Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Hittman
1
jak ostatním, mne je jich většina u pr... a mám je vypnuté. Spíše než automatické parkování bych uvítal přísnější zkoušky v autoškole a zvýšení počet jízd a testů během výuky, aby nevypadávali takový ***i, jako jsou dnes. Navíc jízdy by dělali se škodou 1000MB, aby se naučili opravdu jezdit dopředu, parkovat dozadu zase v dodávce Tranzit bez prosklení nákladového prostoru, aby se naučili řádně parkovat.
rokyta.p
0
Já chci v autě jen 1) automat s měničem 2) okna v elektrice 3)HUD ... zbylé systémy jsou k ho...
3_diamanty
najma ked polovica z tych kdejakych super "asistentov" su skor poruchove * ktore komplikuju jazdu a nie pomocnici ... najradsej by som tiez o ziadnom asistentovi radsej ani nic nevedel nepocul a nemal ho...
Missouri
a umím je vypnout. K ničemu mi nejsou. Na vyděšené kvičení pokaždé, když vyjíždím z garáže, nejsem zvědavý. Čtení dopravních značek - rovněž vypnuto. Systém neví, že omezení rychlosti končí za každou křižovatkou. Nebo že obrázek dopravní značky na zádi kamionu není platným omezením rychlosti. Hlídání jízdních pruhů - vypnuto. Jezdím obvykle při vědomí a vůz aktivně řídím.
Dobré věci jsou podle mne automatické spínání světel za šera (tunel a podobně), automatické přepínání dálkových a tlumených světel a automatické spínání stěračů s možností regulace citlivosti. Takže kdybych chtěl být sarkastický, řekl bych, že filozofové z Palackého univerzity sami vůbec netuší, jak asisteční systémy fungují, a že jsou úplně na h***o.
Mimochodem, když už má to auto za čelním sklem instalovanou kameru, proč není rovnou využita k pořizování záznamu jízdy? Protože číst dopravní značky sice dovede, ale jenom pár těch kulatých, přičemž kontextu jejich umístění algoritmus nerozumí. Uvítal bych tedy spíše slot na SD kartu pro nahrávání jízdy.
Dobré věci jsou podle mne automatické spínání světel za šera (tunel a podobně), automatické přepínání dálkových a tlumených světel a automatické spínání stěračů s možností regulace citlivosti. Takže kdybych chtěl být sarkastický, řekl bych, že filozofové z Palackého univerzity sami vůbec netuší, jak asisteční systémy fungují, a že jsou úplně na h***o.
Mimochodem, když už má to auto za čelním sklem instalovanou kameru, proč není rovnou využita k pořizování záznamu jízdy? Protože číst dopravní značky sice dovede, ale jenom pár těch kulatých, přičemž kontextu jejich umístění algoritmus nerozumí. Uvítal bych tedy spíše slot na SD kartu pro nahrávání jízdy.
Vidím to skoro stejně, jenom občas využiji jízdu v pruzích. Aktivní, ne pouze hlídání. A funguje dobře, ne jak je popsáno v článku. A ještě bych přidal front assist, ten může být k nezaplacení. Už mi pomohl. Taky bych řekl, že spousta zdejších kritiků ani netuší co to všechno umí.
K poslednímu odstavci. Jsou státy, kde je použití záznamové kamery zakázáno. Nechápu to. Bohužel ani nestačí, že je vypnutá. Prostě tam nesmí být. Tak asi proto.
K poslednímu odstavci. Jsou státy, kde je použití záznamové kamery zakázáno. Nechápu to. Bohužel ani nestačí, že je vypnutá. Prostě tam nesmí být. Tak asi proto.
jo, Front Assist, taky vypnuto - už dvakrát na mě za jízdy hystericky ječel, že vidí překážku. Nikde žádná nebyla. Na infarkt za volantem nejsem zvědavý 😲
Obecně považuji tyhle elektronické utilitky za odpadní produkty vývoje autonomního řízení, které má být motoristické veřejnosti plánovitě vnuceno. Jenže to auto je moje a řídím ho já. Tedy bude dělat to, co chci já a ne to, co s prstem v nose nakódoval nějaký ajťák, co ještě před pár lety za sebou tahal kačera.
Obecně považuji tyhle elektronické utilitky za odpadní produkty vývoje autonomního řízení, které má být motoristické veřejnosti plánovitě vnuceno. Jenže to auto je moje a řídím ho já. Tedy bude dělat to, co chci já a ne to, co s prstem v nose nakódoval nějaký ajťák, co ještě před pár lety za sebou tahal kačera.
Taky se mi to stalo, reagoval ne strom v zatáčce, zrovna jsem jel vyjímečně trochu svižněji. V manuálu to nakonec píšou. Při sportovnější jízdě vypnout. Na druhou stranu, když mi skočila naprosto nečekaně paní s chodníku do vozovky, ještě jsem nedal nohu z plynu a auto už brzdilo.
O těch zákazech kamer v autech vím, například v Rakousku. Dobré na tom je, že dnes má u sebe v autě záznamové zařízení každý včetně dětí. Mobilní telefon. Kameru mají i jednoduché mobily pro důchodce. Jak asi ti Rakušáci chtějí vymáhat zákaz pořizování záznamu jízdy? Proč tedy EU nereguluje i tohle tak, aby ve všech členských zemích platila stejná pravidla? Vždyť záznamy jízdy jsou jednoznačně nejlepším vodítkem pro posuzování dopravních nehod. A vytahovat na nás bubáky jménem utajování osobních údajů? Přece tím, že někoho na veřejnosti nahraju nic neporušuji, pokud to bez svolení nezveřejním.
nj, ale tam zase nastane problom v tom, ze dalsi mi,ion lidi bude rvat, jak je EU zase omezuje ;-\