmout, abych si nepřiplatil za Ibizu 1.5 Evo, případně ji nevzal se shodným motorem. Přecejen je o level dospělejší, sofistikovanější a prostornější.
Co s penězi
| 25. 1. 2018 13:31
Tak jako mladej, když sem konečně naškudlil 350kkč, tak sem je raději vrazil do bydlení, aby bylo kam z toho rande pak zajít... A že sem na něj přijel letitým Polem s golfovou úpravou (kroupy) za 50? To moje holky vůbec nezajímalo, protože tu svobodu pohybu to auto dalo stejně jako nejnabušenější sporťák, kterej bych nejspíš stejně někde roztřelil...
Avatar - Blue Sun
Vyrovnat
| 25. 1. 2018 13:51
se jedničkovému Golfu asi půjde jen stěží. On se taky nestal legendou za své existence, ale teprve ve chvíli, kdy začal být dostupný jako ojeté auto pro širší spektrum lidí. Tím, že přežil v podstatě jakékoli zacházení a vyrovnal se s tím se ctí. Nemyslím si, že by Up měl na podobný výkon potřebnou tělesnou kondici.
Vyrovnat
| 25. 1. 2018 14:52
No, základní litry přežívají brutální zacházení závodníků z pizzerek a DámeJídla celkem se ctí, takže tady se výdrže taky nebojím.
Avatar - Blue Sun
Vyrovnat
| 25. 1. 2018 15:19
Když vidím, jak tahle pizzauta vypadají po čtyřech letech, tak bych ani neřekl. Tam, kde s nepříliš kvalitní údržbou jezdily Golfy věky, jsou tyhle vozíky jen rozhrkanými krabičkami.
Vyrovnat
| 25. 1. 2018 16:11
V rozvozech odjakživa jezdila Clia, 206ky, Fabie a předtím Tica a Feličity apod., Golfa si v rozvozu nevybavim ;-\
Avatar - white label
Vyrovnat
| 25. 1. 2018 17:09
Přesně tak (třeba u nás hlavně C1 a Felicie!) , navíc jak může vědět, v jakém stavu ta auta byla, když je koupili, rozhodně se totiž právě na rozvozy nekupují jen nová auta.
Avatar - Blue Sun
Vyrovnat
| 25. 1. 2018 17:47
Tak u nás jezdí jedna C1 (od nové), Dokker (taky od nového), Yaris (asi už jetý) a dvě Feldy (fakt šroty). C1 po čtyřech letech rozhrkaná od pohledu, Dokker má dva roky, tak se zatím drží. Yaris je přijatelný a Feldy... škoda slov.
V městě, kde jsem bydlel dřív, měli trojkového Golfa (nesmrtelník), Polo a Fáčko. To pak nahradili (myslím) Fiestou.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku