Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

ale dá sa
Nonsens
| 6. 2. 2018 10:37
dnes už to taký úlet nie je, citrón tomuto dizajnu vydláždil cestu aj za cenu vlastných obetí. Už je to vlastne mejnstrímový dizajn.
ale dá sa
Mino 1
| 6. 2. 2018 10:41
Za mna dobre. Obcas treba trochu zburat zazite konvencie.
ale dá sa
webpaja
| 6. 2. 2018 10:48
Radši se projdu po Svatopetrském náměstí než po mraveništi ;-)
Avatar - Googelit
ale dá sa
Googelit
| 6. 2. 2018 19:01
Kluci a holky, je to hnus 8-s Hnujde je jak životní nesnáz :no: Co od Hnujde čekat? NIC 8-s
Avatar - Dinar
ale dá sa
Dinar
| 6. 2. 2018 12:09
A co je na tom designu nekonvenčního?
ale dá sa
Mino 1
| 6. 2. 2018 12:23
Zeby tie rozdelene svetla? Tie vzbudzuju najvacsie "pohorsenie" ;)
Avatar - Dinar
ale dá sa
Dinar
| 6. 2. 2018 13:41
Jednak tohle řešení (z hlediska funkčního uspořádání světel) není nic nového, juke, citroeny, jednak z hlediska designu je jedno, jestli jsou horní světla použita jen pro denní svícení a hlavní světla se přesunula k mlhovkám. Jinými slovy, kombinace světel na horní hraně masky a velkých "mlhovek" v nárazníku, je naprosto běžné designové řešení, nic nekonvenčního na výzoru toho auta nevidím.
A mám-li být upřímný, dělá to na mně nehezký dojem čistého kopírování citroenu, resp. DS.
ale dá sa
Mino 1
| 6. 2. 2018 14:53
Koleso sa neda nanovo vynajst. Kazdy obcas niekoho skopiruje a urobi svoju vlastnu variaciu. S tymto argumentom by som uz dnes moc neoperoval.
Avatar - Dinar
ale dá sa
Dinar
| 6. 2. 2018 18:04
“Koleso se nedá nanovo vynajst”, souhlas, se Santa Fe žádné nevynalezli, tj. na tom designu není nic nového, nic nekonvenčního, jsem rád, žes k tomu dospěl. ;-)
ale dá sa
Mino 1
| 6. 2. 2018 18:42
Tie uzke svetla su nekonvecne. Ak by tomu tak nebolo, nevyvolavali by take vasnive, resp. kriticke reakcie ;)
ale dá sa
pallas
| 7. 2. 2018 02:29
Nekonvenčné? Videli to na Cactuse a Picasse, obkreslili a vznikla Kona.
Avatar - Dinar
ale dá sa
Dinar
| 7. 2. 2018 12:26
Koleso se nedá nanovo vynajst! atd., atp., vítej v debatě o prdu motající se v Mino-kruhu. >:D
ale dá sa
Robustol
| 16. 2. 2018 21:46
Ano, z hlediska funkčního uspořádání světel je to naprosto správné řešení, jelikož toto auto je hodně velké a vysoké, tudíž hlavní světlomety by neměly oslňovat těsně vpředu jedoucí auta ve zpětném zrcátku. Často si mi to stává, když takové auto předjedu a na semaforech mne dojede, tak i na potkávací světla mi ,,praží" do zrcátek. Hyundai tak myslí i na řidiče ostatních typů aut, kteří nejsou příznivci vysokých aut SUV, dodávek atd.
ale dá sa
praděda7
| 6. 2. 2018 12:59
Tak tak...další německé auto.... ;-)
Avatar - Googelit
ale dá sa
Googelit
| 6. 2. 2018 18:57
za mě teda neee :no: :no: :no:
Avatar - M1chal
ale dá sa
M1chal
| 6. 2. 2018 13:43
Ty LEDkové světla jsou velké(vypadají jako hlavní světla) a ty hlavní vypadají jako mlhovky, povedlo se jim to rozdělit líp než citroenu :-)
fu ha
718
| 6. 2. 2018 10:38
...najlepsie CZ auto... >:D >:D >:D >:D
fu ha
Reccaro
| 7. 2. 2018 23:46
Hovňák jak z romské kuchařky :-O 8-s
Môže byť
danyo
| 6. 2. 2018 10:45
Nový design sa im podaril, staré Santa Fe už nutne potrebovalo zmenu, krajší bol i Tucson. Za mňa palec hore :-)
Hmyzí moda...
webpaja
| 6. 2. 2018 10:46
...ještě zřejmě některé výrobce táhne. Přitom by se stačilo zeptat u Jeepu, proč měnili tvář Cherokee.
Interiér mi tak trochu připomíná "Best of disco '90".

Pro toho, kdo tvary evropských aut vnímá jako uzívanou nudu to bude dobré. Já si naopak s nekomplikovaností tradičních výrobců od Londýna až po Istanbul vystačím.
Hmyzí moda...
Nonsens
| 6. 2. 2018 11:24
si tam zaradil aj thaliu? >:D
Avatar - Blue Sun
Hmyzí moda...
Blue Sun
| 6. 2. 2018 11:37
I design se musí umět udělat. U Jeepu to moc dobře neudělali a proto taky Cherokee musel projít změnou. A naopak, Citroën se zjevně trefil, stejně jako Hyundai.
Avatar - Barrichello
Hmyzí moda...
Barrichello
| 6. 2. 2018 11:54
u Jeepu vyčerpali ponteciál zákazníků, kteří chtěli netradiční obludu a když jim prodeje padly o 20% dolů, museli s tím něco dělat.
Vono FCA Jeep nutně potřebuje, protože nic ostatního už jim nešlape. V USA za Leden 2018 měli ztrátu 16% už u i značky RAM, zatímco knokurenčí pikapy a dodávky typu Ford řady F, Chevy Silverado, Colorado, Express, E-Series atd měly meziroční nárůst.
O dodge nemá smysl psát, meziroční pokles cca 31% a Chrysler klesá už 8 rok po sobě. Dno ještě stáli neašli ...

A FCA taky výrazně boduje se sedany a osobáky vůbec, za leden jich prodali u chrysleru a dodge krásných 7700 ks zatímco u GM 37 400 ks.
Takový menší rozdíl, hehe >:D >:D >:D >:D
Hmyzí moda...
comper
| 6. 2. 2018 13:02
Cely prispevok len o kritike FCA v clanku o Hyundai, to chce uz riadne krvave oci >:D
Avatar - Barrichello
Hmyzí moda...
Barrichello
| 6. 2. 2018 13:21
Byla zde debata o Jeepu.....tak píšu jak je to s Jeepem. Jediná značka co má nové modely a daří se jí, ostatní je panoptikum veteránů s prodeji čím dál horšími.
Ono se píše že FCA vydělává, ale nepíše se za jakou cenu. >:D
Avatar - wakantanka
Hmyzí moda...
wakantanka
| 6. 2. 2018 13:44
Tak nám to vysvetli za akú cenu. Určite máš širší koncernový pohľad študovaného ekonóma.
Avatar - Barrichello
Hmyzí moda...
Barrichello
| 6. 2. 2018 13:48
Za cenu asi tak 30-40% investic než mají jiné koncerny do vývoje a rozšiřování modelového portfolia. >:D
Avatar - wakantanka
Hmyzí moda...
wakantanka
| 6. 2. 2018 13:43
Ku článku kde sa písalo o tom, že predávajú síce menej ale zarábajú viac (moje dávne slová) si nenapísal ani čiarku a teraz sa tu uchechtávaš ani neviem na čom.
Hmyzí moda...
comper
| 6. 2. 2018 13:50
Uz to pripomina Adovu nenavist voci rendlikom. Chlapci si kupia jeden olietany pekac z bazaru a podla toho sudia celu znacku.
Avatar - Barrichello
Hmyzí moda...
Barrichello
| 6. 2. 2018 13:52
Já měl chryslery 3, měl sem je 8 let a neměl sem se spolehlivostí žádné větší problémy. Jediný problém mam, kam to Fiat dovedl po roce 2009 >:D

Takže seš mimo
Avatar - Barrichello
Hmyzí moda...
Barrichello
| 6. 2. 2018 13:50
Na těch krásných prodejích čéče. Chrysler 10500 ks v Lednu, ještě kousek a překoná ho i Cadillac. A ten vydělává na jednom modelu asi tak 4x víc jak Chrysler >:D Protože prémiovka >:D A pomalu se možná začně blížit i Lincoln...

A to číslo 7700 vs 37 400. Na to nám povíš co? Jakotže jiní umějí vydělávat na sedanech a FCA ne? Zajímavý co >:D

A taky ujíždím na těch krásných číslech koncernů: FCA v USA v Lednu -13% celý koncern a GM +1,3%.
Taky zajímavý vid :-)
Avatar - wakantanka
Hmyzí moda...
wakantanka
| 6. 2. 2018 15:20
Clovece comu nerozumies vo vete. : vyrabaju a predavaju to na com zarabaju?
Avatar - Barrichello
Hmyzí moda...
Barrichello
| 6. 2. 2018 15:26
Oni nezarabajů na ničem, jen na Jeepech a lepších verzích pikapů RAM a i ty už jim padaj prodeje....

čísla jdou neustále dolů a porfolio je stále menší a menší a starší a starší, jak dlouho myslíš že jim to vydrží? :-)
Avatar - wakantanka
Hmyzí moda...
wakantanka
| 6. 2. 2018 17:50
Vies tie svoje plky aj podlozit cislami? Odpoviem si sam. Nevies. Len si to myslis lebo Lojza v hospode povidal.
Avatar - Barrichello
Hmyzí moda...
Barrichello
| 6. 2. 2018 20:02
Zatím se všechny moje předpovědi splnily, smůla >:D >:D >:D >:D

[odkaz]
Avatar - wakantanka
Hmyzí moda...
wakantanka
| 10. 2. 2018 09:36
Podľa tvojich prdpovedí mal FCA zkrachovať pred 5 rokmi, takže skľudni hormón. >:D Zatiaľ táto debata vyznieva, že ja o voze, ty o koze.
Nevypadá zle....
Arese
| 6. 2. 2018 10:59
Tak toto rozhodně bude jeden z těch hezčích Hyundajů...
Nevypadá zle....
praděda7
| 6. 2. 2018 13:02
Němci zapra­cova­li..­....­... >:D
Avatar - twistedTSD
Krok zpět
twistedTSD
| 6. 2. 2018 11:23
Předchozí generace byly (velmi) povedené, ale tohle vypadá divně. Nemám rád design, u kterého nevím, do kterých "očí" se dívat. Do těch stylových s DRL nebo do těch jakože skrytých s hlavními světlomety? Jeep právě právě provedl zachraňující facelift a stejný koncept zahodil, Hyundai s ním začíná.
Krok zpět
Nonsens
| 6. 2. 2018 11:31
keď kukneš do ksichtu juke, tak musíš chytať schízu.
Avatar - twistedTSD
Krok zpět
twistedTSD
| 6. 2. 2018 17:32
Řekněme, že jeho úspěch je mi záhadou.
Avatar - 3_diamanty
Krok zpět
3_diamanty
| 6. 2. 2018 11:38
naopak.. toto je velky krok vpred..... tigi je razom veteran ;-) s nadhladom samozrejme

masivne vysoke oble narazniky a svetla posadene co najvyssie nielen pekne a sebavedomo vyzeraju ale iste aj co to pomozu pri ochrane chodcov ...
Avatar - R32
Krok zpět
R32
| 6. 2. 2018 13:42
Čo tu pletieš Tiguana? Článok je o SantaFe nie o Tucsone... Trošku si mýliš kategórie, s prižmúreným okom by sa to mohlo maximálne porovnať s Tiguanom Allspace. 8-s
Krok zpět
ericn
| 6. 2. 2018 18:36
Jo je to dost bída, nepovedlo se na Koně, tak to zkoušejí na Santa Fe. Navíc nasadí cenu nad 1mil a opět budou prodeje v CZ v řádech desítek. Kdo chce kam... >:D
Je jedno jak vypadá
spaleny6
| 6. 2. 2018 11:25
Kvůli těm jejich reklamám si hyundai nikdy nekoupím.
Je jedno jak vypadá
Arese
| 6. 2. 2018 11:41
Máš recht a nejsi zdaleka sám! ;-)
Je jedno jak vypadá
car
| 6. 2. 2018 11:50
Já si zase kvůli reklamám na acz,autoforu atd nikdy nekoupím nic z koncernu vw
Je jedno jak vypadá
praděda7
| 6. 2. 2018 13:06
Mojí soudružce manželce se Hyundai líbí. Problém je v tom, že by ho musela parkovat u sebe v ložnici a ložnice není dostatečně velká.... >:D
Avatar - R32
Je jedno jak vypadá
R32
| 6. 2. 2018 13:44
Tvoj svet musí byť dosť obmedzený keď sa riadiš podľa reklám resp. tým či sa ti reklamy páčia alebo nie... ;-\
Je jedno jak vypadá
car
| 6. 2. 2018 14:21
Přesně tak.Nechápu že na reklamy vůbec někdo nějak reaguje..ale jde vidět,že Hyundai se to povedlo a reakce jsou;-)Teď jsem si vzpomněl jak ještě před nedávnem jsem svým malým dětem vysvětloval,že to co je v reklamách nemusí být tak úplně pravda,že nám mají jen upoutat naši pozor­nost­..ne­napa­dlo mě,že i dospělí lidé to můžou mít stejné jak ty děti..:-D
Je jedno jak vypadá
danyo
| 6. 2. 2018 15:00
To je pekne napísané :-)
Avatar - _Karel_
Je jedno jak vypadá
_Karel_
| 6. 2. 2018 15:37
Geniální. Předpokládám, že když někdo dá do reklamy se.roucího důchodce, bude to ok, protože to každopádně zaujme a upoutá pozornost. Dobré měřítko hodnocení úrovně reklamy. :yes:
Je jedno jak vypadá
car
| 6. 2. 2018 17:13
..no asi tak nějak..podle tvého měřítka..to funguje.
Avatar - JDM
Je jedno jak vypadá
JDM
| 7. 2. 2018 05:14
Tak to je obrovská rána pro celý Hyundai... >:D
Avatar - _Karel_
Opravdu fotky?
_Karel_
| 6. 2. 2018 11:26
A tohle je důvod, proč nesnáším skici. To auto najednou vypadá úplně jinak. To, co na skice fungovalo, vypadá v reálu daleko hůř.
Opravdu fotky?
Nonsens
| 6. 2. 2018 11:33
tak to na skicu ceedu ani nepozeraj
Avatar - 3_diamanty
pekne
3_diamanty
| 6. 2. 2018 11:33
trend je jasny.. male uzke svetla posadene co najvyssie... po bokoch velke svetlomety na vysku vsadene do akychsi obrovskych "dier" ... co vyvolava dojem masivnosti a sebavodomeho pohladu... k tomu samozrejme dostatok chromu .. vyrazna maska... vid predkom podobne rieseny eclipse cross alebo sportage ... z toho pohladu vyzeraju hodne sebavedomo [odkaz] [odkaz] ... tak konecne aj Santa Fe uz neposobi tak usedlo a nudne....tigi bude mat svojim sklesnutym vyzorom co dobiehat
Avatar - Blue Sun
Jsem rád,
Blue Sun
| 6. 2. 2018 11:36
že nemusím držet nějaké trapné konvence a tak s klidem můžu napsat, že se mi tohle auto líbí. Rozhodně patří k tomu zajímavějšímu, co ve světové produkci vidíme. A v porovnání s "prémiovým" Mercedesem je tohle design z říše snů.
Avatar - 3_diamanty
Jsem rád,
3_diamanty
| 6. 2. 2018 11:46
vyzera to kusok aj akoby americky ( co je za mna len plus ) ... a zaroven som v tom akoby zbadal aj nieco z infinity .. ma to proste take nóbl tvary a aj ta chromovana maska je taka polo-japan :-) nieco na pomedzi lexusu a infinity .. citit tu pokrok... na rodiel povedzme od atecy alebo tigiho
Jsem rád,
JirkaX
| 6. 2. 2018 12:13
Tobě ten Tiguan nějak leží v žaludku. Ale proč ne, když se ti líbí tohle. A ty pravděpodobně nefunkční mlhovky se ti taky líbí?
Jsem rád,
martin_dr
| 6. 2. 2018 13:43
zaujimave ze amerika v podani fordu ti tak strasne vadi a tu ti americky dizajn zrazu pride ako plus. Ty sa uz spametaj z tych tvojich iluzii, lebo to ako si series do ust, to nedaval snad ani stary znamy GTI..
Avatar - Dinar
Jsem rád,
Dinar
| 6. 2. 2018 12:09
Mercedes má teoreticky proti tomuhle GLC, co je na něm designově špatně, že santa má v porovnání s ním "design z říše snů"? :-O
Avatar - Blue Sun
Jsem rád,
Blue Sun
| 6. 2. 2018 12:21
To, co na všech současných Mercedesech - přišlápnutá příď, divná světla, podivné boční linie, u GLC navíc naprosto odpudivě řešená horní linka oken.
To víš, jsem švorcák, co na Mergla nemá, tak jeho design haním, kde můžu...
Avatar - Dinar
Jsem rád,
Dinar
| 6. 2. 2018 13:59
Jen pro jistotu, mluvíme o stejném autě? "odpudivě řešená horní linka oken..." :-O
[odkaz]
Avatar - Blue Sun
Jsem rád,
Blue Sun
| 6. 2. 2018 14:12
Ano, mluvíme. Mně se prostě provedení horní linky oken a její navázání do posledního sloupku ani trošku nelíbí.
Jsem rád,
webpaja
| 6. 2. 2018 15:12
Pohled na design je individuální věc, nicméně na poměrně běžné tvary Hyundai z mého pohledu nasadilo nekonvenční příď, ta třeba mě osobně vůbec neinteresuje. Což neznaměná, že dalších deset lidí to bude mít stejně.
Jsem rád,
webpaja
| 6. 2. 2018 15:08
100 lidí, sto chutí. GLC vypadá ze všech GLx řad nejlíp. ;-)
Avatar - maxi!
Jsem rád,
maxi!
| 6. 2. 2018 12:26
GLC je aj podla mna velmi podarene auto. Celkove.
Trochu ma mrzelo v teste s novou X3, ze aj ked je ovela pohodlnejsi a ma viac priestoru ( co si myslim, ze pri SUV je celkom podstatne!), tak dostalo slabe hodnotenie, pretoze ma menej sportovy charakter.
:-!
Jsem rád,
comper
| 6. 2. 2018 13:20
Nechcem vam do toho kecat, ale GLC je velkostne ako Tucson, Santa Fe je vo velkosti GLE. Cenovo je to samozrejme ina liga.
Avatar - Dinar
Jsem rád,
Dinar
| 6. 2. 2018 13:52
To ses trefil, mám k tomu zrovna čerstvý zážitek, čekáme na GLE coupe, přesčas, tak nám MB dalo na 14 dní GLC a bylo mi s ním jet i delší trasu na hory. Souhlasím s tím, že je to výborné auto, v MB portfoliu jednoznačně jedno z nejvydařenějších. A konkrétní 220d verzi bych zcela určitě upřednostnil před odcházející X3 20d a to o obrovský kus. Dnes jsem se ale shodou okolností dostal k projetí úplně čerstvé X3 20d nové gen. a hodnocení se rázem obrací, tohle auto se povedlo zcela bez výhrad, problém s odhlučněním motoru je pryč, je to tiché od kol i aerod. hluku, pohodlí na o palec větších kolech než jsem měl na GLC je naprosto srovnatelné, a přestože GLC je z hlediska agility naprosto a až překvapivě dobré auto, nová X3 jde ještě dál, ta se opravdu řídí jako nějaký HB, váha není cítit, perfektní práce přední nápravy, výborné řízení. A jako bonus navíc, interier, GLC s céčkovým vnitřkem rázem vypadá zastarale, infotainment ve srovnání s posl. idrivem jako vykopávka. Ale znova opakuju, GLC je skutečně výborné auto, jen novinka od bmw je o něco lepší. ;-)
Jsem rád,
webpaja
| 6. 2. 2018 15:09
GLC je na vzduchu?
Avatar - wakantanka
Jsem rád,
wakantanka
| 6. 2. 2018 15:22
Mam taky pocit ze za priplatok moze mat mechy.
Avatar - maxi!
Jsem rád,
maxi!
| 6. 2. 2018 17:35
ano, je na vzduchu za priplatok.
ale aj obycko prezenie je na rozumnych rozmeroch velmi prijemne po rozbitej Prahe - spokojnost! :-!
Avatar - Dinar
Jsem rád,
Dinar
| 6. 2. 2018 18:08
Výskyt GLC 220d na vzduchu v přírodě je asi takový, jako výskyt bílé vrány. ;-)
Avatar - maxi!
Jsem rád,
maxi!
| 6. 2. 2018 17:33
dakujem za info z osobnej skusenosti - ja som zatial vychadzal z testu Autobild, ked sa vyjadrovali o velkom rozdieli medzi pruzenim spominanych aut, ze GLC v sport nastaveni je asi ako X3 v komfortnom prepnuti ( a to sa mi zdalo dost velke, ale nemam este osobnu skusenost) a hlavne cestovanie vzadu dostalo viac bodov v GLC ako nove X3.
:-!
Avatar - Dinar
Jsem rád,
Dinar
| 6. 2. 2018 18:09
A v tom AB bylo glc na vzduchu?
Avatar - maxi!
Jsem rád,
maxi!
| 6. 2. 2018 19:34
pise sa tam:
pokial priplatite za vzduch 60.000, tak strcite X3 alebo Q5 do kapsy, ale si myslia, ze je zbytocne kupovat Air Body C., lebo komfort je aj tak vyborny.
na Mobile.de je zopar GLC na vzduchu, aj u lacnejsich modeloch :-!
Avatar - Machýrek
Jsem rád,
Machýrek
| 7. 2. 2018 00:01
S GLC na vzduchu mam ujeto 40kkm, na pruzinach tak 10kkm.
Subjektivne mam pocit, za ta pera byla lepsi, konzistentni, chovala se stejne predvidatelne nezavisle na povrchu a rychlosti. Vzduch se v nizkych rychlostech trese, ve vyssich houpe a v rychlostech 200+ v jakymkoli rezimu i ve Sport+ staci pri predjizdeni vlna na dalnici a cvrknes si z toho do kalhot jak se necekane rozhoupe. Takze za me ano, GLC je velmi povedene auto, temer bez vyhrad, akorat s naladenim vzduch podvozku mam problem.
Avatar - Dinar
Jsem rád,
Dinar
| 7. 2. 2018 07:26
To máme úplně stejně, vzduch v provedení MB vůbec nepovažuju za jakoukoliv výhodu, naopak věc, které je třeba se vyhnout, protože na pérech s magnetorol. tlumiči jsou podvozky MB mnohem lepší. Ono v těch testech je vždycky hodnoceno jako komfort vzduch. podvozku právě to pohupování, které je podle mně špatně, jako vlastnost bych byl ochoten takové chování akceptovat maximálně u S-Klasse, ale u suvéček je to bída, auta se kolébají, při brždění a akceleraci houpou zepředu dozadu a přitom podvozek mlátí na každé díře. Stačí srovnat GLS třeba s velkým Rangem, hned je vidět, kdo umí vzduch.
Avatar - maxi!
Jsem rád,
maxi!
| 7. 2. 2018 08:31
chlapci, tak som rad za nove info, ja nemam osobne moznosti to zrovnat a mojae GLC250 ma vcelku uspokojovalo s konvencnim podvozkom. Dobre vediet! :-!
Avatar - Dinar
Jsem rád,
Dinar
| 7. 2. 2018 07:39
Ano, přesně zopár, bílých vran, z 1321 inzerovaných GLC 220d na mobile.de má Luftfederung plných 13 ks, což je prakticky přesně 1%. :-!
Avatar - maxi!
Jsem rád,
maxi!
| 7. 2. 2018 08:29
ja som prave v noci pozeral - ked tam zadas GLC a air ( airmatic), tak mi naslo vyse 100 kusov. Pri slove luft iba zopar, asi 5 kusov
ale nezadal som presne GLC220, iba model GLC :-!
nie je to vela, ale okolo 100 kuskov uz je dost na vyber
ale po skusenostia ( za ktore dakujem) asi nema zmyslel to hladat, klasicke odpruzenie bude lepsie riesenie.
Hned zítra
Toman01
| 6. 2. 2018 12:24
si v práci řeknu o nový služebák ;-\
Hned zítra
webpaja
| 6. 2. 2018 15:10
:yes: >:D
Avatar - miromen
Svěží
miromen
| 6. 2. 2018 12:32
Auto jako takove nehodnotim už jen minimalně z duvodu, že se jedna o krabici, ale musi se nechat, že korejci je umi udělat pohledne. Sice předni světla, přesněji mlhovky mi moc na oko nejdou, ale jako celek je to svěži a dobře se na to kouka, tedy soudim dle těch prvnich fotek.
Svěží
praděda7
| 6. 2. 2018 13:11
Jací Korejci? Vždyť to designují celé Němci.... ;-)
Avatar - Blue Sun
Svěží
Blue Sun
| 6. 2. 2018 13:48
Němec navrhuje, Korejec schvaluje. Takže design musí odpovídat vkusu toho, kdo schvaluje.
Svěží
praděda7
| 6. 2. 2018 14:34
Šéf designu je Němec a schvaluje on. Korejci jen platí a kývají....
Svěží
car
| 6. 2. 2018 14:50
Keci!
Svěží
webpaja
| 6. 2. 2018 15:06
Píše se kecy. Kec bez kecu jako hrad bez hradu... ;-)
Svěží
car
| 6. 2. 2018 15:19
No jasně..omlouvám se:-D
Svěží
praděda7
| 6. 2. 2018 15:42
Jo na Hradě? Tam se toho nakecá.... >:D
Avatar - maxi!
Svěží
maxi!
| 7. 2. 2018 08:33
>:D
Avatar - Blue Sun
Svěží
Blue Sun
| 6. 2. 2018 15:53
Šéf designu schválí tak možná návrhy svých podřízených. O tom, který se vybere jako finální, opravdu nemůže rozhodnout on sám.
Avatar - maxi!
Svěží
maxi!
| 6. 2. 2018 17:42
je to ale trochu inak - Peter Schreyer je šéf designérské kanceláře automobilky Kia od roku 2012 byl jmenován prezidentem Kia a tak jeho nazor beru velmi vazne. :-!
Svěží
Robustol
| 16. 2. 2018 21:27
A KiA je vlastněná značkou (koncernem) Hyundai, Korejci, a ti rozhodují o všech detailech co automobilky Hyundai i KiA vyprodukují.
Výrazný design ??? Je to nuda.
Josef 1
| 6. 2. 2018 14:02
Naprosto nudný design

Tradiční světla a velká ústa, tomu říkám nuda.
Výrazný design ??? Je to nuda.
fOE
| 6. 2. 2018 14:24
V poradku. Jen tak ze zvedavosti, nahod prosim neco cemu nerikas nuda.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku