Profi
Ten interiér je úžasné retro - přístrojovka na úrovni aut před 15 lety jen doplněná o nový display.
V prosinci jsem poslal za zvědavosti poptávku a ta nabídka co mi přišla není moc konkurenceschopná - dalo by se říct, že jsou na trhu i levnější auta s podobnou specifikací.
V prosinci jsem poslal za zvědavosti poptávku a ta nabídka co mi přišla není moc konkurenceschopná - dalo by se říct, že jsou na trhu i levnější auta s podobnou specifikací.
Jedno dost velké řekl bych s velkým D Avie přece jenom má pokud se budeme bavit o tonáži.Třeba pro zajímavost řada D 120E E5 uveze 7,2 t to je auto už s nástavbou včetně spací nástavby kolik pak uveze ten Váš Mercedes nebo ostatní značky?Jelikož sem tomu věnoval hodně času cca o tunu je tam rozdíl .Za zajímavost stojí zmínit taky kolik se pohybuje cena servisu Mercedesu a Avie můžu posoudit měl sem i jiné značky.Je to fatální rozdíl a pozor věřte nebo ale se stejným nájezdem a poslední cena moc rád bych viděl cenu toho mercedesu kolego jestli Vám přijde o málo méně 300 až 400 tisíc tak to beru
taky mohli čekat na dostatek závazných objednávek.
osobně mne ale pořád zajímá, kdo si to koupí. v týhle kategorii je ostrá konkurence (a proto taky avia skončila), rozhoduje servisní zázemí a věřím, že když se mi rozbije mercedes, iveco, man nebo daf, tak v CZ a po celý evropě seženu servis a libovolnej díl skoro obratem. navíc se při koupí mohu opřít o reference tisíců zákazníků.
Tak uvidíme, podle mě se prozatím chtěj soustřed na mísnní a slovenský trh, kde servisy prodejci ještě existují a e😜ort tam kam dřív prodali víc kusů jako Rusko, Británie atd
A kdo z výrobců si sám dnes vyrábí motory, nápravy a převodovky? Nákladák je dnes skládačka...