Velice zajímavé porovnání. Abych ale pravdu řekl, tak to, že skončil na prvním místě zrovna Golf mě moc nepřekvapilo. Jsou to výborná auta. Také jsem dlouhá léta jednoho měl a nedal jsem na něj dopustit. Stejně jako u kteréhokoliv jiného staršího auta s ním ale postupem času začalo být čím dál více problémů, tak se o jeho osud nakonec postaral tento výkup aut v Plzni - https://autakupujeme.cz/…vykup-aut-plzen/
Já jsem si některé z těch Vašich ojetin našel na webu https://autobazar.biginzerce.cz a myslím si, že si snad i nějakou vyberu. Je to hlavně z toho důvodu, že se mi nelíbí a hlavně mé auto již není uzpůsobeno k dalšímu ježdění a další rok to asi už nezvládne :( Takže si nejspíše vyberu nějaké z aut, které jste zde vypsali :)
Mě moc nezáleželo na tom, jaké auto budu mít, hledal jsem jen málo jeté a né moc staré ojeté auto na dojíždění do práce s cenou do 200 tisíc korun. Přišel jsem do AAA auto, kde jsem si za tuto cenu mohl opravdu hodně vybírat, a nakonec jsem si odvezl krásnou Audi A4 z roku 2008.
V Německu jsou schopný vás vyrazit z TUV za použité neoriginální náhradní díly nebo kamarád šel i za špatnou rozteč neorigo disků. Mnoho z doporučovaných aut mají proto jen a pouze origo servis, což dnes už ovšem není žádná vyjímka!
Tydle modely maj většinou vyšší nájezdy (vyjma Fordu a Opelu). Kupujte, ať nasytíte naše servisy! Většina těchto modelů slouží ve flotilách nebo jsou na lízačku, když je koupíte, tak jejich stávající majitelé mohou koupit u nás zase ty samé značky. Průhledné :-) domácí nahrajou zase domácím!
nemaju so spolahlivostou vobec nic spolocne. je to iba o tom kto sa o auto ako stara a ako casto je v servise, o com rebricek jasne vypoveda.... ak je nieco viac v servise ako na ceste tak na TUW nema problem, a ak nieco nejde do servisu nikdy tak ma na stk problem, ale to nezmanema ze je auto nespolahlive...tuw je statistika vypalenych ziaroviek nic viac.
Všechny motory od VW jsou jako nové velmi spolehlivé, výkonné, i když některé působí v autech jako řehtačka. To jenom někteří motoristé si toho nedovedou vážit a úmyslně je huntují. No a potom právě ti kupci těch ojetin neví, že nejsou na věky.
hmmm jezdim lagunou 3 mam najeto 380 000 km a zatim jen ucpany fap filtr a ridici jednotka starteru za 3000 kc,jinak spojka turbo apod vse puvodni od roku 2008.A ted mluv
Patrně vám to někdo špatně přeložil. správný nadpis článku je: Dvacet NEJHORŠÍCH ojetin. Většinou jsou to krámy, který byly otřesný jako nový, natož jako ojetý >:D servisy už si mnou ruce >:D
Rendlík se nedostal ani mezi první dvacítku z důvodu nespolehlivosti a nízké životnosti. Navíc, a to zdůrazňuji, společensky deklasuje svého majitele! :no:
Jo, jo...je to moc hezké čtení, když nejméně poruchový vůz je Kia a koncern je úplně na chvostu. Ale co, když chci opici, musím mít na banány...a hlavně na veterináře >:D
Koncern měl i velmi dobré motory, například 2.0 MPI, co jsem měl ve Fabii ... ale zrovna do těch aut uvedených v seznamu se montoval jen v CNG verzích, které prosluly korozí nádrží s následným výbuchem těchto nádrží, o čemž Auto Bild mlčí.
Ale když to zhodnotíme vcelku, tak Auto Bild evidentně nadržuje koncernu VW.
1 rok som to mal predplatené a viac ma tie ich ničnehovoriace testy, v ktorých donekonečna opakujú klišé rozčuľovali, ako by mi priniesli niečo užitočného... Úplne najlepšie sú listy čitateľov na koci typu: "Vážená redakcia, taký teste vžýborný ste urobili, ktorý sa mi neskutočne páčil." .... wtf...
Do Octavie 1.4 59kW odporúčaný motor, tak to áno... Ale inak pre Seat, Škodu a Vw v tých rokoch platilo, že neponúkali žiadny rozumný benzínový motor - 1.4, 1.6 MPI, 16v zastarané motory, ktoré nič moc nešli a veľa žrali. FSI - karbón, potrebné tankovať 95 oktánový benzín nové TSI tiež nebola žiadna výhra čo sa týka spoľahlivosti, druhá generácia vyzerá byť už fajn.
Tak VW koncern nema jeden spolahlivy motor, a 17 aut odporucanych aut je z VW motormi :), ale Autobild odporuca ich auta. V testoch v tomto casopise na 100 tisic, ani jedno z nich nevydrzalo bez nejakej zasadnej poruchy ale oporucaju ich .. No comment radsej...