Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Bugatti mělo mít ještě o dva válce navíc. Vzpomínáte na úchvatný W18?

9 komentářů

Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
když uměj udělat tak krásný (a to myslím upřímně) motorový klenot, proč neumějí udělat pořádný spolehlivý čtyřválec? 😉
Avatar - Đawson
Đawson
nechci zastávat VW ale 1.6 8v byl minimálně stejný jako u konkurence, 1.8t konkurenci převyšoval, 1.2 tsi v poslední reinkarnaci bych řekl, že taky dobrý motor 😄 a nebo třeba legendární 1.9 tdi... vše jedna firma >😁
kesumb
Teď končící 1,4 tsi je taky velmi příjemnej motor s nízkou spotřebou a co lze zatím soudit tak i slušnou životností..
1,8 20V T jsem měl a dodneska si na ní čas od času vzpomenu.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
1,8t se z jejich benzínů kazil nejmíň, ale taky to není zrovna motor, který bude v učebnicích. 1,2 tsi je typický představitel vadných řetězů, po odstranění této závady tu pořád zůstává nevyřešené zanášení karbonem a z toho plynoucí závady. To samé 1,8 a 2,0 tsi, tedy mimo poslední generaci která opět přidala nepřímý vstřik. Ale jak si stojí tyto motory ještě není známo.
kesumb
mimochodem nevíš, který verze mají ty MPI vstřikovače? Má to i 206 a 221 kW verze 2,0 TSI?
Někde jsem četl, že třeba 1,8 tsi určený do USA to kvůli úspoře nákladů nemají..
Avatar - mustafa
mustafa
Nepřímé vstřikovače nemá jen americká verze 2,0 TSI i 1,8 TSI ve všech výkonových variantách. Nově o nepřímé vstřikovače přišla i Octavia RS245. RS230 je furt má, to samé je u Golfu 7 GTI po faceliftu.
kesumb
A poslední generace 2,0 TSI s "B" cyklem?
kaiserlábus
>😁
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
Všeho moc škodí, i válcu. Stačí 4 - 8, ale aby fungovaly !!!