Takže když vyjedeš, tak vypadáš jak kolona jedoucí na Mimoňský války, ještě si pořiď modrej neon pod spodní rámovou trubku... >:-[] >:-[]
Ale něco na tom je, když pak lidi co jen jezdí autem, jedou na kole a vidí jak je nepříjemný, když proti nim, nebo ještě líp za nima vyjede nějaký prase, nejlíp ještě takovej idiot co do nich naschvál najíždí. (ani "lidi" ani "prase" si neber osobně!). Jo, na silnicích, zvlášť s kolem, není bezpečno. :'-(
Hele polaku, Jago zere cca 11-12l/100km. Litr benzinu stoji +-32,30- To kolo jezdi na Pilsner a tam litr stoji cca 36,- a zere to pomalu litr na kilometr. Takze uspora zadna ;-);-)
Jaguar zere jako prase, proc si myslis, ze by kupoval kolo? :-! Proc si myslis, ze ma neshody se servisem??? Protoze chce uz dva roky vymenit V6 za 1,6TDCi! >:-[]
Za to se nemusíš stydět... A pochybuju, že zrovna ty by sis jej pořídil z úsporných důvodů. Tak gratuluji a mnoho šťastných kilometrů bez nehody. Ps. pořiď si nějaký pěkný nosič.
Ale fašismus a nacismus jsme tu měli najednou a zavedl ježdění fpravfo. >:D A teď tu dokonce máme všechno najednou.. Stačí si pustit zprávy. >:-[] >:-[]
taky se obávám, že tady máme nový -ISMUS. Už sme tu měli socialismus, komunismus, fašismus, nacismus, feudalismus, kapitalismus a teď nastupuje EKOLOGISMUS. A i on to s námi myslí dobře, abychom zažily světlé zítřky!
Kdybys nezareagoval, nezrušil by si mi editaci. :-) ;-\ ...zcela novou pohonou jednotku, nejlépe V8 s modulární stavbou, ze které by šlo přidáním válců udělat 10 válec. A také lze jen spekulovat, jak bude Tata řešit poptávku po alternativním/hybridním pohonu. Bez ní nové XJ nemá výraznou šanci v souboji s tím, co slibuje a zřejmě i splní zejména BMW.
XJ je už na konci své pouti a automobilka v nových rukou. Zatím se o novém modelu nic neví. Snad jen to, že asi zůstane u hliníku. Největší noční můrou zůstává datum vzniku pohoných jednotek. Jag by potřeboval zcela novou
Ja si nemyslim, ze by XF byla udelana jako tuctovka pro masove prodeje. Jasne, Jaguar se musi snazit vic se prosadit, protoze jeho prodeje jsou opravdu slabe a nemecka konkurence sili a sili. Takze Jaguar prisel se svezim novym autem, ktery splnuje moderni naroky na prestizni vuz, ale zaroven si zachovava i tu jaguarskou aristokratickou image. Aspon ja si to myslim.
To byl ústupek těm co musí mít metr 90. My, kompaktní lidé, nám úliteb netřeba. Na X300/308 to siluetou nemá. Ale kufr a celá zadní část, hlavně světla, ty můžou X350ce závidět. Asi bych taky raději bral předchozí generaci, poněvadž ta silueta je důležitější znak.
:yes: >:D Aktualni XJ je opravdu paradni, kdysi to bylo jedno z mych vysnenych aut (coz se pri mem klinickem audismu opravdu pocita >:D ). Snad se Jagu povede nove XJ podobne jako XF.
Oslovuj mne prosím "Sire" pokud se chceš bavit se šlechticem.... >:-[]
Právě proto nrechápu jak mohl projít tak úděsný lift. Ten nárazník je úděsnej. Ale před liftem to byla jedna z nejkrásnějších limuzín... o tom žádná. ;-)
Mě se poslední facelift XJ teda absolutně nelíbí. Díky noému přednímu nárazníku dostal tenhle donedávna důstojný aristokrat výraz usmívajícího se mentálně postiženého jedince... ;-\
Třeba jednou naškudlim na současný XJ před posledním faceliftem. :-) Ten interiér je "takovej svůj", ale zevnějšek je pro moje oko naprosto (pozitivně) omračující.