No, pokud si myslis, ze Veyron neni supersport, doporucuji treba par starsich Top Gearu... Podle mne Veyron neni supersport jen pokud se shodneme na tom, ze auta z jinych vesmiru nema cenu cpat do pozemskych kategorii. Treba samotny fakt, jak se vuz chova pri maximalce, jaky je v nem relativni klid a nic se netrese, jako by se melo pristi chvili rozpadnout, je fascinujici a je pro mne synonymem technicke dokonalosti, posunutim hranic mozneho o obrovsky kus vpred.
skousel nekdo z vas treba pri 150km rychlosti v kabriu vystrcit hlavu nad hranici obtekani vzducu ?, a ted si predstavte jake to musi bejt v rychlosti nad 250-300km/h >:D snad to v Américe napisou do manualu ze se to nesmi, nebo maj nakrku hned par zalob od pozustalich :-!
Evidentně si to nezkoušel, nebo možná v tom "kábriu" z francouzký produkce. Ono 150 v SL a 150 v megánu (pokud to dokáže) je diametrální rozdíl, takže na to bacha. ;-)
ja nikdy Megana nemel, kde si smudlo prisel na Megana? a je uplne jedno jakej je to kabrio a kdo ho vyrobil, ve 250 km/h to nebude moc prijemne at je to SL nebo Výron ;-)
a btw v SL sem si ***ku vozil >:D ac jen s moturkem o obsahu 3.7 litru, itak ci onak, nad 170-180km/h se us pri otevrene strese jet rozumne nedalo ani s hlavou na spravnem miste, hluk us byl pak tak odpornej a vetrolam za zady tak trpel, ze je lepsi zpomalit a strechu zavrit ;-)
JE NÁM ÚPLNĚ JEDNO MILÝ MATELKO CO SI MYSLÍŠ, CO PÍŠEŠ, CO VÍŠ. JSI OSTUDA, SVRAB TOHOTO WEBU. VŠICHNI AŽ NA PÁR JEDINCŮ TĚ MAJÍ PLNÉ ZUBY A JSI JIM K SMÍCHU. JEDINÝ KOMU NEVADÍŠ A MÁ TĚ RÁD JSI GTI. S KÝMKOLIV JINÝM PROMLUVÍŠ SI O TOBĚ MYSLÍ JEN TO NEJHORŠÍ. ANO S KÝMKOLIV. VČETNĚ LIDÍ CO PRO AUTO.CZ PUBLIKUJÍ. ŠANCÍ JSI OD NÁS DOSTAL VÍCE NEŽ DOST.
S POZDRAVEM TVŮJ T613 - POVĚŘENÝ KLUBEM ZODPOVÍDAT NA TVÉ OTÁZKY
Dej si facku, pak požádej maminku o dvouhodinový rozhovor na téma - jak se chovat ve společnosti, a pak si dej ještě jednu. Evidentně ti to zde začíná přerůstat přes tvou nedozrálou hlavu :no::no:
Jsi prachsprostý bonzák, pro mne diskuzní nula, mladej nezkušenej zobák, s intelektem hodně pod průměr a s touhama hodně nad průměr, co sám sebe nezvládá. Taková POLOhisterická, vylágrovaná šestsettřináctka z ústředního výboru. Zapomenutá a zapomenutelná jako tvé drhnoucí pokusy o diskuzní myšlénky...
Na tyhle tvé výlevy tu brácho ale krom tebe nikdo moc zvědavý není. Přestaň tu nadávat (komukoliv) a zkus se uklidnit, popřípadě si i dát tu studenou sprchu. Kde hledat mokré hadry ti snad nemusím připomínat... :-!
Nehodláš tu být doufam ode dneška soudcem diskuzí, to bys mě při svých diskuzních dovednostech dokonale dojal >:D Tyhle své pokusy o postoje zkoušej jinde. Rozhodně ne na mě. A jestli se nudíš, běž se proběhnout, to ti okysličí mozek.
Proč bych měl být ode dneška soudcem diskuzí?? Co je to za slabý pokus o invektívum?? Svými příspěvky se tu poslední dobou do této tragikomické role bohužel (možná nevědomky) stavíš ty. A pravdu říct, mne to nedojímá. Spíš to ve mně vyvolává jen shovívavý úsměv. Na tobě nezkouším žádné své postoje ani na tobě neprovádím pokusy. To se ti nejspíše něco ošklivého zdálo. Takže kámo, zkus mi napsat ještě jednou, čekám vzkaz hodný inteligentního a vzdělaného člověka. Kapišto hombre??
Nahoře si úsměvně osobuješ postoj soudce, který sděluje veřejnosti, na co či není kdo na diskuzi zvědavý. Tohle zkoušej u vás v ulici na holky. Co čekáš mě nezajíma. Nezajímáš mně ani ty. Možná proto, že neumíš napsat ani inteligentní ani vzdělaný příspěvek. Tedy pro mne, co o tvých příspěvcích soudí zde jiní, je mi jedno.
No jestli ti mé upozornění připadalo jako zosobňování si role soudce, pak ti to nebudu vymlouvat. Přece jen těch soudců znáš více jak já... Holky u nás na ulici nikomu neradí aby si dával facku a ani nedoporučují dvouhodinové konzultace u maminky takže nevím, nevím jestli bych byl tím pravým morálním obohacovačem... ;-) A malý dotaz na konec, když tolik pohybuješ o inteligenci mých příspěvků, které tě nezajímají, stejně jako má osoba, proč tedy tak konfrontačně reaguješ?? Že by uražená ješitnost??
Tak přeci jen přišláplé kuří očko. Ten tvůj poslední příspěvek byla opravdu slova hodná génia. Nezlob se na mě, ale díky za dopolední pobavení... >:D Ještě mi napiš, kam mám jít hledat ty neomezené a odbedněné. Fakt na sobě chci začít makat a zlepšit se.... >:D >:D >:-[]
Ale vždyť já hledám co mi síly stačí... to už jsem ti přece napsal minulý týden. Ale chci se odbednit, přestat se diskuzně omezovat... tak sakra co si mám počít??? >:D
já ho taky mám rád, ale chápu to.. je léto a potřebuje svou oběť.. před rokem to byl mates, před dvěma ZZ, předtím Tom. Stačí vydržet do chladnějšího počasí, on se zklidní ;-)
já vím, že mě miluješ. Ale, že se mi vyznáváš z lásky tak veřejně to sem tedy nečekal. Uvedl jsi mě do rozpaků. Ale pochop nemůžu tvé city opětovat neb již jsem zadán. Ale ještě jednou díky :*)
Já s ním také diskutuji, vždyť od toho tu jsme. On se ovšem nezmění, dál bude bonzovat na kolegy... má to v charakteru. Čas to ukáže. On nemůže nebonzovat, popřel by tvojí kauzu a sám sebe. Je takříkajíc v pasti své nemorality.
Uvidíš tatro, bonzák zůstává bonzákem, to je známá věc. Ještě, žes včera na svém blogu napsal, že obdivuješ Navtecha za klid, kterého se ti nedostává. Tím jsi prohrál vše o cos tu usiloval. Jsi než bezcharakterní, labilní práskač.
jaká obvinění? plácání do kaluže vody.. nevšímej si ho. netřeba jeho dětskými výpady zatěžovat okolí. Na rozdíl od něj nevidím černě a nenaskočila mi žilka. Klid relax, venku je krásně.
Psi štěkají karavana jede dál
proč bych se měl přemlouvat? Co mám s tebe, abys mi nebyl ukraden? Setkáváme se i jinak mimo auto.cz, ať už elektronicky nebo osobně? Ne, jsi pro mne pouhými třemi písmeni G-T-I. Nic víc nic míň. Jsou zde lidé, které znám trochu lépe, a kterým se můj postup nelíbil. Chlapsky sme si to vyříkali, já přijal jejich důvody oni mé. To jen ty jako uřvaná baba (dámy prominou) tady hystericky vřeštíš a zatahuješ své výpady proti mne sem pod diskuzi. Potřebuješ k tomu divadlo jenže již nejsi tou ikonou jako jsi býval. Já možná jsem práskač, ale co jsi ty? Nejsi náhodou ten, který se veřejně přiznal, že kupuje auto tak, aby udělal dojem na souseda? Jak se tomu říká? Člověk závistivý? A ti vesměs nemají daleko k mnohem horším činům než je práskačství. Závistivci jen chtějí žít tak jak žijí jiní, neb na to nemají
O tomto skvoste sa budú učiť naše deti na hodinách fyziky :-) sú rýchle autá, sú autá ktoré môžeme nazvať športovými, sú superšporty. Nad nimi všetkými je ale len jedno auto..nie nie je to ani McLaren F1, ktorý je síce superšportom, ale je príliš hlučný a nepraktický a do mesta nepoužiteľný. Nie je to Mercedes SLR, tomu chýba výkon, nie je to ani Enzo ktorý ma charizmy na rozdávanie ale cestovať s ním cez pol Európy by znamenalo pozvánku k chiropraktikovi. Až odvážna myšlienka pána Piecha umožnila vzniknúť jedinečnému automobilu ktorý poráža všetko čo mu príde do cesty. Chceš byť na nemeckej dialnici rýchlejší ako McLaren? Nie je problém, 407 stoicky kľudných kilometrov za hodinu. Chceš zahanbovať na okruhu Enzo? Nie je problém, šprint 0-200 za 8 sekúnd bez rukavíc a prilby na hlave. Chceš byť najväčší kápo v San Remo? Kúp si ho v kabriu a palmy sa budú ohýňať až po zem. A keď sa ti riviéra zunuje, naštartuj a za 2 hodiny môžeš večerať pod Eiffelovkou a ako bonus si tvoja modelka nemusí pred cestou obliekať nehorľavý overal..
Matelko, ty nevis, ze alkohol nepatri detem do rukou? Nez zase zacnes urazet, udelej si domaci ukol - zjistit jak to porovnani McL F1 a Veyronu dopada ve skutecnosti, nikoliv ve tve, doufam, ze ne nevylecitelne, chore mysli.
Tvoje vety hovoria samé za seba. Nikoho by som si nedovolil označiť ako blba, pubertiaka a neználka na základe príspevku do diskusie. To, že to robíš ty, tak si automaticky pripisuješ všetky vyššie spomenuté prívlastky.
Teraz trochu čísel len na porovnanie: 407 vs. 390, potrebuješ kalkulačku alebo priateľa na telefóne aby si zistil ktoré z nich znamená viac?
Súhlasím s tvojím tvrdením, že na okruhu by bolo rýchlejšie Enzo, priznám sa, napísal som to trochu tendenčne. Ale súhlasím s tým len v prípade technickej trate.
A vyprosím si od teba pomenovanie blb, tvoje slová nie sú ničím zaujímavé ani výnimočné, ani štylisticky zvládnuté aby si mal právo niekoho tak označovať. Nemám problém s hocikým diskutovať, ani s tebou, ale v medziach slušnosti a rešpektovania sa. Ak chceš na mňa reagovať, najskôr dvakrát uvažuj a raz píš.
Áno dosiahol iba o 16 menej, bez túrb, bez 4x4, iba s jedným motorom >:D, ale bez satelitnej navigácie, elektrickej výbavy, klimatizácie, luxusných kožených sedačiek, napozemského podvozku a každodennej praktičnosti. Skús sa opýtať majiteľa McLarenu, koľko rokov života stratil keď svojho miláčika parkoval v podzemnej garáži. A že žiadneho nepoznáš? To nevadí, raz sa ti to možno podarí.
Tierry Henry spolu s Federerom v jednej reklame na pánsky holiaci strojček hvoria, že včerajšok je minulosťou a dôležitý je dnešok. A kráľom dňa je VWeyron.
nehľadna problémy, všetky sú vyriešené, keby neboli problémy a chuť ich riešiť, myslím že by neexistovalo viacero vynikajúcich automobilov a nielen ich..
>:D >:D >:D tento výplod štekajúceho psa nazývaš svojím príspevkom? úbohé a tragické, melancholicky zúfalé, chlape neviem z čoho máš ten neskutočný komplex..diskusné stránky doktora Chocholouška ťa vítajú otvorenou náručou. Tam budeš hviezda, tam ťa bude každý uznávať a rešpektovať, tam si nájdeš seberovných. ako som sa presvedčil na vlastnej koži, si len gašparko (stačili tri tvoje "príspevky"), ktorý svoje anonymné ego masíruje pod nezaslúženým nickom.
Nechci se přít, ale s těma tvýma názorama až tak nesouhlasím. Ty se tu s 507 hádáš o tom jestli je lepsí F1 nebo Vejron. Ale sou superauta a jou Superauta. Ta první si jen tak říjak, ohánej se monstrozností a výkonem a žijou v úměle nafouknuté bublině která může kdykoliv splasknout(Vejron). Auta tý druhý skupiny nemaj potřebu někomu něco dokazovat - hovoří za ně činy a nekoliv papírový hodnoty maximální rychlosti a zrychlení :-)Např. F1 vyhrála LeMan asi 2x a Vejron dokázal někdy něco ??? Stejně jako kdybys řikal že Ford GT40 je jebka...Ajak je starej. Bugatti byla dobrá a slavná značka, ale od tý doby co to převzal VW stojí za prd!!!!! Jejich poslední dobrý počin bylo asi EB110. K tomu aby dosáhli takovejch "papírovejch" hodnot musej mít 4x přeplňovanej 16-válec??? To mi připadá trochu trapné, jelikož by se tyto hodnoty daly udělat z motoru o objemu klidně 6litrů a s menším počtem válců.Věřím že oni(samotné Bugatti) by se do toho samy nepouštěly, ale holt VW chce mít něco extra a chtěj být best,ale to už sou oni, hoši z Ingolstadtu(Škodovku nám poslední dobou pěkně "pos..-kazily") . A k tomu co píšeš že McLaren nemá klimošku,a dobrý luxusní sedačky, tak to se dost pleteš. Doporučuji si o něm nejdříve něco zjistit. A to že nemá elektriku, navigaci a ostatní serepetičky, je majitelům myslim u *. S tim "ne-nadpozemskym" podvozkem, se budu přít taky, protože pokud vím, a vím to 100%, tak ten podvozek je jaksi taksi aktivní=dokáže měnit polohu těžiště auta v závisloti na jízdní situaci.Tyto slova nepíšu jen tak, protože se mi v tom autě podařilo svézt na jednom německym autodromu, tak to nejsou keci. A navíc to auto je legenda! Jako třeba Ferrari F40-50 i Enzo , již zmiňovaný GT 40 , Diablo SE nebo XJ 220 a SL 300... a mnoho dalších.Vejron zatim nic neni, jen nafouknutá kára, která uí jen ohromit výkonem a maximálkou. Ale o tom to neni. Porsche má hezkej slogan: z 0 na 100 za určitý čas a ze 100 na 0 za polovic. Ale i tak Vejrona, F1, Kénigset(nebo jak se to píše)a další, nikde na maximum nevyužiješ, a to ani na autodromu(snad jen okruh Nardo). Tak nemá cenu se tu hádat, ne... Stejně se ty auta nedaj porovnat objektivně, páč dle mého názoru to není stejná třída...
Při srovnání těhle dvou superaut je potřeba pátrat po okolnostech jejich vzniku. Vayeron byl nejdřív představen jako designový koncept s proklamovaným výkonem 1000+ HP a Vmax 400km/h +. Piech nechtěl slevit z pohodlí, luxusu, výbavy a nechtěl se odchýlit od designové studie. A proto trval vývoj Vayeronu relativně dlouho a vývojové oddělení se sakra zapotilo, ale nakonec se povedlo a vytvořili nesporně superauto, které už ani nemusí být překonáno. Gordon Muray na to šel z druhého konce. Navrhl platformu, měl jasné zadání pro dodavatele motoru (které bylo překonáno - bravo BMW), měl jasno o koncepci vozu a až pak nechal navrhnout karoserii, která měla být maximálně funkčí a i tak byli zaznamenány problémy se vztlakem na přední nápravě a McLareny GTR měli omezenou maximálku na 350km/h. Neřekl bych, že ty auta stojí proti sobě. Každopádně bych si vsadil na to, že jak je dnes legendou (dost mladou) F1, tak za nějaký čas se stane legendou i Vayeron (jestli už není)
JJ, já proti Vejronu nic nemám. To ne. Ty jeho hodnoty nevypadají špatně, to vůbec (jen by mě tak pro zajímavost zajímala spotřeba toho 16válce...). Ale stejně si nemůžu odpustit, že těch 16 válců je krapet moc. Vždyť z 12 válce by se podobný (neřikám že stejný) výkon dal udělat taky(stačí vzpomenout 12 válec od Brabusu), který je taky celkem nadupaný. I když je to komletně předělanej motor z M-B 600 tak, že tam snad nezůstal jeden původní šroubek, ale víc z něj asi vytáhnou t nejde(na úkor životnosti), a tak podobně to mohlo to Bugatti taky udělat. Sic ztáta 4 válců by šla na úkor výkonu, ale na druhou stranu by se ušetřily nějaké ty kilogramy. Stejně jak to dělal při vývoji ML Muray, když o všem říkal, že to moc váží :-) . A dal tak vzniknout spíš formuli než autu, kdežto Bugatti na to šlo z trochu jiního konce a stvořili vůz, který má být spíš civilnější(myslim výbavu), ale zároveň to umí i pěkně rozjet. S pohodlím bych ale řekl, že ML je vyřešeno lépe, tedy pokud jde o místo řidiče. V ničem podobnym se necítíš jako ve formuli(ani Enzo). Proto kdybych si měl vybrat mezi ML a Vejronem, tak bych šel do ML i když už je trochu starší, ale pořád jeden z nejlepších. Vejrona podle mě spíš volí lidi, který tam chtěj mít trochu luxusu a věcí z "civilního" auta, naopak ML volej blázni, který si chtěj hrát na Häkkinena :-). Každé to auto má svoje. Jen nevím jak to bude s poruchovostí toho Bugatti a hlavně jeho údržbou ;-\ . Pokud vím tak s ML se muselo tak cca po 8000 mílích do servisu na výměnu spojky a převodovky(záleželo na stylu jízdy), což je asi otravný. Ále, co psát o tom, co mají jaký plus a co mínus. 1) nikdo(asi) na tomdle webu si nekoupí ani jedno 2)ten kdo si to koupí, teď mluvím o Bugatti páč ML asi neseženeš(ten kdo to má to nejspíš neprodá, páč si toho váží a nebo to jsou závodní týmy), tak to jsou lidi asi jako Paris Hilton a pod.pro něž je důležitý dobře vypadat a tak za 2 roky to stejně prodaj, páč to nebude IN... Škoda :-|
Preco tendencne? Nik ich na okruhu proti sebe este nepostavil a tak ma tvoj nazor rovnaku hodnotu ako ten opacny! Aj ked asi by som tiez viac vsadzal na to Enzo! >:-[]
Každopádne by to bol veľmi zaujímavý a vyrovnaný duel. V zákrutách je jasným favoritom Enzo, ale na výjazdoch a rovinkách by jednoznačne dominoval Veyron. Preto som napísal, že rozhodujúcim faktorom by bol výber trate.
Technicke trate typu Hungaroring by som videl vyrovnanie, hlavne vdaka akceleracnym schopnostiam Veyrona a takmer nemoznosti predbiehat. A ny tych rychlejsich je to asi vcelku jasne... >:D
Ale som zvedavy kedy sa nieco podobne objavy na youtube.
a mame tu zavod letosni sezony, v Cervenem Enzu slavny to Matelko a vedle neho buracejici Výron s dvojitym barevnym podanim pilotovany znamou to slecnou Daisy, zavod je odstartovan a od pneumatik Enza se vali bili stiplavi dym, slecna Daisy gentlemansky nechava rudeho dabla z Maranella v tomto klani vyhrat pac pneumatiky musi vydrzet cele jedno kolo, takze s mirnym pobublavanim se Výron rozjizdi,.... ale mame tu zvrat a hned v prvni zatacce Matelko zatocil na druhou stranu nes je smer zatacky a Enzu tak nadelil darek v podobe svodidel :-! Výron v rukach slecny Daisy se k cilove pasce jednoho okruhu sice doplouzi as po par desitkach minut, i tak to ale staci na pokoreni Matelka kterysto bohuzel sve klani zakoncil jis po par metrech celeho okruhu :yes:
V stredu by mal VW odhalit novú generáciu Golfu, teda G VI. Este pred oficiálnym predstavením unikli notky; nová generácia (alebo skor iba velký facelift G V.) bude vyzerat takto: [odkaz]
Vypadá docela zajímavě. I když je to jen větší lift, musím říci, že tentokrát to Golfu opravdu sekne... ;-) Oproti současné poměrně obtloustlé generaci tohle má docela švih.
Pozeram ze teraz Scirocco kukuc bude novym VW dizajnovym smerom. Uz to sice nie je take hladke ako Golf V, ale ci sa mi to paci viac? No uvidime az uvidime. Zatial :no:
Asi som okrem GTI a 507 jednym z mala na fore, ktorym sa sucasny Golf paci tak ako je. Mne toto mierne priostrenie kriviek, lemov a ja neviem coho + asi nadlho jednotny Scirocco vyraz stastne nepridu. Ale ten palec dole je docasny. Nazivo to moze byt daleko lepsie.
Naopak, tohle je ono, je to pořád Golf, ale dokonale současný. Takovou vizualitu předku nemá v době jediného nudného a fádního řešení konkurence, tedy co největší světla, co nejvíc na kapotě a blatníku, nikdo, (vyjma Civicu), a to nové ztvárnění nárazníku á la Scirocco, které bude markantou VW předků pro budoucí léta, to je prostě za jedna. Je to Golf, dokonalý představitel praktického hatchbacku, žádní falešní sobi zakletých supersportů, ale čisté a praktické linky, v G6 s kapkou dynamiky navíc, dynamiky, která se bohudík obejde bez obezliček šikmých linek, malinkých okýnek nebo trojúhleníkových výfuků. U mě je to na pochvalu. ;-)
Ako pisem vyssie...mne sa sucasny Golf po vizualnej stranke paci a pokojne by som ho nechal tak ako je az do predstavenia novej generacie namiesto tohto velkeho FL. Prave jednotny Scirocco face je to co mi asi bude na VW vadit, ak sa presadi ako jednotiaci prvok designu.
Obezlicky su barle? >:D
Já ten Scirocco čumák vítám, chromovaná maska volkswagenů (i když Golf ji má jen v kombíku) mi nesedí, dle mého svou chromovou lesklostí přespříliš poutá pozornost, není vidět nic kolem a opakováním na růz. modelech vytváří dojem, že jsou všechny předky stejné, i když to tak není. Je to příklad nedobře zvolené markanty značky tvořené maskou, Scíro look bude mnohem lepší.
Obezlička je takové přečůrání obsahu formou, většinou myšleno jako formální výmluva, v tomto smyslu, designu, třeba když dynamiku nedosáhneš základními linkami tvořícími celkový výraz auta, ale na tuctový oblý tvar přidáš křídlo nebo trojúhelníkové koncovky a máš dynamický voe dyzajn. ;-)
no vystihnul jsi to lépe než bych dokázal sám. Jsem velice zvědavý va první setkání naživo. Tohle je pro mne asi nejzajímavěji vypadající Golf od dob představení III generace..
Apropos viděl jsem konečně in-natura scirroco. Paradoxně tedy v polské Kamienné Góře, ale pečlivě jsem si jej prohlédl. A vypadá víc než dobře. Řekl bych mnohem lépe jak na fotkách. Golf jde v jeho šlépějích. Bude vypadat velmi solidně. Interier je klasika od VW. Kvalitní, ergonomický, relativně útulný ale jinak totálně nudný... Tam jsem ani nic jiného nečekal.