Ojetiny
praděda7
2
....kolega napíše něco o bateriích....a hybrid článek z R&T je na světě..... >😁
je asi to poslední co tyto motory a jejich majitele trápí. N63 je konstrukční zmetek a jeden z nejhorších motorů jaký kdy byl zkonstruován. Slabým místem je především chlazení, takže v nich dochází ke spékání oleje a v kombinaci s kolabujícím okruhem vodního dochlazování turbín dochází nejdříve k zapečení oleje v holendrech turbodmychadel, v pokročilých případech k zakarbonování celé hlavy motoru s odchodem vaček a variátorů časování ventilů do věčných lovišť. K tomu samozřejmě odchází turbodmychdla, natahují se rozvodové řetězy a přidávají se takové banality jako při vypnutém motoru protékající vstřikovače, které odmastí válce a po několika "suchých" startech tak dojde ke ztrátě komprese. Zmíněný problém s bateriemi pak v porovnání s těmito fatálními závadami vyznívá až úsměvně. V určitém období (hlavně do roku 2012) BMW vyměňovalo tyto motory jako na běžícím pásu už při nájezdech 40-60tkm.
Je vůbec s podivem kolik tenhle vrcholný motor provází problémů. Měl sem jej v x6 někdy kolem roku 2012 a v rozmezí 50-100tis km se ten motor zapekl snad každému. Turba měla špatně vyřešená chlazení.
A co současné (2014 - ) 4.4l turbo motory?
To je pořád motor N63. Aneb jak z nejlepšího motoru inovací udělat nejhorší.
Pokud otočí hlavy jak byly, vyhodí turba a vrátí se k nepřímému vstřiku, tak bude zase všechno v pořádku, ale to jsme zpátky na stromech u N62. >😁
Pokud otočí hlavy jak byly, vyhodí turba a vrátí se k nepřímému vstřiku, tak bude zase všechno v pořádku, ale to jsme zpátky na stromech u N62. >😁
Pamatujete na dobu, kdy bylo nařízeno, že budou vozidla ve dne svítit? Pamatujete na to, jak byli řidiči ujišťováni v tom, že je to vlastně nic nestojí? Že je spotřeba energie nepatrná a tím i paliva? Že žádné emise navíc nebudou? Ti lidé si říkali, odborná veřejnost. A vida! Dnes LED světla, alternátory se spojkou běžící naprázdno, regulace zatěžování alternátoru, aby baterie nebrala moc proudu. Pomalu už není v autě normální žárovka. U příslušenství samá elektrospojka, nebo vše na elektromotor, ať se jedná o řízení, chlazení motoru, mazání, alternátor, klimatizaci, čili vše, co dřív poháněl motor.. A už pomalu neví, jakou baterii vyrobit, aby déle vydržela. Neřekl bych, kdyby to bylo problémem u nízkovýkonových chcípáčků, ale on je to problém dokonce u aut s 300 - 441 kW výkonu.
BMW sa kedysi chvalilo motormi. Dnes sa mozu chvalit cim. Nic ma nenapada. Este aj Hyundai im to natrie. :no:
Mohl bych si pořídit od této značky cokoli, ale neudělám to.Nikdy v životě, bych si nekoupil sráč, kterej je zprzněnej vlhkým snem třech písmen BMW. Po cestách vidíme, kdo si tyto vergle kupuje,a jaké jsou cíle jejich ega. Modrý kostky v kroužku, jsou víc než zdravej rozum. Za mořem si to nekoupí nikdo jinej, než Polák, Němec, nebo černej. Se zdravou hlavou nikdo. Klidně kvičte, jak to eni pravda. Nezapoměňte se pak stavit v servisu na nějakou generálku...