Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženava 2018

Autosalon Ženeva 2018

Starší ročníky

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Informace

Rok 2018 je již 88. ročníkem ženevské výstavy. Vstupenky jsou k dispozici přímo na výstavišti Palexpo nebo na webových stránkách autosalonu. Akce se koná mezi 6. a 18. březnem 2018, první dva dny jsou určeny pro odbornou veřejnost, pro běžné návštěvníky je otevřeno od čtvrtka 8. března. Výstaviště je otevřeno od pondělí do pátku mezi desátou ranní a osmou večerní hodinou, o víkendu pak od devíti do sedmi. Vstupné pro dospělé činí 16 franků (350 Kč), po čtvrté odpolední stojí vstupenka polovinu.

Termín

Kdy: od 8. - 18. 3. 2018

Kde: Ženeva, Švýcarsko, výstaviště Palexpo, Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex, z Prahy 950 km, z Brna 1.160 km.

VSTUPENKY

Zpět na článek

Premiéra nového Mercedes-Benzu A se blíží. Už shodil své maskování!

13 komentářů

Nonsens
zatiaľ vyzerá lepšie ako súčasná, myslím, že hviezda by mala spraviť aj o segment menšie auto a la A2, nemyslím, že smart forfor je to pravé orechové.
718
len nie motor z Renault....do MB...motor MB..asi >😁 >😁
Avatar - iudex
iudex
Súhlasím. Nemyslím, že Smart Forfour niekto berie vážne ako plnohodnotné Béčko, Smart je proste dvojmiestne mini, ktoré si kupujú húfne ľudia do veľkých miest, kde je problém č. 1 parkovanie a tam už forfour stráca svoju konkurenčnú výhodu. Takže radšej malý Mercedes, to už bude mať pre ľudí punc prémiovosti a image. A ako ukazuje A2, funguje to. Ak už M-B rodí kompakt s "ľudovou" technikou (rozumej FWD, motory naprieč, aj tie niektoré od mainstreamového výrobcu), mohol by aj subkopakt (kde by sa časť techniky dala zdieľať s Áčkom).
Avatar - wakantanka
wakantanka
Opravte ma ak sa mylim ale A2 bola ajo nove auto predajny pruser co doteraz nedostal nasledovnika napriek velkej nadcasovosti jak v dizajne tak v technike. Skor by mali v MB poslat konkurenta proti A1.
Avatar - iudex
iudex
Pardon, mal som samozrejme na mysli A1.
Mimochodom v tej A2 som išiel minulý týždeň a s R3 TDI je to fakt zážitok. >😒]
Nonsens
aj ja som myslel A1, nás nachytal na hruškách
Avatar - wakantanka
wakantanka
Jedna znama s tym uz od nova doteraz jazdi a neda na nu dopustit. 😄 A ine ani nechce 😄
Josef 1
Jako Fabia

Velký žebrování na masce a k tomu šikmá světla.
Avatar - iudex
iudex
Zatiaľ nejdem vynášať súdy (na základe jednej siluety sa to ani nedá), ale avizované "zjednodušenie" dizajnu môže tou nudou dopadnúť. Podľa mňa súčasné Áčko nemalo nijak komplikovaný dizajn, aby ho bolo treba zjednodušovať. Uvidíme.
jenda
Souhlasím. To zjednodušení dizajnu bude spíše ve prospěch CLA derivátů. Ty alespon pro mne ve stávající generaci moc nefungují. Standardní A se mi zdá v pohodě. Konkurenci pro A1...no nevím nevím. Audi má Polo. Medvěd by musel dělat komplet nové auto. Přeci jen u Smartu stačilo překapotovat Clio. To by u M-B neprošlo.
Nonsens
môžu prekapotovať clio, motory už majú v cajku. Ty si asi myslel twingo. Dneska sa nám to nejak pletie.
megacruiser
První A bylo skvělé malé auto - s délkou kolem 3,5 metru do města ideální. Pokroková koncepce s motorem pod podlahou umožnila vytvořit design ve stylu MPV a celkem dobře využít vnitřní prostor. Vyjímatelná sedadla včetně spolujezdcova.

Nové A? Delší skoro o metr ve srovnání s původním, atakuje délku Zafiry. Ale má obyčejnou karoserii s dlouhým předkem, takže uvnitř moc místa není. Ani náznak nějakého nápadu nebo inovace. Do města už vhodnost nic moc, na to je auto moc dlouhé.
Avatar - wakantanka
wakantanka
Mno tak platforma z Megana je dana teda kompakt. Z povodnej myslienky ostalo len pomenovanie.