Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeJakým způsobem zrychlit výstavbu dálnic? Řešením má být zákon o liniových stavbách
40 komentářů
Fána
Na co nový zákon? V tomto zkorumpovaném zlodějském státě jsou jakékoli nové zákony k ničemu. Stačí když se budou striktně dodržovat ty stávající. Zatím se nám zloději a podvodníci jen vysmívají.
Česko má nejvíc zákonů a nařízení na světě! Je jich před 2 miliony..... >:-[]
Co to je Česko? Ta mexická limonáda? [odkaz]
česko, to je jako italsko nebo francouzsko >:-[]
Česko jsou Čechy bez Moravy a Slezska...... ;-)
icetiger
U nás je 1 obrovský problém. A to ten, že např. 1 (nebo pár osob) brzdí výstavbu staveb, které jsou ve veřejném zájmu a není zájem toto změnit. Jedná se mi např. o stavbu Prodloužené Rudné na I/11, obchvat Frýdku-Místku a známý problém s farmářkou u Hradce Králové, který se už bohudík dořešil. Je asi neskutečně složité vymyslet zákon, který toto zruší - za sebe jsem pro tento - braň výstavbě (pokud uznáš za vhodné), pokud se, ale prokáže, že to děláš pouze za účelem svého zisku - uhradíš veškeré náklady zdržené výstavby, újmy na zdraví dotčených lidí (tzn. nehody na objízdných trasách např.) a veškeré soudní náklády za celou dobu tvého "podnikání". Takto by se podle mě vyřešil min. problém Prodloužené Rudné (výstavba je v územním plánu od 60. let, ale místní 3 potížistvi v tzv. Spolku Skalka tvrdí, že v době výstavby domů v 90. letech o tom nevěděli) a obchvat Frýdku-Místku
Potížisti státní úředníci tý farmářce vydali po revoluci pozemek = plán na dálnici je z roku 1938 >:-[]
Stavba o který nevěděli od roku 1978 >:D
Chtělo by to spíš brutální čistku mezi státníma úředníkama ;-)
A příště NE volit ANO >:-[]
Stavba o který nevěděli od roku 1978 >:D
Chtělo by to spíš brutální čistku mezi státníma úředníkama ;-)
A příště NE volit ANO >:-[]
Tak hlavně si myslím, že by větší část různých záminek pro bránění hlavním důležitým stavbám neměla mít odkladný účinek. Tedy stavbu zahájit a řešit "drobné nedostatky, jako jsou třeba dílčí stavební povolení" za běhu. To se třeba osvědčilo na Blance. Kde je teď SOS Břevnov a podobný šílený organizace, který bránily jak Mrázovce tak Blance s nesmyslnejma argumentama, který se vůbec nepotvrdily.
psal jsem, že farmářka je bohudík vyřešená nakonec, ale Prodloužená Rudná a např. obchvat Frýdku-Místku ne. A min. v případě PR stavbu sice povolil nějaký úředník, ale kdo dnes vydělává a neustále zvyšuje požadavky (i nepochopitelné) - 3 členové spolku, kteří PRÝ chrání zájmy občanů a přitom je většina z městské části Ostrava-Poruba nemusí
Požadavky - 6 m PH stěna (zbytečnost=střed silnice je 93 m od nejbližšího RD, 2 - 3 m v zářezu, stačí podle mne bohatě 4,5 PHS), tichý asfalt, v 12/2016 chtěli 7 mega, od 1/2017 chtějí 20 mega,...
Požadavky - 6 m PH stěna (zbytečnost=střed silnice je 93 m od nejbližšího RD, 2 - 3 m v zářezu, stačí podle mne bohatě 4,5 PHS), tichý asfalt, v 12/2016 chtěli 7 mega, od 1/2017 chtějí 20 mega,...
Smutný že hned v 90. letech sme docela bleskovou dostavbou D5 až do Německa ukázali že to de i u nás. PPP projekt na D47 taky vypadal nadějně = no pak už to převzala Ťokova parta a monopol držej dodnes. Teď už maj svýho člověka roky i ministrem = sme v rejži :-)
spaleny6
Už to konečně pochopte. Z dálnic se dají peníze vytřískat jen pomalu a obtížně. Není v zájmu současného vedení cokoli stavět. Navíc nejsou schopni ani opravovat stávající silnice. Priorita je měření rychlosti a vybírání pokut.
praděda7
kdyby pracoval soukromý sektor, tak tu budeme všichni nazí, budeme se schovávat v jeskyních a žrát trávu.... >:-[]
IPace
tak si to shrneme
Tok coby ministr dopravy pod Andrejem stopnul vetsinu liniovych staveb na ktere jiz bylo vse potrebne, aby se o to nakonec muselo u nekterych zazadat znova a znova tak podstoupit kolecko s uredniky, Andrej se ale mohl v jednom cvrtleti honosit ze mel prebitkovej rozpocet, coz bylo pro jeho volice suprove gesto a ikdys zadnej rok nemel celkove prebytkovej, tak jedno ctvrtleti ano, v to ctvrtleti se mu navic sesli prachy z EU a zaroven nulove vydaje na stavby >:D
Tok to je ten bejvalej reditel Skansky, ktera na D11 mela az 2x drazsi prace nez konkurencni firmy na tezsich usecich, navic v usecich ktere nasledne vykazovali jiste problemy, a kde se reklamace resila prez 2 roky >:D ostatne je to videt i na planovanych financich na dalsi casti D11
a tenhle clovek chce do ruky neco jako zakon o liniovych stavbach? no tak to "buh s nami"
Tok coby ministr dopravy pod Andrejem stopnul vetsinu liniovych staveb na ktere jiz bylo vse potrebne, aby se o to nakonec muselo u nekterych zazadat znova a znova tak podstoupit kolecko s uredniky, Andrej se ale mohl v jednom cvrtleti honosit ze mel prebitkovej rozpocet, coz bylo pro jeho volice suprove gesto a ikdys zadnej rok nemel celkove prebytkovej, tak jedno ctvrtleti ano, v to ctvrtleti se mu navic sesli prachy z EU a zaroven nulove vydaje na stavby >:D
Tok to je ten bejvalej reditel Skansky, ktera na D11 mela az 2x drazsi prace nez konkurencni firmy na tezsich usecich, navic v usecich ktere nasledne vykazovali jiste problemy, a kde se reklamace resila prez 2 roky >:D ostatne je to videt i na planovanych financich na dalsi casti D11
a tenhle clovek chce do ruky neco jako zakon o liniovych stavbach? no tak to "buh s nami"
A to ještě pořád není porovnatelný s tím, co ANO provedlo v Praze. Nejdřív avizují, že prosadí regionální variantu pražskýho okruhu. Pak utečou 3 roky a Krnáčová oficiálně přizná, že to nebyl dobrej nápad (respektive, že předvolební sliby se dodržet nemusí) a zpět vrátí do hry normální trasování starý desetiletí. Takže 3 roky možný přípravy vniveč.
A to vůbec nemluvím o tom, že po více než 3 letech na magoši prosazovali "rychlodráhu" na Kladno, aby nakonec zadali DP prověřit možnost pokračování metra na Letiště. S tím se počítalo (a mělo to studie proveditelnosti) už v rámci přípravy metra 5A do Motola před více než 15 lety.
Roky a roky utekly a nic z toho.
A to vůbec nemluvím o tom, že po více než 3 letech na magoši prosazovali "rychlodráhu" na Kladno, aby nakonec zadali DP prověřit možnost pokračování metra na Letiště. S tím se počítalo (a mělo to studie proveditelnosti) už v rámci přípravy metra 5A do Motola před více než 15 lety.
Roky a roky utekly a nic z toho.
Na druhej strane oproti Bratislavskemu metru a peniazom co do toho isli su ti vasi skoro amateri. :-)
Ficus
Stát si sám vymyslel překážky ke stavbám, povolení, předložení, vyjádření ujištění... Buzeraci sám zařídil, a teď se diví, že nejde nic postavit, a že kdejakej zapálenej broučkař zvrátí stavbu za miliardy.
Co sis Státe zpráskal, to si vyžer, a nenech to zaplatit zas nás blbce obyvatele, jo? Jsem za to, ať si to zaplatěj úředníci kteří tam v těch palácích na teplý židličce dřepěj.
Jako příklad lze použít zůžení na D3 u Tábora, kde úředník s podnikatelem "upekli" zapsání dočasné stavby na trvalou, a tak všichni ostatní pěkně objíždíme jejich korupční pomník asi pět let, a ještě dlouho tomu tak bude. Nikdo samozřejmě nemá žádnou odpovědnost. Hnus.
Co sis Státe zpráskal, to si vyžer, a nenech to zaplatit zas nás blbce obyvatele, jo? Jsem za to, ať si to zaplatěj úředníci kteří tam v těch palácích na teplý židličce dřepěj.
Jako příklad lze použít zůžení na D3 u Tábora, kde úředník s podnikatelem "upekli" zapsání dočasné stavby na trvalou, a tak všichni ostatní pěkně objíždíme jejich korupční pomník asi pět let, a ještě dlouho tomu tak bude. Nikdo samozřejmě nemá žádnou odpovědnost. Hnus.
To víš, když oni si teď schválili zákon o státní službě....jinými slovy...vy nevyhodíte naše kámoše a my nevyhodíme ty vaše....a tak se bude státní správa nabalovat a nabalovat až stát zkolabuje jako starý Řím a nebo před pár léty Řecko, kde pro státní sektor před kolapsem pracovalo 70% všech pracujících....
fahrenaufderautobahn
ťok nesl zákon o liniových stavbách na vládu poprvé tuším na začátku roku 2015. tedy před třema rokama. to mu ale řekli, že to jen opsal z německa a nejde to použít. zbytek roku 2015 a během roku 2016 o tom hodně mluvil. aby pak začal řikat, že už se to asi nestihne. teďka to s velkou slávou dal jako ministr v demisi na vládu v demisi.
cca odhaduju, že zákon by mohl začít platit do někdy kolem roku 2025, pak se bude párkrát měnit.. každopádně by mohl reálně urychlit výstavbu rychlodráhy z prahy do brně někdy v druhý polovině století.
cca odhaduju, že zákon by mohl začít platit do někdy kolem roku 2025, pak se bude párkrát měnit.. každopádně by mohl reálně urychlit výstavbu rychlodráhy z prahy do brně někdy v druhý polovině století.
×
Sdílení komentáře
×
Toto je veliké pošlapání vlastnického práva, a za chvilku bude za důležitou stavbu označena kdejaká cyklostezka.
Osobně si myslím, že z 60% za neschopnost zajistit legislativní stránku staveb může řekněme malá motivace těch, co to mají zajišťovat a ze 40 stavající zákonné prostředí, kde se může každý donekonečna odvolávat. Viz napadení zásad územního rozvoje Prahy převážně obcí Chabry poslední den tří-leté lhůty v naprosto stejný věci jako už rozhodl kasační soud v rámci téhož sporu ale se Suchdolem.
Okamžitě navýšit na to co bylo před 10 lety = a to pak z2 z3 ze4-5ti násobit = beze srandy :-)
To že pražskej okruh dálnice D0 neni ani 55 let poté co byl prohlášen za prioritní stavbu státu hotovej = je dokonce zhruba jen v polovině = to je bez komentáře :no: ;-\
Podívej se na Libeňák, to je přesně ukázka. Je vydaný platný stavební povolení na rekonstrukci a rozšíření (tedy na stavbu nového). A když si toho Praha 7 všimla, začly obstrukce. Teď to už rok visí na památkářích. A přitom je naprosto jasný, že ten most se zachránit nedá. Nebo respektive pouze jeho jedna část (přes Vltavu) za cenu vysokých nákladů a hlavně zásadních změn v nosné konstrukci, takže památková hodnota tím klesne stejnak na nulu.
Co tím chci říct je, že to lze aktivně roky a roky zdržovat. Takže jen o penězích to fakt není.
Viz výstavba bytů = která se kvůli nim téměř zastavila. Na co je u sousedů v Německu potřeba 3 povolení a max. rok = u nás 27 a 7-9 let :yes: >:D
Mám rád černej humor ale ne když Ťokova parta = dálniční mafie = která to do stávajícího stavu dovedla = ohlašuje že to z něj teď zase vyvede >:-[]