Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ženava 2018

Autosalon Ženeva 2018

Starší ročníky

Autosalon Paříž

Autosalon Frankfurt

Další autosalony

Informace

Rok 2018 je již 88. ročníkem ženevské výstavy. Vstupenky jsou k dispozici přímo na výstavišti Palexpo nebo na webových stránkách autosalonu. Akce se koná mezi 6. a 18. březnem 2018, první dva dny jsou určeny pro odbornou veřejnost, pro běžné návštěvníky je otevřeno od čtvrtka 8. března. Výstaviště je otevřeno od pondělí do pátku mezi desátou ranní a osmou večerní hodinou, o víkendu pak od devíti do sedmi. Vstupné pro dospělé činí 16 franků (350 Kč), po čtvrté odpolední stojí vstupenka polovinu.

Termín

Kdy: od 8. - 18. 3. 2018

Kde: Ženeva, Švýcarsko, výstaviště Palexpo, Route François-Peyrot 30, 1218 Le Grand-Saconnex, z Prahy 950 km, z Brna 1.160 km.

VSTUPENKY

Zpět na článek

Nový Hyundai Santa Fe na prvních fotkách. Co říkáte na jeho výrazný design?

98 komentářů

Nonsens
dnes už to taký úlet nie je, citrón tomuto dizajnu vydláždil cestu aj za cenu vlastných obetí. Už je to vlastne mejnstrímový dizajn.
Mino 1
Za mna dobre. Obcas treba trochu zburat zazite konvencie.
webpaja
Radši se projdu po Svatopetrském náměstí než po mraveništi 😉
Avatar - Googelit
Googelit
Kluci a holky, je to hnus 8-s Hnujde je jak životní nesnáz :no: Co od Hnujde čekat? NIC 8-s
Avatar - Dinar
Dinar
A co je na tom designu nekonvenčního?
Mino 1
Zeby tie rozdelene svetla? Tie vzbudzuju najvacsie "pohorsenie" 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Jednak tohle řešení (z hlediska funkčního uspořádání světel) není nic nového, juke, citroeny, jednak z hlediska designu je jedno, jestli jsou horní světla použita jen pro denní svícení a hlavní světla se přesunula k mlhovkám. Jinými slovy, kombinace světel na horní hraně masky a velkých "mlhovek" v nárazníku, je naprosto běžné designové řešení, nic nekonvenčního na výzoru toho auta nevidím.
A mám-li být upřímný, dělá to na mně nehezký dojem čistého kopírování citroenu, resp. DS.
Mino 1
Koleso sa neda nanovo vynajst. Kazdy obcas niekoho skopiruje a urobi svoju vlastnu variaciu. S tymto argumentom by som uz dnes moc neoperoval.
Avatar - Dinar
Dinar
“Koleso se nedá nanovo vynajst”, souhlas, se Santa Fe žádné nevynalezli, tj. na tom designu není nic nového, nic nekonvenčního, jsem rád, žes k tomu dospěl. 😉
Mino 1
Tie uzke svetla su nekonvecne. Ak by tomu tak nebolo, nevyvolavali by take vasnive, resp. kriticke reakcie 😉
Avatar - pallas
pallas
Nekonvenčné? Videli to na Cactuse a Picasse, obkreslili a vznikla Kona.
Avatar - Dinar
Dinar
Koleso se nedá nanovo vynajst! atd., atp., vítej v debatě o prdu motající se v Mino-kruhu. >😁
Robustol
Ano, z hlediska funkčního uspořádání světel je to naprosto správné řešení, jelikož toto auto je hodně velké a vysoké, tudíž hlavní světlomety by neměly oslňovat těsně vpředu jedoucí auta ve zpětném zrcátku. Často si mi to stává, když takové auto předjedu a na semaforech mne dojede, tak i na potkávací světla mi ,,praží" do zrcátek. Hyundai tak myslí i na řidiče ostatních typů aut, kteří nejsou příznivci vysokých aut SUV, dodávek atd.
Avatar - praděda7
praděda7
Tak tak...další německé auto.... 😉
Avatar - Googelit
Googelit
za mě teda neee :no: :no: :no:
Avatar - M1chal
M1chal
Ty LEDkové světla jsou velké(vypadají jako hlavní světla) a ty hlavní vypadají jako mlhovky, povedlo se jim to rozdělit líp než citroenu 😄
718
...najlepsie CZ auto... >😁 >😁 >😁 >😁
ikarus
Hovňák jak z romské kuchařky 😲 8-s
danyo
Nový design sa im podaril, staré Santa Fe už nutne potrebovalo zmenu, krajší bol i Tucson. Za mňa palec hore 😄
webpaja
...ještě zřejmě některé výrobce táhne. Přitom by se stačilo zeptat u Jeepu, proč měnili tvář Cherokee.
Interiér mi tak trochu připomíná "Best of disco '90".

Pro toho, kdo tvary evropských aut vnímá jako uzívanou nudu to bude dobré. Já si naopak s nekomplikovaností tradičních výrobců od Londýna až po Istanbul vystačím.
Nonsens
si tam zaradil aj thaliu? >😁
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
I design se musí umět udělat. U Jeepu to moc dobře neudělali a proto taky Cherokee musel projít změnou. A naopak, Citroën se zjevně trefil, stejně jako Hyundai.
Avatar - Anonym
Anonym
u Jeepu vyčerpali ponteciál zákazníků, kteří chtěli netradiční obludu a když jim prodeje padly o 20% dolů, museli s tím něco dělat.
Vono FCA Jeep nutně potřebuje, protože nic ostatního už jim nešlape. V USA za Leden 2018 měli ztrátu 16% už u i značky RAM, zatímco knokurenčí pikapy a dodávky typu Ford řady F, Chevy Silverado, Colorado, E😜ress, E-Series atd měly meziroční nárůst.
O dodge nemá smysl psát, meziroční pokles cca 31% a Chrysler klesá už 8 rok po sobě. Dno ještě stáli neašli ...

A FCA taky výrazně boduje se sedany a osobáky vůbec, za leden jich prodali u chrysleru a dodge krásných 7700 ks zatímco u GM 37 400 ks.
Takový menší rozdíl, hehe >😁 >😁 >😁 >😁
comper
Cely prispevok len o kritike FCA v clanku o Hyundai, to chce uz riadne krvave oci >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Byla zde debata o Jeepu.....tak píšu jak je to s Jeepem. Jediná značka co má nové modely a daří se jí, ostatní je panoptikum veteránů s prodeji čím dál horšími.
Ono se píše že FCA vydělává, ale nepíše se za jakou cenu. >😁
Avatar - wakantanka
wakantanka
Tak nám to vysvetli za akú cenu. Určite máš širší koncernový pohľad študovaného ekonóma.
Avatar - Anonym
Anonym
Za cenu asi tak 30-40% investic než mají jiné koncerny do vývoje a rozšiřování modelového portfolia. >😁
Avatar - wakantanka
wakantanka
Ku článku kde sa písalo o tom, že predávajú síce menej ale zarábajú viac (moje dávne slová) si nenapísal ani čiarku a teraz sa tu uchechtávaš ani neviem na čom.
comper
Uz to pripomina Adovu nenavist voci rendlikom. Chlapci si kupia jeden olietany pekac z bazaru a podla toho sudia celu znacku.
Avatar - Anonym
Anonym
Já měl chryslery 3, měl sem je 8 let a neměl sem se spolehlivostí žádné větší problémy. Jediný problém mam, kam to Fiat dovedl po roce 2009 >😁

Takže seš mimo
Avatar - Anonym
Anonym
Na těch krásných prodejích čéče. Chrysler 10500 ks v Lednu, ještě kousek a překoná ho i Cadillac. A ten vydělává na jednom modelu asi tak 4x víc jak Chrysler >😁 Protože prémiovka >😁 A pomalu se možná začně blížit i Lincoln...

A to číslo 7700 vs 37 400. Na to nám povíš co? Jakotže jiní umějí vydělávat na sedanech a FCA ne? Zajímavý co >😁

A taky ujíždím na těch krásných číslech koncernů: FCA v USA v Lednu -13% celý koncern a GM +1,3%.
Taky zajímavý vid 😄
Avatar - wakantanka
wakantanka
Clovece comu nerozumies vo vete. : vyrabaju a predavaju to na com zarabaju?
Avatar - Anonym
Anonym
Oni nezarabajů na ničem, jen na Jeepech a lepších verzích pikapů RAM a i ty už jim padaj prodeje....

čísla jdou neustále dolů a porfolio je stále menší a menší a starší a starší, jak dlouho myslíš že jim to vydrží? 😄
Avatar - wakantanka
wakantanka
Vies tie svoje plky aj podlozit cislami? Odpoviem si sam. Nevies. Len si to myslis lebo Lojza v hospode povidal.
Avatar - Anonym
Anonym
Zatím se všechny moje předpovědi splnily, smůla >😁 >😁 >😁 >😁

[odkaz]
Avatar - wakantanka
wakantanka
Podľa tvojich prdpovedí mal FCA zkrachovať pred 5 rokmi, takže skľudni hormón. >😁 Zatiaľ táto debata vyznieva, že ja o voze, ty o koze.
Arese
Tak toto rozhodně bude jeden z těch hezčích Hyundajů...
Avatar - praděda7
praděda7
Němci zapracovali......... >😁
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Předchozí generace byly (velmi) povedené, ale tohle vypadá divně. Nemám rád design, u kterého nevím, do kterých "očí" se dívat. Do těch stylových s DRL nebo do těch jakože skrytých s hlavními světlomety? Jeep právě právě provedl zachraňující facelift a stejný koncept zahodil, Hyundai s ním začíná.
Nonsens
keď kukneš do ksichtu juke, tak musíš chytať schízu.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Řekněme, že jeho úspěch je mi záhadou.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
naopak.. toto je velky krok vpred..... tigi je razom veteran 😉 s nadhladom samozrejme

masivne vysoke oble narazniky a svetla posadene co najvyssie nielen pekne a sebavedomo vyzeraju ale iste aj co to pomozu pri ochrane chodcov ...
Avatar - R32
R32
Čo tu pletieš Tiguana? Článok je o SantaFe nie o Tucsone... Trošku si mýliš kategórie, s prižmúreným okom by sa to mohlo maximálne porovnať s Tiguanom Allspace. 8-s
ericn
Jo je to dost bída, nepovedlo se na Koně, tak to zkoušejí na Santa Fe. Navíc nasadí cenu nad 1mil a opět budou prodeje v CZ v řádech desítek. Kdo chce kam... >😁
spaleny6
Kvůli těm jejich reklamám si hyundai nikdy nekoupím.
Arese
Máš recht a nejsi zdaleka sám! 😉
car
Já si zase kvůli reklamám na acz,autoforu atd nikdy nekoupím nic z koncernu vw
Avatar - praděda7
praděda7
Mojí soudružce manželce se Hyundai líbí. Problém je v tom, že by ho musela parkovat u sebe v ložnici a ložnice není dostatečně velká.... >😁
Avatar - R32
R32
Tvoj svet musí byť dosť obmedzený keď sa riadiš podľa reklám resp. tým či sa ti reklamy páčia alebo nie... ;-\
car
Přesně tak.Nechápu že na reklamy vůbec někdo nějak reaguje..ale jde vidět,že Hyundai se to povedlo a reakce jsou😉Teď jsem si vzpomněl jak ještě před nedávnem jsem svým malým dětem vysvětloval,že to co je v reklamách nemusí být tak úplně pravda,že nám mají jen upoutat naši pozornost..nenapadlo mě,že i dospělí lidé to můžou mít stejné jak ty děti..😁
danyo
To je pekne napísané 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Geniální. Předpokládám, že když někdo dá do reklamy se.roucího důchodce, bude to ok, protože to každopádně zaujme a upoutá pozornost. Dobré měřítko hodnocení úrovně reklamy. :yes:
car
..no asi tak nějak..podle tvého měřítka..to funguje.
Avatar - JDM
JDM
Tak to je obrovská rána pro celý Hyundai... >😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
A tohle je důvod, proč nesnáším skici. To auto najednou vypadá úplně jinak. To, co na skice fungovalo, vypadá v reálu daleko hůř.
Nonsens
tak to na skicu ceedu ani nepozeraj
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
trend je jasny.. male uzke svetla posadene co najvyssie... po bokoch velke svetlomety na vysku vsadene do akychsi obrovskych "dier" ... co vyvolava dojem masivnosti a sebavodomeho pohladu... k tomu samozrejme dostatok chromu .. vyrazna maska... vid predkom podobne rieseny eclipse cross alebo sportage ... z toho pohladu vyzeraju hodne sebavedomo [odkaz] [odkaz] ... tak konecne aj Santa Fe uz neposobi tak usedlo a nudne....tigi bude mat svojim sklesnutym vyzorom co dobiehat
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
že nemusím držet nějaké trapné konvence a tak s klidem můžu napsat, že se mi tohle auto líbí. Rozhodně patří k tomu zajímavějšímu, co ve světové produkci vidíme. A v porovnání s "prémiovým" Mercedesem je tohle design z říše snů.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
vyzera to kusok aj akoby americky ( co je za mna len plus ) ... a zaroven som v tom akoby zbadal aj nieco z infinity .. ma to proste take nóbl tvary a aj ta chromovana maska je taka polo-japan 😄 nieco na pomedzi lexusu a infinity .. citit tu pokrok... na rodiel povedzme od atecy alebo tigiho
JirkaX
Tobě ten Tiguan nějak leží v žaludku. Ale proč ne, když se ti líbí tohle. A ty pravděpodobně nefunkční mlhovky se ti taky líbí?
martin_dr
zaujimave ze amerika v podani fordu ti tak strasne vadi a tu ti americky dizajn zrazu pride ako plus. Ty sa uz spametaj z tych tvojich iluzii, lebo to ako si series do ust, to nedaval snad ani stary znamy GTI..
Avatar - Dinar
Dinar
Mercedes má teoreticky proti tomuhle GLC, co je na něm designově špatně, že santa má v porovnání s ním "design z říše snů"? 😲
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
To, co na všech současných Mercedesech - přišlápnutá příď, divná světla, podivné boční linie, u GLC navíc naprosto odpudivě řešená horní linka oken.
To víš, jsem švorcák, co na Mergla nemá, tak jeho design haním, kde můžu...
Avatar - Dinar
Dinar
Jen pro jistotu, mluvíme o stejném autě? "odpudivě řešená horní linka oken..." 😲
[odkaz]
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Ano, mluvíme. Mně se prostě provedení horní linky oken a její navázání do posledního sloupku ani trošku nelíbí.
webpaja
Pohled na design je individuální věc, nicméně na poměrně běžné tvary Hyundai z mého pohledu nasadilo nekonvenční příď, ta třeba mě osobně vůbec neinteresuje. Což neznaměná, že dalších deset lidí to bude mít stejně.
webpaja
100 lidí, sto chutí. GLC vypadá ze všech GLx řad nejlíp. 😉
Avatar - maxi!
maxi!
GLC je aj podla mna velmi podarene auto. Celkove.
Trochu ma mrzelo v teste s novou X3, ze aj ked je ovela pohodlnejsi a ma viac priestoru ( co si myslim, ze pri SUV je celkom podstatne!), tak dostalo slabe hodnotenie, pretoze ma menej sportovy charakter.
:-!
comper
Nechcem vam do toho kecat, ale GLC je velkostne ako Tucson, Santa Fe je vo velkosti GLE. Cenovo je to samozrejme ina liga.
Avatar - Dinar
Dinar
To ses trefil, mám k tomu zrovna čerstvý zážitek, čekáme na GLE coupe, přesčas, tak nám MB dalo na 14 dní GLC a bylo mi s ním jet i delší trasu na hory. Souhlasím s tím, že je to výborné auto, v MB portfoliu jednoznačně jedno z nejvydařenějších. A konkrétní 220d verzi bych zcela určitě upřednostnil před odcházející X3 20d a to o obrovský kus. Dnes jsem se ale shodou okolností dostal k projetí úplně čerstvé X3 20d nové gen. a hodnocení se rázem obrací, tohle auto se povedlo zcela bez výhrad, problém s odhlučněním motoru je pryč, je to tiché od kol i aerod. hluku, pohodlí na o palec větších kolech než jsem měl na GLC je naprosto srovnatelné, a přestože GLC je z hlediska agility naprosto a až překvapivě dobré auto, nová X3 jde ještě dál, ta se opravdu řídí jako nějaký HB, váha není cítit, perfektní práce přední nápravy, výborné řízení. A jako bonus navíc, interier, GLC s céčkovým vnitřkem rázem vypadá zastarale, infotainment ve srovnání s posl. idrivem jako vykopávka. Ale znova opakuju, GLC je skutečně výborné auto, jen novinka od bmw je o něco lepší. 😉
webpaja
GLC je na vzduchu?
Avatar - wakantanka
wakantanka
Mam taky pocit ze za priplatok moze mat mechy.
Avatar - maxi!
maxi!
ano, je na vzduchu za priplatok.
ale aj obycko prezenie je na rozumnych rozmeroch velmi prijemne po rozbitej Prahe - spokojnost! :-!
Avatar - Dinar
Dinar
Výskyt GLC 220d na vzduchu v přírodě je asi takový, jako výskyt bílé vrány. 😉
Avatar - maxi!
maxi!
dakujem za info z osobnej skusenosti - ja som zatial vychadzal z testu Autobild, ked sa vyjadrovali o velkom rozdieli medzi pruzenim spominanych aut, ze GLC v sport nastaveni je asi ako X3 v komfortnom prepnuti ( a to sa mi zdalo dost velke, ale nemam este osobnu skusenost) a hlavne cestovanie vzadu dostalo viac bodov v GLC ako nove X3.
:-!
Avatar - Dinar
Dinar
A v tom AB bylo glc na vzduchu?
Avatar - maxi!
maxi!
pise sa tam😒br /> pokial priplatite za vzduch 60.000, tak strcite X3 alebo Q5 do kapsy, ale si myslia, ze je zbytocne kupovat Air Body C., lebo komfort je aj tak vyborny.
na Mobile.de je zopar GLC na vzduchu, aj u lacnejsich modeloch :-!
Avatar - Machýrek
Machýrek
S GLC na vzduchu mam ujeto 40kkm, na pruzinach tak 10kkm.
Subjektivne mam pocit, za ta pera byla lepsi, konzistentni, chovala se stejne predvidatelne nezavisle na povrchu a rychlosti. Vzduch se v nizkych rychlostech trese, ve vyssich houpe a v rychlostech 200+ v jakymkoli rezimu i ve Sport+ staci pri predjizdeni vlna na dalnici a cvrknes si z toho do kalhot jak se necekane rozhoupe. Takze za me ano, GLC je velmi povedene auto, temer bez vyhrad, akorat s naladenim vzduch podvozku mam problem.
Avatar - Dinar
Dinar
To máme úplně stejně, vzduch v provedení MB vůbec nepovažuju za jakoukoliv výhodu, naopak věc, které je třeba se vyhnout, protože na pérech s magnetorol. tlumiči jsou podvozky MB mnohem lepší. Ono v těch testech je vždycky hodnoceno jako komfort vzduch. podvozku právě to pohupování, které je podle mně špatně, jako vlastnost bych byl ochoten takové chování akceptovat maximálně u S-Klasse, ale u suvéček je to bída, auta se kolébají, při brždění a akceleraci houpou zepředu dozadu a přitom podvozek mlátí na každé díře. Stačí srovnat GLS třeba s velkým Rangem, hned je vidět, kdo umí vzduch.
Avatar - maxi!
maxi!
chlapci, tak som rad za nove info, ja nemam osobne moznosti to zrovnat a mojae GLC250 ma vcelku uspokojovalo s konvencnim podvozkom. Dobre vediet! :-!
Avatar - Dinar
Dinar
Ano, přesně zopár, bílých vran, z 1321 inzerovaných GLC 220d na mobile.de má Luftfederung plných 13 ks, což je prakticky přesně 1%. :-!
Avatar - maxi!
maxi!
ja som prave v noci pozeral - ked tam zadas GLC a air ( airmatic), tak mi naslo vyse 100 kusov. Pri slove luft iba zopar, asi 5 kusov
ale nezadal som presne GLC220, iba model GLC :-!
nie je to vela, ale okolo 100 kuskov uz je dost na vyber
ale po skusenostia ( za ktore dakujem) asi nema zmyslel to hladat, klasicke odpruzenie bude lepsie riesenie.
Toman01
si v práci řeknu o nový služebák ;-\
webpaja
:yes: >😁
Avatar - miromen
miromen
Auto jako takove nehodnotim už jen minimalně z duvodu, že se jedna o krabici, ale musi se nechat, že korejci je umi udělat pohledne. Sice předni světla, přesněji mlhovky mi moc na oko nejdou, ale jako celek je to svěži a dobře se na to kouka, tedy soudim dle těch prvnich fotek.
Avatar - praděda7
praděda7
Jací Korejci? Vždyť to designují celé Němci.... 😉
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Němec navrhuje, Korejec schvaluje. Takže design musí odpovídat vkusu toho, kdo schvaluje.
Avatar - praděda7
praděda7
Šéf designu je Němec a schvaluje on. Korejci jen platí a kývají....
car
Keci!
webpaja
Píše se kecy. Kec bez kecu jako hrad bez hradu... 😉
car
No jasně..omlouvám se😁
Avatar - praděda7
praděda7
Jo na Hradě? Tam se toho nakecá.... >😁
Avatar - maxi!
maxi!
>😁
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Šéf designu schválí tak možná návrhy svých podřízených. O tom, který se vybere jako finální, opravdu nemůže rozhodnout on sám.
Avatar - maxi!
maxi!
je to ale trochu inak - Peter Schreyer je šéf designérské kanceláře automobilky Kia od roku 2012 byl jmenován prezidentem Kia a tak jeho nazor beru velmi vazne. :-!
Robustol
A KiA je vlastněná značkou (koncernem) Hyundai, Korejci, a ti rozhodují o všech detailech co automobilky Hyundai i KiA vyprodukují.
Josef 1
Naprosto nudný design

Tradiční světla a velká ústa, tomu říkám nuda.
Avatar - fOE
fOE
V poradku. Jen tak ze zvedavosti, nahod prosim neco cemu nerikas nuda.