Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Hammunasakra
Že nafťáky v centrech velkejch měst fakt škoděj až zabíjej víme už dávno = tak proč to tak trvalo 😐
Věřim že i v týhle diskuzi se najdou borci co budou hlásat: Radši smrt než jinej pohon než naftovej = a nedojde jim že to je doslova >😒]
Věřim že i v týhle diskuzi se najdou borci co budou hlásat: Radši smrt než jinej pohon než naftovej = a nedojde jim že to je doslova >😒]
Zabíjí nás tučné maso, nezdravý životní styl, cigára, stres....to taky zakážeme?
Zakazal bych lidi ,ty totiz skodi nejvic a vsemu...
Uz se deje. To je tak, kdyz nekdo pojme Orwella jako navod, pritom to myslel jako varovani...
Už jsem to psal, demagog a naprostej deb.il :no: :no: :no:
Dyť píšu že ti to nedojde = co se ti nelíbí? >😁
Tvoje forma argumentace
Jo tvoje forma je hrozná = když neumíš odpovědět ani na takovouhle banalitu. Tak co se ti nelíbí? >😒]
pořád lepší než to tvoje debilní =
= je jedna z nejhorších věcí na světě. Možná eště horší než omezení vjezdu starejch nafťáků do centra >😒]
Koukni na to mejma očima: mám diesel, EU5, STK a emise v naprostým pořádku, naměřené hodnoty hluboko, o několik řádů níže než povoluje norma, výfuky suchý, čistý, šedivý, DPF, EGR atd. všechno v pořádku, a přesto s ním do nějakýho města nevjedu? Proč? Vysvětli mi to pls logicky a argumentuj věcně, jinak se ničeho nedobereme.
Protože i pokud tvý EU5 neni typu Dieselgate = co máš? = tak chrlíš NOx jak šílenej = a švédskej nositel Nobelovy ceny objevil jeho škodlivost už víc než před 100 lety. A že všude po planetě umíraj lidi na blbej vzduch pro neinformovanýho až neuvěřitelnou rychlostí víme už taky dlouho = v Číně nemocnost a úmrtnost dosáhla takovejch rozměrů že ji to začalo vadit i při jejich počtu >😒]
Ale to všechno určitě víš = jen na to sereš
Ale to všechno určitě víš = jen na to sereš
a co jedy NOx floyde??
typuju, ze ti z toho chrochtavyho klumpru vyleze tolik jedu jako z deseti benzinaku.
a to je prave ten duvod, proc omezit vjezd dyzlum do velkych mest
typuju, ze ti z toho chrochtavyho klumpru vyleze tolik jedu jako z deseti benzinaku.
a to je prave ten duvod, proc omezit vjezd dyzlum do velkych mest
Hele možná i z více. Někde jsem dohledal, že Golf GTE (elektro + 1,4TSI) se pohybuje kolem 5mg, 1,4 TSI má mít někde kolem 30, 2,0 tsi malinko přes. I stařičká VR6 3,6 má na kilometr asi polovinu limitu (limit je 60mg u benzínu a 80 u nafty).
Ovšem třeba premiant Audi A8 4,2 TDI mělo přes 1400mg. O tom o kolik se dnešní diesely s Euro 6 netrefují do limitu je článků dost, některé připouští, že se k tomu někdo čas od času přiblíží (což je pořád víc než dvojnásobek toho co má podobně výkonný benzín) až po ty které tvrdí, že průměr je pořád někde kolem 500mg, tedy přes 15. násobek benzínu.
Ovšem třeba premiant Audi A8 4,2 TDI mělo přes 1400mg. O tom o kolik se dnešní diesely s Euro 6 netrefují do limitu je článků dost, některé připouští, že se k tomu někdo čas od času přiblíží (což je pořád víc než dvojnásobek toho co má podobně výkonný benzín) až po ty které tvrdí, že průměr je pořád někde kolem 500mg, tedy přes 15. násobek benzínu.
Jdu čučnout na TBBT a Partišku, tak si tu mezitím netrhejte občanky >😁 >😁 >😁 Ani Hammu, ani Topten, ani já a ani nikdo jiný to stejně nezměníme
Už 315 příspěvků, to je hysteeeerie, a to jsme tady u nás, v Česku, co teprve se teď musí dít vedle v Reichu >😁 >😁 >😁
Už 315 příspěvků, to je hysteeeerie, a to jsme tady u nás, v Česku, co teprve se teď musí dít vedle v Reichu >😁 >😁 >😁
Ahoj Floyde.
Jestli se dobre pamatuju, tak mne tvy prispevky pripadaly vtipny :yes😒br />
Bohuzel ne v teto diskuzi. :no😒br />
[odkaz]
[odkaz]
Chapu, ze se takovato rozhodnuti nelibi majitelum naftovych aut.
Ale v Nemecku si to asi muzou dovolit a ve vysledku jeste prodaji vic novych aut.
U nas to vidim jako problematictejsi..
Kazdopadne situace neni dobra a bude z toho obtizna cesta ven. Obzvlaste kdyz se Nemci zacnou skodlivych dieselu zbavovat. Kde asi skonci?
Bohuzel toto vsechno bylo nastaveno jen v EU, predevsim diky lobby evropskych automobilek. Tam bys mel smerovat svuj hnev 😉 I kdyz samozrejme zlobovany politici maji maslo na hlave..
PS Nepochybuji o skodlivosti benzinu, predevsim primovstrikoveho. Ten ma problem nejen s casticemi ale taktez s NOx. Kazdopadne by mel NOx vypoustet min.
Jestli se dobre pamatuju, tak mne tvy prispevky pripadaly vtipny :yes😒br />
Bohuzel ne v teto diskuzi. :no😒br />
[odkaz]
[odkaz]
Chapu, ze se takovato rozhodnuti nelibi majitelum naftovych aut.
Ale v Nemecku si to asi muzou dovolit a ve vysledku jeste prodaji vic novych aut.
U nas to vidim jako problematictejsi..
Kazdopadne situace neni dobra a bude z toho obtizna cesta ven. Obzvlaste kdyz se Nemci zacnou skodlivych dieselu zbavovat. Kde asi skonci?
Bohuzel toto vsechno bylo nastaveno jen v EU, predevsim diky lobby evropskych automobilek. Tam bys mel smerovat svuj hnev 😉 I kdyz samozrejme zlobovany politici maji maslo na hlave..
PS Nepochybuji o skodlivosti benzinu, predevsim primovstrikoveho. Ten ma problem nejen s casticemi ale taktez s NOx. Kazdopadne by mel NOx vypoustet min.
Done,
tentokrát mě můj obvyklý humor a vytříbený sarkasmus trochu opustil. Jsem totiž 2,5 roku majitelem naftového kombíku, který jsem kupoval v domnění, že pořizuji to nejlepší co v té době za dané peníze můžu dostat. A věř mi, že to bylo hoooodně přes milion korun českých. Mj. EU 5, full package, dvoulitr, dvouspojka, čtyřkolka, 18" atd. atd., prostě vymazlenej model. A najednou mi z něj nějakej Skopčák udělá bezcenný šrot?!? Jak by bylo tobě, v mé situaci?
Netvrdím, že moje auto je vzor emisní čistoty, to bych byl bláhový, ale nekupoval jsem ho a neprovozuji ho s vědomím, že je to srágora, která čmoudí, špiní okolí a škodí přírodě. Kdybych takto zpátečnicky uvažoval, pořídil jsem si nějakou plečku za pár šupů s EU max 3, s vykuchaným filtrem, načipovanej sazomet, hulibrk... Jenže já si auto kupoval s pocitem, že přírodě neškodím, a pokud ano, tak rozhodně méně než čmoudící Avie, Pragovky atp.
V době pořízení nikdo z nás o DG nic nevěděl, kdyby ano, tak do toho nejdu. Takže rozhodně nemám pocit, že jsem tenkrát naletěl, zato teď mám pocit, že jeden soudce odsoudil můj auťák do šrotu a ještě předtím jej hodně znehodnotil. Jistě, tak horké to nebude a to auto mě rozhodně přežije, ale prodávat se už pak tak snadno nebude, jestli to ještě vůbec půjde. A to je to, co mi vadí na celé věci nejvíc.
Pokud je třeba pomoct přírodě tím, že přestaneme provozovat naftová auta a hromadně začneme přecházet na hybrid, vodík atp., ok, nejsem proti, ba naopak, jsem pro pokrokovou techniku. Jenže toto nejde přece udělat plošně a přes den. Na co dosud byly ony emisní plakety? Asi se s jejich zavedením nic moc nezměnilo, soudím. Kdyby všechna auta pod EU3 vyřadili z provozu, jejich majitelům dali finanční kompenzaci (šrotovné), zakázali a tvrdě stíhali neodborný chiptuning, udělají pro přírodu a lidstvo mnohem víc než takto jedním šmahem od stolu. Neuběhne ještě ani celý letošní rok a podle mě už se začnou objevovat zprávy, jak to bylo celé ku prospěchu věci. Jenže za další rok dva se ukáže, že němečtí ekoaktivistiteroristi aka Zelení tímto svým činem ničeho pozitivního nedosáhli, že se v podstatě vůbec nic s ovzduším nezměnilo. A pak co - vrhnou se se stejnou vervou na benzíňáky a taky je jedním rozhodnutím zakážou? Všechny a najednou?
Myšlenka dozajista dobrá a potřebná, ale její provedení nátlakové a nedomyšlené. Místo aby postupně do roku xy vyřazovali z provozu staré nevyhovující vozy a aby naši zákonodárci zabránili dovážení tohoto šrotu do Česka, tak udělají takovýto humbuk. Komu toto pozdvižení pomůže? Auta se začnou hromadně cpát do bazarů, prodejci zdraží nové vozy o iks tisíc eur, staré plečky se začnou ve velkém stěhovat na Východ a najednou u nás bude víc těchto aut než bychom si přáli. A nikdo z vás si snad nemyslí, že tyto vozy budou kupovat majitelé stávajících pleček bez EU normy a že se tím omladí náš vozový park?! Na to rovnou zapomeňte...
A na závěr myšlenka, moje vlastní, kterou jsem nikde ještě ani náznakem nezahlédl: Co když za tím vším stojí lobbing samotných automobilek, v tomto případě VW, s jediným cílem - snížit svoji ekonomickou ztrátu způsobenou aférou DG a část nákladů přenést na majitele vozů, na ty majitele, kteří své značce tak mocně věřili, že si její auta v dobré víře kupovali? A teď se právem cítí oklamáni - já tedy rozhodně ano. Proto mě tolik štvou a nadzvedly kecy lidí typu Hammu a Topten - netvrdím, že v lecčems nemají pravdu, ale takto demagogicky a kategoricky se vysmívat nám, podvedeným majitelům dieselových aut, to není fér. Trocha solidarity, soudržnosti a sounáležitosti by nebyla od věci - ono totiž ve výsledku dýcháme stejný vzduch, víme?
Na jedné straně chápu, že obyvatelé jistých měst chtějí žít v emisně čistším prostředí, na druhou stranu ale, jak dlouho jim bude trvat, než přijdou na to, že jim klesla návštěvnost, tržby atd. atd.?
tentokrát mě můj obvyklý humor a vytříbený sarkasmus trochu opustil. Jsem totiž 2,5 roku majitelem naftového kombíku, který jsem kupoval v domnění, že pořizuji to nejlepší co v té době za dané peníze můžu dostat. A věř mi, že to bylo hoooodně přes milion korun českých. Mj. EU 5, full package, dvoulitr, dvouspojka, čtyřkolka, 18" atd. atd., prostě vymazlenej model. A najednou mi z něj nějakej Skopčák udělá bezcenný šrot?!? Jak by bylo tobě, v mé situaci?
Netvrdím, že moje auto je vzor emisní čistoty, to bych byl bláhový, ale nekupoval jsem ho a neprovozuji ho s vědomím, že je to srágora, která čmoudí, špiní okolí a škodí přírodě. Kdybych takto zpátečnicky uvažoval, pořídil jsem si nějakou plečku za pár šupů s EU max 3, s vykuchaným filtrem, načipovanej sazomet, hulibrk... Jenže já si auto kupoval s pocitem, že přírodě neškodím, a pokud ano, tak rozhodně méně než čmoudící Avie, Pragovky atp.
V době pořízení nikdo z nás o DG nic nevěděl, kdyby ano, tak do toho nejdu. Takže rozhodně nemám pocit, že jsem tenkrát naletěl, zato teď mám pocit, že jeden soudce odsoudil můj auťák do šrotu a ještě předtím jej hodně znehodnotil. Jistě, tak horké to nebude a to auto mě rozhodně přežije, ale prodávat se už pak tak snadno nebude, jestli to ještě vůbec půjde. A to je to, co mi vadí na celé věci nejvíc.
Pokud je třeba pomoct přírodě tím, že přestaneme provozovat naftová auta a hromadně začneme přecházet na hybrid, vodík atp., ok, nejsem proti, ba naopak, jsem pro pokrokovou techniku. Jenže toto nejde přece udělat plošně a přes den. Na co dosud byly ony emisní plakety? Asi se s jejich zavedením nic moc nezměnilo, soudím. Kdyby všechna auta pod EU3 vyřadili z provozu, jejich majitelům dali finanční kompenzaci (šrotovné), zakázali a tvrdě stíhali neodborný chiptuning, udělají pro přírodu a lidstvo mnohem víc než takto jedním šmahem od stolu. Neuběhne ještě ani celý letošní rok a podle mě už se začnou objevovat zprávy, jak to bylo celé ku prospěchu věci. Jenže za další rok dva se ukáže, že němečtí ekoaktivistiteroristi aka Zelení tímto svým činem ničeho pozitivního nedosáhli, že se v podstatě vůbec nic s ovzduším nezměnilo. A pak co - vrhnou se se stejnou vervou na benzíňáky a taky je jedním rozhodnutím zakážou? Všechny a najednou?
Myšlenka dozajista dobrá a potřebná, ale její provedení nátlakové a nedomyšlené. Místo aby postupně do roku xy vyřazovali z provozu staré nevyhovující vozy a aby naši zákonodárci zabránili dovážení tohoto šrotu do Česka, tak udělají takovýto humbuk. Komu toto pozdvižení pomůže? Auta se začnou hromadně cpát do bazarů, prodejci zdraží nové vozy o iks tisíc eur, staré plečky se začnou ve velkém stěhovat na Východ a najednou u nás bude víc těchto aut než bychom si přáli. A nikdo z vás si snad nemyslí, že tyto vozy budou kupovat majitelé stávajících pleček bez EU normy a že se tím omladí náš vozový park?! Na to rovnou zapomeňte...
A na závěr myšlenka, moje vlastní, kterou jsem nikde ještě ani náznakem nezahlédl: Co když za tím vším stojí lobbing samotných automobilek, v tomto případě VW, s jediným cílem - snížit svoji ekonomickou ztrátu způsobenou aférou DG a část nákladů přenést na majitele vozů, na ty majitele, kteří své značce tak mocně věřili, že si její auta v dobré víře kupovali? A teď se právem cítí oklamáni - já tedy rozhodně ano. Proto mě tolik štvou a nadzvedly kecy lidí typu Hammu a Topten - netvrdím, že v lecčems nemají pravdu, ale takto demagogicky a kategoricky se vysmívat nám, podvedeným majitelům dieselových aut, to není fér. Trocha solidarity, soudržnosti a sounáležitosti by nebyla od věci - ono totiž ve výsledku dýcháme stejný vzduch, víme?
Na jedné straně chápu, že obyvatelé jistých měst chtějí žít v emisně čistším prostředí, na druhou stranu ale, jak dlouho jim bude trvat, než přijdou na to, že jim klesla návštěvnost, tržby atd. atd.?
No ja kdyz jsem kupoval primovstrikovy benzin, tak jsem si myslel, ze jeho skodlivost je nejaky fejk dieselovy lobby 😄
U druheho auta benzinu se vstrikem do sani vypada vyfuk porad jak novy. Krasne cisty. Ale u primovstriku vypada skoro jak u dieselu :no😒br />
Jak jsem psal, situace je spatna. A hlavne jeste dlouho bude.
Nejhorsi je (zamer toto podle me neni), ze na tom jsou biti zakaznici a automobilky jeste vydelaji :no: Nejlepe jim jeste prispeje stat (my) 😉
Jo, kdyby lidi vic kupovali Toyoty..
Jinak jde o to, ze ja a treba Hammun tady o skodlivosti dieselu hlasame leta a az ted dostavame za pravdu.
Jsem za ten zakaz rad z toho duvodu, ze poklesne prestiz (konecne) dieselu snad i pro laickou verejnost. Viz treba diskuze A8 vs LSh.. A otevre vic cestu alternativam :yes😒br />
Pro tebe je to samozrejme nezaslouzeny trest minimalne ve forme poklesu hodnoty.
Porad bych u toho ale nezapominal, ze hlavnim duvodem jsou podvody automobilek, zejmena DG VW. Rozhodne za tvy problemy nemuzou zeleni, ale spatny vzduch ve mestech zpusobeny neplnenim/obchazenim norem 😉
Ps Treba je tohle pro tebe cesta: [odkaz] Samozrejme nic neni zadarmo.
U druheho auta benzinu se vstrikem do sani vypada vyfuk porad jak novy. Krasne cisty. Ale u primovstriku vypada skoro jak u dieselu :no😒br />
Jak jsem psal, situace je spatna. A hlavne jeste dlouho bude.
Nejhorsi je (zamer toto podle me neni), ze na tom jsou biti zakaznici a automobilky jeste vydelaji :no: Nejlepe jim jeste prispeje stat (my) 😉
Jo, kdyby lidi vic kupovali Toyoty..
Jinak jde o to, ze ja a treba Hammun tady o skodlivosti dieselu hlasame leta a az ted dostavame za pravdu.
Jsem za ten zakaz rad z toho duvodu, ze poklesne prestiz (konecne) dieselu snad i pro laickou verejnost. Viz treba diskuze A8 vs LSh.. A otevre vic cestu alternativam :yes😒br />
Pro tebe je to samozrejme nezaslouzeny trest minimalne ve forme poklesu hodnoty.
Porad bych u toho ale nezapominal, ze hlavnim duvodem jsou podvody automobilek, zejmena DG VW. Rozhodne za tvy problemy nemuzou zeleni, ale spatny vzduch ve mestech zpusobeny neplnenim/obchazenim norem 😉
Ps Treba je tohle pro tebe cesta: [odkaz] Samozrejme nic neni zadarmo.
Klidně zajdu do garáže a nafotím vám výfuky svýho dieselu, jak jsou krásně suchý, čistý světlý, prostě jako nový. Aby ne, když DPF je v naprostým pořádku, namontovaný, funkční atp., auto ve 100% kondici, vše all ride.
Neplnění/obcházení emisních norem je špatná věc a já s tím taky nesouhlasím, ani jako majitel nafťáku, ale hlavně ani jako člověk, otec dětí žijících ve městě atd. Ale není přece možné stylem Hammu za to vinit nás, majitele? Nebo si snad někdo z vás myslí, že bych byl tak padlý na hlavu, že kdyby mi prodejce řekl tady máte ekologicky čistý benzin a tady smradlavý rakovinosamozet, že bych si koupil diesel? Ne, nekoupil, akorát s tím je možná víc sra.í než s benzinem, byť výhody stále ještě převažují.
Rozhodně nebudu propadat davové psychoze a zítra nepoletím do áček střelit auto rychle pod cenou stůj co stůj, jen proto, že tankuje naftu. Tato kauza potrvá ještě hodně dlouhých let a pokud vůbec něco změní, tak naší generace se to určitě nedotkne (ani toptenových oveček bečíčích za barákem na louce). A jestli kvůli nařízení nebudu moct vjet do nějakýho německýho města, tak holt buď pojedu do jinýho nebo úplně jinam, nebo to taky oželím. Pokud na toto nařízení zareaguje vedení daných měst tím, že na okraji zřídí P+R parkoviště s nejlépe bezplatnou přepravou do centra a zpátky, nejsem proti. Já taky když jedu do Prahy na jednání a vylezu z auta, tak cejtím ten smrad, ale pořád se ujišťuji, že já k němu přispívám jen velmi velmi malou měrou. Ale nemám problém odstavit vůz na periferii a dojet metrem...
Neplnění/obcházení emisních norem je špatná věc a já s tím taky nesouhlasím, ani jako majitel nafťáku, ale hlavně ani jako člověk, otec dětí žijících ve městě atd. Ale není přece možné stylem Hammu za to vinit nás, majitele? Nebo si snad někdo z vás myslí, že bych byl tak padlý na hlavu, že kdyby mi prodejce řekl tady máte ekologicky čistý benzin a tady smradlavý rakovinosamozet, že bych si koupil diesel? Ne, nekoupil, akorát s tím je možná víc sra.í než s benzinem, byť výhody stále ještě převažují.
Rozhodně nebudu propadat davové psychoze a zítra nepoletím do áček střelit auto rychle pod cenou stůj co stůj, jen proto, že tankuje naftu. Tato kauza potrvá ještě hodně dlouhých let a pokud vůbec něco změní, tak naší generace se to určitě nedotkne (ani toptenových oveček bečíčích za barákem na louce). A jestli kvůli nařízení nebudu moct vjet do nějakýho německýho města, tak holt buď pojedu do jinýho nebo úplně jinam, nebo to taky oželím. Pokud na toto nařízení zareaguje vedení daných měst tím, že na okraji zřídí P+R parkoviště s nejlépe bezplatnou přepravou do centra a zpátky, nejsem proti. Já taky když jedu do Prahy na jednání a vylezu z auta, tak cejtím ten smrad, ale pořád se ujišťuji, že já k němu přispívám jen velmi velmi malou měrou. Ale nemám problém odstavit vůz na periferii a dojet metrem...
Až pochopíš, že moderní benzinový přímovstřiky škodí a budou škodit lidskému zdraví dalekosáhle víc než nějaký neškodný zbytkový plyn ze spalování dieselu, to bude rána jako z děla >😁 >😁 >😁
Podle me hlavni rozdil mezi benzinem a dieselem je, ze benzin plni normy i v realu (pokud vim).
A skodlivosti muzes polemizovat a je mozne, ze co se tyce castic je na tom o neco hure benzin nez diesel s filtrem (nicmene jaka je vetsina aut v CR?? 😉 ). Co se tyce nox je jiste benzin ve vyhode.
A skodlivosti muzes polemizovat a je mozne, ze co se tyce castic je na tom o neco hure benzin nez diesel s filtrem (nicmene jaka je vetsina aut v CR?? 😉 ). Co se tyce nox je jiste benzin ve vyhode.
Nepopírám ani se nehodlám dohadovat o tom, čeho který auto vypouští víc a co je pro lidi horší. Ale od toho jsou tu zákonodárci a STK, aby řekli jestli moje auto může do provozu či nikoliv. Pokud konkrétně to moje má kouřivost 0,00, tak nemám obavy, že by přístí STK neprošlo zase. Protokol klidně vyfotím, až k tomu dojde. Ale trochu mě děsí a hlavně zaráží představa některých zdejších dutohlavců (postřelená husa se sama ozve), kteří by nejraději hned od zítřka zakázali jezdit všem nafťákům a nejen po městě, ale i mimo město. Chápete, jaké by to mělo dopad na ekonomiku státu? Přejít ano, ale postupně.
Btw, v tom kufru mýho auta si zatím ponechám rezervu >😁 Ale děkuji za link, zajímavá alternativa.
P.S. Krásná je ta odpověď na konci. Jistě, státní podpora by byla více než žádoucí. Pokud chce Německo skutečně s emisemi ve městech něco udělat, tak ať nabídne majitelům dotaci na přestavbu aut tak, aby všechna plnila EU6. Jen nedej bože, aby se za dva tři roky ukázalo, že to bylo k prdu, že vzduch ve městě je pořád nedýchatelný, a že budeme muset tedy zakázat všechna auta, tedy i ta nejnovější, která plní EU6.
Btw, v tom kufru mýho auta si zatím ponechám rezervu >😁 Ale děkuji za link, zajímavá alternativa.
P.S. Krásná je ta odpověď na konci. Jistě, státní podpora by byla více než žádoucí. Pokud chce Německo skutečně s emisemi ve městech něco udělat, tak ať nabídne majitelům dotaci na přestavbu aut tak, aby všechna plnila EU6. Jen nedej bože, aby se za dva tři roky ukázalo, že to bylo k prdu, že vzduch ve městě je pořád nedýchatelný, a že budeme muset tedy zakázat všechna auta, tedy i ta nejnovější, která plní EU6.
Tak zakaz dieselu neni samozrejme idealni ani v Nemecku.
V Cechach by to byla uplna socialni katastrofa.
Jinak ja si myslim, ze by to ovzdusi pomoct mohlo (ten tuning). Protoze do ted emise nox neklesaly. Proc asi??
Porad si myslim, ze nejvetsi problem je bohorovnost automobilek.
A EU s tim nic nedela, CR uz vubec ne.
Mysli si, ze kdyz to necha automobilky obchazet, ze jim prospeje.
To plati urcite kratkodobe.
Dlouhodobe ale vidime kam to vede. Nemecky automobilky budou mit se svym neskutecnym kapitalem problem dohnat Teslu nebo treba Cinany..
A kdo si mysli, ze je tomu jinak, tak nema k te bohorovnosti daleko..
Jaky je rozdil mezi A8 TDI a Lexem LSh?
U A8 pridali turbo, SCR a nizkonapetovy mild hybrid od Tier1.
Vyvoj powertrain tak na urovni faceliftu (s nadsazkou).
A Lexus? Full hybrid s eCVT a jeste 3kvaltem nebo jak to je.
To je technicky uplne jina liga. Staci pridat baterky a mas plug-in..
Jenze jak pises, nekdo si A8 TDI koupi, ze ma ted EU6, (s dobrym umyslem), ale jak je to ve skutecnosti?
A jak to bude za 5 let?
Podle me ale u Lexe se zmeni maloco 😉
V Cechach by to byla uplna socialni katastrofa.
Jinak ja si myslim, ze by to ovzdusi pomoct mohlo (ten tuning). Protoze do ted emise nox neklesaly. Proc asi??
Porad si myslim, ze nejvetsi problem je bohorovnost automobilek.
A EU s tim nic nedela, CR uz vubec ne.
Mysli si, ze kdyz to necha automobilky obchazet, ze jim prospeje.
To plati urcite kratkodobe.
Dlouhodobe ale vidime kam to vede. Nemecky automobilky budou mit se svym neskutecnym kapitalem problem dohnat Teslu nebo treba Cinany..
A kdo si mysli, ze je tomu jinak, tak nema k te bohorovnosti daleko..
Jaky je rozdil mezi A8 TDI a Lexem LSh?
U A8 pridali turbo, SCR a nizkonapetovy mild hybrid od Tier1.
Vyvoj powertrain tak na urovni faceliftu (s nadsazkou).
A Lexus? Full hybrid s eCVT a jeste 3kvaltem nebo jak to je.
To je technicky uplne jina liga. Staci pridat baterky a mas plug-in..
Jenze jak pises, nekdo si A8 TDI koupi, ze ma ted EU6, (s dobrym umyslem), ale jak je to ve skutecnosti?
A jak to bude za 5 let?
Podle me ale u Lexe se zmeni maloco 😉
Nonsens
aj by ma to vytočilo, keby som mal nafťák, nie je to fér, ale ak sa to podarí aj takouto pokútnou cestou, budem rád. Najvyššie miesta si s tým nevedia poradiť, tak holt musí prísť vzbura zdola. Pre tých, čo majú naftu, žiadna tragédia, ešte pár rokov sa bude dať jazdiť takmer všade, ale nabudúce už na to myslite pri výbere, samozrejme to platí aj o benzíne v pomere s el. o pár rokov neskôr
fer neni to, ze v CR je benzin zatizenej o 30% vetsi spotrebni dani nez nafta, a v mnoha statech EU jeste mnohem vic
kdyz chce nekdo usetrit, at svyho naftaka necha na periferii a jede sockou, usetri jeste vic
kdyz chce nekdo usetrit, at svyho naftaka necha na periferii a jede sockou, usetri jeste vic
Jj chtělo by to srovnat daň = přestat dotovat nafťáky = to by fandové dieslů asi rychle měnili názory 😄
nejlepe to aspon na nejakou dobu otocit - tedy o tech 30% zvyhodnit benzin, at je obmena co nejrychlejsi.
pak bude litr benzinu stat o 5kc min nez litr nafty a naftu si koupi jen ten co jezdi po poli
pak bude litr benzinu stat o 5kc min nez litr nafty a naftu si koupi jen ten co jezdi po poli
zákazy a regulace - to mají rádi levičáci, komouši, Anoisti a Okamurovci
nejsem proti rovným daním na benzín a naftu
nejsem proti rovným daním na benzín a naftu
JSI PAKO WINDÍZLE A MOC DOBŘE TO VÍŠ >😁 [odkaz] [odkaz] v germániji bude čistěji heč a berou se tady 4x větší platy než v dízlrakem prolezlý čezký díře 😉 PS: posílám pusinku a přijeď si k nám KDIŽ TAK pro levnou dízlpopelnici >😁
Aha nepochopil si to = my benzíňáci sponzorujeme aby se ti líbila nafta. Nedobrovolně = a teď tu regulaci chceme zrušit 😄
Hypoteticky, jedu Německem z bodu A do B přes město C, které mi leží na zvolené trase. Moje navigace neví nic o tom, že do toho města si radnice usmyslela, že vjet nebudu moct. Takže co teď: risknout to a riskovat pokutu jako prase, nebo se před cedulí města otočit a složitě a zdlouhavě hledat objíždku, při níž najedu daleko víc km a spálím daleko víc nafty a vypustím tedy daleko víc sra.ek do ovzduší, než kdybych projel přímo?
Za mě dosavadní problém v pohodě řešili Euro plakety, nechápu Zelený co si to zase vymyslely. Když totiž nebudeme jezdit do měst, nebudeme tam ani utrácet eura, nebudeme tam chodit nakupovat, nebudeme tam jezdit za kulturou atd atd. Chápete?!?
Za mě dosavadní problém v pohodě řešili Euro plakety, nechápu Zelený co si to zase vymyslely. Když totiž nebudeme jezdit do měst, nebudeme tam ani utrácet eura, nebudeme tam chodit nakupovat, nebudeme tam jezdit za kulturou atd atd. Chápete?!?
To sou fakt argumenty :yes: >😁
Je řeč o centrech měst = ne o okruhu kolem města >😒]
Tohle přece nemá co dělat s nějakejma Zelenejma! Týhle problematice se věnujou vědci z různejch oborů = padla tu zmínka o českym ČVUT i světový WHO
Proti nim stojíš ty a WinDiesel a... 😄
Je řeč o centrech měst = ne o okruhu kolem města >😒]
Tohle přece nemá co dělat s nějakejma Zelenejma! Týhle problematice se věnujou vědci z různejch oborů = padla tu zmínka o českym ČVUT i světový WHO
Proti nim stojíš ty a WinDiesel a... 😄
Pampa2
Auta jsou schvalena do provozu a mají platnou homologaci. Takže budou nasledovat žaloby majitelů. Pokud něco, tak na základě emisnich známek, ktere v Německu mají.
Optimální by bylo v prvni řadě upravit provoz tak, aby auta mohla plynule jezdit konstantní rychlostí bez zbytečných rozjezdu a brzdění.
Tohle je cesta do pekla.
Optimální by bylo v prvni řadě upravit provoz tak, aby auta mohla plynule jezdit konstantní rychlostí bez zbytečných rozjezdu a brzdění.
Tohle je cesta do pekla.
Tak tomuhle bych rád věřil, ale Němci jsou teď takový vykostěný národ. Mutti Makrela jim to vysvětlí a oni půjdou a vymění TDI za TSI. Bez diskuze, bez protestů.
Jestli tim vykostěný myslíš míň trolové než my případně vyspělejší = tak asi jo 😄
jo vykostěni - Islamic Republic of Alemania - to jsou Ti tvoji úžasní Němci
ahoj [odkaz] [odkaz] v germániji bude čistěji heč a berou se tady 4x větší platy než v dízlrakem prolezlý čezký díře 😉 PS: posílám pusinku a přijeď si k nám KDIŽ TAK pro levnou dízlpopelnici >😁
Nejsou moji = já sem čech = jen bych rád aby tady bylo zase jako v Rakousku nebo tom Německu 😄
To znamená vyšší platy, víc dálnic, čistší vzduch a tak = otázka je proč ty si proti >😒]
To znamená vyšší platy, víc dálnic, čistší vzduch a tak = otázka je proč ty si proti >😒]
Němci sou tragickej národ, kterej může za největší průsery v Evropě za posledních 150 let. Ale tohle rozhodnutí je po dlouhý době jedno z těch dobrých.
Tohle rozhodnutí nemá hlavy ani paty. Jo to jen hysterická reakce na tlak fašistické levice z řad ekofašistů, neomarxistů a dalších dobroserů včetně sluníčkařů.... :-!
TSI už má také filtr. Nová generace ano.
Je spíše čas vyměnit technologie a zastaralé automobilky. Ty pokrokovější už se snaží dohnat vyspělý svět, který má k dispozici hybrid/elektro. Ti ostatní lobbují....
Je spíše čas vyměnit technologie a zastaralé automobilky. Ty pokrokovější už se snaží dohnat vyspělý svět, který má k dispozici hybrid/elektro. Ti ostatní lobbují....
za TSI které emitují obrovská množství ultrajemných karcinogenních částic - v tom případě jsou na řadě hned po dieselech a můžeme přesedat na kola neb velká většina populace na elektromobily prostě nemá, jsou 2,5 dražší než nejlevnější benzín
To delali vzdy, oni jsou stado, vzdy jdou za vudcem. Narod za kanclerem, zamestnanci za sefem...
stádo tupé německé, my jsme ta veselá banda simulantů - tschechische volk ist eine ganze simulanten bande >😁 >😁 >😁
radši být veselou bandou simulantů než zachmuřeným německým národem, tedy zbytkem - který nám poskytuje hraběcí rady
radši být veselou bandou simulantů než zachmuřeným německým národem, tedy zbytkem - který nám poskytuje hraběcí rady
Jako národ, kde vládnou Babiš se Zemanem, bychom to zase neměli přehánět s tím haněním Němců směrem ke stádu, polovina Čechů dělá to samé. Faktem je, že oni jsou extrémně poslušní, to je fakt, mají takovou mentalitu. Kdo s nima dělal na nějakém projektu, tak potvrdí, že prostě poslouchají příkazy, plní tabulky a nikdy nejdou výš, než ke svému prvnímu nadřízenému. My jsme zase vynalézaví. V extrémech jsou oni ovce a my kverulanti, reálně jsou spíš loajální a my pružní...
A která polovina to dělá?
Podle me polovina hlupaku, ale to je muj nazor, oni to vidi jinak. A pocitam do toho i ty, kteri nejsou ochotni zvednout zadej a jit k volbam...
Jj vystizne :yes😒br />
Nez nekdo zacne kritizovat Nemecko, mohl by se podivat k nam.
A nemusi ani pred rok 1989 😉
To, co se deje tady a ted. Zatim byli vladou bez duvery vymeneni jen manazeri 2 nemocnic, posty, za chvili reditel GIBS a spousta namestku. Uz jen dostat pod kontrolu CT.
Ale hlavne ze vime, co delaji spatne v Nemecku.
[odkaz]
Ein Populist ohne Ideologie..
Nez nekdo zacne kritizovat Nemecko, mohl by se podivat k nam.
A nemusi ani pred rok 1989 😉
To, co se deje tady a ted. Zatim byli vladou bez duvery vymeneni jen manazeri 2 nemocnic, posty, za chvili reditel GIBS a spousta namestku. Uz jen dostat pod kontrolu CT.
Ale hlavne ze vime, co delaji spatne v Nemecku.
[odkaz]
Ein Populist ohne Ideologie..
daffyduck
A zásobovací náklaďáky budou na kraji města překládat na elektrické paleťáky. Naklónují si od nás Trojana a pak ....
[odkaz]
[odkaz]
Nákladáky na CNG a dodádvky na CNG a LPG si neviděl? Já jo, u nás je má rozhlí, česká pošta, kolonial atd.
Dodává je třeba fiat, Iveco, GAZ a další
Dodává je třeba fiat, Iveco, GAZ a další
Bariku, třeba já jsem takové viděl, ale tak se denodenně setkávat s tím, že 99 % náklaďáků a rozvážkových dodávek jezdí na naftu.
A co náklaďáky, autobusy atp., co hulí jako prase?!? Ty taky nebudou moct jezdit do německých měst? Ten soudce co toto schválil teda moc nedomýšlel...
A co náklaďáky, autobusy atp., co hulí jako prase?!? Ty taky nebudou moct jezdit do německých měst? Ten soudce co toto schválil teda moc nedomýšlel...
Autobusy umí taky jezdit na plyn, překvápko co....
Holt to budou muset přepravci vyměnit, na přechodnou dobu dostanou zřejmě vyjimky....
Holt to budou muset přepravci vyměnit, na přechodnou dobu dostanou zřejmě vyjimky....
Ono náklaďák díky obřímu SCR neni zdaleka takovej problém jako osobák [odkaz] podle lidí z ČVUT 150 000 Dieselgate TDI v česku vypouštěj zhruba jako milion autobusů
topten
aby se z cesky kotliny nestala plynova komora
No většina těch, kterých se to v Německu týká budou asi auta s normou Euro 4 a 5, ne? Tudíž pořád mladší, než je průměrné staří vozového parku v ČR. Čili i my si vlastně polepšíme.
takze dal dovazet naftovej srot, kterej v pripade euro4 vypousti smradlavy karcinogenni latky a v pripade euro 4,5,6 radove prekracuje laboratorni limity NOx, kvuli nimz tenhle humbuk je??
Jj miliony Dieselgate a podobnejch od jinejch značek = v reálu neplnících snad ani Euro 3 = to tu ovzduší fakt zlepší >😒]
Jen Dieselgate TDI v česku sou jako by tu navíc jezdilo milion autobusů plnících Euro 6 = každej den a eště hodně let = už se těšim na další várku :yes: >😁 >😒]
Jen Dieselgate TDI v česku sou jako by tu navíc jezdilo milion autobusů plnících Euro 6 = každej den a eště hodně let = už se těšim na další várku :yes: >😁 >😒]
vy jste ale dvojka komiků ................ ostatní se z Vás musí za břicho popadat smíchy 😄 😄 😄 nebo jste jen jeden jedoucí na 2 nicky? Máte dost podobné příspěvky trolící wolové 😄
Ostatní problematiky znalý jako ty? Dost možná 😄
Kolik lidí v Česku ročně umře na blbej vzduch? Víš? 😉
A v Evropě? A na týhle planetě? Třeba na AIDS se vyvíjej léky = a umírá na něj daleko míň lidí
Takže komiku = proč ty umíráš smíchy = absolutní neznalost kombinovaná s nezájmem nebo co za tim je? 😄
Kolik lidí v Česku ročně umře na blbej vzduch? Víš? 😉
A v Evropě? A na týhle planetě? Třeba na AIDS se vyvíjej léky = a umírá na něj daleko míň lidí
Takže komiku = proč ty umíráš smíchy = absolutní neznalost kombinovaná s nezájmem nebo co za tim je? 😄
Lidé umírají. Život prostě vede ke smrti. Život je prostě škodlivej. Pokud tomu chceš zabránit, tak pomůže jen kastrace veškerého lidstva.
Filozofií na emise? 😄
Kastrace by absurdnímu přemnožování kdy sme se za posledních 50 let z2násobili = zatimco na první miliardu sme se dostávali 70 000 let by možná prospěla >😒]
Kastrace by absurdnímu přemnožování kdy sme se za posledních 50 let z2násobili = zatimco na první miliardu sme se dostávali 70 000 let by možná prospěla >😒]
A jak jinak by jsi na to šel? Já bych v duchu hesla Rovnost, svornost, bratrství zakázal ve městech všechna auta bez rozdílu. Postupný zákaz dieslů a poté ještě víc nebezpečných benzínů povede jen k tomu, že ve městě bude jezdit jen někdo. A dál bude ostatní už pouhou přítomností auta otravovat. Lepší by bylo řešit pořádnou dopravu ve městě, která bude pro lidi atraktivnější než jízda autem.
Já bych tak jako všichni kdo se problematice věnujou začal tam kde začali = za největší svinstvo máme naftu = tak bych takhle naprosto minimálně omezil naftu. V tu chvíli kdy jí přestaneme sponzorovat = ono se to vyřeší tak nějak samo 😄
Fakt deb.il, dnes na víc nemáš :no: :no: :no:
zakázat toptena a ostatní korunované woly v ČR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ale na moje slova dochazi >😁
za chvili svuj jedomet budes muset nechat na periferii a do mesta pojedes sockou :yes:
za chvili svuj jedomet budes muset nechat na periferii a do mesta pojedes sockou :yes:
myslíš jako že se budu sockou vozit s Tebou protože ty žádný auto nemáš, respektive na koupi auta nemáš ................
no nediv se že nemáš na auto, když jsi furt nalapenej jen na počítač a jen trolíš v diskuzích
na to se hochu musí makat, abys mohl zakoupit pořádný fáro
hubou se uživí jen pár moderátorů
ale můžeš jít k Wokamurovi, TEN TAM MÁ BANDU BLÁBOLILŮ JAKO HROM, politika panečku umí uživit
nebo u Zelených mozků by ses mohl dobře uplatnit 😄 😄 😄
no nediv se že nemáš na auto, když jsi furt nalapenej jen na počítač a jen trolíš v diskuzích
na to se hochu musí makat, abys mohl zakoupit pořádný fáro
hubou se uživí jen pár moderátorů
ale můžeš jít k Wokamurovi, TEN TAM MÁ BANDU BLÁBOLILŮ JAKO HROM, politika panečku umí uživit
nebo u Zelených mozků by ses mohl dobře uplatnit 😄 😄 😄
sem osvc, tady vedu osvetu, bavim se a odreagovávám se
do klasicky práce fakt uz davno nechodim
a práce mam, ze nevim co delat dřív ...
do klasicky práce fakt uz davno nechodim
a práce mam, ze nevim co delat dřív ...
Ok, pak ale viděno tvojí optikou do těch měst budou jezdit jen benziny, takže řekněme plus minus polovina aut do doteď, ekologové budou řechtat radostí, jak je vzduch čistší, ale budou kapat jeden po druhým kvůli tomu, že jim tam jezdí jen přímovstřikový benziny a vypouští daleko větší humus než ty zakázaný nafťáky. Co pak?
jediny, v cem jsou soucasny primovstrikovy benziny horsi nez naftaky, jsou PM, ktery jsou ale v ramci limitu i v realu a od zari budou mit nove prodane benzinaky filtry podobne jako naftaky. pak za kratsi konec budou ve vsem tahat naftaky - zejmena produkci NOx, kdy v realu budou porad vypoustet desetinasobek toho, co benzinaky.
tedy stale bude platit, ze 1 naftak zamori ovzdusi tolik, co 10 benzinaku.
polovina aut jako doted bude jezdit jen dod doby, kdy ti co maj naftak presedlaj na benzinak a predpokladam, ze v takovym pripade to bude hodne rychle
tedy stale bude platit, ze 1 naftak zamori ovzdusi tolik, co 10 benzinaku.
polovina aut jako doted bude jezdit jen dod doby, kdy ti co maj naftak presedlaj na benzinak a predpokladam, ze v takovym pripade to bude hodne rychle
Jednak to není to jediné, jak bylo nedávno vidět v testech ADAC u toho skvělého Volva. A pak právě pevné částice patří k té nejnebezpečnější části spalin. Filtry u nových aut pak nevyřeší ta stará, která budou jezdit klidně dalších deset let. A dnes jsou jich miliony (nebo spíš desítky milionů). Alespoň se situace nebude zhoršovat. Opravdu špatné by bylo, kdyby ty diesely nahradily zážehové bez filtru. Jen nevím, jestli všechny automobilky nasadí filtry. Některé se tvářily, že to dělají dobrovolně, kvůli image, jako by testy zvládly projít i bez nich.
Tohle rozhodnutí však neříká, že se budou zakazovat diesely. Jen, že si města můžou určit, která auta tam smí vjet. Což není moc překvapivé vzhledem k tomu, že měli i dříve nízkoemisní zóny. Jsou i hlasy, které nechtějí ani auta se zážehovými motory. Někde nechtějí vůbec žádná auta, ani elektromobily. Jaký bude výsledek, teprve uvidíme.
Úsměvné je, jak brojíš proti NOx, ale marginalizuješ PM. NOx rozhodně nechceš dýchat, ale vliv na člověka je v daných koncentracích méně závažný. Obzvláště úsměvné je, jak točíš dokola o rakovinometech, když PM jsou karcinogenní, ale NOx ne.
Tohle rozhodnutí však neříká, že se budou zakazovat diesely. Jen, že si města můžou určit, která auta tam smí vjet. Což není moc překvapivé vzhledem k tomu, že měli i dříve nízkoemisní zóny. Jsou i hlasy, které nechtějí ani auta se zážehovými motory. Někde nechtějí vůbec žádná auta, ani elektromobily. Jaký bude výsledek, teprve uvidíme.
Úsměvné je, jak brojíš proti NOx, ale marginalizuješ PM. NOx rozhodně nechceš dýchat, ale vliv na člověka je v daných koncentracích méně závažný. Obzvláště úsměvné je, jak točíš dokola o rakovinometech, když PM jsou karcinogenní, ale NOx ne.
Amen :yes😒br />
A na toto co píšeš (a já s tebou na 100 % souhlasím), teď týpci jako Hammu a Topten raději ani nereagují. Vědí proč mají být zalezlí a kousat se do rtů...
A na toto co píšeš (a já s tebou na 100 % souhlasím), teď týpci jako Hammu a Topten raději ani nereagují. Vědí proč mají být zalezlí a kousat se do rtů...
Zvládnul by si nekecat kraviny = myslim aspoň o mě 😄
S MT souhlasíš v jednom kousku kde se ti to hodí pokrytče = co ostatní příspěvky >😁
Neházej na mě co sem nenapsal = jestli si to přehlíd, nepochopil nezpracoval je tvuj problém = neřeš ho tim že si budeš vymejšlet 😉
Zbrzdi svoji svatou válku za naftu seber odvahu a dohledej si to = je to i v týhle diskuzi 😄
Jestli někde najdeš koule = můžeš pak napsat sorry. I když asi budeš spíš někde zalezlej a kousat se do rtů >😒]
S MT souhlasíš v jednom kousku kde se ti to hodí pokrytče = co ostatní příspěvky >😁
Neházej na mě co sem nenapsal = jestli si to přehlíd, nepochopil nezpracoval je tvuj problém = neřeš ho tim že si budeš vymejšlet 😉
Zbrzdi svoji svatou válku za naftu seber odvahu a dohledej si to = je to i v týhle diskuzi 😄
Jestli někde najdeš koule = můžeš pak napsat sorry. I když asi budeš spíš někde zalezlej a kousat se do rtů >😒]
Kraviny nepíšu, hodinu si zřejmě vymejšlel, co ftipnýho na to co napsal MT a já odpovědět >😁
S MT souhlasím jen když mám v čem, tentokrát ano >😁 a v minulosti kolikrát ne >😁
Nehážu, pochopil, zpracoval - viz můj příspěvěk DV v 01:22 >😁
Svatou válku za naftu nevedu, opět např. viz 01:22 >😁
Našel jsem, sorry >😁 A teď schválně, jestli jsi i ty chlap nebo baba a jestli ty svoje koule tudíž taky najdeš a taky napíšeš sorry >😁 Pak jsem ochoten uznat, že my dva tuto válku nafta nenafta nezaložili a ani nevyhrajeme a zakopat tomahawk >😁 Pokud nenajdeš, nezbude ti než se dál kousat do rtů a okopávat kotníky jinejm >😁
S MT souhlasím jen když mám v čem, tentokrát ano >😁 a v minulosti kolikrát ne >😁
Nehážu, pochopil, zpracoval - viz můj příspěvěk DV v 01:22 >😁
Svatou válku za naftu nevedu, opět např. viz 01:22 >😁
Našel jsem, sorry >😁 A teď schválně, jestli jsi i ty chlap nebo baba a jestli ty svoje koule tudíž taky najdeš a taky napíšeš sorry >😁 Pak jsem ochoten uznat, že my dva tuto válku nafta nenafta nezaložili a ani nevyhrajeme a zakopat tomahawk >😁 Pokud nenajdeš, nezbude ti než se dál kousat do rtů a okopávat kotníky jinejm >😁
Neplkej další kraviny = napsal si blbost = postav se k tomu čelem = to sou ty koule a sorry 😉
S MT si souhlasil s 1 příspěvkem protože se ti to hodilo = ty okolní co napsal pár minut předtim = se ti do krámu nehoděj = o tom mluvim >😒]
Já svoje narozdíl od tebe nemusim hledat 😄
Ty se podívej na svoje příspěvky o mě = hned od začátku diskuze ;-\
S MT si souhlasil s 1 příspěvkem protože se ti to hodilo = ty okolní co napsal pár minut předtim = se ti do krámu nehoděj = o tom mluvim >😒]
Já svoje narozdíl od tebe nemusim hledat 😄
Ty se podívej na svoje příspěvky o mě = hned od začátku diskuze ;-\
Blbost? jakou? Kde? Nakopíruj sem to, co máš konkrétně na mysli, ať se bavíme o dané věci.
S MT jsem souhlasil s jedním příspěvkem v TÉTO diskuzi, k ostatním (včetně těch v minulosti a v JINÝCH diskuzích) jsem se až na výjimky nevyjadřoval, resp. jsem na ně nereagoval. Nebo ty snad taky souhlasíš jen a pouze s člověkem, s nímž se shodneš ve 100 % názorů? Pokud ano, tak to tě docela lituju a lituju lidi kolem tebe. Viděno tvojí optikou bych se nikdy neoženil, protože ani s mojí manželkou se neshodneme v náhledu na 100 % věcí.
Takže si se našel? Uff uff >😁 >😁 >😁
Ano, vím co jsem psal, a moc dobře (uznávám, nechal jsem se trochu unést), ale víš proč? Úplně jsem tě viděl, jak se před monitorem zalykáš samou radostí, jak doslova řičíš blahem, jak jsi na koni, že teď konečně zatnou nám majitelům nafťáků tipec. Neargumentoval si ani trochu věcně, to zase uznej ty, jen si kopal a kopal a kopal...
Btw, mě je to co si ty konkréntě o celé této kauze myslíš, docela u zádele. A víš proč? Protože ty o tom nic nerozhoduješ, vůbec nic. I kdybys tu napsal miliardu diskuzních příspěvků na téma Konec s diesely, nic to nezmění na skutečnosti, jak to doopravdy bude.
S MT jsem souhlasil s jedním příspěvkem v TÉTO diskuzi, k ostatním (včetně těch v minulosti a v JINÝCH diskuzích) jsem se až na výjimky nevyjadřoval, resp. jsem na ně nereagoval. Nebo ty snad taky souhlasíš jen a pouze s člověkem, s nímž se shodneš ve 100 % názorů? Pokud ano, tak to tě docela lituju a lituju lidi kolem tebe. Viděno tvojí optikou bych se nikdy neoženil, protože ani s mojí manželkou se neshodneme v náhledu na 100 % věcí.
Takže si se našel? Uff uff >😁 >😁 >😁
Ano, vím co jsem psal, a moc dobře (uznávám, nechal jsem se trochu unést), ale víš proč? Úplně jsem tě viděl, jak se před monitorem zalykáš samou radostí, jak doslova řičíš blahem, jak jsi na koni, že teď konečně zatnou nám majitelům nafťáků tipec. Neargumentoval si ani trochu věcně, to zase uznej ty, jen si kopal a kopal a kopal...
Btw, mě je to co si ty konkréntě o celé této kauze myslíš, docela u zádele. A víš proč? Protože ty o tom nic nerozhoduješ, vůbec nic. I kdybys tu napsal miliardu diskuzních příspěvků na téma Konec s diesely, nic to nezmění na skutečnosti, jak to doopravdy bude.
Kravinu si napsal tam kde sem ti to napsal = a ty to začal okecávat 😄
Kde jinde myslíš? 😉
Já sem prostě pro [odkaz]
MT napsal po sobě 3 příspěvky k věci = 1 se ti hodil do krámu = 2 ne 😄
A projdi si diskuzi od začátku = svý příspěvky vůči mě = docela síla 😉
Tys to vidim doteď nepochopil a tak jak od svýho 1. příspěvku na mě nesmyslně útočíš = a nechápeš to ani teď: "doslova řičíš blahem jak si na koni že teď konečně zatnou nafťákum tipec" = na tenhle fanatismus sem ti napsal: "Zbrzdi svou svatou válku" >😒]
Kde jinde myslíš? 😉
Já sem prostě pro [odkaz]
MT napsal po sobě 3 příspěvky k věci = 1 se ti hodil do krámu = 2 ne 😄
A projdi si diskuzi od začátku = svý příspěvky vůči mě = docela síla 😉
Tys to vidim doteď nepochopil a tak jak od svýho 1. příspěvku na mě nesmyslně útočíš = a nechápeš to ani teď: "doslova řičíš blahem jak si na koni že teď konečně zatnou nafťákum tipec" = na tenhle fanatismus sem ti napsal: "Zbrzdi svou svatou válku" >😒]
Ten článek páně redaktora Vainerta ale říká to samé co já, ne to co ty >😁
Takže ne ty, ale já jsem pro [odkaz]
MT napsal iks příspěvků, já reagoval na jeden konkrétní, nereaguji na hádky a dohady a hoax typu Putin, Krym, migranti, stěhování, jak to jedete ve vedlejším článku.
Projdi si od začátku svoje příspěvky v této diskuzi = hodně síla
Ano, stojím si za svým, úplně jsem tě viděl jak si jak malý dítě kopal nožičkama a zalikal se vlastníma slzama štěstí nad tím, jak to v tom Německu s těma ramovinosazometama sfoukli. Je to tvůj boj, ne můj, já tuto válku nevyhlásil.
Takže ne ty, ale já jsem pro [odkaz]
MT napsal iks příspěvků, já reagoval na jeden konkrétní, nereaguji na hádky a dohady a hoax typu Putin, Krym, migranti, stěhování, jak to jedete ve vedlejším článku.
Projdi si od začátku svoje příspěvky v této diskuzi = hodně síla
Ano, stojím si za svým, úplně jsem tě viděl jak si jak malý dítě kopal nožičkama a zalikal se vlastníma slzama štěstí nad tím, jak to v tom Německu s těma ramovinosazometama sfoukli. Je to tvůj boj, ne můj, já tuto válku nevyhlásil.
pavlik123
Konečně je to tu. Není důvod zakázat jízdu každému druhému či hrát podobné loterie. Německý systém je fajn. Elektromobily a hybridy jezdí vždy. Benzíny zatím také. Diesely nesmí. Natož vykuchané Diesely. Ty jdou rovnou mimo silnice.
V ČR poslední dobou jen a jen horší. Naftové pekáče v havarijním stavu, kyselý smrad, tuna sazí ....
V ČR poslední dobou jen a jen horší. Naftové pekáče v havarijním stavu, kyselý smrad, tuna sazí ....
Nojo po obrovskym zlepšení ovzduší po revoluci už zase míříme do.. ;-\
Popravdě nejen v ovzduší = když už nikoho nes.ere Babišova minulost tuneláře estébáka atd. = dneska sem ho slyšel jak mluvil o dalšim pokřivení důchodovýho systému = fakt nikomu nevadí že českej předseda vlády neumí česky? >😁
Popravdě nejen v ovzduší = když už nikoho nes.ere Babišova minulost tuneláře estébáka atd. = dneska sem ho slyšel jak mluvil o dalšim pokřivení důchodovýho systému = fakt nikomu nevadí že českej předseda vlády neumí česky? >😁
to ze neumi cesky by mi ani tak navedilo, narozdil od toho, ze to je StBak trestne stihanej kvuli podvodu
To je bez diskuze = ale češi se ve volbách opakovaně vyjádřili že STB a tunelování z 90. let ani kradení z evropskejch fondů kde jen on sám na úkor firem pro který sou určený k sobě stáhnul přes 4 miliardy atd. jim prostě nevadí = no a asi jim nevadí ani že neumí česky >😒]
Hamuno, vzpamatuj se a použij hlavu, Už to nedýmí a ni neškodí jako kdysi, zákazem už to ovzduší moc nevylepšíš. Stejně nikdo Diesly od euro 5 nikdo nezakáže, protože starosta nebude jezdit metrem a ani jeho kámoši.
Myslíš abych jí používal jako ty = ne díky 😄
Stačí když si ji vytáhneš z prd.le a zamyslíš se nad věcí trochu v globálu...
Myslet jako ty = ne fakt ne díky >😒]
V kolika z těch měst který potencionálně jednou zvažujou omezení rakovinometů v centru si byl? Myslíš že to zastavení na záchytnym na kraji města tě potká aspoň jednou = nebo je to 100% čistá buřičská prevence? 😄
V kolika z těch měst který potencionálně jednou zvažujou omezení rakovinometů v centru si byl? Myslíš že to zastavení na záchytnym na kraji města tě potká aspoň jednou = nebo je to 100% čistá buřičská prevence? 😄
To ale není důvod zakázat diesely všem. Stačí dělat pořádně STK a policajti, aby to kontrolovali
A tu elektřinu do elektromobilů vyrábí kde a jakým způsobem? Ekologicky čistým?
1 elektrárnu uhlídáš výrazně snáz než statisíce aut = a většinou nestojí v centru velkoměsta 😄
A pousun od uhelnejch elektráren k čistšim zdrojum už stejně jako snaha o omezení emisí aut probíhá taky hodně dlouho = neboj tady u nás v postsovětský zóně = nic z toho čeho se děsíš nehrozí. Tady se bude dál jezdit šrotama přes Václavák a uhelný elektrárny budou oblažovat Severočeskej kraj apod eště hodně hodně dlouho >😒]
A pousun od uhelnejch elektráren k čistšim zdrojum už stejně jako snaha o omezení emisí aut probíhá taky hodně dlouho = neboj tady u nás v postsovětský zóně = nic z toho čeho se děsíš nehrozí. Tady se bude dál jezdit šrotama přes Václavák a uhelný elektrárny budou oblažovat Severočeskej kraj apod eště hodně hodně dlouho >😒]
Hittman
za pár šupů koupím kvalitní vůz s V8 TDI, dobře udržovaný a jezdící po německých dálnicích. >😁 >😁
Když s nim nebudeš jezdit do centra Praha = si ho užij 😉
Jo a bacha na servis = může tě vyjít o dost dráž než pořízení celýho vozu >😁 >😒]
Jo a bacha na servis = může tě vyjít o dost dráž než pořízení celýho vozu >😁 >😒]
Neboj, jezdím do Porsche Olomouc a pokud bych na to neměl, tak bych ho nekoupil. A díky bohu do centra Práglu nejezdím >😒]
Ps. Za ten zvuk v8 a pohodovou jízdu to stojí za jakýkoliv many. :yes:
Ps. Za ten zvuk v8 a pohodovou jízdu to stojí za jakýkoliv many. :yes:
Ten zvuk platí jen pro benzínové V8 >😁
Jde vidět, že nevíš, o čem mluvíš. Osobně se mi více líbí V8 nafta než V8 benzin.
Jj proto Audi prodával V8 naftu levnějš než V8 benzín = taky tomu nerozuměj >😒]
Bavím se o zvuku, ne o ceně. Mne se hlubší tón V8 TDI líbí víc. Každý máme svůj názor.
Já o lepšim horšim motoru = to nemá co dělat s názorem = každej máme holt jiný priority 😄
A to je ten rozdíl. Ty máš své priority a nehledíš vpravo vlevo, já mám svůj názor. 😉
To asi nechápu = proč je jedno názor a jedno priorita? 😄
Já chci lepší motor = to je má priorita 😉
Když je navíc výkonnější, levnější a s nižšíma servisníma nákladama = už vůbec neni o čem :yes: 😄
Já chci lepší motor = to je má priorita 😉
Když je navíc výkonnější, levnější a s nižšíma servisníma nákladama = už vůbec neni o čem :yes: 😄
WinDiesel
1 . státy začínají řídit SOUDY.
2 . pohleďme na ty milovníky zákazů, co zakáží příště až se zase ozvou nějací aktivisté
3 . v Německu ZVLÁDNOU úplně všechno
4 . a co budou dělat až se zjistí že se stav ovzduší nezměnil?
5 . ono totiž oxidy dusíku jsou přirozenou součástí životního prostředí, stejně jako CO2, jak to chtějí ty vyližprdi měřit?
2 . pohleďme na ty milovníky zákazů, co zakáží příště až se zase ozvou nějací aktivisté
3 . v Německu ZVLÁDNOU úplně všechno
4 . a co budou dělat až se zjistí že se stav ovzduší nezměnil?
5 . ono totiž oxidy dusíku jsou přirozenou součástí životního prostředí, stejně jako CO2, jak to chtějí ty vyližprdi měřit?
nekvic a posli ted svuj smradlavej a jedovatej dyzl ze skaly
jen uplnej tupec nevidi, ze ve velkych mestech je hlavnim zdrojem jedu NOx doprava a 90% z toho naftaky
jen uplnej tupec nevidi, ze ve velkych mestech je hlavnim zdrojem jedu NOx doprava a 90% z toho naftaky
Máš k tomu tvzení nějaká tvrdá data? Nemáš viď? Ony totiž žádné nejsou.... :-!
A všichni krom WinDiesla a Floyda a pár dalších zešíleli [odkaz] 😄
Jasně, a ty jsi letadlo >😁
Tak ty nevíš ani co to je letadlo = no jo no >😁
Předpokládám že na klimatický změny taky nevěříš [odkaz] >😒]
Předpokládám že na klimatický změny taky nevěříš [odkaz] >😒]
Chachacha....klimatické změny ...to se ptali těch pravých.......to je jako by se ptali profesionálního hasiče jestli bude ještě někdy hořet....... >😁
Na 100% bude eště hořet a na 100% probíhaj klimatický změny 😄
A protože politici sou populisti a daj radši na dav než vzdělaný v různejch oborech = asi dřív než si myslíš si budeme i tady v česku užívat nedostatek vody
Ale máme kliku = jinde bude hůř 😉
A protože politici sou populisti a daj radši na dav než vzdělaný v různejch oborech = asi dřív než si myslíš si budeme i tady v česku užívat nedostatek vody
Ale máme kliku = jinde bude hůř 😉
Až zjistí, že jim to prd pomůže, zakážou vše na spalovací motor. A tak to půjde dál.
Ty si ale žvanil 😄
5. a přirozeně se koncentrujou v centrech velkoměst >😒]
5. a přirozeně se koncentrujou v centrech velkoměst >😒]
no nejsem větší žvanil než ty, po zavedení emisních známek se ovzduší v německých městech nezměnilo, nebo o 1-2%, což je v rámci statistické chyby
no ale když německý stát vozy vykoupí nebo nahradí něčím jiným, ok
Němci na to maj, stačí nedávat prachy nelegálním migrantům a sledovat jak kolabuje ekonomika protože diesely jsou všude ale hlavně v dodávkách
už se těším jak stejný soud odsoudí německý stát k reparacím, protože si museli pořídit do dodávek žravé a slabé benzíny 😄
ještě se Vy 2 budete hodně divit 😄 😄 😄
no ale když německý stát vozy vykoupí nebo nahradí něčím jiným, ok
Němci na to maj, stačí nedávat prachy nelegálním migrantům a sledovat jak kolabuje ekonomika protože diesely jsou všude ale hlavně v dodávkách
už se těším jak stejný soud odsoudí německý stát k reparacím, protože si museli pořídit do dodávek žravé a slabé benzíny 😄
ještě se Vy 2 budete hodně divit 😄 😄 😄
no jasne, kdyz dyzl euro4,5,6 se zelenou znamkou vypoustej stejne, nebo mozna jeste vic jedovatyho NOx co dyzl euro2 a 3, kterej zelenou nedostane, tak jak se pak mohlo neco zlepsit ty dunihlave
[odkaz] [odkaz] v germániji bude čistěji heč a berou se tady 4x větší platy než v dízlrakem prolezlý čezký díře 😉 PS: posílám pusinku a přijeď si k nám KDIŽ TAK pro levnou dízlpopelnici >😁
Přesně! [odkaz]
Koncentrace NOx se však zásadně liší a významným zdrojem je doprava. Proto se hladina NOx často používá ve studiích jako indikátor míry znečištění, tedy e😜ozice výfukovým plynům automobilů. Nebo jak si vysvětluješ ty vysoké koncentrace u silnic klesající se vzdáleností od nich?
KANKUNEN
Diesly mají v dnešní době výfuk čistý narozdíl od mého benzínu.
camco
jedna věc je, že kdyby se neomezovalo, tak tady máme pořád středověk
druhá, že při současných normách je daleko větší problém polétavý prach.
když je jako nyní dlouhodobě sucho, nedá se venku téměř dýchat
druhá, že při současných normách je daleko větší problém polétavý prach.
když je jako nyní dlouhodobě sucho, nedá se venku téměř dýchat
Tomogo
Nesnáším nafťáky, ale je třeba rozlišovat!
Určitě nechci na silnici smrdící diesely, ale některé benzíny taky nejsou nic moc. Můj benzín třeba smrdí než se zahřeje katalyzátor a protože je to dvou litr, tak mu to chvilku tvá.
Takže bych to rozdělil😒br /> 1. Ať seberou techničák autům co neplní normy měření, dělají precizní kontroly, včetně namátkových kontrol a neodpouští ani ň.
2. A zakázat některým starším autům vjezd do měst je taky na místě a to bez rozdílu benzín/nafta.
3. Nezakázal bych hned Euro 4, třeba bych oznámil, že hned to bude Euro 1-2, za rok Euro 3, za 2 roky Euro 4, atp. ať se lidé stihnout připravit.
4. Pokud by auto splňovalo svou normu, ale neodpovídalo již vyhlášené povolené pro vjezd do města, pustil bych je na okrajová odstavná parkoviště, kde by lidi mohli dojet MHD.
To by snad dávalo smysl, ne?
Určitě nechci na silnici smrdící diesely, ale některé benzíny taky nejsou nic moc. Můj benzín třeba smrdí než se zahřeje katalyzátor a protože je to dvou litr, tak mu to chvilku tvá.
Takže bych to rozdělil😒br /> 1. Ať seberou techničák autům co neplní normy měření, dělají precizní kontroly, včetně namátkových kontrol a neodpouští ani ň.
2. A zakázat některým starším autům vjezd do měst je taky na místě a to bez rozdílu benzín/nafta.
3. Nezakázal bych hned Euro 4, třeba bych oznámil, že hned to bude Euro 1-2, za rok Euro 3, za 2 roky Euro 4, atp. ať se lidé stihnout připravit.
4. Pokud by auto splňovalo svou normu, ale neodpovídalo již vyhlášené povolené pro vjezd do města, pustil bych je na okrajová odstavná parkoviště, kde by lidi mohli dojet MHD.
To by snad dávalo smysl, ne?
euro 4 je starej 10 letej srot vetsinou bez filtru pevnejch castic
navic benzin euro1 je cistsi nez naftak euro4
navic benzin euro1 je cistsi nez naftak euro4
Jenže Euro 4 diesel generuje větší částice, které nejsou tak nebezpečné. Takže pokud by splňovaly svou normu, tak proč jim ještě rok, nebo dva, nedat šanci.
Ale je jasný, že to chce spíš nějakého odborníka na danou věc. Hlavně ať to nevymýšlí politici....
Ale je jasný, že to chce spíš nějakého odborníka na danou věc. Hlavně ať to nevymýšlí politici....
ale houby
podle svetovy zdravotni organizace (WHO) emise naftových motoru zpusobuji rakovinu plic a mocovyho mechyre a jsou zarazeny do kategorie latek jako arsen nebo yperit.
a byl to dlouhodobej výzkum, tedy se tykal hlavne dyzlu bez filtru, tedy s tema tvejma velkejma casticema
podle svetovy zdravotni organizace (WHO) emise naftových motoru zpusobuji rakovinu plic a mocovyho mechyre a jsou zarazeny do kategorie latek jako arsen nebo yperit.
a byl to dlouhodobej výzkum, tedy se tykal hlavne dyzlu bez filtru, tedy s tema tvejma velkejma casticema
A žrádlo způsobuje infarkty, stres mrtvice. Moc pohybu opotřebovává kostru, málo pohybu je taky špatně. Jak říkám, jediná šance je zakázat život. Jen přemýšlím kdy lidstvo takhle zdegenerovalo.
Jíst můžeš co chceš, vzduch v centrech měst neni nutný zasrávat něčim o čem vim že zabíjí = chápeš? 😄
A benziňaky jsou ok, ty nezabiji? Co dál je třeba ZAKÁZAT?
1. To nejsou moje částice
2. Nejdřív si o tom něco přečti
3. Souhlasím, že čím dříve, tím lépe, ale neberu fér, když nejdříve protěžované diesely, jsou najednou hned zatracované. Prostě je pomalu zakážeme, ale vše chce čas.
Stejně to nakonec odnesou jen zákazníci a výrobci si namastí kapsu.
Nejdřív bych odsoudil ty, co protěžování dieselů mají na svědomí. Jen díky nim umírají tisíce lidí na rakovinu.
Druhá věc je, že každý druhý kašlal na ekologii a raději si koupil diesel, protože má menší spotřebu a nějaká ekologie mu byla ukradená, jen ať to kouří!
A ještě jedna věc, i benzín dokáže prášit. Takže tady se zase vybrala nějaká skupina, jen aby se něco dělalo. To že to zase bude paskvil, to už zase nikoho nezajímá.
Ale uvidíme, jak to dopadne.
Já mám benzín, a čím jezdíš ty?
2. Nejdřív si o tom něco přečti
3. Souhlasím, že čím dříve, tím lépe, ale neberu fér, když nejdříve protěžované diesely, jsou najednou hned zatracované. Prostě je pomalu zakážeme, ale vše chce čas.
Stejně to nakonec odnesou jen zákazníci a výrobci si namastí kapsu.
Nejdřív bych odsoudil ty, co protěžování dieselů mají na svědomí. Jen díky nim umírají tisíce lidí na rakovinu.
Druhá věc je, že každý druhý kašlal na ekologii a raději si koupil diesel, protože má menší spotřebu a nějaká ekologie mu byla ukradená, jen ať to kouří!
A ještě jedna věc, i benzín dokáže prášit. Takže tady se zase vybrala nějaká skupina, jen aby se něco dělalo. To že to zase bude paskvil, to už zase nikoho nezajímá.
Ale uvidíme, jak to dopadne.
Já mám benzín, a čím jezdíš ty?
cet sem zpravu WHO, která hovořila jasne - emise z naftových motoru zpusobuji rakovinu plic a močového mechyre
Ano, to by dávalo smysl, kdyby existovaly nějaké nezávislé odborné studie, které dokazují, že celá tato panika není jen účelová. :-![odkaz]
bufes
Vyrobcovia sa urcite tesia, budu sa viac predavat nove auta. So vsetkym tym klamanim o emisiach dieslov sa vlastne ani neda cudovat, ze sa teraz naftaky stavaju slepou vyvojovou cestou. A kto to vlastne klamal? Aha ti vyrobcovia. Nejaki nadseni politici sa vzdy najdu, co im pomozu v strategickom planovani 😄.
Zdielam nazor, ze je to na hrane zakona, obmedzovat pohyb rok stareho auta. Normy sa roky sprisnuju a zrazu su vyfukove plyny neakceptovatelne jedovate? V tom pripade stat nezvladol tie normy.
Chapem ze v niektorych mestach moze byt zly vzduch, takze nieco urobit treba. Dufam ale, ze budu mat rozum a zakazovat auta postupne podla euro-noriem - najprv tie najstarsie.
Zdielam nazor, ze je to na hrane zakona, obmedzovat pohyb rok stareho auta. Normy sa roky sprisnuju a zrazu su vyfukove plyny neakceptovatelne jedovate? V tom pripade stat nezvladol tie normy.
Chapem ze v niektorych mestach moze byt zly vzduch, takze nieco urobit treba. Dufam ale, ze budu mat rozum a zakazovat auta postupne podla euro-noriem - najprv tie najstarsie.
spaleny6
Je to ironie. Mnohde byly naftové motory podporovány a zvýhodňovány. A když se provalí že stanovené emisní limity nelze v praxi dosáhnout, tak je ještě zpřísníme a potrestáme konečného spotřebitele co si auto koupil. :yes:
zatim se stale tresta ten, co jezdi cistsim benzinakem
a nejvic se trestaj ti, co ty karcinogenni castice a jedy dychaji, maji z toho zdravotni potize a predcasne umiraji
a nejvic se trestaj ti, co ty karcinogenni castice a jedy dychaji, maji z toho zdravotni potize a predcasne umiraji
Přesně a nejhorší je život samotný, protože prokazatelně vede ke smrti. Je třeba zakázat život.
kdyz mas moznost jak zit zdrave, tak ty si ji nevyberes a budes zit nezdrave??
Co to je žít zdravě?
třeba zbytecne nedýchat jedovate oxidy dusiku, jejch hlavnim zdrojem ve velkych mestech jsou naftovy osobaky
Lepší bude zbytečně nežít ve městě a žít někde na samotě na horách, ale tam zase prděj ovce. A k čemu vlastně žít zdravě když tak jako tak umřeš? Čím víc nás umře, tím méně budeme zatěžovat životní prostředí. Smrt je řešením, ale to vám nevoní.
ziju skoro na samote
cistej vzduch, klid
a ovecky mi tady taky becej, i když nejsou moje
kdykoliv prijedu do většího města, citim ten silenej smrad z aut
a cestou samozrejme narazim na x dyzlu, kdy ani prepnuti na vnitrni okruh uz nepomuze
cistej vzduch, klid
a ovecky mi tady taky becej, i když nejsou moje
kdykoliv prijedu do většího města, citim ten silenej smrad z aut
a cestou samozrejme narazim na x dyzlu, kdy ani prepnuti na vnitrni okruh uz nepomuze
Hele to fakt nechápeš? 😄
Prostě blbá šarže léků který občas u někoho způsoběj smrt = se stáhne. Nebo tam seš taky proti? >😒]
Prostě blbá šarže léků který občas u někoho způsoběj smrt = se stáhne. Nebo tam seš taky proti? >😒]
Zatim zadny zakaz nepadnul a tak bych si jeste pockal na realizaci.
Ale kdo tohle sleduje, muselo mu byt jasne, kam to smeruje. Poslednich dieselu jsem se radeji zbavil uz v 2016, takze osobne me to netrapi. Odhaduji, ze tak dramaticky, jak si tu nekteri predstavuji, to nejspis probihat nebude. Ale na co si vsadim uz ted, ze nejvic nakonec vydelaj pravnici a automobilky.
Ale kdo tohle sleduje, muselo mu byt jasne, kam to smeruje. Poslednich dieselu jsem se radeji zbavil uz v 2016, takze osobne me to netrapi. Odhaduji, ze tak dramaticky, jak si tu nekteri predstavuji, to nejspis probihat nebude. Ale na co si vsadim uz ted, ze nejvic nakonec vydelaj pravnici a automobilky.
Přesně teď si uhodil hřebíček na hlavičku. Ono se to nebude dít nijak rychle. Navíc je to ideální okamžik pro výměnu aut.
Když to vezmeš z ekonomickýho hlediska, tak EU znevýhodnila benzínový auta (daně, zaměření na produkci CO2). Následně zvýhodnila homologaci dieselových (měkčí požadavky než u benzínu, velmi "mírně" nastavený NEDC). Takže všichni chtěli diesely a automobilky vidělávaly. Všichni jsme tušili, že to není úplně správný ale nikdo to neřešil, výrobce podváděl a vydělával.
Následně přišla dieselgate a zpřísnily se normy, navíc se ukázalo, že splnit podmínky k homologaci v reálu asi nejde. No a teď co s tím, oficiálně přiznat, že to byl celou dobu podvod a zlikvidovat částečně státem ovládaný automobilky (vím, nepřímo, ale stejně)? No tak to si na triko nikdo nevezme.
Takže zbývá jediná možnost a to je vytáhnout peníze z majitelů a provozovatelů tím, že si koupí nový a třeba dražší auta. Pracovní místa budou, ekonomika taky, pro ekologii se něco udělá a všechno bude dobrý... Jediná otázka je, jestli tenhle způsob řízení EU je (no těd se mi kroutí prsty na klávesnici) správný..
A to podotýkám, že také už doma nemám dieselové auto. Ale ani ne kvůli principu, jako proto, že mi to nikdy nevyhovovalo. Sice tu někdo píše jak má V8 TDI krásnej zvuk, ale to je pro mě asi tak stejná informace jako ta, že Tesla je ideální na tahání plaťáku napříč Evropou😁
Když to vezmeš z ekonomickýho hlediska, tak EU znevýhodnila benzínový auta (daně, zaměření na produkci CO2). Následně zvýhodnila homologaci dieselových (měkčí požadavky než u benzínu, velmi "mírně" nastavený NEDC). Takže všichni chtěli diesely a automobilky vidělávaly. Všichni jsme tušili, že to není úplně správný ale nikdo to neřešil, výrobce podváděl a vydělával.
Následně přišla dieselgate a zpřísnily se normy, navíc se ukázalo, že splnit podmínky k homologaci v reálu asi nejde. No a teď co s tím, oficiálně přiznat, že to byl celou dobu podvod a zlikvidovat částečně státem ovládaný automobilky (vím, nepřímo, ale stejně)? No tak to si na triko nikdo nevezme.
Takže zbývá jediná možnost a to je vytáhnout peníze z majitelů a provozovatelů tím, že si koupí nový a třeba dražší auta. Pracovní místa budou, ekonomika taky, pro ekologii se něco udělá a všechno bude dobrý... Jediná otázka je, jestli tenhle způsob řízení EU je (no těd se mi kroutí prsty na klávesnici) správný..
A to podotýkám, že také už doma nemám dieselové auto. Ale ani ne kvůli principu, jako proto, že mi to nikdy nevyhovovalo. Sice tu někdo píše jak má V8 TDI krásnej zvuk, ale to je pro mě asi tak stejná informace jako ta, že Tesla je ideální na tahání plaťáku napříč Evropou😁
Problém všech zákazů vždy je, že ten kterého se konkrétní zákaz netýká řekne že ho to vlastně moc netrápí.
Komické na tom je, jak se politikům daří bruslit z odpovědnosti. Kdo nastavoval zdanění paliv. Registračních poplatků. Silničních daní. Schvaloval podmínky pro homologaci. Když se řekne, že je něco vina EU, tak to ve skutečnosti znamená, že je to vina kolektivně vlád členských zemí. Protože ty si to všechno musí odhlasovat a to pořádnou (nazývanou kvalifikovanou IIRC) většinou (podmínky jsou přísnější než pro ústavní zákony v ČR). A řada z toho je z doby, kdy EU neexistovala.
Já diesel mám, emise, stk, vše v pořádku, pečuju si o něj, jezdím se spotřebou, na kterou benzin nikdy nedosáhne, mám potentní motor, o minulém víkendu jsem z toho s plnou nádrží a plné obsazeným autem vytáhnul podle digitálu 282 km/h, a jak už jsem psal, výfuky mám čisťoučký a suchý. To když kolikrát vidím před sebou tu černou trubku benziňáku a ten snrad jakej se za ním nese, tak si říkám Potěš koště...
Vim co projde na českejch STK = když zaplatíš všechno >😁
Asi máš dost nepřesnej tachometr = to bude něco od koncernu ne >😒]
Asi máš dost nepřesnej tachometr = to bude něco od koncernu ne >😒]
Tachometr je ocejchovanej a ukazuje přesně, respektive abys mě nechytal za slovo, s odchylkou od výrobce, rozumíme si?
Já nic zaplatit, respektive uplatit nemusel, to pozor! Hodnoty, který moje auto vykázalo na emisích, byly hluboko, ale kurevsky hluboko pod limitem.
Já nic zaplatit, respektive uplatit nemusel, to pozor! Hodnoty, který moje auto vykázalo na emisích, byly hluboko, ale kurevsky hluboko pod limitem.
Nerozumíme = tachometr musí přeměřovat = ale mezi jednotlivejma autama sou docela obří rozdíly = takže fakt nevim kolik jedeš když ti to ukazuje 282 😉
To je podobně konkrétní 😄
Co to je kurevsky hluboko? To co sem si vybavil určitě ne >😒]
To je podobně konkrétní 😄
Co to je kurevsky hluboko? To co sem si vybavil určitě ne >😒]
Já se tím nevytahuju, jen naznačuju a tvrdím to už dlouho, že jsme zřejmě poslední generace, co se ještě normálně=rychle sveze.
Donutils mě zajít pro protokoly z STK: emise za 900 Kč, STK za 950 Kč.
STK: závady 0, závěr: vozidlo je pro další provoz ZPŮSOBILÉ !!!
Emise: kouřivost 0,02 m-1
čtyři po sobě jdoucí měření: limit 0,25, naměřeno 0,00 !!!
Závěr: vozidlo z hlediska měření emisí VYHOVUJE !!!
A teď mudruj, bačo 😉 😉 😉
Donutils mě zajít pro protokoly z STK: emise za 900 Kč, STK za 950 Kč.
STK: závady 0, závěr: vozidlo je pro další provoz ZPŮSOBILÉ !!!
Emise: kouřivost 0,02 m-1
čtyři po sobě jdoucí měření: limit 0,25, naměřeno 0,00 !!!
Závěr: vozidlo z hlediska měření emisí VYHOVUJE !!!
A teď mudruj, bačo 😉 😉 😉
A po technický stránce: vodní pumpa ok, pneumatiky 2 sady ok, tlumiče P/Z ok (Eusama 100 😖, silentbloky s powerflexem ok, geo ok, long life ok, rozvody ok atd atd. Jako jsou mezi námi tací jako já třeba, co o to auto fakt pečují. A v Německu se takoví určitě taky najdou a bude jich spousta. Nicméně teď jeden soudce, podle mého bez zjevné znalosti problematiky, hodil všechny do jednoho pytle a nechal se ukecat vycucanýma studiema. To mi nepřijde fér.
To chce klid. Kdyz sleduju vyjadreni nemeckych politiku a zastupcu prumyslu k dnesnimu rozsudku, tak je jasne, ze cesta k vydani zakazu bude slozita a tipuju, ze vysledek nakonec nebude tak represivni a spise ocekavam nejakou regulaci, nez plosny zakaz.
Hittman
Zelení všechny členy vypustili na pastvu >😒]
Josef 1
Ti majitelé dieselů, místo toho aby zpytovali svědomí, že kvůli nim mají ostatní takovinu, ... .
Přesně.. Když zmizí ze světa diesely, lidé přestanou umírat a budou žít navždy. :yes:
IPace
jsem si dal Wind River, a napadlo me pri te scene na vrcholcich hor, jak by to asi vypadalo, kdyby nam vsem byla nadelena stejna smrt jakou jsme zpusobyli ostatnim emisema ktere jdou z vejfuku nasich aut :-!
Ondris
Ale houby - ani němečtí politici v čele s Angelou nejsou tak praštění, aby si nasraIi tolik voličů.
tu vetsi polovinu co jezdej benzinakama urcite nenaserou, spis naopak
a ještě vic je potesej, když prestanou danove zvýhodňovat naftu
a ještě vic je potesej, když prestanou danove zvýhodňovat naftu
Sacahariel
No co zakážou auta co mají nesplňují alespoň Euro 5 což tak velký zásah nebude, ta norma je tu s námi od roku 2009 takže zmizí víceméně jen auta 8 a více let stará. V totálu to bude tak max 10% z celkového počtu vozů registrovaných v Německu. Ovšem sranda by byla kdyby tohle zavedli u náš >😁 To by na silnicích najednou bylo tolik místa to by se to jezdilo.
Euro 5 v Evropě nesplňuje asi 8 milionů Dieselgate šmejdů 😉
Euro 5 splňují, jinak by nejezdili 😄 A to, že jsou jiný výsledky na testovací stolici, za přísně kontrolovaných podmínek, a jiný za reálnýho provozu a podmínek úplně jiných, pochopí každej, kde nemá v hlavě špenát...
Jednoduše řečeno: Pokud změníš podmínky měření, tak výsledky nemůžeš srovnávat...
Jednoduše řečeno: Pokud změníš podmínky měření, tak výsledky nemůžeš srovnávat...
A je jisté, že Euro 5 projde? Že to nedají až na Euro 6?
Dieselgate verze Euro 5 by teda sakra projít neměla 😄
Proč? Důvod?
No protože Dieselgate ne? >😒]
Buď to má emise jako deset autobusů nebo máš novej SW a jede na ovno a má to až tragikomický opotřebení = většina majitelů volí emise jak deset autobusů 😄
Buď to má emise jako deset autobusů nebo máš novej SW a jede na ovno a má to až tragikomický opotřebení = většina majitelů volí emise jak deset autobusů 😄
Mě to jezdí jak z praku, rozhodně z toho auta nemám nic vykuchanýho, nejsem v tomto směru pako s kšiltem dozadu.
SW DG jsem musel absolvoval, ne protože jsem chtěl, nebo že mě to zajímalo jak se to auto bude chovat, ale prostě proto že mě k tomu v AS dotlačili/donutili.
Až budu největší znečišťovatel u nás na okrese a všichni ostatní budou jezdit s emisně čistými motory, pak to svoje auto klidně odevzdám/hodím ze skály. Ale do té doby?
SW DG jsem musel absolvoval, ne protože jsem chtěl, nebo že mě to zajímalo jak se to auto bude chovat, ale prostě proto že mě k tomu v AS dotlačili/donutili.
Až budu největší znečišťovatel u nás na okrese a všichni ostatní budou jezdit s emisně čistými motory, pak to svoje auto klidně odevzdám/hodím ze skály. Ale do té doby?
rokyta.p
Zakázat prodeje nových od budoucího data XY by šlo. Ale zakázat již prodané je blbost.
Je to tak = prostě ty vadný léky dojezte = pár vás umře. V příští šarži si už dáme pozor >😒]
JGucci
Tak kdyz ted ty naftaky budou v DE tak levné, tak ja bych si od nich nejake to naftove Audi Q5 LEVNĚ koupil >😒] >😒] >😒]
twistedTSD
Už začínám mít té antidiesel propagandy plné zuby. Na zdravotní dopady měli evropští ekoteroristé myslet především tehdy, když se stanovily benevolentní a naftu zvýhodňující EURO normy, když se v západoevropských zemích zaváděly naftu zvýhodňující daně, když se rozhodlo o postihování automobilek za flotilové CO2 emise, a podobně. Jen vzpomeňme na všechny ty smradlavé Greenline, Econetic, Bluemotion a podobné ekovehikly napříč mnoha automobilkami. Co se od té doby změnilo? Tehdy nafta nesmrděla?
Přijde jeden emisní skandál, o němž se už několik let šuškalo, a chytráci typu DUH (kterým nedělá problém si argumenty doslova vylhat) se mohou přetrhnout, aby laickou veřejnost pořádně zmasírovali. Přitom celá dieselgate je z velké části důsledkem dosavadní politiky, a lidé za to teď mají platit.
Přijde jeden emisní skandál, o němž se už několik let šuškalo, a chytráci typu DUH (kterým nedělá problém si argumenty doslova vylhat) se mohou přetrhnout, aby laickou veřejnost pořádně zmasírovali. Přitom celá dieselgate je z velké části důsledkem dosavadní politiky, a lidé za to teď mají platit.
myslis, ze si aspon dopredu nezmerili, kolik tech jedu ve mestech je a ktery auta ho hlavne vypoustej
Klídek = vyspělá východní část Evropy si de svou cestou = tady se ničeho jako v Německu, Japonsku nebo Číně bát nemusíš >😒]
Josef 1
proč se neprosazovaly diesely v USA. Že v USA měly diesely problémy s Eko normami. A až nyní objevila Evropa Ameriku.
U nás se hodnotila auta podle CO2 a v USA podle NOX. A teď jsme v ... .
Proč tak pozdě???
U nás se hodnotila auta podle CO2 a v USA podle NOX. A teď jsme v ... .
Proč tak pozdě???
Tak a máme tu vyvolanou paniku, takové šrotovné zdarma. Ale najdou se ti praví přesvědčení, kteří si myslí, že zachraňují vzduch ve městech. Stačí podstrčit obrázek s dymícím výfukem a mají jasno, jak pomocník VB.
Žádná objektivní data neexistují. Jsou to vše jen výmysly ekofašistů, sluníčkářů a elektrolobby. , :-![odkaz]
jo krávy na pastvě určitě škodí daleko více než diesel >😁
Nech už toho psychologa a krav v centru velkoměst 😉
Fakt myslíš že se od poloviny minulýho století kdy začaly snahy omezovat emise = se všichni furt dokola pletou [odkaz] než ses objevil ty a WinDiesel a Floyd a ten psycholog od krav? 😄
Fakt myslíš že se od poloviny minulýho století kdy začaly snahy omezovat emise = se všichni furt dokola pletou [odkaz] než ses objevil ty a WinDiesel a Floyd a ten psycholog od krav? 😄
A když přišla doba, kdy nafta nedýmí a NOx se srazí močovinou, tak ty diesly zakážeme. Kdyby se chtělo něco dělat pro ekologii, tak tu mohly jezdit 30 let plyňáky namísto nafty. Hledej v tom byznys a ne politickou starost dýchání lidí ve městech.
jasně, močovina, to je věc. Dáme do každého dieslu močovinu. To by pak Fabi s dieslem s močivnou stála v plné výbavě asi 770 000 Kč = NEPRODEJNY!!!!!
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
Do Fabie nafta nepatří a ve velkém SUV se ta cena ztratí.
V čem se ti podařilo najít byznys = že se z celkovýho území Evropy omezí pohyb nesmyslně dotovanejch naftovejch osobáků na nějakym 0,000001%? 😄
Blue Sun
jsem věděl, co se tady stane. Dieselové hysterky a jejich kvikot, toť rajská hudba pro mé uši. Jenže proti hysterii zpátečníků rozum nic nezmůže.
BOLESotex
Diesel je sice úspornější, ale škodlivost látek z automobilových výfuků než benzínový motor.
.StenLi.
Mozno tieto zakazy konecne prinutia prispaty VW koncern ponukat v EU konkurencieschopne hybridy ktore maju oproti TDI a TSI iba vyhody.
Anonym
ty ojeté sazomety co si sem lidi natahaj z rajchu brzy dojezdí, protože čas nesmrtelných TDI je dávno a fuč a moderní CRD zkapou na žhavičky, vstřiky, čerpadlo, turbo(a), swirl, dpf atd
Investice v řádku desítek tisíc.
Spousta čechů už prohlédlo a ojetý disel nechtěj, kupují benzíny a dávaj si je na LPG nebo jezdí na čistý benzín.
Investice v řádku desítek tisíc.
Spousta čechů už prohlédlo a ojetý disel nechtěj, kupují benzíny a dávaj si je na LPG nebo jezdí na čistý benzín.
Jenže ty počítáš s tím, že diesly nahradí bezproblémové benzíny. Jenže se tu fičí na tříválcích.
Nojo evropa dělá všechno blbě no 😄
[odkaz] :yes:
[odkaz] :yes:
Teď jsem to četl, asi tohle bych viděl na konkurenci pro Mazdu, Ale uvidíme co přinese skyactiveX, protože jestli to bude fungovat v reále, tak trihrnecky a diesly budou na výhoz i bez nařízení.
Jo to bude možná hodně zajímavej motor = ale z nový generace motorů s účinností přes 40% už 2,5 litr jezdí a podle americkejch testů je hodně povedenej :yes:
je dobrý proto, že je to ve skutečnosti diesel na alternativní palivo. :-!
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Podívej se na kompresní poměr toho motoru od Mazdy a pochopíš. 😉
čím to každý nahradí je druhá věc, ale rozhodně lidi nekupují jen tříválce. mam kolem sebe a znam dost lidí s R4, V6 i V8. Mnozí z nich mívali předtím taky naftu....a už nemaj a nikdy už jí nechtěj >😁
Konečně jsi odhalil, že žiješ na vrakáči. To je tam samý sazomet a V8.
Anonym
že vám seberou vehilky a budete muset jezdit na benzín co žere o 3 litry víc >😁 >😁 >😁 >😁
Kolenovrti v akci >😁
Kolenovrti v akci >😁
jimmbo205
Dobře, tak zakážou vjezd omezený skupině vozidel - nejspíše to budou pouze "přespolní". Pochybuju, že by omezovali svoje vlastní obyvatele. Dále budou výjimky pro zásobování, MHD atd... A ve finále se zjistí, že rozdíl v situaci před a po zákazu je na úrovni chyby měření..
Ada je zase tady
S dieselem pod kapotou budeme jezdit déle, než s neekologickým, slabým, žravým a cukavým zážehovým motorem. Nikdo nebude ochoten tolerovat v provozu zážehové motory se zbytečně vysokými emisemi prokazatelně mimořádně škodlivého CO2, způsobujícího globální oteplování. Prozatím si hloupí politici myslí, že mohou vyřešit zbytečnou podporu muzeálních benzínových motorů tím, že přijmou miliony emigrantů z rovníkové Afriky, kteří odešli do Evropy, protože jejich studna vyschla. Jenže nebude dlouho trvat a lidé pochopí, že ty studny vyschly právě proto, že namísto úsporných dieselů politici podpořili škodlivé benzínové motory produkující spoustu CO2 zbytečně.
Ono všechno souvisí se vším: především porostou ceny nových vozů a zejména těch elektrických! A černochů, které musíme živit, protože po světě jezdí tolik zastaralých zážehových motorů, bude v EU čím dál tím více.
Ale hlupáci těm moudrým politikům zatím ještě tleskají... Jak dlouho ještě? :no:
Ono všechno souvisí se vším: především porostou ceny nových vozů a zejména těch elektrických! A černochů, které musíme živit, protože po světě jezdí tolik zastaralých zážehových motorů, bude v EU čím dál tím více.
Ale hlupáci těm moudrým politikům zatím ještě tleskají... Jak dlouho ještě? :no:
Ádo, občas napíše totální kravinu (já taky) a možná tě za to cos napsal teď bude hlavně Hammu pranýřovat, ale já s tebou tentokrát naprosto souhlasím!
KANKUNEN
Q7, GLE, X5 a v dieslu. Na autorevue je už článek, že zákaz se nebude moct týkat euro 6. Kdo myslel na absolutní zákaz je nereálný naiva.
Mám dojem, že i 5.
Euro 5 se to nebude týkat 2019, zákaz má platit od 7/2020 pro euro 5
ve zpravach rikali letos euro4, pristi rok euro5 a ani euro6 nema jisty ze je pustej
asi bude zalezet mesto od mesta
kdyby to bylo na krnde, tak ta by to neresila dokud by na lidi chodnicich nemodrali
asi bude zalezet mesto od mesta
kdyby to bylo na krnde, tak ta by to neresila dokud by na lidi chodnicich nemodrali
Celé to vyšumí do vytracena. Protože to je blbost. Možná, že nějaký magistrát tak dočasně rozhodne, protože v něm sedí zelení fanatici, ale potom se ukáže, že budou muset nakoupit všechny nové autobusy, budou mít na krku tisíce žalob od lokálních firem i soukromníků a nakonec, až na to vyhážou spousty prachů, prohrají v příštích komunálních volbách a všechno se vrátí do normálu. Staré smrduté vozy půjdou přirozenou cestou do šrotu, protože neprojdou STK (bez ohledu na palivo), nebo zmizí na Ukrajině. Je to přece velká země, jen Francie se jí rozlohou blíží. A do města budou smět v pracovních dnech jen auta s Euro 5 a 6 a k tomu zážehové vozy s DPF. A o víkendu všichni. Stejně, jako je tomu v Paříži. Vědí, topten, ono o peníze jde až v první řadě...
Jasně, to víme že zákaz se netýká Euro 6. Týká se to všech starých sazometů...
to bych si nebyl tak jistej
mnohe euro6 na tom s jedovatymi NOx nejsou vubec dobre a laboratorni limit prekracuji klidne 10x
pak bude problem rozlisit maly a velky hrisniky, kdy rozdil v emisich muze byt i radovej pri stejne emisni norme
mnohe euro6 na tom s jedovatymi NOx nejsou vubec dobre a laboratorni limit prekracuji klidne 10x
pak bude problem rozlisit maly a velky hrisniky, kdy rozdil v emisich muze byt i radovej pri stejne emisni norme
Hittman
že ti, co tím nejvíc tleskaj tady jsou prazaci. Znehodnotili historické centrum, plochý zastaveli developeri, nejsou schopni za 40 let postavit kruh města a pak si to vylevaji na neškodný dieslech, kterým od normy euro 5 neleze nic z výfuku. Cuchnete si k takovému trivalci na benzín a pak tam strcte do laufu prst, ať víte, co mu z něho leze do ovzduší. Hold na benzínu má vláda vyšší daň (vyšší spitreba na 1km jízdy)., tj více penízku do kasy...
nedelej, ze nevis o cem je dieselgate
tak blbej nejsi, na to ti tady nikdo neskoci
tak blbej nejsi, na to ti tady nikdo neskoci
Ale, tady ho máme, prazacka urazenyho....
v pze jsem bydlel 5 let na koleji a vzdycky kdyz sem tam po prazdninach prijel tak prvni 2 dny sem tam citil ten silenej smrad z aut nez jsem si zvyk
pak sem se poflakoval vselijak ruzne, az ted bydlim na samote na cistym vzduchu a kdykoliv prijedu do vetsiho mesta opet citim ten strasnej smrad z aut a cestou potkam x smradlavych dyzlu, kdy ani prepnuti na vnitrni okruh nepomuze
vy co zijete v tech smradech porad jste si zvykli a vubec to nevnimate
pak sem se poflakoval vselijak ruzne, az ted bydlim na samote na cistym vzduchu a kdykoliv prijedu do vetsiho mesta opet citim ten strasnej smrad z aut a cestou potkam x smradlavych dyzlu, kdy ani prepnuti na vnitrni okruh nepomuze
vy co zijete v tech smradech porad jste si zvykli a vubec to nevnimate
[odkaz] Opravdu si cítil jen smrad z aut? To by nedokázal ani německý ovčák.
na ten clanek sem tady daval odkaz uz kdyz vysel jako odstrasuji priklad novinarske prace v platku jednoho trestne stihanyho StBaka
ten clanek je tak manipulativni, ze je trapny ze se na nej odvolavas, ale asi porad plati, ze tonouci se stebla chyta.
jeste prihod clanek z roku 2013, kde objevili, ze za 4 roky (v roce 2017) nebudou benzinaky plnit novou normu, ale cerny na bilym se doctes, ze stavajici plni....
ten clanek je tak manipulativni, ze je trapny ze se na nej odvolavas, ale asi porad plati, ze tonouci se stebla chyta.
jeste prihod clanek z roku 2013, kde objevili, ze za 4 roky (v roce 2017) nebudou benzinaky plnit novou normu, ale cerny na bilym se doctes, ze stavajici plni....
[odkaz]
Tak tu máš něco jiného. Ale i kdyby to dělalo celou třetinu smogu, tak bys musel být komisař Rex, abys poznal smrad z dopravy od smradu z komína.
Tak tu máš něco jiného. Ale i kdyby to dělalo celou třetinu smogu, tak bys musel být komisař Rex, abys poznal smrad z dopravy od smradu z komína.
smrad z uhli poznam a pochybuju, ze s uhlim nekdo v centru vetsiho mesta topi, drevem uz tam uz vubec netopi nikdo, plyn necejtim a nevim co by tam melo smrdet jinyho, kdyz prumysl tam zadnej neni a jediny co tam jako zdroj znecisteni je, jsou auta.
ty to necejtis, ale staci bejt nekolik mesicu na cistym vzduchu a rozdil poznas hned
ty to necejtis, ale staci bejt nekolik mesicu na cistym vzduchu a rozdil poznas hned
Prdět a žřát fazole neni a nebude problém = probíjející elektrospotřebič holt je 😄
2. Ale ok, když se vláda rozhodne takto postupovat a aplikovat nové normy i na staré vozy, férové by bylo ta auta od občanů prostě vykoupit. Náklady takového opatření sotva mohou nést občané.
Zajímavý že nadřazuješ život nad životnost s kterou počítal >😒]
Prostě závadnej lék se stáhne a šmidlec. Ty s naftovym autem budeš v klidu jezdit až do sešrotování = jen ne do center velkoměst = kde fakt škodí. Při jízdě po běžný silnici nebo dálnici to takovej problém neni = tam ho v klidu dojezdíš
Občan co roky ignoroval drsnou a známou realitu = holt tu a tam dojede do centra sociálkou 😄
DÍZLPRASATA [odkaz] PROVOZUJÍCÍ DÍZLPOPELNICI [odkaz] tenhle slabomyslný odpad společnosti si už v Německých městech neškrtne !!!!!
1) Veškerý Germánský Dízlpopelnice budou levně e😜ortovány do ČEZKÝ DÍRY a ještě za to blbec čech zaplatí !!
2) Navrhuji včasnou EMIGRACI mladýho obyvatelstva z čezká díry [odkaz] do NĚMECKA !! po vzoru mladých poláků [odkaz] Jakýho si češí zvolili prezidenta takový je to národ 😉 V Germánii doplníte stavy řídnoucího pracujícího obyvatelstva a to za 4x násobný plat než v ČR !!! Doma stejnak zachvíli nebuder co žrát 😄😄😄😄 [odkaz] V ČR to bude stejnak leda o RAKA z dízlů !! v Německu teď bude čistěji
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
NIKDO VÁS TADY UŽ NECHCE [odkaz] [odkaz] !!
NIKDO U NÁS V GERMÁNII UŽ NECHCE ČUCHAT VÁŠ ČEZKÝ RAKOVINOMETY [odkaz] [odkaz] !!
TÁHNĚTE SI S NIMA DÁL NA VÝCHOD ČESKÝ DÍZLPRASATA !!
JSME RÁDI KDYŽ SI U NÁS KOUPÍTE JETOU DÍZLPOPELNICI A UŽ SE S NÍ K NÁM [odkaz] NIKDY NEVRACEJTE !!!!
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes😒br /> PS: KDO CHCE LEVNĚ MÁLO JETÝ ELEKTROMOBIL Z NĚMECKA/NORSKA AŤ SI PRO NĚJ KLIKNE [odkaz] [odkaz] [odkaz] 😉
kromě dieselu má i poruchu vnímání vlastní sexuality
Ale něčí nafťák tě prostě zabije = dnes a denně zabíjí = víme to na 100% 😉
pravicak chce stejny podminky a ten kdo se neni schopny prizpusobit, musi z kola ven
kdyz se zastavas soucasnyho systemu zvyhodnujiciho naftaky, tak ses typickej levicak
Když si neposlech za socíku šel si do basy nebo [odkaz]
Tady prostě ten kdo desetiletí neviděl nebo nechtěl vidět = zastaví na okraji města. Nebo si koupí jiný auto. Snad radši to dojetí sockou = než zase socialismus 😄
A navíc tu v osobních autech nebyly nafťáky = ty přišly až s VW >😒]
To je ta krátkozrakost, o které jsem psal >😁 >😁 >😁
Chlouba našeho autoprůmyslu do tý doby používala desítky let starej benzínovej motor 😄
Snad si přečti vlákno.. 😉
Unikla mi i tak zásadní info jako že si H/K_svwet koupil VW >😒]
Já mám taky občas/často čas >😁 Ale spíš si jen tak čtu co tu píšete, nechce se mi moc se zapojovat, na to čas nemám
To je starýýýýýýý >😁
Se po těch statistikách musim podívat = kdo vyhrál? Jak sem dopad já? >😁
Svuj 1,9 D 47 kW dali do Felicie a s Oktou už se to rozjelo úplně naplno = 5 dieslů už v první generaci = od roku 1996. Do Evropský unie sme vstoupili až o 8 let pozdějš
V Evropě šla nafta tou dobou samozřejmě taky nahoru = u nás se rozjela přes VW
Bohužel zrovna náš kontinent to s naftou hodně přehnal = už před debilnim tlačenim asi jak francouzskejch tak německejch lobby přes Brusel. V poslednim desetiletí to jen dorostlo do úplně absurdních rozměrů
Svuj 1,9 D 47 kW dali do Felicie a s Oktou už se to rozjelo úplně naplno = 5 dieslů už v první generaci = od roku 1996. Do Evropský unie sme vstoupili až o 8 let pozdějš
V Evropě šla nafta tou dobou samozřejmě taky nahoru = u nás se rozjela přes VW = to sem ti myslel
Bohužel zrovna náš kontinent to s naftou hodně přehnal = už před debilnim tlačenim asi jak francouzskejch tak německejch lobby přes Brusel. V poslednim desetiletí to jen dorostlo do úplně absurdních rozměrů
A navíc tu v osobních autech nebyly nafťáky = ty přišly až s VW >😒]
Nemecko to dela jen kvuli tomu, aby plnilo emisni limity, ke kterym se zavazalo.
A bohuzel co se tyka nox, se za posledni dobu vubec nezlepsilo.
😲 Proc asi?
Nesouhlasim s tebou v podstate v nicem.
Psany text chapu.
[odkaz]
urcite narazis na PM, tak neprimovstrikove bezinaky problem s PM nemaji a ty primovstrikove se s prehledem vejdou do stavajicich limitu. navic jezdi i v USA a v japonsku, kde si na to co leze z vyfuku hodne potrpi.
ale aby bylo zivotnimu prostredi ucineno zadost, od zari budou mit benzonaky filtr podobne jako naftaky, jak moc dobre vis.
u naftaku to je obracene, proze budou moct nove vypoustet 2.1 nasobek limitu jedovatych NOx proti laboratorni norme, tak 1 naftak bude stale zamorovat ovzdusi jedovatymi NOx tolik, co 10 benzinaku
Tobě asi vůbec nedochází proč to omezení je žejo? 😄
Protože to víme už desítky let proto byly přece před čtvrtstoletim vymyšlený hybridy = a časem jednou budou spalovací motory jen pro zábavu pro fandy. Ale to je eště na dlouho = teď sme ve fázi že se snažíme omezit to nejhorší = to sou starý diesly = včetně novějších z období Dieselgate = to bude zajímavý jak to v Německu udělaj v praxi = teda mě to zajímá 😄
Bolševický je podle mě = * na to dál
Na můj příspěvek, že u nás dřív auta hulila jak komín a s rouškama se nechodilo, takže je naprosto vyloučený, aby taková situace nastala v době kdy se po čistotě provozu aut dupe mnohem víc než tomu bylo před lety, ty naprosto nelogicky začneš psát o 80tý letech v LA a Pekingu. Jak to proboha souvisí s ČR a budoucností ovzduší na našich vesnicích? Přemýšlej než něco napíšeš a nepoužívej pořád ty rovnítka nejdřív si urovnej radši myšlenky v hlavě.
Je to takový jeho know how
Btw. naftové auto nemám, nejsem žádným příznivcem tohoto pohonu.
Je to totální neznalost = nepochopení vs zdraví a život sou větší hodnota než láska k naftě 😄
[odkaz]
A teď si nás konečně prokouk >😒]
ted to je podobny, jen se to ted bude vztahovat na vsechny dyzly.
Mě vadí, že pořád mele tu svou, pořád dokola, a ani jednou nepřipustí aspoň stín souhlasu, nedej bože že by napsal sorry a myslel to vážně ;-\
Mimochodem kam chodíte na naměřený data?
Jo a ještě jeden dotaz = myslíte si že ty miliony hodin co nad problematikou strávili naprosto promarnili a celý životy nevědi co dělaj? Nebo je to spiknutí? Který ste vy s Floydem a pár dalšíma odhalili? 😉
Fakt by mě to zajímalo! Dík za odpověď oběma 😄
O úpravě SW DG bych mohl napsat knihu. Jak se vymáhá, jak se nepovedla, jak se žilo před/po ní atd. atd.
Realistický a rozumný pohled na problematiku, který bych očekával od moudrých hlav je následující: "Hoši máme problémy s emisema NOx ve velkých městech. Teď máme omezení pro auta EURO3 a nižší a zdá se to být nedostatečný. Rozšíříme omezení i na auta EURO4 počkáme, změříme, analyzujeme výsledky měření ovzduší a pak se rozhodneme co budeme dělat dál. Jestli to nepomůže musíme zjistit jestli zdroj znečištění není jinde než v osobácích."
Hlupák a člověk neznalý věci bouchne do stolu a řekne: "Zakážeme diesely!"
Do který skupinky ty se řadíš?
Bez zakazu dieselu EU4 a 5 se nikam nehnes. To nemusis zkouset.
Testy techto aut z realneho provozu jsou dobre zname.
Jak si to teda představuješ? Přiznám že fakt nerozmim nechápu 😄
Jinak bohužel = viz DonVito 16:21
tak jak se nekteri bourej kvuli zakazu vjezdi dieselu do par ulic, tak proc se nebourej u kazdeho zakazu vjezdu nekde na statni silnici? a ze i v CR je spousta ulic kam po letech dali zakaz vjezdu ikdys desitky let predtim se tam jezdit mohlo? taky za tyhl emista budou tyhle zastanci dieselu bojovat? proc teda nebojuji?
Vtipné je, že ještě pár let zpět se na tyto diesely platilo šrotovné.
Ostatní kontinenty planety to tak nepo.. Evropa bohužel jo = stačí nedotovat naftu a hned bude normálnějš = a naftový motory přirozenou cestou budou tam kde maj bejt
Ja uz tady resim skodlivost dieselu pomerne dlouho.
Mrkni treba do diskuze: [odkaz] z roku 2012 😉
To, ze VW podvadi jsem vedel take pred DG. Ze udava nesmyslne (jeste nesmyslnejsi nez konkurence) hodnoty spotreby, zrychleni atd.
Euro 5 odstranilo v realu jen saze a jeste k tomu v praxi v CR casto ne :no:
Tý diskuze před 6ti lety se ryccardo zúčastnil 😉
Dokonce tam seknul poklonu respekt Vaculíkovi. Zajímavý že dneska s nim souhlasí už míň = tuhle mírnou radikalizaci společnosti od tý doby co je Zeman prezidentem a hoaxy jedou naplno = je znát všude. Bych chtěl znát příčiny a následky = jak se to stalo = a jestli to sou fakt ty každý 3 vteřiny sdílený hoaxy nebo eště něco jinýho
To už sem se ale dostal dost daleko od tématu = smrtelně problémový diesly včetně generace Euro5 😄
Zbytečně to dramatizuješ. Musíš se na to koukat pozitivně. EURO5 je pokrok proti EURO4 ve smyslu kouřivosti. Z toho musíš mít dobrej pocit a ne bejt naštvanej, že to pořád není dokonalý a s nastartovaným autem v garáži prostě pořád zůstat nemůžeš, protože tě udusí NOx a oxid uhelnatý. Tak to prostě je. Spalovací motory prochází vývojem. Teď se prodávají auta EURO6, který jsou na tom zase o něco líp.
ty stare sazomety vypousteli a vypoustej +- stejne NO2 tak i NOX jako ty nove 😉 oxidy dusiku jsou primej nasledek spalovani fosilnich paliv a to jakoukoliv metodou kterou pouzivaji spalovaci auta od prvnich prototypu az dodnes
Při zavedení DPF začali upravovat poměr NO a NO2, protože typický filtr využívá k oxidaci NO2. Ve filtru se tedy opět poměry změní.
Ale Hammu stejně napíše, že jsi blb, co tomu nerozumí, a že světovej mír s tímto nedobudeš
Edit: S tímto třeba já bytostně nesouhlasím, doporučuji vydržet až do konce
Btw, Hammu, dali jsme 400 příspěvků, gratuluji a děkuji = posílám pusuuuu >😒]
Napo3tí to třeba už dáš i ty 😉